Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 18-Νοε-2021 11:21

    To Audi A8 ανανεώνεται

    To Audi A8 ανανεώνεται
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Με κομψή εξωτερική σχεδίαση και καινοτόμες τεχνολογίες, η Audi ανανεώνει το A8, το κορυφαίο της σεντάν. Με νέους προβολείς και πίσω φώτα προηγμένης τεχνολογίας, κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά, καινοτόμες λειτουργίες και ατμόσφαιρα στο εσωτερικό αντάξια μιας luxury εμπειρίας ευ ζην, το νέο Α8, ως μοντέλο κύρους, απευθύνεται τόσο στον ιδιοκτήτη που απολαμβάνει την οδήγηση όσο και σε εκείνον που προτιμά να μετακινηθεί χαλαρώνοντας στην πίσω δεξιά θέση.   

    Το Α8 είναι ο φυσικός διάδοχος του Audi V8, με παρουσία στη γκάμα της Audi από το 1994. Η τέταρτη γενιά της πολυτελούς λιμουζίνας, που παρουσίασε η Audi το 2017, ανέβασε το μοντέλο σε ανώτερα επίπεδα όσον αφορά την ισχύ, την εμφάνιση και τον εξοπλισμό. Η ανανεωμένη σχεδίαση - αποκάλυψη της μελλοντικής σχεδιαστικής γλώσσας της μάρκας - σε συνδυασμό με state-of-the-art τεχνολογίες και την εξαιρετική άνεση στα πίσω καθίσματα, έδωσαν το στίγμα της premium προσέγγισης της Audi σε αυτήν την κατηγορία. Το Α8 ανέκαθεν αντιπροσώπευε την ιδανική συνύπαρξη της απαράμιλλης άνεσης με τα σπορ χαρακτηριστικά. 

    Εξωτερικά, το μοντέλο ξεχωρίζει εμπρός από τους νέους προβολείς, την επανασχεδιασμένη και φαρδύτερη γρίλια Singleframe με χρωμιωμένες γωνίες και τις πιο όρθιες πλαϊνές εισαγωγές αέρα. Από το πλάι, εντυπωσιάζει η επίπεδη οροφή, οι φαρδιοί θόλοι των τροχών που υποδηλώνουν τη στάνταρ τετρακίνηση quattro, σε συνδυασμό με τα κοίλα πλαϊνά πάνελ. Πίσω, φωτιστικά σώματα OLED, λεπτομέρειες χρωμίου και μία φωτεινή λωρίδα απ’ άκρη σε άκρη, δίνουν μία ξεχωριστή σχεδιαστική ταυτότητα, που συμπληρώνει ένας μεγάλος διαχύτης στο κάτω μέρος. Ένα εξωτερικό πακέτο Sline, διαθέσιμο για πρώτη φορά, προσδίδει σπορ σχεδιαστικές πινελιές ενώ για ακόμα πιο δυναμικές επιδόσεις προσφέρεται έκδοση S8. 

    Οι διαστάσεις του αποτελούμενου κατά 58% από αλουμίνιο μοντέλου, έχουν μεταβληθεί ελάχιστα. Το A8 έχει μεταξόνιο 3 μ., μήκος 5,19 μ., πλάτος 1,95 μ. και ύψος 1,47 μ. ενώ το S8 είναι περίπου ένα εκατοστό μακρύτερο. Για την καμπίνα επιβατών έχουν χρησιμοποιηθεί εξαιρετικά άκαμπτο πλαίσιο με χάλυβα θερμής διαμόρφωσης και πολυμερή υλικά ενισχυμένα με ανθρακονήματα. 

    Οι προβολείς Digital Matrix LED, σε επίπεδο τεχνολογίας είναι συγκρίσιμοι με βιντεοπροβολείς, καθώς χρησιμοποιούν τεχνολογία DMD. Κάθε προβολέας έχει περίπου 1,3 εκατομμύρια μικροκαθρέπτες που διασπούν το φως σε μικροσκοπικά pixels, προσφέροντας στον οδηγό ελεγχόμενες συνθήκες άπλετου φωτισμού, με τη λωρίδα στην οποία κινείται το αυτοκίνητο να είναι ακόμα πιο έντονα φωτισμένη. 

    Εσωτερικά, το A8 διαθέτει οριζόντια αρχιτεκτονική, κάτι που τονίζει το ήδη μεγάλο πλάτος του. Ατμοσφαιρικός φωτισμός, εξαιρετικά άνετα καθίσματα με δυνατότητα μασάζ πλάτης σε 18 διαφορετικά σημεία, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα προσκέφαλα, ειδικά σχεδιασμένο υποπόδιο που προσφέρει μασάζ για τον επιβάτη πίσω από τον συνοδηγό, τετραζωνικός αυτόματος κλιματισμός και νέες οθόνες στο πίσω μέρος, συμπληρώνονται από ένα ψυγείο στις πίσω θέσεις, που προσφέρει ένα προσωπικό mini-bar.

    Audi

    Στον χειρισμό του A8 ξεχωρίζει το Audi virtual cockpit και το προαιρετικό head-up display επαυξημένης πραγματικότητας, που εμφανίζει πληροφορίες απευθείας στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Ακολουθείται η φιλοσοφία λειτουργίας απόκρισης αφής MMI, με δύο οθόνες (10,1” και 8,6”) και λειτουργία φυσικού φωνητικού ελέγχου. Το MMI Navigation plus τρίτης γενιάς (MIB 3) είναι στάνταρ και υποστηρίζει υπηρεσίες Car-2-X. Δύο οθόνες 10,1” με ανάλυση Full HD είναι προσαρτημένες στην πλάτη των μπροστινών καθισμάτων και σε συνδυασμό με προηγμένο σύστημα ήχου Bang & Olufsen με ενισχυτή 1.920 Watt και 23 ηχεία, φροντίζουν για τη ψυχαγωγία οδηγού και επιβατών. 

    Το Audi A8 διατίθεται είτε με τον 3.0 TFSI, V6 κινητήρα είτε με τον 8κύλινδρο 4.0 TFSI, με τεχνολογία cylinder on demand. Το Audi A8 55 TFSI quattro με τρίλιτρο κινητήρα έχει ισχύ 340 ίππους (250 kW) ενώ μια παραλλαγή με 286 ίππους (210 kW) είναι διαθέσιμη στην Κίνα. Η ροπή 500 Nm αποδίδεται στην περιοχή 1.370-4.500 σ.α.λ., με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 5,6 δλ.

    Τα αντίστοιχα νούμερα για το A8 60 TSFI quattro με τον 4.0 TFSI είναι 460 ίπποι (338 kW) και 660 Nm ροπής (στις 1.850-4.500 σ.α.λ.), 0-100 χλμ./ώρα σε 4,4 δλ. Θα ακολουθήσει έκδοση του Α8 με πετρελαιοκινητήρα καθώς και μία plug-in υβριδική (PHEV).

    Το Audi S8 TSFI quattro είναι το σπορ κορυφαίο μοντέλο της σειράς. Ο biturbo V8 παράγει ισχύ 571 ίππους (420 kW) και ροπή 800 Nm (στις 2.050-4.500 σ.α.λ.), με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα, με τα flaps στο σύστημα εξάτμισης να τονίζουν ένα μπάσο ήχο. 

    Όλα τα παραπάνω κινητήρια συστήματα διαθέτουν ήπια υβριδική τεχνολογία (MHEV) ως στάνταρ χαρακτηριστικό, η οποία χρησιμοποιεί το κύριο ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt του A8.

    Audi

    Για τις αλλαγές ταχυτήτων του Audi A8 φροντίζει ένα γρήγορο tiptronic οκτώ σχέσεων. Η τετρακίνηση quattro με το μπλοκέ κεντρικό διαφορικό είναι στάνταρ, με προαιρετικό το σπορ διαφορικό (στάνταρ στο S8) με ενεργή κατανομή της ροπής μεταξύ των πίσω τροχών.

    Στον τομέα της ανάρτησης, εκτός του Audi drive select και των προγραμμάτων οδήγησης που προσφέρει, άξια αναφοράς είναι η προγνωστική ενεργή ανάρτηση. Μπορεί να φορτίσει ή να αποφορτίσει κάθε τροχό με πρόσθετη ισχύ ξεχωριστά μέσω ενός ηλεκτροκινητήρα, και έτσι να ρυθμίσει ενεργά τη θέση του πλαισίου σε οποιαδήποτε κατάσταση οδήγησης. Το μεγάλο σεντάν στρίβει με σταθερότητα, οι γωνίες κλίσης είναι μικρές και το αμάξωμα δεν "βουτάει" σχεδόν καθόλου κατά το απότομο φρενάρισμα. Στη λειτουργία comfort+, σε ταχύτητες 80-130 χλμ./ώρα και πλευρική επιτάχυνση έως και 0,4 g, οι στροφές είναι ελάχιστα αισθητές, καθώς η προγνωστική ενεργή ανάρτηση ανυψώνει την πλευρά του σασί στο εξωτερικό της καμπύλης και χαμηλώνει την αντίθετη πλευρά, με κλίση έως και τρεις μοίρες. Την ίδια στιγμή, με τη βοήθεια μπροστινής κάμερας αναγνωρίζονται οι ανομοιομορφίες στον δρόμο, με το αυτοκίνητο να εξαφανίζει επί της ουσίας τις λακκούβες στο οδόστρωμα. Τέλος, για την εύκολη είσοδο και έξοδο από το αυτοκίνητο, το αμάξωμα ανεβαίνει και χαμηλώνει έως και 50 χλστ.

    Σε επίπεδο ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού, διαθέσιμα περίπου 40 συστήματα, είτε στον βασικό είτε στον προαιρετικό εξοπλισμό. Ενδεικτικά, στάνταρ είναι τα Audi presense basic και Audi presense front, ενώ για ευκολία στην επιλογή πολλά ομαδοποιούνται σε πακέτα. Αξιοσημείωτο το remote park assist plus, το οποίο μπορεί να μανουβράρει αυτόματα το μεγάλο σεντάν μέσα και έξω από έναν χώρο στάθμευσης, χωρίς να είναι απαραίτητο να βρίσκεται ο οδηγόςμέσα στο αυτοκίνητο.

    Το ανανεωμένο Aud iA8 λανσάρεται στην Ευρώπη τον Δεκέμβριο. Στη Γερμανία, η βασική τιμή για το A8 είναι 99.500 ευρώ. Το Audi S8 είναι διαθέσιμο από 144.800 ευρώ. Ειδικά για την αγορά της Κίνας, θα υπάρξει η έκδοση A8 LHorch, με επιμηκυμένο σασί και πρόσθετο πολυτελή εξοπλισμό, σύμφωνα με τις απαιτήσεις και τις ιδιαιτερότητες της τοπικής αγοράς. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    15:17 08/12

    Το νέο Toyota Prius θα είναι πιο ασφαλές με συνδρομή

    Αυξάνονται οι εταιρείες που δίνουν εξοπλισμό με συνδρομή μέσω αναβάθμισης λογισμικού. Νέα προσθήκη η Toyota η οποία σκέφτεται να εφαρμόσει τη νέα τάση.

    15:15 08/12

    6 Sprint Race θα έχει η Formula 1 το 2023. Ποια είναι τα 4 νέα

    H Formula 1 ανακοίνωσε τις 6 πίστες που θα φιλοξενήσουν Sprint Race στο πρωτάθλημα του 2023 και η λίστα περιλαμβάνει 4 καινούργιες.

    15:14 08/12

    Είναι αυτή η καλύτερη Gymkhana που έγινε ποτέ;

    Ο Travis Pastrana επιστρέφει με ένα Subaru GL Wagon 862 ίππων και εμείς χαιρόμαστε τόσο που βάζουμε δύο συντάκτες να γράψουν για την καλύτερη -ίσως- Gymkhana που έγινε ποτέ.

    14:23 07/12

    Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2023: Τελικές δοκιμές στα Μέγαρα

    Αυτά είναι τα δέκα μοντέλα που πέρασαν στην τελική φάση του θεσμού "Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2023"

    14:20 07/12

    Το τραπέζι Ferrari V12 κάνει όσο ένα Honda Type R

    Πες ότι έχεις βαθιές τσέπες και μπορείς να δώσεις μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ για κάτι εκκεντρικό. Αυτό το τραπέζι είναι ίσως η καλύτερη επιλογή. Μακάρι και να γκάζωνε.

    14:18 07/12

    H νέα Mercedes-AMG S 63 είναι η ισχυρότερη S-Class που έχει παραχθεί ποτέ

    Είναι υβριδική αυτή η S-Class αλλά σκοπός δεν είναι η οικονομία αλλά η θηριώδης ισχύς. Έχει V8 4,0 λίτρων με δύο turbo και ηλεκτροκινητήρα που αποδίδουν 802 ίππους.

    15:02 06/12

    Αυτό το ηλεκτρικό hypercar Lexus θα έχει χειροκίνητο κιβώτιο

    Η Lexus τάζει λαγούς με πετραχείλια για τον ηλεκτρικό hypercar διάδοχο του LFA και αν κρίνουμε από τις φωτό μπορεί και να τα καταφέρει. Το καλύτερο είναι ότι θα έχει χειροκίνητο κιβώτιο

    15:02 06/12

    Video: Πώς τρομάζεις τον μπαμπά σου με Honda NSX 1.000 ίππων

    Μην είστε βάρβαροι με τους γονείς σας, εκτός αν πηγαίνουν γυρεύοντας.

    14:57 06/12

    Δοκιμάζουμε την πρώτη ηλεκτρική Maserati GranTurismo Folgore

    Ηλεκτρική Maserati λοιπόν. Αλλάζουν οι καιροί και η τρίαινα δεν θέλει πια οκτάνια αλλά kWh. Και είναι πολύ γρήγορη με 760 ίππους.

    17:21 05/12

    Ναι, τώρα είναι σίγουρο ότι έρχεται Hyundai Ioniq 5 Ν

    Η Hyundai Ν όχι μόνο φροντίζει να κρατά ψηλά την σημαία των οδηγοκεντρικών αυτοκινήτων με θερμικό κινητήρα αλλά ετοιμάζει πυρετωδώς και την επόμενη -ηλεκτρική- μέρα

    17:19 05/12

    Επίσημο: 2η γενιά Toyota C-HR (ούτε αυτό αμιγώς ηλεκτρικό)

    Η Toyota αποκάλυψε την 2η γενιά του υβριδικού Toyota C-HR με το πρωτότυπο C-HR Prologue. Και σωστά μάντεψες ούτε αυτό είναι αμιγώς ηλεκτρικό.

    17:16 05/12

    Δώρο Χριστουγέννων: Οδηγούμε το Koenigsegg Jesko Absolut των 1.600 ίππων

    Πάτα το play και άκου. Εδώ στο Topgear δίνουμε δώρο Χριστουγέννων -πριν τα Χριστούγεννα- γιατί σου αξίζει να ακούσεις αυτό θηρίο των 1.600 ίππων που -ίσως- έχει τελική 500 km/h

    13:12 04/12

    Πωλείται η μοναδική μαύρη ματ Ferrari Enzo που υπάρχει

    Η μοναδική μαύρη ματ Ferrari Enzo που βγήκε ποτέ από την γραμμή παραγωγής του Μαρανέλο για τον Σουλτάνο του Μπρουνέι, πωλείται

    13:10 04/12

    Και η Honda στο παιχνίδι του υδρογόνου με το CR-V

    Αργά αλλά σταθέρα οι Ιάπωνες δείχνουν την προτίμησή τους στο υδρογόνο και μετά την Toyota και η Honda δηλώνει έτοιμη για παραγωγή αυτοκινήτου με υδρόγονο.

    13:08 04/12

    Η Cupra αποκάλυψε το Terramar, το πρώτο της SUV

    Δεν είναι καθόλου άσχημη ιδέα να αποκαλύπτεις ένα καινούργιο μοντέλο πρώτα σε αυτούς που θα το κατασκευάζουν. Μπράβο Cupra.

    12:56 03/12

    Ξεκίνησε η παραγωγή του BMW iX5 υδρογόνου

    Μαζί με τους Ιάπωνες -και λίγο τους Κορέατες- η BMW είναι από τις φίρμες που έχουν πάρει στα σοβαρά το υδρόγονο ως καύσιμο κίνησης και αυτή είναι η απόδειξη