Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 22-Νοε-2021 10:59

    Το νέο Toyota Aygo X αποκαλύπτεται

    Το νέο Toyota Aygo X αποκαλύπτεται
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Τo νέο Toyota Aygo X είναι ένα crossover μοναδικό στη κατηγορία A, που σχεδιάστηκε και κατασκευάζεται στην Ευρώπη για να ικανοποιεί τις απαιτήσεις των οδηγών της γηραιάς ηπείρου, κατοίκων αστικών κέντρων ή προαστίων.

    Θέλοντας να αναδείξει το νέο Aygo X ως την καλύτερη πρόταση στην κατηγορία, η Toyota διεξήγαγε προσεκτική έρευνα σχετικά με τις απαιτήσεις της αστικής οδήγησης σε όλη την Ευρώπη, ακούγοντας προσεκτικά τις επιθυμίες των πελατών. Το αποτέλεσμα είναι το νεότερο compact μοντέλο στην προϊοντική οικογένεια της Toyota, που βασίζεται στην επιτυχημένη πλατφόρμα GA-B της αρχιτεκτονικής Toyota Global New Architecture (TNGA), η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά με το νέο Yaris, το τρέχον Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2021 στην Ευρώπη, και πιο πρόσφατα στο Yaris Cross.

    Μετά την επιτυχημένη αποκάλυψη και θετική υποδοχή του εντυπωσιακού "Sparkling Chilli Red” Aygo X prologue, το project ανάπτυξης του Aygo μεταφέρθηκε στο τμήμα Styling της Toyota Motor Europe στο Βέλγιο, όπου οι ομάδες σχεδίασης συνεργάστηκαν στενά με τα τμήματα προϊοντικού σχεδιασμού και R&D για να κάνουν πραγματικότητα το νέο πρωτότυπο της κατηγορίας A.

    Η τολμηρή διχρωμία του Aygo X, σε συνδυασμό με μία νέα, ζωηρή χρωματική φιλοσοφία, η οποία είναι εμπνευσμένη από… μπαχαρικά, συνθέτουν ένα μοναδικό προφίλ που προσελκύει την προσοχή. Μπροστά, φώτα υψηλής τεχνολογίας αγκαλιάζουν το πάνω τμήμα του καπό δημιουργώντας ένα σήμα φτερού, ενώ λίγο πιο κάτω η μεγάλη μάσκα, τα φώτα ομίχλης και η ποδιά βασίζονται στο θέμα "double trapezoid" που αποτελεί μέρος της ταυτότητας του Aygo. 

    Με μήκος 3.700 χλστ., το νέο Aygo X είναι 235 χλστ. μακρύτερο από τον προκάτοχό του, αν και το μεταξόνιο είναι αυξημένο κατά 90 χλστ.. Ο εμπρός πρόβολος είναι 72 χλστ. μικρότερος από του Yaris, ενώ η μέγιστη διάσταση των τροχών έχει αυξηθεί στις 18 ίντσες. Σχεδιασμένο για τους πιο στενούς δρόμους της πόλης, το Aygo X έχει εξαιρετικά μικρό κύκλο στροφής με ακτίνα μόλις 4,7 μ., που αποτελεί έναν από τους μικρότερους στην κατηγορία.

    Το συνολικό πλάτος του αμαξώματος έχει αυξηθεί κατά 125 χλστ., φτάνοντας τώρα στα 1.740 χλστ., συγκριτικά με του Aygo. Ως αποτέλεσμα, τα εμπρός καθίσματα απέχουν κατά +20 χλστ., αυξάνοντας το χώρο για τους ώμους κατά 45 χλστ. Ο χώρος αποσκευών είναι επίσης κορυφαίος στην κατηγορία διαθέτοντας 125 χλστ. μεγαλύτερο μήκος και έξυπνη σχεδίαση πίσω από τα πίσω καθίσματα, με αποτέλεσμα την αύξηση της χωρητικότητάς του πάνω από 60 λίτρα, στα 231 λίτρα, συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά.

    Toyota

    Επιπλέον, η σχεδίαση της οροφής Pagoda διατηρεί τις συμπαγείς συνολικές διαστάσεις της  προσφέροντας μία άνετη, ευρύχωρη καμπίνα για τον οδηγό και τους επιβάτες, με το ύψος του οχήματος να έχει αυξηθεί κατά 50 χλστ., στα 1.510 χλστ. Ως ένα συμπαγές, ψηλό crossover, το νέο Aygo X έχει απόσταση από το έδαφος αυξημένη κατά 11 χλστ. συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά. Με τη σειρά της, η θέση οδήγησης είναι ψηλότερη κατά 55 χλστ. επιτρέποντας καλύτερη οπτική επαφή με τους άλλους χρήστες των δρόμων, κυρίως δικυκλιστές και πεζούς. Επιπλέον, η γωνία της κολόνας A έχει αυξηθεί κατά 10% στις 24 μοίρες, για βελτιωμένη ορατότητα.

    Το Aygo X έχει σχεδιαστεί εξ αρχής με στόχο τη μέγιστη οικονομία. Για παράδειγμα, το Aygo X έχει το μικρότερο βάρος άβαφου αμαξώματος (body-in-white) από οποιοδήποτε αυτοκίνητο της κατηγορίας A ή B που συνεισφέρει στην επίτευξη εξαιρετικής οικονομίας. Ο εμπρός προφυλακτήρας και τα προστατευτικά των τόξων στους θόλους των τροχών  συμβάλλουν επίσης στη μείωση της κατανάλωσης κατευθύνοντας τη ροή αέρα μακριά από τα ελαστικά, περιορίζοντας επομένως το στροβιλισμό γύρω από τα εμπρός και τα πλαϊνά τμήματα του αυτοκινήτου. Τα προστατευτικά των τόξων στους θόλους των πίσω τροχών ομοίως απομακρύνουν τη ροή αέρα από τα ελαστικά, κατευθύνοντάς την σε ένα σημείο σύγκλισης στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου.

    Toyota

    Το Aygo X χρησιμοποιεί τον πολυβραβευμένο 3-κύλινδρο κινητήρα 1KR-FE του 1,0 λίτρου που έχει βελτιωθεί για να συμμορφώνεται με τους Ευρωπαϊκούς κανονισμούς, προσφέροντας συγχρόνως υψηλά επίπεδα αξιοπιστίας και επιδόσεων, με στόχο κατανάλωσης καυσίμου μόλις 4,7 λιτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 107 g/χλμ. Ο κινητήρας αποδίδει 72 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 93 Nm στις 4.400 σ.α.λ. και συνεργάζεται είτε με αυτόματο κιβώτιο CVT είτε με χειροκίνητο 5 σχέσεων.

    Το νέο Aygo X  θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη μέσα στο 2022.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    12:03 02/12

    Alfa Romeo Tonale 1.5 160PS: Νυν υπέρ πάντων εικόνα

    Η Tonale είναι από τα μοντέλα που κάνουν τα κεφάλια να γυρίζουν αντί να κολλάνε στο κάθισμα και διακρίνεται περισσότερο για την ποιότητα κύλισης παρά για την αίσθηση του τιμονιού της. Καλωσόρισες στην...

    12:02 02/12

    Lightyear 0: Στην παραγωγή το πρώτο ηλιακό αυτοκίνητο

    Σίγουρα είναι μια σημαντική στιγμή για την αυτοκίνηση καθώς μπήκε στην παραγωγή το πρώτο ηλιακό αυτοκίνητο. Δεν είναι φθηνό όμως αλλάζει τα δεδομένα.

    11:58 02/12

    Το τέλος του παρκαδόρου; Εγκρίθηκε το αυτόνομο παρκάρισμα Mercedes-Bosch

    Και κάπως έτσι μάλλον τελειώνουν και οι ατακές του στιλ "δεν είμαι καλός στο παρκάρισμα" ή "τώρα εδώ χωράω;"

    10:42 01/12

    Αλυσίδες χιονιού: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

    Το να έχεις μαζί σου αλυσίδες σε ένα χιονιά, είναι δόκιμο. Επίσης σημαντικό όμως είναι να ξέρεις και να τις χρησιμοποιείς. Σε αυτό το άρθρο θα μάθεις όλα όσα χρειάζεται να ξέρεις

    10:41 01/12

    Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Opel Astra είναι γεγονός

    Ένα από τα πιο επιτυχημένα ευρωπαϊκά μικρομεσαία hatchback γίνεται αμιγώς ηλεκτρικό και η Opel μόλις έδωσε στην δημοσιότητα στοιχεία και εικόνες

    10:40 01/12

    Αυτή είναι η Lamborghini Huracan Sterrato παραγωγής

    Μετά από πολλές φωτό επιτέλους βλέπουμε πώς θα βγει από την γραμμή παραγωγής το πρώτο supercar της Lamborghini που μπορεί να διακριθεί και σε off road διαδρομές

    11:19 30/11

    Επίσημο: Αποχωρεί ο Mattia Binotto από τη Ferrari

    H Ferrari ανακοίνωσε επισήμως την παραίτηση του Mattia Binotto από την εταιρεία, έπειτα από 28 χρόνια χωρίς καμία αναφορά στον αντικαταστάτη του

    11:11 30/11

    Αυτή είναι η De Tomaso P900 και κοστίζει 2,9 εκατ. ευρώ

    P900 γιατί σύμφωνα με τον κατασκευαστή είναι μόλις 900 κιλά και σε λίγο καιρό θα έχει τον πιο ελαφρύ V12 που θα μπορεί να δεχθεί και συνθετικά κάυσιμα

    11:07 30/11

    Το πιο όμορφο Lada Niva είναι ελληνικό και πωλείται

    Δεν είναι μόνο το πιο όμορφο είναι πολύ δυνατό και αρκετά ακριβό αλλά φαίνεται ότι τα αξίζει τα λεφτά του

    10:58 29/11

    Δείτε πώς πρέπει να οδηγείς για να γίνεις παγκόσμιος πρωταθλητής

    Είναι ένα από τα καλύτερα βίντεο της χρονιάς για το WRC και σίγουρα ένα σεμινάριο οδηγήσης από τον παγκόσμιο πρωταθλητή Kalle Rovanpera.

    10:54 29/11

    Πληροφορίες ότι έρχεται η ανανέωση του Tesla Model 3

    Την στιγμή που οι μετοχές της Tesla έχουν πάρει την κατιούσα και οι παραγγελίες νέων Tesla έχουν πέσει -σύμφωνα με πληροφορίες- ετοιμάζεται το ανανεωμένο Model 3.

    10:49 29/11

    Μόλις ξεκίνησε η νέα εποχή της Lancia και ανακοινώθηκαν 3 νέα μοντέλα

    Δείτε τις πρώτες εικόνες από την πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής της Lancia, με νέο λογότυπο, τρία νέα μοντέλα και φυσικά μιλάμε για ηλεκτρική εποχή.

    11:12 28/11

    Αφιέρωμα: Τα αυτοκίνητα που λάτρεψαν οι rock stars

    Γιατί να περπατήσεις το Staιrway to Heaven όταν μπορείς να οδηγήσεις; Αρκεί βέβαια να μην σου έχουν πάρει το δίπλωμα για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ

    11:10 28/11

    Οι 5 σημαντικότερες αγωνιστικές Ferrari

    Ο Enzo πάντα έλεγε ότι κατασκεύαζε αυτοκίνητα δρόμου μόνο για να χρηματοδοτεί τους αγώνες – δες που πήγαιναν τα λεφτά.

    11:08 28/11

    Video: Τα πιο περίεργα αυτοκίνητα σε ένα μουσείο

    Αν περιμένεις να δεις μια κλασική Bentley ή μια Delahaye του 1900 δεν θα τις βρεις στο Lane Motor Museum του Νάσβιλ, γιατί εκεί υπάρχουν τα πιο περίεργα αυτοκίνητα που έχεις δει ποτέ

    13:23 27/11

    Δοκιμή Mazda MX-5 2.0: Natura 2.000

    Δεν μιλάμε για δίκτυο ζωνών προστασίας της φύσης, αλλά για μια αυθεντική οδηγική συνταγή που περιλαμβάνει δίλιτρο, ζωηρό ατμοσφαιρικό μοτέρ σε ένα λαχταριστό roadster περιτύλιγμα. Η αγνότητα του Mazda...