Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 16-Νοε-2021 10:38

    Το πρόγραμμα δικτύου ταχυφορτιστών Atlante της Stellantis αναπτύσσεται

    Το πρόγραμμα δικτύου ταχυφορτιστών Atlante της Stellantis αναπτύσσεται
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Σάρκα και οστά παίρνει το πρόγραμμα Atlante, το οποίο αφορά στην εγκατάσταση ταχυφορτιστών στη Ν. Ευρώπη. Το δίκτυο θα είναι το πρώτο του είδους που θα είναι 100% vehicle-grid-integrated (VGI) και θα χρησιμοποιεί ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και συστήματα αποθήκευσης.

    Ακολουθώντας τις ανακοινώσεις του Ομίλου Stellantis στις 8 Ιουλίου κατά τη διάρκεια του EV Day, το πρόγραμμα Atlante βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, με τα πρώτα 700 σημεία τοποθέτησης των φορτιστών να έχουν καθοριστεί, ενώ ήδη το 10% αυτών βρίσκεται στη φάση της εγκατάστασης. Οι φορτιστές που θα τοποθετηθούν θα είναι δυναμικής από 100 kW έως και 175 kW και θα προσφέρουν ειδικά προνόμια στους κατόχους αυτοκινήτων μαρκών του Ομίλου Stellantis.

    Ακόμα ένα σημαντικό στοιχείο του προγράμματος Atlante είναι ο συνδυασμός ταχυφορτιστών με Vehicle-Grid-Integrated τεχνολογία και συστήματα αποθήκευσης ενέργειας. Αυτό το καινοτόμο χαρακτηριστικό –που είναι μοναδικό για αντίστοιχες εφαρμογές- είναι ιδανικό για την αξιοποίηση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, με τις θέσεις στάθμευσης/φόρτισης να καλύπτονται από φωτοβολταϊκά στοιχεία. Πρόκειται για μια λύση που εφαρμόστηκε και από τη FIAT με αφορμή την παραγωγή του νέου αμιγώς ηλεκτρικού FIAT 500, όπου στο εργοστάσιο παραγωγής του μοντέλου στο Τορίνο, δημιουργήθηκε το μεγαλύτερο δίκτυο Vehicle-to-Grid (V2G) στον κόσμο, με τις θέσεις να καλύπτονται από φωτοβολταϊκά στοιχεία.

    Η "ανταλλαγή" ενέργειας μεταξύ των αυτοκινήτων και του δικτύου σταθεροποιεί το δίκτυο και παράλληλα αξιοποιεί στο μέγιστο βαθμό την ενέργεια που προκύπτει από τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Το ηλεκτρικό 500, επιβεβαιώνοντας για ακόμα μια φορά τον καινοτόμο του χαρακτήρα και τη ολιστική του προσέγγιση για την προστασία του πλανήτη,  είναι εξαρχής σχεδιασμένο για να συνεργάζεται με δίκτυα V2G.

    Το πρόγραμμα Atlante είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας των ΝΗΟΑ Group και της Free2Move eSolutions, η οποία αποτελεί κοινοπραξία των NHOA και Stellantis. Στόχος είναι η ενεργοποίηση 5.000 σημείων ταχυφόρτισης μέχρι το 2025 και περισσότερα από 35.000 σημεία μέχρι το 2030. Ουσιαστικά το πρόγραμμα αποτελεί απάντηση στο πλάνο "Fit for 55” της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, το οποίο προβλέπει την πώληση αποκλειστικά οχημάτων μηδενικών ρύπων από το 2035, αλλά και την εγκατάσταση ταχυφορτιστών ανά 60 χλμ. στους κύριους αυτοκινητόδρομους. Πρόσφατα, ο Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), τόνισε στα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης την αργή εξέλιξη των δικτύων φόρτισης. Συγκεκριμένα από τα συνολικά 225.000 σημεία που σήμερα είναι διαθέσιμα στην Ευρώπη, μόλις τα 25.000 παρέχουν δυνατότητα ταχυφόρτισης. Μέσω του Atlante θα ενισχυθεί το δίκτυο ταχυφόρτισης, προσφέροντας επιπλέον επιλογές σε όλους τους καταναλωτές και παράλληλα ειδικά προνόμια στους χρήστες μοντέλων του Ομίλου Stellantis.

    "Τα δίκτυα ταχυφόρτισης στη Ν. Ευρώπη αποτελούν μια σημαντική ευκαιρία ανάπτυξης στη νέα εποχή της αυτοκίνησης, ενώ παράλληλα θα μας επιτρέψουν να χτίσουμε ένα καλύτερο αύριο για τις μελλοντικές γενιές", ανέφερε η Anne-Lise Richard, Επικεφαλής σε Παγκόσμιο επίπεδο του e-Mobility της Stellantis. "Το δίκτυο που παίρνει μορφή μέσω του προγράμματος Atlante θα βοηθήσει η φόρτιση ενός αυτοκινήτου να είναι τόσο απλή, όσο ο ανεφοδιασμός με βενζίνη. Είναι ένα φιλόδοξο πρόγραμμα, το οποίο θα βοηθήσει στην επίτευξη των στόχων μας και στην εφαρμογή της στρατηγικής εξηλεκτρισμού της Stellantis."

    Από την πλευρά του ο Carlalberto Guglielminotti, CEO του NHOA Group, σημείωσε: "Το COP26 εξέφρασε την άμεση ανάγκη να εστιαστούν οι προσπάθειες προς τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και την ηλεκτροκίνηση. Χάρη στη γνώση που έχουμε ως ένας από τους πέντε κορυφαίους παίκτες στον τομέα της ενέργειας, θα μπορέσουμε μέσω του προγράμματος Atlante να προσφέρουμε μια βιώσιμη λύση φόρτισης και να αυξήσουμε τη χρήση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στο ηλεκτρικό δίκτυο της Ευρώπης."

    "Το πρόγραμμα Atlante είναι το βήμα που πρέπει να κάνουμε ώστε να αναπτύξουμε την ηλεκτροκίνηση και να ταξιδεύουμε μεγάλες αποστάσεις χωρίς να περιμένουμε μεγάλα χρονικά διαστήματα για φόρτιση", τόνισε ο Roberto Di Stefano, CEO της Free2Move eSolutions. "Πρόκειται για μια μοναδική ευκαιρία ανάπτυξης, αφού ουσιαστικά βρισκόμαστε στην αρχή της δημιουργία των δικτύων ταχυφόρτισης."

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    11:12 28/11

    Αφιέρωμα: Τα αυτοκίνητα που λάτρεψαν οι rock stars

    Γιατί να περπατήσεις το Staιrway to Heaven όταν μπορείς να οδηγήσεις; Αρκεί βέβαια να μην σου έχουν πάρει το δίπλωμα για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ

    11:10 28/11

    Οι 5 σημαντικότερες αγωνιστικές Ferrari

    Ο Enzo πάντα έλεγε ότι κατασκεύαζε αυτοκίνητα δρόμου μόνο για να χρηματοδοτεί τους αγώνες – δες που πήγαιναν τα λεφτά.

    11:08 28/11

    Video: Τα πιο περίεργα αυτοκίνητα σε ένα μουσείο

    Αν περιμένεις να δεις μια κλασική Bentley ή μια Delahaye του 1900 δεν θα τις βρεις στο Lane Motor Museum του Νάσβιλ, γιατί εκεί υπάρχουν τα πιο περίεργα αυτοκίνητα που έχεις δει ποτέ

    13:23 27/11

    Δοκιμή Mazda MX-5 2.0: Natura 2.000

    Δεν μιλάμε για δίκτυο ζωνών προστασίας της φύσης, αλλά για μια αυθεντική οδηγική συνταγή που περιλαμβάνει δίλιτρο, ζωηρό ατμοσφαιρικό μοτέρ σε ένα λαχταριστό roadster περιτύλιγμα. Η αγνότητα του Mazda...

    13:20 27/11

    Το Praga Bohema είναι το τσέχικο supercar των 700 ίππων

    Το Praga Bohema είναι ένα νέο supercar που έρχεται από την Τσεχία, αλλά δεν είναι αστείο γιατί η Praga είναι μια εταιρεία καθόλου άγνωστη και μάλιστα πολύ ενδιαφέρουσα.

    13:19 27/11

    Το αεροπλάνο της Goodyear που ήθελε φούσκωμα για να πετάξει

    Πώς λειτουργούσαν, ο θάνατος ενός πιλότου και γιατί ξεφούσκωσε το project.

    13:18 27/11

    Hyundai N: Ήταν πολλά τα λεφτά, Albert

    Όσο αναπνέουμε αναθυμιάσιες βενζίνης ελπίζουμε, χάρη στην "Αγία Τριάδα" της Hyundai και το rollercoaster του Αχλαδόκαμπου.

    13:48 26/11

    EKO Ράλλυ Ακρόπολις: 7-10 Σεπτεμβρίου στο WRC του 2023

    Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα του WRC του 2023 με το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις να διατηρεί την ημερομηνία του, καθώς θα διεξαχθεί από τις 7 έως τις 10 Σεπτεμβρίου.

    13:47 26/11

    Πώς με συνδρομή 1.200 δολάρια ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο γίνεται πιο γρήγορο

    Έφτασε λοιπόν η εποχή που το αυτοκίνητό μας θα γίνεται πιο γρήγορο πληρώνοντας για update του λογισμικού και βουαλά 1 δλ. κάτω τα 0-100 km/h.

    13:45 26/11

    Fisker Ocean: Δείτε πώς κατασκευάζεται ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο

    Σε αυτό το εξαιρετικό timelapse video βλέπουμε σε 3 λεπτά πώς κατασκευάζεται στις εγκατάστασεις της Magna/ Steyr το ηλεκτρικό αυτοκίνητο Fisker Ocean.

    13:43 26/11

    Αφιέρωμα "Baby-Benz": Η Mercedes 190 Ε έγινε 40 ετών

    Λόγω ηλικίας δεν είναι πια τόσο baby αλλά παραμένει "baby" για την Mercedes που με αυτήν την μικρομεσαία μπερλίνα αύξησε το κοινό της.

    11:03 25/11

    Ο Lewis Hamilton "διαλύει" Nissan GTR Skyline R34

    Ωραίες αυτοκινητιστικές στιγμές πέρασε ο Lewis Hamilton στην πρόσφατη επίσκεψή του στην Ιαπωνία καθώς οδήγησε ένα Nissan GTR Skyline R34.

    11:02 25/11

    Η μεγάλη επιστροφή: Αυτή είναι η BMW 3.0 CSL των 560 ίππων

    Αυτό το αυτοκίνητο το περιμέναμε χρόνια. Υποτίθεται ότι η είναι η πεμπτουσία της BMW και είναι πισωκίνητη με χειροκίνητο κιβώτιο.

    11:00 25/11

    Το Honda ZR-V έρχεται στην Ευρώπη το 2023

    Θα είναι ένα από τα τρία SUV της Honda που θα έρθουν στην Ευρώπη το 2023, εκ των οποίων το ένα θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό.

    10:49 24/11

    Ο Cristiano Ronaldo έχει όποιο αυτοκίνητο έχεις ονειρευτεί

    Η συλλογή αυτοκινήτων του Cristiano Ronaldo περιλαμβάνει ένα supercar από κάθε κατασκευαστή και μερικές φορές όχι μόνο ένα

    10:47 24/11

    Abarth 500e: Μίνι ηλεκτρικό hot hatch με 155 ίππους

    Άραγε τι θα έλεγε ο Carlo Abarth αν του έδειχναν ένα ηλεκτρικό Abarth; Πιθανόν να έλεγε; "και ο ήχος;". Στο νέο ηλεκτρικό hot hatch λύθηκε και αυτό το πρόβλημα