Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 11-Οκτ-2021 10:21

    Τα μυστικά του νέου Honda H-RV

    Τα μυστικά του νέου Honda H-RV
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η επόμενη γενιά του HR-V της Honda, του δημοφιλούς SUV της μάρκας, εξελίχθηκε μηχανολογικά με έμφαση στη μεγιστοποίηση της οδηγικής απόλαυσης και της άνεσης. Συγκριτικά με τον προκάτοχό του, το νέο HR-V e:HEV έχει πιο άκαμπτη δομή αμαξώματος και επωφελείται από τις εκτενείς βελτιώσεις στην ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης και το σύστημα πέδησης. Ως αποτέλεσμα, ανταποκρίνεται με μεγαλύτερη ακρίβεια στις εντολές του οδηγού και προσφέρει μία πιο ασφαλή, πιο ικανοποιητική και πιο άνετη οδηγική εμπειρία.

    Το νέο HR-V διατίθεται αποκλειστικά ως υβριδικό και έχει κατασκευαστεί για να συνδυάζει υψηλή οδηγική απόλαυση με άμεση απόκριση και αποδοτική λειτουργία. Το σύστημα κίνησης e:HEV με δύο ηλεκτροκινητήρες (hybrid electric vehicle), γνωστό και από το πρόσφατα λανσαρισμένο Honda Jazz, επωφελείται από τις βελτιώσεις που έχουν σημειωθεί κατά τη διάρκεια των 20 χρόνων εξέλιξης της υβριδικής τεχνολογίας της Honda. Πριν χρησιμοποιηθεί στο HR-V, προηγήθηκαν αρκετές βελτιώσεις για την αντιστάθμιση του μεγαλύτερου μεγέθους και βάρους του SUV έναντι του Jazz. Η ισχύς και η ροπή έχουν αυξηθεί σε 96 kW (131 ίπποι) και 253 Nm αντίστοιχα, ενώ η τελική σχέση μετάδοσης έχει μειωθεί για καλύτερες επιδόσεις. 

    Το σύστημα της υβριδικής μπαταρίας στο HR-V έχει υψηλότερο επίπεδο ενεργειακής πυκνότητας που του επιτρέπει να παράγει περισσότερη ροπή. Ο αριθμός των κυψελών στη μπαταρία έχει αυξηθεί κατά 25%, από 48 κυψέλες στο Jazz e:HEV σε 60. Αυτή η αυξημένη χωρητικότητα μπαταρίας επιτρέπει στο HR-V να έχει χαρακτηριστικά οδήγησης ενός SUV οχήματος. Η μπαταρία κρίθηκε ως το ιδανικό μέγεθος καθώς όχι μόνο επιτρέπει αυξημένη απόδοση, αλλά είναι επίσης αρκετά συμπαγής ώστε να μην επηρεάζει τον εσωτερικό χώρο και επιτρέπει στο HR-V να έχει επίπεδο δάπεδο. 

    Οι μηχανικοί της Honda ανέλυσαν επίσης κάθε τομέα της οδηγικής εμπειρίας για να βελτιστοποιήσουν τη δυναμική συμπεριφορά του HR-V. Η προσοχή στη λεπτομέρεια απέφερε αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας και στιβαρότητας της κολόνας του τιμονιού, ώστε να επιτυγχάνεται πιο ομαλή αίσθηση στις αλλαγές κατεύθυνσης. Η είσοδος στις στροφές είναι πιο άμεση, ενώ η συνολική αίσθηση κατά τη διάρκεια των ελιγμών είναι πολύ πιο γραμμική συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά HR-V και εμπνέει αυτοπεποίθηση χάρη στη σταθερή και προβλέψιμη οδική συμπεριφορά. 

    Η ανάρτηση προσφέρει επίσης ταχύτερη απόκριση, με μειωμένεςτριβές ακόμα και στις πιο ελαφριές κινήσεις του τιμονιού, συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, έχει αυξηθεί το offset των ελατηρίων ώστε να μειωθούν οι πλευρικές δυνάμεις στον αποσβεστήρα, ο οποίος επίσης διαθέτει μειωμένες τριβές. Αυτό σε συνδυασμό με τους χαμηλής τριβής συνδέσμους και τα βελτιστοποιημένα ελαστικά παρεμβύσματα της ανάρτησης πετυχαίνει πιο γραμμική και ομαλή κίνηση.

    Πίσω, τα σινεμπλόκ έχουν τροποποιηθεί σε επίπεδο κατασκευής και σχεδίασης, με σκοπό τη βελτίωση του ελέγχου των πίσω τροχών και της ποιότητας κύλισης. Όντας πλέον υδραυλικά, προσφέρουν αυξημένη απόδοση απόσβεσης και κορυφαία απόδοση στις χαμηλές συχνότητες, ενώ απορροφούν ορισμένους κραδασμούς συχνότητας παρέχοντας εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας. Ο επαναπροσδιορισμός της σχεδίασης τους περιλάμβανε και την προσθήκη μιας φλάντζας που μειώνει τις εγκάρσιες μετακινήσεις, ενώ η στιβαρότερη έδραση επέτρεψε την μείωση της σκληρότητας των σινεμπλόκ για περαιτέρω βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς και της οδηγικής άνεσης.

    Ένα ισχυρό σύστημα φρένων προσφέρει αξιόπιστη πέδηση με αεριζόμενους εμπρός δίσκους 293 χλστ. και συμπαγείς δίσκους 282 χλστ. πίσω. Επιπρόσθετα, ένα ειδικό ηλεκτρικό σερβόφρενο σε συνδυασμό με το σύστημα e:HEV ελέγχει ομαλά την υδραυλική αλλά και αναγεννητική πέδηση ώστε να επιτυγχάνεται ομαλή αίσθηση φρεναρίσματος. Επιπλέον, το πεντάλ φρένου του HR-V έχει τοποθετηθεί με αυστηρά εργονομικά κριτήρια, μειώνοντας την κόπωση του οδηγού σε μεγάλες αποστάσεις. 

    Honda

    Η ιδανική πλατφόρμα για κορυφαία δυναμική συμπεριφορά και άνεση
    Η τρέχουσα, παγκόσμια μικρή πλατφόρμα της Honda έχει ανανεωθεί για το HR-V, με αυξημένη αναλογία ατσαλιού υψηλής αντοχής για βελτιωμένη ακαμψία αμαξώματος. Επιπλέον, ατσάλι υψηλής αντοχής (980MPa με υψηλή τιμή λάμδα) τοποθετήθηκε στην κεντρική εγκάρσια δοκό του πατώματος και εσωτερικά στις κεντρικές κολώνες, ενισχύοντας περαιτέρω την αντοχή και μειώνοντας το βάρος κατά 1,5 κιλά. Μια δακτυλιοειδής δομή έχει προστεθεί πίσω από τις κολόνες C για περαιτέρω ενίσχυση του πλαισίου, επιτρέποντας καλύτερο έλεγχο κάθε τροχού, που μεταφράζεται σε βελτιωμένη ποιότητα κύλισης και δυναμική συμπεριφορά. 

    Παράλληλα με τη μείωση του συνολικού βάρους και τη βελτίωση της ασφάλειας, η πρόσθετη ακαμψία συνδυάζεται με τις αναβαθμίσεις της ανάρτησης χαμηλών τριβών και το μακρύτερο μεταξόνιο, ώστε να επιτυγχάνεται εντυπωσιακή σταθερότητα. Αυτό διασφαλίζει την εύκολη απόσβεση μεγάλων ανωμαλιών του οδοστρώματος και τη δημιουργία μιας πιο ομαλής αίσθησης στην οδήγηση, ενώ παράλληλα οι κραδασμοί από το δρόμο αποσβένονται και η αντήχηση από τον κινητήρα μειώνεται. 

    Η ολοκληρωμένη φιλοσοφία της Honda στη διαχείριση των χαρακτηριστικών NVH (Θόρυβοι, Κραδασμοί & Τραχύτητα) επεκτείνεται τόσο στη μείωση των αλλαγών της ηχητικής πίεσης κατά την εκκίνηση του κινητήρα στη μετάβαση από την ηλεκτροκίνηση όσο και στην καταστολή του θορύβου σε υψηλότερες ταχύτητες. Οι μηχανικοί επίσης ασχολήθηκαν και με τη μείωση των θορύβων χαμηλών συχνοτήτων που προκαλούνται απόαλλαγές της επιφάνειας του οδοστρώματος, βελτιώνοντας περαιτέρω την αίσθηση στην καμπίνα για μία πιο ξεκούραστη οδήγηση. 

    Βελτιώνοντας και δοκιμάζοντας κατ’ επανάληψη κάθε στοιχείο που έχει άμεση επίδραση στην οδηγική εμπειρία, η Honda έχει βελτιώσει σημαντικά τη συνολική συμπεριφορά και άνεση του HR-V. Εκτός από το ότι ταιριάζει άριστα με την άμεση απόκριση του εξηλεκτρισμένου συστήματος κίνησης του HR-V, αυτός ο νέος δυναμικός χαρακτήρας συμπληρώνει την εξαιρετική, σύγχρονη σχεδίαση και τα ανώτερα επίπεδα άνεσης και ευρυχωρίας εσωτερικού, κάνοντας το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει στην ανταγωνιστική κατηγορία των compact SUV.

    Honda

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    11:08 16/10

    Αυτό είναι το νέο Ford Focus

    Το νέο Ford Focus εισάγει μια νέα εκφραστική σχεδίαση σε συνδυασμό με μία πιο άνετη, πιο συμμετοχική και πάντοτε κορυφαία στην κατηγορία του οδηγική εμπειρία.

    20:15 15/10

    8-11 Σεπτεμβρίου 2022 το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

    Για τις 8-11 Σεπτεμβρίου ορίστηκε η διεξαγωγή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, που θα αποτελέσει τον 10ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2022.

    09:14 15/10

    Η Ford εγκαινιάζει στην Ελλάδα την πρώτη Εικονική Έκθεση Αυτοκινήτων

    Σχεδιάζοντας καινοτόμα "εργαλεία" επικοινωνίας και εξυπηρέτησης για τους πελάτες της στην Ελλάδα, η Ford εγκαινιάζει την πρώτη Εικονική Έκθεση Αυτοκινήτων.

    08:58 15/10

    H Lancia ECV2 σαγηνεύει με την άγρια ομορφιά της

    H Lancia... αναστάτωσε τη λίμνη του Como με την ECV2, ένα από τα πιο εντυπωσιακά πρωτότυπα της δεκαετίας του 1980 με σαφείς αναφορές στο χώρο των ράλι.

    12:34 14/10

    H Mazda ανακοινώνει τα νέα της μοντέλα για την Ευρώπη

    Η Mazda επεκτείνει την παρουσία της στην κατηγορία των SUV μοντέλων στην αγορά της Ευρώπης. Και όχι μόνο.

    09:00 14/10

    Ξεκίνησε η παραγωγή του Volvo C40 Recharge στο Βέλγιο

    Ξεκίνησε στη Γάνδη του Βελγίου η παραγωγή του νέου C40 Recharge, του δεύτερου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της Volvo.

    06:48 13/10

    Πρεμιέρα για τη νέα BMW Σειρά 2 Active Tourer

    Η νέα BMW Σειρά 2 Active Tourer εμφανίζεται στη δεύτερη πλέον γενιά της αναβαθμισμένη σε όλους τους τομείς και με σημαντικές καινοτομίες σε τεχνολογικό επίπεδο.

    06:41 13/10

    Ιστορικά χρώματα Mulliner για την Bentley

    Η Mulliner αναβίωσε μια σειρά ιστορικών χρωμάτων από το ένδοξο παρελθόν της Bentley, με αφορμή την επέτειο 70 χρόνων του κέντρου σχεδιασμού της μάρκας.

    09:24 12/10

    Στην Ελλάδα το νέο Fiat 500X Dolcevita

    Για πρώτη φορά, το 500Χ. το SUV της σειράς 500 της Fiat, αποκτά την έκδοση Dolcevita, με ηλεκτρικά ανοιγόμενη υφασμάτινη οροφή.

    08:43 12/10

    To νέο 308 σηματοδοτεί τα 211 χρόνια ιστορίας της Peuegot

    To νέo Peugeot 308 αποτελεί ένα μοντέλο ορόσημο για τη γαλλική εταιρεία που φέτος γιορτάζει 211 ιστορίας.

    10:43 11/10

    Sold out η νέα Alfa Romeo Giulia GTA

    Ολοκληρώθηκε η διαθεσιμότητα της νέας συλλεκτικής Alfa Romeo Giulia GTA, με τις 500 αριθμημένες μονάδες του μοντέλου να βρίσκουν το νέο τους σπίτι.

    13:16 10/10

    Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα το νέο Renault Arkana;

    To νέο Renault Arkana είναι ένα ευρύχωρο, σπορ και υβριδικό SUV με μοναδικά για την κατηγορία του προσόντα, πέραν του σχεδιασμού του.

    10:50 09/10

    Aυτοματοποιημένο σύστημα στάθμευσης από την Ford

    Αισθητήρες εγκατεστημένοι στις υποδομές βοηθούν τα οχήματα της Ford να κινούνται και να παρκάρουν αυτόνομα σε χώρους στάθμευσης.

    09:46 08/10

    Η Cupra ξεκινά την παραγωγή του ηλεκτρικού Born

    To νέο Born είναι το πρώτο 100% ηλεκτρικό μοντέλο της Cupra και κατασκευάζεται για την περίσταση επί γερμανικού εδάφους.

    09:37 08/10

    Η Ford είναι η Νο 1 εταιρεία σε πωλήσεις στην Ελλάδα στα LCV

    Το ελληνικό αγοραστικό κοινό συνεχίζει να δείχνει την ξεκάθαρη προτίμηση και εμπιστοσύνη του στα κορυφαία και προηγμένα επαγγελματικά μοντέλα της γκάμας Ford.