Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 15-Νοε-2021 09:03

    Από το Renault 4L στο Arkana

    Από το Renault 4L στο Arkana
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το Renault 4 παρουσιάστηκε το 1961, μία περίοδο κατά την οποία οι άνθρωποι στη Γαλλία ξεκινούσαν να εγκαταλείπουν την αγροτική τους ζωή και να μετακομίζουν πιο κοντά στις αστικές περιοχές. Εντούτοις, οι δημόσιες μεταφορές απείχαν ακόμα πολύ από το να προτιμώνται, ιδιαίτερα στα περίχωρα των πόλεων και των αστικών κέντρων. Ο κόσμος άρχισε να αισθάνεται την ανάγκη για ένα αυτοκίνητο κατάλληλο τόσο για αγροτικές όσο και για αστικές περιοχές, ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσε να οδηγήσει για να πάει για ψώνια αλλά και στη δουλειά τους. Ήταν επίσης μια εποχή που ο αριθμός των εργαζόμενων γυναικών αυξάνονταν σημαντικά, και η αγοραστική δύναμη των νοικοκυριών άρχισε να διευρύνεται. Σε αυτό το πλαίσιο, το αυτοκίνητο που σύντομα θα γινόταν γνωστό ως "κατρέλ"/"4L", παρείχε μια λύση 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, τόσο για την αστική όσο και για την αγροτική ζωή, και όλα αυτά χάρη στην ταπεινή 5η πόρτα του!

    'Τα hatchbacks έφεραν την επανάσταση στην αυτοκινητοβιομηχανία προσφέροντας στους χρήστες τους περισσότερη ευκολία διαμόρφωσης και ευελιξία στην εκμετάλλευση των εσωτερικών τους χώρων" δήλωσε ο Hugues Portron, Διευθύνων Σύμβουλος της Renault Classic
     
    Μία πόρτα προς την ελευθερία: Αυτή η 5η πόρτα έπαιξε το ρόλο της ώστε το Renault 4 να γίνει γρήγορα ένα κοινωνικό φαινόμενο. Ο άνθρωπος πίσω από το project, ο Pierre Dreyfus, CEO της Renault από το 1955 έως το 1975, εξηγούσε στις ομάδες του ότι ήθελε να βλέπει "ένα μεγάλο χώρο φόρτωσης” για ένα αυτοκίνητο τύπου "blue jean”, δηλαδή ένα αυτοκίνητο που θα ταίριαζε σε όλες τις ηλικίες και κοινωνικές τάξεις σε ολόκληρο τον κόσμο. Πάνω από 8 εκατομμύρια μονάδες πουλήθηκαν σε περισσότερες από 100 χώρες, για μια περίοδο μεγαλύτερη των 30 ετών, είναι επομένως ασφαλές να πούμε ότι η επιθυμία του πραγματοποιήθηκε. "Η 5η πόρτα στο 4L έδωσε το έναυσμα για ένα νέο είδος, μια νέα κατηγορία αυτοκινήτου και ένα νέο χαρακτηριστικό στην αγορά,” δηλώνει ο Hugues. "Αυτή η θαυμάσια ανακάλυψη είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός οχήματος που συνδύαζε σε ένα αμάξωμα, τα χαρακτηριστικά ενός saloon, ενός station wagon και ενός επαγγελματικού.”

    Η 5η πόρτα εξασφάλιζε στο χρήστη ευκολία στη φόρτωση, καθιστώντας το 4L ιδανικό για κάθε τρόπο ζωής. Επιπρόσθετα, η 5η πόρτα προσέφερε μεγαλύτερη ευκολία διαμόρφωσης, δίνοντας τη δυνατότητα στους μηχανικούς και τους σχεδιαστές να δημιουργήσουν το πρώτο "αυτοκίνητο για να ζεις μαζί του" ("voiture à vivre” στα γαλλικά). "Η 5η πόρτα έδειξε ότι οι μηχανικοί μπορούσαν να διαφοροποιηθούν από την παραδοσιακή δομή των 3 όγκων ("καπό, χώρος επιβατών, πορτμπαγκάζ")” εξηγεί ο Hugues. "Η 5η πόρτα εξασφάλισε περισσότερη ελευθερία σε ό,τι αφορά το design.” Έδωσε ώθηση σε νέους τύπους οχημάτων, όπως είναι τα μοντέλα ‘ενός όγκου’ (monospace), αλλά και  τα SUV.

    Ένα χαρακτηριστικό που υιοθετείται από το σύνολο της γκάμας: Η 5η πόρτα αποτέλεσε το κλειδί της επιτυχίας του 4L, για αυτό και η Renault τόλμησε να επεκτείνει το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό και σε μία ακόμη πιο παραδοσιακή κατηγορία, αυτή των οικογενειακών σεντάν, που προσφέρονταν μέχρι τότε μόνο ως μοντέλα 3 όγκων, με κλασσικό πορτμπαγκάζ. Το Renault 16, που παρουσιάστηκε το 1965, ήταν ο προάγγελος μιας επανάστασης άνευ προηγουμένου, που έδειξε το δρόμο σε μοντέλα hatchback μεγαλύτερων κατηγοριών. Αν το καλοσκεφτεί κανείς, το Renault 16 ήταν σαν μια μεγάλη έκδοση του Renault 4, ενώ και τα δύο ήταν hatchback, διέθεταν 5η πόρτα, και προσέφεραν απίστευτες δυνατότητες σε ό,τι αφορά τη διαμόρφωση των πίσω καθισμάτων.

    "Με το Renault 16, συνειδητοποιήσαμε ότι η 5η πόρτα στα οικογενειακά και πολυτελή μοντέλα, δεν αποτελούσε πρόβλημα" δηλώνει ο Ηugues, Διευθύνων Σύμβουλος της Renault Classic.

    Στην πραγματικότητα, οποιοδήποτε μοντέλο αυτοκινήτου θα μπορούσε να είναι hatchback, συμπεριλαμβανομένων των saloon, των κουπέ και των αυτοκινήτων πόλης. Η Renault άρχισε να εξελίσσει μια μεγάλη γκάμα μοντέλων hatchback, όπως τα R20 και R30, το Fuego, το R25 και το R11. Αξίζει να σημειωθεί, ότι τα hatchback ήρθαν στο προσκήνιο όταν οι αδερφοί Marreau κέρδισαν το Ράλι Παρίσι-Ντακάρ το 1982, με ένα Renault 20.

    Το νέο Renault Arkana προσφέρει τον ιδανικό συνδυασμό: Από ολόκληρη τη γκάμα της Renault, το Arkana ξεχωρίζει ως ο καλύτερος πρεσβευτής των hatchback. "Η 5η πόρτα ταίριαξε τέλεια με αυτό το μοντέλο, το οποίο αποτελεί μια υπέροχη διασταύρωση μεταξύ ενός SUV και ενός saloon", συνεχίζει ο Hugues. "Είναι η ιδανική λύση για τους σχεδιαστές, καθώς κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα κομψό και ελκυστικό σχέδιο που προσφέρει στους πελάτες όλη την πρακτικότητα που χρειάζονται. Το hatchback αμάξωμα του Arkana διαθέτει ένα ευρύχωρο, εύκολα προσβάσιμο, εσωτερικό, που παρέχει περισσότερο χώρο φόρτωσης από ό,τι θα συνέβαινε με ένα απλό πορτμπαγκάζ". 

    Renault
     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    10:42 09/12

    BMW Group: 1.000.000 ηλεκτροκίνητα οχήματα ανά την υφήλιο

    Περίπου δύο εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα του BMW Group θα έχουν παραδοθεί παγκοσμίως στους πελάτες μέχρι το 2025.

    10:26 09/12

    Skoda Fabia: Πέντε αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP

    H νέα Skoda Fabia αναδεικνύεται ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στην κατηγορία των σούπερ μίνι αυτοκινήτων.

    10:13 09/12

    Ασφάλιση οχημάτων Tesla από τη Eurolife FFH

    Μία νέα υπηρεσία που σηματοδοτεί την είσοδο της εταιρείας Eurolife FFH στην ασφάλιση ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

    10:30 08/12

    Stellantis: Έσοδα 20 δισ. ευρώ από υπηρεσίες και προϊόντα λογισμικού

    H Stellantis πραγματοποιεί σημαντικές επενδύσεις στον τομέα του λογισμικού και των υπηρεσιών που σχετίζονται με αυτό με στόχο επιπλέον έσοδα τα προσεχή χρόνια.

    09:55 08/12

    Το πιλοτήριο του Audi RS Q e-tron για το Dakar Rally

    Το Audi RS Q e-tron διαθέτει ένα νέο τρόπο χειρισμού εν όψει του Dakar Rally, με τον οδηγό και τον συνοδηγό να μοιράζονται τον έλεγχο.

    09:23 08/12

    Η Nissan είναι μία από τις εταιρείες με τη μεγαλύτερη κοινωνική επίδραση

    To Laureus Sport for Good Index ξεχωρίζει την Nissan για τις δεσμεύσεις στον τομέα της βιωσιμότητας και τη θετική της επιρροή στον αθλητισμό.

    11:41 07/12

    H νέα Mustang Mach-E GT στην Ελλάδα - Πόσο κοστίζει

    H νέα Mustang Mach-E GT πατά και επίσημα τους τροχούς της στην Ελλάδα.

    11:04 07/12

    Αναβαθμίσεις για το Jeep Wrangler 4xe

    Με την παρουσίαση του Model Year 2022, το Wrangler θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη αποκλειστικά στην έκδοση Plug-in Hybrid 4xe.

    10:51 07/12

    Η Skoda θα χρησιμοποιεί ηλεκτρικά φορτηγά

    H Skoda έχει θέσει σε λειτουργία δύο ηλεκτρικά φορτηγά, στο κεντρικό της εργοστάσιο στη Mladá Boleslav.

    11:51 06/12

    Η έρευνα βιώσιμης πραγματικότητας της Goodyear

    985 στόλοι οχημάτων στην Ευρώπη ανταποκρίθηκαν στην έρευνα Βιώσιμης Πραγματικότητας της Goodyear.

    10:57 06/12

    Ρεκόρ μεριδίου αγοράς για τη Hyundai Motor Europe τον Οκτώβριο

    Η Hyundai ανέτρεψε την πτωτική τάση της αγοράς στην Ευρώπη και πέτυχ τον Οκτώβριο μερίδιο αγοράς 4,5% τον Οκτώβριο.

    10:36 06/12

    Η Mazda στον αγώνα Super Taikyu στην Ιαπωνία με βιοκαύσιμα

    Το αγωνιστικό αυτοκίνητο "Mazda Spirit Racing Bioconcept Demio" με 100% βιοκαύσιμα ολοκλήρωσε με επιτυχία τον αγώνα Super Taikyu στην Ιαπωνία.

    16:37 05/12

    Η θρυλική Lancia 037

    Με λιγότερη ισχύ από τους αντιπάλους της και κίνηση στους πίσω τροχούς, η 037 ήταν μια διαφορετική πρόταση της Lancia σε μια μεταβατική περίοδο για το WRC.

    12:33 04/12

    Ford: Κορυφαία ασφάλεια σε οδηγό, επιβαίνοντες και διασώστες

    Tα μοντέλα Ford παρέχουν κορυφαία ασφάλεια όχι μόνο σε επιβαίνοντες και τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου, αλλά και στους πρώτους ανταποκριτές ενός ατυχήματος.

    10:55 03/12

    Οι τιμές στην Ελλάδα του νέου Honda HR-V e:HEV

    H Honda ανανακοινώνει τη διάθεση καθώς και τις τιμές πώλησης του νέου, αποκλειστικά υβριδικού HR-V e:HEV.

    10:14 03/12

    Ιδιαίτερα ικανοποιημένοι οι διανομείς από τη συνεργασία τους με τη Wolt

    Σύμφωνα με την τριμηνιαία έρευνα ικανοποίησης που πραγματοποιεί η εταιρεία, οι διανομείς είναι ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τη συνεργασία τους με τη Wolt.