Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 10-Νοε-2021 10:36

    Πρεμιέρα για τα ηλεκτρικά Volkswagen ID.5 και ID.5 GTX

    Πρεμιέρα για τα ηλεκτρικά Volkswagen ID.5 και ID.5 GTX
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Παγκόσμια πρεμιέρα για το ID.5, το δυναμικό ηλεκτρικό SUV coupé της Volkswagen, που εισάγει τη μάρκα σε μία νέα αγορά premium ηλεκτρικών οχημάτων. Το ολοκαίνουργιο E-SUV coupé είναι κτισμένο στην ΜΕΒ, τη ναρθρωτή πλατφόρμα που έχει εξελίξει το VW Group ειδικά για την ηλεκτροκίνηση. Το νέο ID.5 και η πιο σπορ έκδοσή του, το ID.5 GTX με δύο κινητήρες και ηλεκτρική τετρακίνηση, εντυπωσιάζουν με το design τους, προσφέρουν μεγάλη αυτονομία και ό,τι πιο σύγχρονο σε επίπεδο software.

    Το νέο μοντέλο θα κυκλοφορήσει ως ID.5 με σύστημα κίνησης στους πίσω τροχούς με 174 ίππους (128 kW) ή 204 ίππους (150 kW) και ως ID.5 GTX με 299 ίππους (200 kW) και ηλεκτρική τετρακίνηση, με δύο κινητήρες, ένα μόνιμου μαγνήτη στον πίσω άξονα και ένα ασύγχρονο στον μπροστινό. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα στο τελευταίο είναι 6,3 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα στα 180 χλμ./ώρα.

    Για όλες τις εκδόσεις η μπαταρία έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 77 kWh ενώ η αυτονομία φτάνει τα 520 χλμ. (WLTP). 

    To design του μοντέλου χαρακτηρίζεται από τις coupé γραμμές που εκτός άλλων εξασφαλίζουν εξαιρετική αεροδυναμική (Cd 0,26, ID.5). Με εξωτερικό μήκος 4,60 μέτρα και μεταξόνιο 2,77 μέτρα, το εσωτερικό του ID.5 προσφέρει χώρους αντίστοιχους ενός συμβατικού SUV από την επόμενη κατηγορία και άνω, με εντυπωσιακή αίσθηση ευρυχωρίας για όλους τους επιβάτες. Ανάλογα με τη θέση της πλάτης των πίσω καθισμάτων, ο χώρος αποσκευών μπορεί να κυμαίνεται από 549 έως 1.561 λίτρα. 

    Ο χειρισμός, σχεδόν εντελώς απαλλαγμένος από διακόπτες και κουμπιά, γίνεται μέσω δύο οθονών, μία συμπαγής πίσω από το τιμόνι και μία αφής στο κέντρο, με διαγώνιο 12 ίντσες (στάνταρ). Διαθέσιμη λειτουργία φυσικού φωνητικού ελέγχου "Hello ID.”. Το ID. Light, μια φωτεινή λωρίδα κάτω από το παρμπρίζ, προσφέρει διαισθητική υποστήριξη στον οδηγό, σε επικίνδυνες καταστάσεις ή κατά την πλοήγηση του οχήματος. Διατίθεται και head-up-display επαυξημένης πραγματικότητας, με τις εντολές του συστήματος πλοήγησης να εμφανίζονται στο οπτικό πεδίο του οδηγού, περίπου 10 μέτρα μπροστά από το όχημα.

    Οι προβολείς και τα πίσω φώτα είναι εξοπλισμένα με την τελευταία τεχνολογία LED ενώ διατίθεται και το IQ.LIGHT LED matrix (στάνταρ στο ID.5 GTX). Τα πίσω φωτιστικά είναι επίσης LED, μοιάζουν με γλυπτά με τρισδιάστατη σχεδίαση (επίσης στάνταρ στο ID.5 GTX) και λάμπουν με ασυνήθιστο επίπεδο έντασης. 

    Volkswagen

    Το νέο μοντέλο διαθέτει πλήρως δικτυωμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού: Το Travel Assist επεξεργάζεται ακόμα μεγαλύτερο πλήθος δεδομένων, με επικοινωνίας Car2X, αλληλεπιδρά με τα Adaptive Cruise Control και Lane Assist και κάνει την οδήγηση πιο εύκολη – χάρη στην εν μέρει αυτοματοποιημένη οδήγηση – καθώς και πιο ασφαλή. Την ίδια στιγμή, με το σύστημα Park Assist Plus το αυτοκίνητο εκπαιδεύεται σε διαδικασίες παρκαρίσματος και είναι σε θέση να επαναλαμβάνει συγκεκριμένες μανούβρες, καθιστώντας το παρκάρισμα πιο εύκολο. 

    Τα ID.5 και ID.5 GTX μπορούν να φορτιστούν με ισχύ έως 11 kW σε σημείο φόρτισης εναλλασσόμενου ρεύματος ή Wallbox. Επιπλέον, μόλις δημιουργηθεί κατάλληλη υποδομή, θα είναι δυνατή η αμφίδρομη φόρτιση – με την περίσσεια ισχύος να επανατροφοδοτείται στο δίκτυο. Σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης, τα μοντέλα μπορούν να φορτιστούν με ισχύ έως και 135 kW. Σε μόλις 30 λεπτά της ώρας, η μπαταρία μπορεί να αποθηκεύσει ενέργεια για αυτονομία 390 χλμ. (ID.5) ή 320 χλμ. (ID.5 GTX).

    Η Volkswagen μετασχηματίζεται σταδιακά σε πάροχο υπηρεσιών σύγχρονης κινητικότητας, μέσα από την ηλεκτροκίνηση και την ψηφιοποίηση, υλοποιώντας τη στρατηγική ACCELERATE!. Παράλληλα, είναι σε εξέλιξη η στρατηγική WaytoZero: Έως το 2030, η Volkswagen στοχεύει να μειώσει τις εκπομπές άνθρακα ανά όχημα κατά 40% και να καταστεί κλιματικά ουδέτερη το αργότερο έως το 2050. Μέχρι το 2030, τουλάχιστον το 70% των πωλήσεων της μάρκας στην Ευρώπη θα προέρχεται από ηλεκτρικά οχήματα, που ισοδυναμεί με σημαντικά περισσότερα από ένα εκατομμύριο οχήματα. Στη Βόρεια Αμερική και την Κίνα, ο στόχος είναι τα ηλεκτρικά οχήματα να αντιπροσωπεύουν τουλάχιστον το 50% των πωλήσεων. Για να επιτύχει αυτούς τους στόχους, η Volkswagen θα λανσάρει τουλάχιστον ένα νέο ηλεκτρικό όχημα κάθε χρόνο.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    13:12 04/12

    Πωλείται η μοναδική μαύρη ματ Ferrari Enzo που υπάρχει

    Η μοναδική μαύρη ματ Ferrari Enzo που βγήκε ποτέ από την γραμμή παραγωγής του Μαρανέλο για τον Σουλτάνο του Μπρουνέι, πωλείται

    13:10 04/12

    Και η Honda στο παιχνίδι του υδρογόνου με το CR-V

    Αργά αλλά σταθέρα οι Ιάπωνες δείχνουν την προτίμησή τους στο υδρογόνο και μετά την Toyota και η Honda δηλώνει έτοιμη για παραγωγή αυτοκινήτου με υδρόγονο.

    13:08 04/12

    Η Cupra αποκάλυψε το Terramar, το πρώτο της SUV

    Δεν είναι καθόλου άσχημη ιδέα να αποκαλύπτεις ένα καινούργιο μοντέλο πρώτα σε αυτούς που θα το κατασκευάζουν. Μπράβο Cupra.

    12:56 03/12

    Ξεκίνησε η παραγωγή του BMW iX5 υδρογόνου

    Μαζί με τους Ιάπωνες -και λίγο τους Κορέατες- η BMW είναι από τις φίρμες που έχουν πάρει στα σοβαρά το υδρόγονο ως καύσιμο κίνησης και αυτή είναι η απόδειξη

    12:56 03/12

    Αυτό είναι το νέο Volkswagen ID.3-πόσο θα κοστίζει

    Η Volkswagen μόλις ανακοίνωσε ότι η δεύτερη γενιά ID.3 θα παρουσιάστει την άνοιξη και θα έχει βιώσιμα υλικά και περισσότερους ίππους. Υπάρχει όμως ένα μεγάλο "αλλά".

    12:53 03/12

    Ετοιμοπαράδοτο στην Ελλάδα το Jeep Gladiator

    Υπάρχουν μόνο λίγα ετοιμοπαράδοτα Jeep Gladiator στην Ελλάδα και ως εκ τούτου αν θέλεις να το παίζεις σωτήρας με δυνατότητα έλξης πάνω από 2.700 κιλά, τώρα μπορείς.

    12:03 02/12

    Alfa Romeo Tonale 1.5 160PS: Νυν υπέρ πάντων εικόνα

    Η Tonale είναι από τα μοντέλα που κάνουν τα κεφάλια να γυρίζουν αντί να κολλάνε στο κάθισμα και διακρίνεται περισσότερο για την ποιότητα κύλισης παρά για την αίσθηση του τιμονιού της. Καλωσόρισες στην...

    12:02 02/12

    Lightyear 0: Στην παραγωγή το πρώτο ηλιακό αυτοκίνητο

    Σίγουρα είναι μια σημαντική στιγμή για την αυτοκίνηση καθώς μπήκε στην παραγωγή το πρώτο ηλιακό αυτοκίνητο. Δεν είναι φθηνό όμως αλλάζει τα δεδομένα.

    11:58 02/12

    Το τέλος του παρκαδόρου; Εγκρίθηκε το αυτόνομο παρκάρισμα Mercedes-Bosch

    Και κάπως έτσι μάλλον τελειώνουν και οι ατακές του στιλ "δεν είμαι καλός στο παρκάρισμα" ή "τώρα εδώ χωράω;"

    10:42 01/12

    Αλυσίδες χιονιού: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

    Το να έχεις μαζί σου αλυσίδες σε ένα χιονιά, είναι δόκιμο. Επίσης σημαντικό όμως είναι να ξέρεις και να τις χρησιμοποιείς. Σε αυτό το άρθρο θα μάθεις όλα όσα χρειάζεται να ξέρεις

    10:41 01/12

    Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Opel Astra είναι γεγονός

    Ένα από τα πιο επιτυχημένα ευρωπαϊκά μικρομεσαία hatchback γίνεται αμιγώς ηλεκτρικό και η Opel μόλις έδωσε στην δημοσιότητα στοιχεία και εικόνες

    10:40 01/12

    Αυτή είναι η Lamborghini Huracan Sterrato παραγωγής

    Μετά από πολλές φωτό επιτέλους βλέπουμε πώς θα βγει από την γραμμή παραγωγής το πρώτο supercar της Lamborghini που μπορεί να διακριθεί και σε off road διαδρομές

    11:19 30/11

    Επίσημο: Αποχωρεί ο Mattia Binotto από τη Ferrari

    H Ferrari ανακοίνωσε επισήμως την παραίτηση του Mattia Binotto από την εταιρεία, έπειτα από 28 χρόνια χωρίς καμία αναφορά στον αντικαταστάτη του

    11:11 30/11

    Αυτή είναι η De Tomaso P900 και κοστίζει 2,9 εκατ. ευρώ

    P900 γιατί σύμφωνα με τον κατασκευαστή είναι μόλις 900 κιλά και σε λίγο καιρό θα έχει τον πιο ελαφρύ V12 που θα μπορεί να δεχθεί και συνθετικά κάυσιμα

    11:07 30/11

    Το πιο όμορφο Lada Niva είναι ελληνικό και πωλείται

    Δεν είναι μόνο το πιο όμορφο είναι πολύ δυνατό και αρκετά ακριβό αλλά φαίνεται ότι τα αξίζει τα λεφτά του

    10:58 29/11

    Δείτε πώς πρέπει να οδηγείς για να γίνεις παγκόσμιος πρωταθλητής

    Είναι ένα από τα καλύτερα βίντεο της χρονιάς για το WRC και σίγουρα ένα σεμινάριο οδηγήσης από τον παγκόσμιο πρωταθλητή Kalle Rovanpera.