Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 05-Νοε-2021 09:51

    To νέο Audi RS 3 συναρπάζει

    To νέο Audi RS 3 συναρπάζει
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα έως 290 χλμ./ώρα, κατανεμητής ροπής RS Torque Splitter, semi-slick ελαστικά και συγκεκριμένα προφίλ οδήγησης RS - το νέο Audi RS 3 προσφέρει κορυφαίου επιπέδου δυναμική οδήγηση και τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία του.

    Εξοπλισμένο με πεντακύλινδρο κινητήρα με ισχύ 400 PS (294 kW) και 500 Nm ροπής, συνδυάζει γρήγορη επιτάχυνση με μεθυστικό ήχο. Οπτικά, το νέο RS 3 επιδεικνύει το σπορ DNA του με ένα φαρδύτερο αμάξωμα, σπορ σύστημα εξάτμισης RS και οθόνες πιλοτηρίου όπως αυτές που απαντώνται στα αγωνιστικά αυτοκίνητα.  

    Ο σχεδιασμός του νέου Audi RS 3 είναι ακόμα πιο δυναμικός και ισχυρός από αυτόν του προκατόχου του. Στο μπροστινό μέρος, ο μεγάλος προφυλακτήρας RS, το επανασχεδιασμένο Singleframe με την εντυπωσιακή μάσκα της κηρήθρας και οι μεγάλες είσοδοι αέρα, δίνουν στο compact σπορ αυτοκίνητο μια ξεχωριστή εμφάνιση. Το RS 3 είναι στάνταρ εξοπλισμένο με επίπεδους, σφηνοειδείς προβολείς LED και πίσω φώτα LED, συμπεριλαμβανομένων δυναμικών φλας. Οι προβολείς LED Matrix διατίθενται προαιρετικά, με σκούρα περιγράμματα γύρω από τα ψηφιακά φώτα ημέρας. Ένα σύνολο 3x5 pixel τμημάτων LED, παρέχει μια αδιαμφισβήτητη εμφάνιση - μια καρώ σημαία εμφανίζεται στον αριστερό προβολέα ως μια δυναμική σκηνή cominghome/leavinghome και τα γράμματα RS 3 εμφανίζονται από την πλευρά του οδηγού. Κατά την οδήγηση, η καρώ σημαία ανάβει και στις δύο πλευρές.

    Υπάρχει επίσης ένα νέο στοιχείο σχεδίασης πίσω από τους θόλους των μπροστινών τροχών: μια εντυπωσιακή πρόσθετη έξοδος αέρα. Ο μπροστινός άξονας έχει διευρυνθεί κατά 33 χιλιοστά σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Στο Sportback, ο πίσω άξονας έχει αυξηθεί κατά δέκα χιλιοστά. Το RS 3 είναι στάνταρ εξοπλισμένο με ατσάλινες ζάντες 19 ιντσών σε σχέδιο ακτίνας 10Υ. Ο πραγματικός αγωνιστικός σχεδιασμός ενσωματώνεται από τις προαιρετικά διαθέσιμες ακτίνες 5Υ με την επωνυμία RS. Η Audi θα τοποθετεί επίσης semi-slick ελαστικά επιδόσεων Pirelli PZero "Trofeo R” για πρώτη φορά, προαιρετικά. Οι πινελιές φινιρίσματος εμπνευσμένες από το Motorsport περιλαμβάνουν τον επανασχεδιασμένο οπίσθιο προφυλακτήρα ειδικά για RS, με ενσωματωμένο διαχύτη και το σύστημα εξάτμισης RS με δύο μεγάλες οβάλ απολήξεις.

    Ο 2.5 TFSI που χρησιμοποιεί το νέο RS 3 έχει κερδίσει το βραβείο "International Engine of the Year” εννέα συνεχόμενες φορές. Στην τελευταία του γενιά, ο κινητήρας είναι πιο ισχυρός από ποτέ. Εκτός της επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα, με τα 280 χλμ./ώρα να διατίθενται ως προαιρετική αναβάθμιση ενώ με το πακέτο RS Dynamic και τα κεραμικά φρένα, η τελική ταχύτητα ανεβαίνει στα 290 χλμ./ώρα. Αυτό καθιστά το Audi RS 3 το καλύτερο στην κατηγορία του όσον αφορά την επιτάχυνση και την τελική ταχύτητα. Αυτό οφείλεται κυρίως στην αύξηση της ροπής στα 500 Nm, 20 Nm περισσότερο από τον προκάτοχό του, η οποία διατίθεται μεταξύ 2.250 και 5.600 σ.α.λ. Ως αποτέλεσμα, το RS 3 επιταχύνει ακόμη πιο γρήγορα από χαμηλές στροφές. Επίσης, η μέγιστη ισχύς των 400 PS (294 kW) είναι διαθέσιμη νωρίτερα, από πριν τις 5.600 σ.α.λ. και εκτείνεται σε ένα ευρύ επίπεδο έως 7.000 σ.α.λ. Μια νέα μονάδα ελέγχου κινητήρα αυξάνει επίσης την ταχύτητα με την οποία όλα τα επιμέρους στοιχεία του κινητήρα επικοινωνούν μεταξύ τους. 

    Ένα αυτόματο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, είναι αυτό που θέτει τη δύναμη του πεντακύλινδρου κινητήρα στον δρόμο - με μικρούς χρόνους αλλαγής και σπορ λόγο μετάδοσης. Η μοναδική ακολουθία ανάφλεξης 1-2-4-5-3 των κυλίνδρων και ο ασύγκριτος ήχος που τον συνοδεύει, καθιστούν την οδηγική εμπειρία ακόμα πιο συναρπαστική. Για πρώτη φορά, το σύστημα εξάτμισης διαθέτει ένα πλήρως μεταβλητό σύστημα ελέγχου πτερυγίων που υποστηρίζει ενδιάμεσες θέσεις, διευρύνοντας έτσι τα χαρακτηριστικά του ήχου ακόμη περισσότερο. Μπορεί να ρυθμιστεί μέσω του συστήματος δυναμικής οδήγησης Audi drive select. Στις λειτουργίες Dynamic και RS Performance, για παράδειγμα, τα πτερύγια ανοίγουν πολύ νωρίτερα - τα συναισθηματικά στοιχεία του ήχου είναι ακόμη πιο έντονα. Επιπλέον, ο αδιαμφισβήτητος ήχος του πεντακύλινδρου κινητήρα ενισχύεται περαιτέρω από το προαιρετικό σπορ σύστημα εξάτμισης RS.
    Το νέο RS 3 είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που διαθέτει το RS Torque Splitter, ένα νέο κατανεμητή ροπής που διαμοιράζει τη ροπή κίνησης μεταξύ των πίσω τροχών με πλήρως μεταβλητό τρόπο. Σε αντίθεση με το διαφορικό του πίσω άξονα και το προηγούμενο πακέτο πολύδισκου συμπλέκτη, ο κατανεμητής ροπής χρησιμοποιεί από έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη σε κάθε ημιαξόνιο. Κατά τη δυναμική οδήγηση, ο κατανεμητής ροπής αυξάνει τη ροπή κίνησης στον εξωτερικό πίσω τροχό με το υψηλότερο φορτίο, γεγονός που μειώνει σημαντικά την τάση υποστροφής. Στις αριστερόστροφες καμπύλες, μεταδίδει τη ροπή στον δεξιό πίσω τροχό, στις δεξιόστροφες καμπύλες στον αριστερό πίσω τροχό και στην ευθεία και στους δύο τροχούς. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη βέλτιστη σταθερότητα και τη μέγιστη ευελιξία - ειδικά σε στροφές με υψηλές ταχύτητες. Κατά την οδήγηση σε κλειστούς δρόμους, ο κατανεμητής ροπής επιτρέπει ελεγχόμενες κινήσεις εφαρμόζοντας όλη την ισχύ του κινητήρα σε έναν μόνο από τους πίσω τροχούς - έως και 1.750 Nm ροπής. Η ακριβής κατανομή της ροπής κίνησης εξαρτάται πάντα από τη λειτουργία που επιλέγεται στο Audi drive select και την αντίστοιχη κατάσταση οδήγησης.  

    Audi

    Η Audi ανέπτυξε μία ακόμα λειτουργία οδήγησης ειδικά για το RS 3, την RS Torque Rear - ως λειτουργία drift με τη δική της χαρακτηριστική καμπύλη για τον κατανεμητή ροπής. Η λειτουργία RS Performance, που δημιουργήθηκε ειδικά για την πίστα, είναι μια άλλη πρωτοποριακή καινοτομία. Χρησιμοποιεί μια συγκεκριμένη ρύθμιση κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων και είναι ακριβώς προσαρμοσμένη στα semi-slick ελαστικά που, για πρώτη φορά, διατίθενται για το RS 3 ως εργοστασιακή επιλογή. Σε αυτήν την περίπτωση, ο κατανεμητής ροπής παρέχει μια ιδιαίτερα δυναμική, σπορ διαδρομή κατά μήκος του διαμήκους άξονα με όσο το δυνατόν λιγότερη υποστροφή και υπερστροφή. Αυτές οι λειτουργίες μπορούν να επιλεχθούν μέσω του συστήματος δυναμικής οδήγησης Audi drive select, το οποίο προσφέρει επίσης τα ακόλουθα προφίλ: comfort, auto, dynamic, RS Individual και efficiency.

    Η στάνταρ σπορ ανάρτηση RS διαθέτει πρόσφατα αναπτυγμένα αμορτισέρ και σύστημα βαλβίδων και τα δύο ειδικά για το RS 3. Οι βαλβίδες διασφαλίζουν ότι τα αμορτισέρ παρουσιάζουν μια ιδιαίτερα ευαίσθητη απόκριση ως μέρος των χαρακτηριστικών επαναφοράς και συμπίεσης. Αυτό επιτρέπει στην ανάρτηση να ανταποκρίνεται στην αντίστοιχη κατάσταση οδήγησης ακόμα πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά. Η σπορ ανάρτηση RS plus με ρυθμιζόμενους αποσβεστήρες διατίθεται προαιρετικά. Ρυθμίζει συνεχώς και μεμονωμένα κάθε αμορτισέρ στις οδικές συνθήκες, την κατάσταση οδήγησης και τη λειτουργία που επιλέγεται στο Audi drive select. Οι τρεις χαρακτηριστικές καμπύλες άνετη, ισορροπημένη και σπορ, παρέχουν μια σαφώς αντιληπτή αίσθηση των χαρακτηριστικών των αμορτισέρ.

    Η μεγαλύτερη γωνία κάμπερ, δηλαδή η γωνία των τροχών προς το δρόμο, οδηγεί σε ακριβέστερη απόκριση διεύθυνσης και αυξημένη δύναμη στροφής. Σε σύγκριση με το Audi A3, οι τροχοί στον μπροστινό άξονα του νέου RS 3 έχουν ακριβώς κάτω από μία μοίρα επιπλέον αρνητικού κάμπερ. Για να επιτευχθεί αυτό, τροποποιήθηκαν τα περιστρεφόμενα έδρανα ενώ τα κάτω ψαλίδια εφοδιάστηκαν με σκληρότερα έδρανα, υποπλαίσια και σταθεροποιητές. Ο πίσω άξονας διαθέτει σχεδιασμό τεσσάρων συνδέσμων με ξεχωριστή διάταξη ελατηρίου/αποσβεστήρα, υποπλαίσιο και αντιστρεπτική ράβδο.

    Audi

    Οι τροχοί, που είναι πιο άκαμπτοι από εκείνους των Audi A3 και S3, απορροφούν τις αυξημένες πλευρικές δυνάμεις που δημιουργούνται από τον κατανεμητή ροπής. Η αρνητική γωνία εδώ είναι σχεδόν μισή μοίρα μεγαλύτερη σε σύγκριση με το Α3. Το προοδευτικό τιμόνι ειδικά για το RS μεταβάλλει την σχέση μετάδοσης ανάλογα με τη γωνία διεύθυνσης - καθώς η γωνία διεύθυνσης αυξάνεται, ο λόγος γίνεται μικρότερος και η οδήγηση πιο άμεση. Ρυθμίζεται επίσης με βάση την ταχύτητα και μπορεί να παραμετροποιηθεί μέσω του Audi drive select. Η εγκατάσταση των ελατηρίων και των αμορτισέρ είναι αισθητά σκληρή και το αμάξωμα είναι δέκα χιλιοστά χαμηλότερο από το S3 και 25 χιλιοστά χαμηλότερα από το Α3.

    Μια άλλη νέα προσθήκη στο RS 3 είναι ο modular vehicle dynamics controller (mVDC), που διασφαλίζει ότι τα συστήματα πλαισίου αλληλοεπιδρούν με μεγαλύτερη ακρίβεια και πιο γρήγορα στο νέο RS 3. Για να γίνει αυτό, το κεντρικό σύστημα συλλέγει δεδομένα από όλα τα εξαρτήματα που σχετίζονται με την πλευρική δυναμική. Ο mVDC συγχρονίζει τις μονάδες ελέγχου ροπής, τους προσαρμοζόμενους αποσβεστήρες και τον έλεγχο ροπής σε κάθε τροχό για οδήγηση και χειρισμό υψηλής ακρίβειας. Συνολικά, αυξάνει την ευελιξία ολόκληρου του οχήματος, ειδικά σε δυναμικές, απαιτητικές διαδρομές.

    Στο εσωτερικό, επίσης, πολλά στοιχεία ειδικά για το RS αναδεικνύουν τη σπορ εμφάνιση. Οι οθόνες εμφανίζονται στο Audi virtual cockpit plus 12,3 ιντσών, το οποίο διατίθεται στάνταρ. Εμφανίζει τις τιμές rpms με τη μορφή ραβδόγραμμων και προβάλλει ισχύ και ροπή ως ποσοστά. Προαιρετικά, η οθόνη rpm είναι διαθέσιμη στη νέα σχεδίαση "RS Runway”. Σε αυτήν την περίπτωση, οι τιμές εμφανίζονται στην αντίθετη κατεύθυνση με τρόπο που μοιάζει οπτικά με διάδρομο αεροπλάνου - την υψηλότερη ταχύτητα στο προσκήνιο και τη χαμηλότερη ταχύτητα στο βάθος. Επιπλέον, το Audi virtual cockpit plus περιλαμβάνει οθόνες για g-force, χρόνους γύρου και επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα, 0-200 χλμ./ώρα, τέταρτο μιλίου και όγδοο μιλίου.

    Η ειδική RS ένδειξη αλλαγής ταχύτητας αναβοσβήνει στη λειτουργία χειροκίνητης μετάδοσης, αλλάζει την οθόνη rpm από πράσινο σε κίτρινο σε κόκκινο, αναβοσβήνει με τρόπο όμοιο με αυτόν που χρησιμοποιείται στο Motorsport, για να υποδείξει τον ιδανικό χρόνο αλλαγής ταχύτητας. Η οθόνη αφής 10,1 ιντσών περιλαμβάνει αυτό που αναφέρεται ως "RS Monitor”, το οποίο εμφανίζει τις θερμοκρασίες ψυκτικού, κινητήρα και λαδιού μετάδοσης καθώς και τις πιέσεις των ελαστικών.

    Audi

    Διατίθεται επίσης για πρώτη φορά για το Audi RS 3 μια οθόνη head-up που προβάλλει σχετικές πληροφορίες στο παρμπρίζ, στο οπτικό πεδίο του οδηγού, συμπεριλαμβανομένης της ένδειξης αλλαγής σχέσης στο κιβώτιο.

    Η γνήσια αγωνιστική αίσθηση ενισχύεται περαιτέρω από τον πίνακα οργάνων από ανθρακονήματα και τα σπορ καθίσματα RS με ανάγλυφο RS και ραφή αντίθεσης σε ανθρακί χρώμα. Η ταπετσαρία των καθισμάτων διατίθεται προαιρετικά σε λεπτό δέρμα Nappa με ραφές κηρήθρας RS και γυαλιστερό μαύρο, κόκκινο ή, για πρώτη φορά, ραφή με πράσινη αντίθεση. Τα πακέτα RS Design σε κόκκινο και πράσινο είναι διαθέσιμα για να ταιριάζουν αρμονικά. Περιλαμβάνουν ειδικά πατάκια δαπέδου με ραφή αντίθεσης και κεντήματα RS, καθώς και ζώνες ασφαλείας με χρωματιστά άκρα. Το πακέτο Design plus περιλαμβάνει λεπτομέρειες καθισμάτων σε κόκκινο ή πράσινο και χρωματιστές διακοσμητικές πινελιές στους αεραγωγούς.

    Το RS 3 είναι στάνταρ εξοπλισμένο με δερμάτινο τιμόνι RS Sport τριών ακτίνων με επίπεδη βάση. Διαθέτει ενσωματωμένα, υψηλής ποιότητας paddles από χυτοσίδηρο. Όσοι επιλέγουν το design πακέτο λαμβάνουν, εκτός από το σήμα RS, μια λωρίδα-ένδειξη στο σημείο 12 ωρών για ταχύτερη αίσθηση της θέσης του τιμονιού κατά τη δυναμική οδήγηση. Εναλλακτικά, διατίθεται στρογγυλό τιμόνι RS με πρακτική ανίχνευση, δηλαδή αναγνώριση χωρητικής λαβής, για υποβοηθούμενες λειτουργίες διεύθυνσης. Και τα δύο έχουν το νέο κουμπί RS Mode στα δεξιά του τιμονιού. Αυτό το κουμπί μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επιλογή των λειτουργιών Audi drive RS Performance, RS Individual ή την πιο πρόσφατη λειτουργία που χρησιμοποιήθηκε. Και στις δύο λειτουργίες RS, η οθόνη των οργάνων και η head-up οθόνη έχουν μια ακόμη πιο σπορ εμφάνιση, με μια ένδειξη αλλαγής ταχύτητας που αναβοσβήνει.

    Audi

    Το RS 3 διατίθεται στάνταρ εξοπλισμένο με μεγαλύτερα και ειδικά εξελιγμένα εξαπίστονα έμβολα στα φρένα. Ένα κεραμικό σύστημα φρένων διαστάσεων 380x38 χιλ. διατίθεται προαιρετικά στον μπροστινό άξονα με χαρακτηριστική καμπύλη πεντάλ, ειδικά προσαρμοσμένη στον ενισχυτή φρένων. Το σύστημα φρένων υψηλής απόδοσης ζυγίζει δέκα κιλά λιγότερο από το αντίστοιχο χαλύβδινο. Οι εσωτερικά αεριζόμενοι και διάτρητοι δίσκοι έχουν διαστάσεις 375x36 χιλ. μπροστά και 310x22 χιλ. πίσω. Αυτό τα καθιστά μεγαλύτερα και πιο σταθερά από ό,τι στο προηγούμενο μοντέλο. Η αεροδυναμική βελτιώνει τον χρόνο ψύξης των φρένων κατά 20%. Αυτό μειώνει πιο γρήγορα τις μέγιστες θερμοκρασίες κατά τη διάρκεια του επίπονου φρεναρίσματος, ενώ η αίσθηση του πεντάλ παραμένει η ίδια. 

    Τα νέα μοντέλα Audi RS 3 μπορούν να παραγγελθούν σε δύο αποκλειστικά χρώματα RS: Kyalami green και Kemora grey. Η οροφή του Sedan μπορεί επίσης να παραγγελθεί με το μαύρο χρώμα Brilliant σε αντίθεση, για πρώτη φορά. Τα μεμονωμένα εξωτερικά χαρακτηριστικά, όπως η μάσκα κηρήθρας στο Singleframe, διατίθενται στάνταρ σε μαύρο χρώμα - είτε σε ματ είτε σε γυαλιστερό φινίρισμα. Το πακέτο Alu-Optic Trim διατίθεται προαιρετικά και αναδεικνύει τον μπροστινό προφυλακτήρα, το ένθετο διαχύτη και την επένδυση στα παράθυρα. Για μια πιο σπορ εμφάνιση, τα πλαϊνά ένθετα σπόιλερ διατίθενται επίσης σε πολυμερές, ενισχυμένο με ανθρακονήματα. Το ίδιο ισχύει και για τα καπάκια καθρεφτών, την αεροτομή πίσω πόρτας στο Sedan και την αεροτομή οροφής στο Sportback.

    Τα Audi RS 3 Sportback και RS 3 Sedan θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία στην Ευρώπη μετά το καλοκαίρι. Μία πρώτη ένδειξη τιμής στη Γερμανία, είναι 60.000€ και 62.000€, για τις βασικές εκδόσεις των RS 3 Sportback και RS 3 Sedan, αντίστοιχα.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    11:12 28/11

    Αφιέρωμα: Τα αυτοκίνητα που λάτρεψαν οι rock stars

    Γιατί να περπατήσεις το Staιrway to Heaven όταν μπορείς να οδηγήσεις; Αρκεί βέβαια να μην σου έχουν πάρει το δίπλωμα για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ

    11:10 28/11

    Οι 5 σημαντικότερες αγωνιστικές Ferrari

    Ο Enzo πάντα έλεγε ότι κατασκεύαζε αυτοκίνητα δρόμου μόνο για να χρηματοδοτεί τους αγώνες – δες που πήγαιναν τα λεφτά.

    11:08 28/11

    Video: Τα πιο περίεργα αυτοκίνητα σε ένα μουσείο

    Αν περιμένεις να δεις μια κλασική Bentley ή μια Delahaye του 1900 δεν θα τις βρεις στο Lane Motor Museum του Νάσβιλ, γιατί εκεί υπάρχουν τα πιο περίεργα αυτοκίνητα που έχεις δει ποτέ

    13:23 27/11

    Δοκιμή Mazda MX-5 2.0: Natura 2.000

    Δεν μιλάμε για δίκτυο ζωνών προστασίας της φύσης, αλλά για μια αυθεντική οδηγική συνταγή που περιλαμβάνει δίλιτρο, ζωηρό ατμοσφαιρικό μοτέρ σε ένα λαχταριστό roadster περιτύλιγμα. Η αγνότητα του Mazda...

    13:20 27/11

    Το Praga Bohema είναι το τσέχικο supercar των 700 ίππων

    Το Praga Bohema είναι ένα νέο supercar που έρχεται από την Τσεχία, αλλά δεν είναι αστείο γιατί η Praga είναι μια εταιρεία καθόλου άγνωστη και μάλιστα πολύ ενδιαφέρουσα.

    13:19 27/11

    Το αεροπλάνο της Goodyear που ήθελε φούσκωμα για να πετάξει

    Πώς λειτουργούσαν, ο θάνατος ενός πιλότου και γιατί ξεφούσκωσε το project.

    13:18 27/11

    Hyundai N: Ήταν πολλά τα λεφτά, Albert

    Όσο αναπνέουμε αναθυμιάσιες βενζίνης ελπίζουμε, χάρη στην "Αγία Τριάδα" της Hyundai και το rollercoaster του Αχλαδόκαμπου.

    13:48 26/11

    EKO Ράλλυ Ακρόπολις: 7-10 Σεπτεμβρίου στο WRC του 2023

    Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα του WRC του 2023 με το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις να διατηρεί την ημερομηνία του, καθώς θα διεξαχθεί από τις 7 έως τις 10 Σεπτεμβρίου.

    13:47 26/11

    Πώς με συνδρομή 1.200 δολάρια ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο γίνεται πιο γρήγορο

    Έφτασε λοιπόν η εποχή που το αυτοκίνητό μας θα γίνεται πιο γρήγορο πληρώνοντας για update του λογισμικού και βουαλά 1 δλ. κάτω τα 0-100 km/h.

    13:45 26/11

    Fisker Ocean: Δείτε πώς κατασκευάζεται ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο

    Σε αυτό το εξαιρετικό timelapse video βλέπουμε σε 3 λεπτά πώς κατασκευάζεται στις εγκατάστασεις της Magna/ Steyr το ηλεκτρικό αυτοκίνητο Fisker Ocean.

    13:43 26/11

    Αφιέρωμα "Baby-Benz": Η Mercedes 190 Ε έγινε 40 ετών

    Λόγω ηλικίας δεν είναι πια τόσο baby αλλά παραμένει "baby" για την Mercedes που με αυτήν την μικρομεσαία μπερλίνα αύξησε το κοινό της.

    11:03 25/11

    Ο Lewis Hamilton "διαλύει" Nissan GTR Skyline R34

    Ωραίες αυτοκινητιστικές στιγμές πέρασε ο Lewis Hamilton στην πρόσφατη επίσκεψή του στην Ιαπωνία καθώς οδήγησε ένα Nissan GTR Skyline R34.

    11:02 25/11

    Η μεγάλη επιστροφή: Αυτή είναι η BMW 3.0 CSL των 560 ίππων

    Αυτό το αυτοκίνητο το περιμέναμε χρόνια. Υποτίθεται ότι η είναι η πεμπτουσία της BMW και είναι πισωκίνητη με χειροκίνητο κιβώτιο.

    11:00 25/11

    Το Honda ZR-V έρχεται στην Ευρώπη το 2023

    Θα είναι ένα από τα τρία SUV της Honda που θα έρθουν στην Ευρώπη το 2023, εκ των οποίων το ένα θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό.

    10:49 24/11

    Ο Cristiano Ronaldo έχει όποιο αυτοκίνητο έχεις ονειρευτεί

    Η συλλογή αυτοκινήτων του Cristiano Ronaldo περιλαμβάνει ένα supercar από κάθε κατασκευαστή και μερικές φορές όχι μόνο ένα

    10:47 24/11

    Abarth 500e: Μίνι ηλεκτρικό hot hatch με 155 ίππους

    Άραγε τι θα έλεγε ο Carlo Abarth αν του έδειχναν ένα ηλεκτρικό Abarth; Πιθανόν να έλεγε; "και ο ήχος;". Στο νέο ηλεκτρικό hot hatch λύθηκε και αυτό το πρόβλημα