Κυριακή, 26-Δεκ-2021 11:27
Seat: Νέο κέντρο έρευνας και εξέλιξης μπαταριών στη Ν. Ευρώπη

Η Seat εγκαινίασε το Test Center Energy (TCE), ένα νέο Κέντρο Έρευνας και Εξέλιξης μπαταριών για ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά αυτοκίνητα, στο οποίο η εταιρεία έχει επενδύσει περισσότερα από 7 εκατομμύρια ευρώ. Το TCE, που βρίσκεται στο Τεχνικό Κέντρο στο Martorell, χρησιμοποιείται για την εξέλιξη και δοκιμή της απόδοσης ενεργειακών συστημάτων για ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα από τις Cupra, Seat και Seat MÓ, καθώς και άλλες μάρκες του Ομίλου Volkswagen.
Το πρωτοποριακό TCE αποτελεί μέρος του παγκόσμιου δικτύου R&D του Ομίλου Volkswagen και είναι το πρώτο κέντρο του Ομίλου στην Ευρώπη που βρίσκεται εκτός Γερμανίας, μαζί με εκείνα στην Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Το TCE αντιπροσωπεύει ένα περαιτέρω βήμα στη στρατηγική εξηλεκτρισμού της εταιρείας και προορίζεται να γίνει βασικό κομμάτι του ευρύτερου project της Seat να ηγηθεί του εξηλεκτρισμού της Ισπανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το TCE αποτελεί μέρος ενός επενδυτικού σχεδίου 5 δισεκατομμυρίων ευρώ που πρόσφατα ανακοίνωσε η εταιρεία για την ηλεκτροκίνηση των οχημάτων και των εγκαταστάσεων της.
Αυτός ο στόχος αποτελεί μέρος του σχεδίου "Future: Fast Forward", μέσω του οποίου η Seat, μαζί με τον Όμιλο Volkswagen, στοχεύει να μετατρέψει την Ισπανία σε κορυφαίο ευρωπαϊκό κόμβο για την ηλεκτρική κινητικότητα. Το TCE φιλοδοξεί επίσης να γίνει χώρος καινοτομίας, συνεργασίας και έρευνας, προσφέροντας εκπαίδευση σε νέους στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής της, η Seat σχεδιάζει να κατασκευάζει ηλεκτρικά οχήματα στο Martorell από το 2025 και να διαδραματίσει βασικό ρόλο ώστε να καταστήσει τα ηλεκτρικά οχήματα προσιτά στην κοινωνία.
Χρήση τεχνολογία αιχμής
Κατασκευασμένο σε μόλις 18 μήνες, το Test Center Energy καλύπτει 1.500 τετραγωνικά μέτρα. Περιλαμβάνει διαφορετικούς χώρους για την διαδικασία επικύρωσης μονάδων μπαταρίας με την πιο προηγμένη τεχνολογία κυψελών, καλύπτοντας όλο το φάσμα των τάσεων που χρησιμοποιούνται σήμερα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Το TCE επικεντρώνεται στις μπαταρίες για τις πλατφόρμες MEB (ηλεκτρικές) και MQB (υβριδικές), καθώς και σε διαφορετικούς φορτιστές που χρησιμοποιούνται σε όλα τα ηλεκτροκίνητα οχήματα.
Συνολικά, έχει δοκιμαστική χωρητικότητα 1,3 megawatt, που είναι η ισοδύναμη ισχύς που απαιτείται από 350 νοικοκυριά για να έχουν όλες τις ηλεκτρικές συσκευές ενεργοποιημένες ταυτόχρονα ή πάνω από 100.000 κινητά τηλέφωνα να φορτίζουν ταυτόχρονα. Περισσότεροι από 25 επαγγελματίες υψηλής ειδίκευσης εργάζονται σε αυτές τις εγκαταστάσεις.
Το TCE μπορεί να εκτελεί έως και 6.000 πλήρεις αναλύσεις επικύρωσης λειτουργιών που σχετίζονται με το σύστημα υψηλής τάσης (μπαταρία, φόρτιση, ασφάλεια) ετησίως. Οι μπαταρίες υποβάλλονται κατά μέσο όρο σε περισσότερες από 17.500 ώρες δοκιμών ώστε να διασφαλιστεί η βέλτιστη απόδοση υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, καθ' όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους.
Στις εγκαταστάσεις στεγάζεται επίσης ένα εργαστήριο σχεδιασμένο και εξοπλισμένο για τη δοκιμή ηλεκτροκίνητων οχημάτων, έως και οκτώ αυτοκίνητα τη φορά. Πραγματοποιούνται δοκιμές του ενεργειακού συστήματος, λειτουργικής ασφάλειας και ενσωμάτωσης λειτουργιών με όλα τα ηλεκτρονικά των υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Μόνο ο πάγκος ασφαλείας υψηλής τάσης εκτελεί περίπου 1.750 δοκιμές ετησίως.
Το TCE διαθέτει επίσης αρκετούς κλιματικούς θαλάμους που δοκιμάζουν μπαταρίες και μονάδες υπό ακραίες θερμικές συνθήκες, μεταξύ -25 και +55 ºC, προσομοιώνοντας έτσι τις διαφορετικές συνθήκες στον κύκλο ζωής ενός αυτοκινήτου.
Κατασκευασμένο σύμφωνα με τη δέσμευση της Seat για την προστασία του περιβάλλοντος, το TCE υπόκειται επί του παρόντος στη διαδικασία πιστοποίησης LEED (Leadershipin Energy &0 Environment Design), που το αναγνωρίζει ως βιώσιμο κτίριο με ελάχιστες περιβαλλοντικές επιπτώσεις.
Μέχρι τώρα ξέραμε ότι η αυτόνομη οδήγηση είναι ένα χαρακτηριστικό για τους δρόμους αλλά πλέον η Jeep δοκιμάζει σύστημα αυτόνομης οδήγησης για off road διαδρομές
Η δημοπρασία τους τους παρατάθηκε εξαιτίας της αυξημένης συμμετοχής και κάποιος έκανε προσφορά εκατομμυρίων για τα τρία άθικτα Tesla Roadster του 2010
Η Porsche με την ευκαιρία των εορτασμών των 75 ετών της άλλαξε το σήμα της και το εκσυγχρόνισε αλλά δεν θα βρεις και πολλές διαφορές
Απίστευτα γρήγορη και αισθητικά ακραία. Είναι η Bugatti Bolide, ένα hypercar που δημιουργήθηκε μόνο για πίστα. Είναι η εξωπραγματική αδελφή της υπέροχης Chiron που δοκιμάζεται σε αεροδρόμιο (μην τυχόν...
Στην πιο συνηθισμένη πίστα για τους οδηγούς, εκείνη της Βαρκελώνης μεταφέρεται η δράση της Formula 1 για τον αγώνα του Σαββατοκύριακου
Τελικά η παρουσίαση του ανανεωμένου Tesla Model 3 πλησιάζει και σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg ξέρουμε πού θα γίνει η αποκάλυψη και πότε
Ναι, "φωτιά" στον πάγο και στο χιόνι με ατελείωτα drift σε ένα αυτοκίνητο απόγονο των υπέροχων Ν της Hyundai αλλά αυτό είναι πια ηλεκτρικό
Volvo EX30: Πρώτη επίσημη εικόνα του εσωτερικού του ηλεκτρικού SUV. Δεν έχει κουμπιά αλλά μια οθόνη που θυμίζει Tesla και μεγάλο sound bar στο επάνω μέρος του ταμπλό
To ηλεκτρικό Fiat Topolino αποτελεί την πιο πρόσφατη εκδοχή μικροκινητικότητας από τον όμιλο της Stellantis και είναι ένα Citroen Ami με άλλο σήμα
Αυτό το αυτοκίνητο μαζί με την 911 Dakar αναβιώνουν μια κατηγορία που υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να γίνει τάση. Είναι ένα off road supercar και μπορεί να έχει V10 αλλά δεν φοβάται το χώμα
Ο Adrian van Hooydonk, επικεφαλής σχεδιαστής της BMW εξηγεί πώς η BMW πειραματίζεται με την τεχνητή νοημοσύνη για την σχεδίαση αυτοκινήτων και εξηγεί την ανθρώπινη συμμετοχή στην διαδικασία
Κάθε μέρα μαθαίνουμε και κάτι καινούργιο και η αλήθεια είναι ότι αυτό δεν το είχαμε σκεφτεί. Όμως υπάρχει περίπτωση να καεί το αυτοκίνητό σου εξαιτίας ενός μπουκαλιού νερό
H Ferrari Enzo είναι ένα supercar με έντονο DNA από την Formula 1 αλλά η συγκεκριμένη δεν έχει μόνο το DNA έχει και λίγη από τη στόφα του πρωταθλητή Fernando Alonso
Η NVidia είναι πλέον ένας μεγάλος και σημαντικός παίκτης της παγκόσμιας αυτοκίνησης και αυτή η νέα συμφωνία της με την MediaTek θα γεννήσει πιο εξελιγμένο λογισμικό αυτοκινήτων
Υπάρχει μια κατηγορία αυτοκινήτων που στην Ελλάδα έχει μεγάλη ζήτηση αλλά οι ενδιαφερόμενοι δεν μπορούν να τα βρουν. Ποια είναι η κατηγορία και γιατί συμβαίνει αυτό