Παρασκευή, 03-Δεκ-2021 10:55
Οι τιμές στην Ελλάδα του νέου Honda HR-V e:HEV

To νέο HR-V προσφέρει μία οδηγική εμπειρία με άμεση απόκριση και υψηλή απόδοση, χάρη στο υβριδικό σύστημα e:HEV της Honda που απαρτίζεται από δύο ηλεκτροκινητήρες (στάνταρ για πρώτη φορά στο HR-V). Η νέα γενιά του δημοφιλούς compact SUV της μάρκας διακρίνεται για την ευρυχωρία, την άνεση και τη χρηστικότητά της, ενώ αξιοσημείωτα είναι τα προηγμένα συστήματα ασφάλειας και η τεχνολογική εξέλιξη. Όλα τα παραπάνω πλαισιώνονται από ένα τολμηρό και κομψό σχήμα εμπνευσμένο από μοντέλο coupe.
Το νέο HR-V είναι το επόμενο μοντέλο με τη διακριτική ονομασία e:HEV (hybrid electric vehicle) στην προϊοντική οικογένεια της Honda, μετά το ανανεωμένο CR-V και το νέο Jazz που κυκλοφόρησε το 2020. Συνεχίζοντας με επιτυχία τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης, η Honda πλησιάζει περισσότερο στο στόχο της να εξηλεκτρίσει όλα τα Ευρωπαϊκά mainstream μοντέλα της μέχρι το 2022.
Η επόμενη γενιά του αποκλειστικά υβριδικού HR-V είναι το αποτέλεσμα εκτενούς ανάλυσης των τάσεων των σύγχρονων καταναλωτών. Αφού ανέλυσε τον τρόπο με τον οποίο οι δραστήριοι, συνδεδεμένοι άνθρωποι του σήμερα εντοπίζουν και επιλέγουν προϊόντα υψηλής αξίας, η Honda δημιούργησε το HR-V, όχι απλά ως ένα νέο συμπαγές SUV, αλλά ως ένα καταναλωτικό προϊόν που θα προσελκύει τον πελάτη μέσω της υψηλής αισθητικής, της λειτουργικότητας και της πρακτικότητάς του.
Το νέο HR-V υιοθετεί ένα σύγχρονο coupe-SUV αμάξωμα που σε κατακτά με τη σχεδιαστική του απλότητα, ενώ το εξαιρετικά ευρύχωρο και ευπροσάρμοστο εσωτερικό είναι πιο φιλικό προς το χρήστη και πιο άνετο. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην άριστη ενσωμάτωση του συστήματος κίνησης της Honda και στην κεντρική διάταξη του ρεζερβουάρ. Το αποτέλεσμα είναι μία κορυφαία ευρυχωρία για την κατηγορία, και ασυναγώνιστη ευελιξία, χάρη στα ευπροσάρμοστα καθίσματα Magic Seats που προσφέρουν δύο δυνατότητες αναδίπλωσης (επίπεδη ή όρθια διάταξη), ανάλογα με τις απαιτήσεις φόρτωσης.
Όπως το εξωτερικό, έτσι και το ευρύχωρο εσωτερικό αποπνέει έντονα την αίσθηση στιβαρότητας ενός premium SUV, μέσα από τη χρήση μοντέρνων υφασμάτων και ποιοτικών υλικών. Η σύγχρονη, μινιμαλιστική αισθητική, που ξεκινά από την οριζόντια διάταξη του πίνακα οργάνων, είναι αποτέλεσμα της απέριττης φιλοσοφίας του εσωτερικού και του ταμπλό, όπου το κάθε στοιχείο είναι μελετημένο και εργονομικά τοποθετημένο. Η αίσθηση ευεξίας και ευρυχωρίας επιτείνεται με ένα νέο σύστημα διάχυσης αέρα (air diffusion system) που καθοδηγεί τη ροή φρέσκου αέρα δίπλα και πάνω από τους επιβάτες, μέσω μοναδικών αεραγωγών σχήματος L στις πάνω γωνίες του ταμπλό.
Απρόσκοπτη και διαισθητική πρόσβαση σε λειτουργίες συνδεσιμότητας και εφαρμογές (apps), που εισάγουν ένα νέο επίπεδο τεχνολογία στο compact SUV της Honda, παρέχεται μέσω της οθόνης αφής ή με φωνητικές εντολές.
Διαθέτοντας το πιο ολοκληρωμένο πακέτο προηγμένων συστημάτων ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού στην κατηγορία, το Honda HR-V εφοδιάζεται με τεχνολογίες ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας της Honda σχεδιασμένες για μία ευκολότερη και ασφαλέστερη οδήγηση.
Η τεχνολογία e:HEV πετυχαίνει ένα βέλτιστο συνδυασμό απόδοσης και επιδόσεων με δύο ηλεκτροκινητήρες σε όλες τις εκδόσεις και έναν εξαιρετικά αποδοτικός κινητήρας εσωτερικής καύσης, κύκλου Atkinson. Το e:HEV πετυχαίνει τη βέλτιστη ισορροπία οικονομίας, μειωμένων ρύπων και υψηλών επιδόσεων και βασίζεται σε μία εμπειρία άνω των 20 χρόνων στα υβριδικά συστήματα αυτοκινήτων δρόμου και στη Formula 1.
Χαμηλές εκπομπές ρύπων, άμεση απόκριση
Το σύστημα αποτελείται από δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες που λειτουργούν σε συνεργασία με έναν βενζινοκινητήρα 1.5L DOHC i-VTEC κύκλου Atkinson, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα καινοτόμο κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης σε συνδυασμό με μία ευφυή μονάδα ελέγχου ισχύος.
Για την εγκατάστασή του στο HR-V, η ισχύς του e:HEV αυξήθηκε από 109 ίππους που ήταν στο Jazz, σε 131 ίππους, με ροπή 253 Nm. Το σύστημα e:HEV στο HR-V είναι πιο συμπαγές σε σχέση με του Jazz και έχει υψηλότερο επίπεδο ενεργειακής πυκνότητας που του επιτρέπει να παράγει περισσότερη ροπή. Ο αριθμός των κυψελών στη μπαταρία έχει αυξηθεί κατά 25%, παρέχοντας μεγαλύτερη ικανότητα αποθήκευσης και χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας έναντι των 80kW Jazz, με τη μονάδα ελέγχου ισχύος (PCU) τώρα να είναι μικρότερη και ενσωματωμένη στο διαμέρισμα του κινητήρα, ενώ είναι και υγρόψυκτη αντί αερόψυκτη, για βελτιωμένη διαχείριση της θερμότητας. Η μείωση της σχέσης μετάδοσης μεταξύ ηλεκτροκινητήρα και τροχών βελτιώνει περαιτέρω τις δυναμικές επιδόσεις του HR-V.
Το αποτέλεσμα είναι ένα αβίαστο και άνετο ταξίδι, τόσο σε αστικές διαδρομές όσο και στις υψηλές ταχύτητες του αυτοκινητόδρομου. Οι εκπομπές CO2 του αποδοτικού υβριδικού συστήματος ξεκινούν από 122 g/km (WLTP) και η κατανάλωση από 5,4 λιτ. /100 χλμ. (WLTP), ενώ η επιτάχυνση 0 - 100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 10,6 δευτερόλεπτα.
Tιμές
HR-V e:HEV Elegance > 32.500 ευρώ
HR-V e:HEV Advance > 35.300 ευρώ
HR-V e:HEV Advance Style> 38.500 ευρώ
Η Aston Martin Bulldog είναι ένα supercar του 1980 που βγήκε για να είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο, τότε υπήρξαν μερικά εμπόδια
Μέχρι τώρα ξέραμε ότι η αυτόνομη οδήγηση είναι ένα χαρακτηριστικό για τους δρόμους αλλά πλέον η Jeep δοκιμάζει σύστημα αυτόνομης οδήγησης για off road διαδρομές
Η δημοπρασία τους τους παρατάθηκε εξαιτίας της αυξημένης συμμετοχής και κάποιος έκανε προσφορά εκατομμυρίων για τα τρία άθικτα Tesla Roadster του 2010
Η Porsche με την ευκαιρία των εορτασμών των 75 ετών της άλλαξε το σήμα της και το εκσυγχρόνισε αλλά δεν θα βρεις και πολλές διαφορές
Απίστευτα γρήγορη και αισθητικά ακραία. Είναι η Bugatti Bolide, ένα hypercar που δημιουργήθηκε μόνο για πίστα. Είναι η εξωπραγματική αδελφή της υπέροχης Chiron που δοκιμάζεται σε αεροδρόμιο (μην τυχόν...
Στην πιο συνηθισμένη πίστα για τους οδηγούς, εκείνη της Βαρκελώνης μεταφέρεται η δράση της Formula 1 για τον αγώνα του Σαββατοκύριακου
Τελικά η παρουσίαση του ανανεωμένου Tesla Model 3 πλησιάζει και σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg ξέρουμε πού θα γίνει η αποκάλυψη και πότε
Ναι, "φωτιά" στον πάγο και στο χιόνι με ατελείωτα drift σε ένα αυτοκίνητο απόγονο των υπέροχων Ν της Hyundai αλλά αυτό είναι πια ηλεκτρικό
Volvo EX30: Πρώτη επίσημη εικόνα του εσωτερικού του ηλεκτρικού SUV. Δεν έχει κουμπιά αλλά μια οθόνη που θυμίζει Tesla και μεγάλο sound bar στο επάνω μέρος του ταμπλό
To ηλεκτρικό Fiat Topolino αποτελεί την πιο πρόσφατη εκδοχή μικροκινητικότητας από τον όμιλο της Stellantis και είναι ένα Citroen Ami με άλλο σήμα
Αυτό το αυτοκίνητο μαζί με την 911 Dakar αναβιώνουν μια κατηγορία που υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να γίνει τάση. Είναι ένα off road supercar και μπορεί να έχει V10 αλλά δεν φοβάται το χώμα
Ο Adrian van Hooydonk, επικεφαλής σχεδιαστής της BMW εξηγεί πώς η BMW πειραματίζεται με την τεχνητή νοημοσύνη για την σχεδίαση αυτοκινήτων και εξηγεί την ανθρώπινη συμμετοχή στην διαδικασία
Κάθε μέρα μαθαίνουμε και κάτι καινούργιο και η αλήθεια είναι ότι αυτό δεν το είχαμε σκεφτεί. Όμως υπάρχει περίπτωση να καεί το αυτοκίνητό σου εξαιτίας ενός μπουκαλιού νερό
H Ferrari Enzo είναι ένα supercar με έντονο DNA από την Formula 1 αλλά η συγκεκριμένη δεν έχει μόνο το DNA έχει και λίγη από τη στόφα του πρωταθλητή Fernando Alonso
Η NVidia είναι πλέον ένας μεγάλος και σημαντικός παίκτης της παγκόσμιας αυτοκίνησης και αυτή η νέα συμφωνία της με την MediaTek θα γεννήσει πιο εξελιγμένο λογισμικό αυτοκινήτων