Κυριακή, 28-Νοε-2021 11:50
5.000 νέα σημεία φόρτισης για το δίκτυο Ionity

H Ionity, η κοινοπραξία που έχουν ιδρύσει μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες για ταχεία ανάπτυξη υποδομών δημόσιας φόρτισης στην Ευρώπη, ανεβάζει ρυθμούς. Συγκεκριμένα, η Ionity – στην οποία το Volkswagen Group συμμετέχει με τις μάρκες Audi και Porsche – θα επενδύσει περίπου 700 εκατομμύρια ευρώ για να εγκαταστήσει περισσότερες από 5.000 επιπλέον θέσεις ταχυφόρτισης στους ευρωπαϊκούς δρόμους, έως το 2025. Ανάμεσά τους, περισσότερες από 1.000 για γρήγορη φόρτιση έως και 350 kW. Τα e-tron μοντέλα της Audi, εξοπλισμένα με τη λειτουργία "Plug&Charge” στον βασικό εξοπλισμό, θα προσφέρουν μία ακόμα πιο άνετη διαδικασία φόρτισης σε όλα τα σημεία του δικτύου.
Οι θέσεις ταχυφόρτισης στο δίκτυο της Ionity σήμερα είναι περίπου 1.500, κατανεμημένες σε περίπου 400 σημεία. Προβλέπεται να αυξηθούν σε περίπου 7.000, κατανεμημένες σε 1.000 σημεία ανά την Ευρώπη, έως το 2025. Επιπλέον, θα κατασκευαστούν όχι μόνο κατά μήκος αυτοκινητοδρόμων, αλλά και κοντά σε μεγάλες πόλεις και κατά μήκος των πολυσύχναστων κεντρικών δρόμων.
Προκειμένου να πετύχει τη βέλτιστη κατανομή στο ευρωπαϊκό οδικό δίκτυο, η κοινοπραξία θα επενδύσει και στην αγορά γης, ώστε να κατασκευάσει ιδανικούς σταθμούς ταχυφόρτισης, στους οποίους ο κάτοχος ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα βρίσκει πρόσθετες υπηρεσίες (εστιατόρια, εμπορικά κέντρα κλπ.) που θα κάνουν τη συνολική εμπειρία πιο ευχάριστη.
Η Audi είναι ιδρυτικό μέλος της Ionity, μαζί με το BMW Group, τη Ford και τη Mercedes, ενώ μέλος της πλέον είναι και το Hyundai Motor Group. Στην περίπτωση της εταιρείας των τεμνόμενων κύκλων, με τη χρήση μίας κάρτας φόρτισης, ο κάτοχος ενός μοντέλου e-tron αποκτά πρόσβαση σε περισσότερα από 280.000 σημεία φόρτισης σε 26 ευρωπαϊκές χώρες. Σε αυτό το πλαίσιο, οι κάτοχοι Audi επωφελούνται από προνομιακούς όρους όταν χρησιμοποιούν το δίκτυο Ιonity – η χρέωση κοστίζει μόνο 31 σεντς ανά κιλοβατώρα, που ισοδυναμεί περίπου με το κόστος φόρτισης στο σπίτι, στη Γερμανία.
Από τον Δεκέμβριο του 2021, η Audi θα προσφέρει μια ιδιαίτερα premium μορφή φόρτισης αποκλειστικά στο δίκτυο Ionity, γνωστή ως "Plug&Charge” (PnC). Το όλο σύστημα θα λειτουργεί χωρίς κάρτα RFID (αναγνώριση ραδιοσυχνοτήτων) ή κάποια app εφαρμογή. Η διαδικασία ελέγχου ταυτότητας του οχήματος πραγματοποιείται αυτόματα σε συμβατούς σταθμούς φόρτισης μέσω κρυπτογραφημένης επικοινωνίας, μόλις συνδεθεί το καλώδιο φόρτισης στο όχημα, Η διαδικασία φόρτισης ξεκινά άμεσα και η τιμολόγηση διεκπεραιώνεται επίσης αυτόματα. Το μόνο που χρειάζεται ο οδηγός του Audie-tron με δυνατότητα PnC είναι ένα ενεργό συμβόλαιο υπηρεσίας χρέωσης και η ενεργοποίησή του άπαξ στην εφαρμογή myAudi και στο MMI του Audi e-tron του.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ηλεκτρική ενέργεια που προσφέρει το δίκτυο Ionity προέρχεται αποκλειστικά από "πράσινες", ανανεώσιμες πηγές, κάτι που αποτελεί και ιδρυτική εξαγγελία του.
Το να προσλαμβάνεις κωφούς εργάτες έχει πολλές διαστάσεις και όλες είναι οι καλύτερες δυνατές. Τόσο για τους ίδιους όσο και για την εταιρεία που δείχνει να ξέρει τι σημαίνει ένταξη στην πράξη
Η ένωση των δύο αγωνιστικών τμημάτων της φίρμας δημιουργεί μια παγκόσμια υπερδύναμη με όραμα την F1 του 2026 και το παγκόσμιο motorsport
Όπως φαίνεται οι αντιδράσεις σχεδόν όλων όσων εμπλέκονται με το αυτοκίνητο φέρνουν ένα πιο χαλαρό πλαίσιο ρύπων Euro 7, που ήταν ιδιαίτερο αυστηρό και μάλιστα χωρίς σοβαρό λόγο
Νέο σύστημα ονοματοδοσίας θα χρησιμοποιεί η BMW προκειμένου να εντάξει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην γκάμα της χωρίς να δημιουργείται σύγχυση
Όταν βγήκαν οι φωτογραφίες της Lotus Type 66 μείναμε με το στόμα ανοικτό και μετά το κλείσαμε γιατί θυμηθήκαμε πώς ήταν τα αυτοκίνητα 53 χρόνια πριν. Τώρα μπορείς να δεις από κοντά
Το Citroen C4 X είναι ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο καθώς παίζει με όρια των μικρομεσαίων με πολύ έξυπνο τρόπο. Τελικά το "X" ίσως να σημαίνει ότι έχει το X Factor
Το Grand Prix της F1 στην Ιαπωνία, θα έχει ένα τεχνολογικά εξελιγμένο τρόπαι το οποίο όταν το φιλήσει ο οδηγός φωτίζεται όπως η σημαία της πατρίδας του
Εντυπωσιαστήκατε με τις πρώτες φωτογραφίες και τώρα ήρθε η στιγμή να δείτε αυτήν την μοναδική Ferrari να μπαίνει στην πίστα -και κάποιος να ξεκολλάει το καμουφλάζ
Στην Ιαπωνία μεταφέρεται η δράση της Formula 1 και το Grand Prix στη Σουζούκα θα μας αναγκάσει να ξυπνήσουμε νωρίς αλλά όλα δείχνουν πως θα αξίζει τον κόπο
Η κατηγορία των B-SUV απέκτησε ακόμα έναν πολύ ανταγωνιστικό εκπρόσωπο. Το Fiat 600e είναι αμιγώς ηλεκτρικό αλλά ακολουθήσει και υβριδική έκδοση
Αν και μάλλον ξέρουμε ποια θα επικρατήσουν μακροπρόθεσμα, αυτήν την στιγμή γίνεται μια μεγάλη μάχη σε επίπεδο πωλήσεων στην Ευρώπη, κυρίως σε δύο πολύ σημαντικές κατηγορίες
Αν σου περισσεύουν τουλάχιστον 700.000 ευρώ (μάλλον και παραπάνω) αυτή η Lancia Delta Safarista είναι ο καλύτερος τρόπος να τα ξοδέψεις. Θα σε αποζημιώσει
Τον Ιούνιο για πρώτη φορά είχαμε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο να είναι πρώτο σε πωλήσεις στην Ευρώπη αλλά και τον Αύγουστο το ίδιο αυτοκίνητο είχε πάλι την πρωτιά -και είναι συνολικά πρώτο μέσα στο 2023
Αυτή η φίρμα είχε ήδη δεσμευτεί ότι μέχρι το 2030 θα έχει στην γκάμα της μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μόλις ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει την παραγωγή των εκδόσεων με κινητήρα πετρελαίου
H Toyota παρουσίασε τη διαδικασία που θα μειώσει το χρόνο παραγωγής των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων από ώρες, σε μερικά λεπτά
Η David Brown Automotive παρουσιάζει το κλασικό Mini σε μια αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή και με αρκετές από τις σύγχρονες ανέσεις