Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 30-Σεπ-2021 12:18

    Ο Όμιλος Σαρακάκη παρέδωσε το πρώτο υβριδικό λεωφορείο Volvo 7900 Full Hybrid

    Ο Όμιλος Σαρακάκη παρέδωσε το πρώτο υβριδικό λεωφορείο Volvo 7900 Full Hybrid
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη παρέδωσε το πρώτο υβριδικό λεωφορείο για αστική συγκοινωνία στην Ελλάδα. Πρόκειται για το λεωφορείο Volvo 7900 Full Hybrid το οποίο παραδόθηκε στο Αστικό ΚΤΕΛ Λάρισας και ήδη πραγματοποίησε το πρώτο του δρομολόγιο στους δρόμους της πόλης ενώ θα τεθεί στη διάθεση του κοινού τις προσεχείς ημέρες. Η παράδοση πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκηπαρουσία του Προέδρου του Αστικού ΚΤΕΛ Λάρισας κ. Μιχάλη Σακελλαρίου και του Προέδρου του Αστικού ΚΤΕΛ Σαλαμίνας κ. Γιάννη Σακελλαρίου. 

    Η Volvo δείχνει το μέλλον στις αστικές συγκοινωνίες καθώς επενδύει συνεχώς σε νέες τεχνολογίες συμβάλλοντας στην μείωση των εκπομπών CO2. Λαμπρό παράδειγμα αποτελεί το Volvo 7900 Full Hybrid το οποίο έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 5.000 πωλήσεις παγκοσμίως.

    Tο Volvo 7900 Full Hybrid Bus
    Πρόκειται για το πρώτο Full Hybrid αστικό λεωφορείο στην Ελλάδα μήκους 12 μέτρων και συνολικής χωρητικότητας 102 επιβατών, το οποίο αυτοφορτίζεται. 
    Έχουν περάσει 10 χρόνια από τότε που η Volvo παρουσίασε το πρώτο της αστικό υβριδικό λεωφορείο. Έκτοτε, επενδύοντας σε καινοτόμες τεχνολογίες, έχει εξελίξει τα προϊόντα της δίνοντας πάντα έμφαση στην ποιότητα, την ασφάλεια και τη φροντίδα του περιβάλλοντος. 

    Διαθέτοντας λύσεις τόσο υβριδικής τεχνολογίας όσο και αμιγώς ηλεκτροκίνητα λεωφορεία, η θέση της Volvo, που ηγείται παγκοσμίως στον χώρο των επαγγελματικών οχημάτων, είναι να προτείνει την βέλτιστη τεχνολογία λαμβάνοντας υπόψιν τις εκάστοτε συνθήκες και τις διαθέσιμες υποδομές που μπορούν την υποστηρίξουν. 

    Η σειρά λεωφορείων 7900 Hybrid με παράλληλο υβριδικό σύστημα είναι μια από τις κορυφαίες βιώσιμες λύσεις που προσφέρει η Volvo για αστικές συγκοινωνίες, έτσι ώστε να αξιοποιούνται τα οφέλη της ηλεκτρικής ενέργειας, διατηρώντας ταυτόχρονα την εντυπωσιακή ευελιξία και αυτονομία που προσφέρουν τα υβριδικά λεωφορεία.

    Το Volvo 7900 Hybrid με πετρελαιοκινητήρα χαμηλών εκπομπών Euro 6 είναι το νέο σημείο αναφοράς στην αγορά αστικών λεωφορείων, καθώς η ενεργειακή απόδοση και η μείωση των εκπομπών ρύπων ακολουθεί πρότυπα τα οποία είναι ακόμα πιο αυστηρά από αυτά που προβλέπει η ευρωπαϊκή νομοθεσία. Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 είναι έως και 39% χαμηλότερες σε σχέση με ένα συμβατικό πετρελαιοκίνητο λεωφορείο, γεγονός που το καθιστά σε ένα από τα πλέον αποδοτικά και αξιόπιστα στην αγορά.

    Tο συγκεκριμένο υβριδικό λεωφορείο συνδυάζει έναν ντίζελ κινητήρα εσωτερικής καύσης ισχύος 240 ίππων στις 2.200 σ.α.λ. και με ροπή 918 Nm στις 1200-1.600 σ.αλ. με έναν υδρόψυκτο ηλεκτροκινητήρα τεχνολογίας I-SAM 600v ac μέγιστης ισχύος και ροπής 160 ίππων και 800 Nm αντίστοιχα.Το σύστημα κίνησης συνδυάζεται με σύστημα αποθήκευσης/ανάκτησης ενέργειας με συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίουπου τροφοδοτούν τον ηλεκτροκινητήρα.

    Η κατασκευή του αμαξώματος από έναν συνδυασμό αλουμίνιου και χάλυβα, δίνει τέλεια ισορροπία αντοχής και χαμηλού βάρους. Τα σύνθετα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι ανθεκτικά, ενώ παράλληλα κάνουν το όχημα ελαφρύτερο και συνεισφέρουν στην εξοικονόμηση καυσίμου. 

    Στο εσωτερικό του λεωφορείου τα μεγάλα παράθυρα, τα εργονομικά καθίσματα και ο ελεγχόμενος διζωνικός κλιματισμός (επιβάτες-οδηγός) εξασφαλίζουν την άνεση των επιβατών. Το χαμηλό ύψος του δαπέδου επιτρέπει την εύκολη και ασφαλή επιβίβαση ή αποβίβαση.

    Το περιβάλλον του οδηγού στο Volvo 7900 Hybrid είναι πιθανώς ένα από τα καλύτερα στην αγορά, με εργονομία παγκόσμιας κλάσης και κορυφαία ορατότητα. O πίνακας οργάνων εμφανίζει μόνο τις απαραίτητες πληροφορίες, για να επιτρέπει στον οδηγό να παραμείνει συγκεντρωμένος και σε εγρήγορση.
    Το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα διεύθυνσης Volvo Dynamic Steering (VDS) είναι μια επαναστατική καινοτομία της Volvo που προσφέρει εντυπωσιακά πλεονεκτήματα: καλύτερη κατευθυντικότητα και ευκολότερο χειρισμό του λεωφορείου κατά τους ελιγμούς σε κυκλικούς κόμβους και στενές στροφές. Επίσης, προσφέρει απόλυτη σταθερότητα και έλεγχο σε συνδυασμό με λιγότερη μυοσκελετική καταπόνηση του οδηγού. Η αντίσταση του τιμονιού μειώνεται και αυτό επανέρχεται αυτόματα στο κέντρο μόλις ο οδηγός ελαττώσει τη δύναμη με την οποία κρατά το τιμόνι.

    Τα προτερήματα της υβριδικής τεχνολογίας στα λεωφορεία
    Το Volvo 7900 Hybrid είναι ένα πλήρως υβριδικό λεωφορείο. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να λειτουργεί με μηδενικούς ρύπους σε πλήρη ηλεκτρική λειτουργία κατ’ επιλογή, πχ. πριν φτάσει στη στάση, ενώ βρίσκεται σε ακινησία για την επιβίβαση ή αποβίβαση των επιβατών αλλά και καθώς απομακρύνεται από αυτή. Ο πετρελαιοκινητήρας ξεκινάει να λειτουργεί όταν η ταχύτητα φτάσει στα 50 χλμ./ώρα. 

    Σε αντίθεση με τα ηλεκτρικά λεωφορεία, η μπαταρία λιθίου του Volvo 7900 Hybrid φορτίζεται από τον πετρελαιοκινητήρα (όταν αυτός είναι σε λειτουργία) ή όταν ο οδηγός φρενάρει. Για αυτόν τον λόγο τα υβριδικά λεωφορεία μπορούν να χρησιμοποιηθούν σχεδόν σε οποιαδήποτε διαδρομή λεωφορείου τόσο σε αστικές περιοχές όσο και σε προάστια χωρίς να εξαρτώνται από την ύπαρξη σχετικών υποδομών φόρτισης.

    Tα υβριδικά ηλεκτρικά συνδυάζουν τις αρετές των αμιγώς ηλεκτρικών και των πετρελαιοκίνητων λεωφορείων. Διαθέτουν λιγότερα μηχανικά κινητά μέρη, η φθορά στα φρένα είναι μειωμένη κατά 50% λόγω του ηλεκτρικού συστήματος πέδησης και η φθορά στον θερμικό κινητήρα είναι 40% λιγότερη.

    Τα παραπάνω χαρακτηριστικά έχουν ως αποτέλεσμα τa υβριδικά ηλεκτρικά λεωφορεία να προσφέρουν μειωμένο κόστος συντήρησης και παράλληλα αποτελούν ένα εργαλείο εκμάθησης για τους τεχνικούς και οδηγούς ώστε να προετοιμαστούν για την εποχή της ηλεκτροκίνησης.

    Volvo

    Όσον αφορά τον θόρυβο, το Volvo 7900 Hybrid έχει πολύ χαμηλότερες εκπομπές θορύβου σε σχέση με ένα λεωφορείο που κινείται μόνο με πετρέλαιο. Αυτό είναι σημαντικό όχι μόνο για τους επιβάτες και τον οδηγό αλλά και για τους κατοίκους της περιοχής στην οποία κινείται. Αν το λεωφορείο περνάει από ευαίσθητες περιοχές με χαμηλά επιτρεπτά όρια θορύβου (για παράδειγμα έξω από νοσοκομεία ή σχολεία) το σύστημα Volvo Zone Management επιτρέπει στον οδηγό να προγραμματίσει εκ των προτέρων σε ποια σημεία της διαδρομής το όχημα θα λειτουργεί μόνο ηλεκτρικά και να ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητά του.

    Με συνολικές πωλήσεις που ξεπερνούν τις 5.000 παγκοσμίως, τα υβριδικά λεωφορεία Volvo κυκλοφορούν ήδη σε Αγγλία, Βέλγιο, Γερμανία, Αυστρία, Ισπανία, Τσεχία και πολλές άλλες χώρες. Έχουν δοκιμαστεί πλέον σε πραγματικές συνθήκες λειτουργίας, αποδεικνύοντας την κορυφαία αποδοτικότητα και αξιοπιστία που προσφέρει το μοναδικό παράλληλο υβριδικό σύστημα της Volvo.

    Ιστορία του Ομίλου στις Δημόσιες Αστικές Μετακινήσεις στην Ελλάδα
    Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη κατέχοντας ηγετική παρουσία στο ελληνικό επιχειρηματικό οικοσύστημα εδώ και σχεδόν έναν αιώνα, έχει μακρά και επιτυχημένη ιστορία στην βιομηχανία των λεωφορείων στην Ελλάδα καθώς και μεγάλη τεχνογνωσία στην κατασκευή και τη συναρμολόγηση των λεωφορείων. Ο Όμιλος είναι παραδοσιακός προμηθευτής αρκετών εκατοντάδων λεωφορείων σε πολλούς ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς στην Ελλάδα, στο Ελληνικό Υπουργείο Μεταφορών και σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες μεταφορών.

    Ως ένας αξιόπιστος και στρατηγικός συνεργάτης, ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη διαθέτει την εμπειρία και την οργάνωση στον τομέα των δημόσιων αστικών μετακινήσεων ώστε να μπορεί να εγγυάται την αποτελεσματική υποστήριξη στους τομείς τόσο των πωλήσεων όσο και του after-sales παρέχοντας την επίβλεψη της προμήθειας και της συντήρησης σε όλο το εύρος, εισάγοντας έτσι την έννοια του ‘’360 degrees supply’’.

    Πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι η υπογραφή σύμβασης του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη με τον ΟΣΥ για τη μίσθωση μέσω leasing 59 λεωφορείων αστικού τύπου με διάρκεια τρία έτη.

    Volvo

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    13:44 27/05

    Αποκαλύφθηκε η Maserati MC20 Cielo και είναι υπέροχη

    Οι ουρανοί είναι δικοί της και η Stellantis μόλις απέκτησε το πιο ακριβό αυτοκίνητό της στην Ευρώπη.

    13:35 27/05

    Electrogenic Citroen DS: Ηλεκτρική ιεροσυλία ή restomod θαύμα;

    Το σημαντικότερο -ίσως- μοντέλο από καταβολής τροχού και -χωρίς ίσως- το πιο όμορφο στην ιστορία της αυτοκίνησης, έχασε μέρος από το χαρακτήρα του. Αλλά, τουλάχιστον εξασφάλισε το μέλλον του.

    13:32 27/05

    Ερευνητής χάκαρε Tesla Model 3 μέσω Bluetooth (BLE)

    Τελικά είναι τόσο εύκολο να χακάρεις αυτοκίνητα της ψηφιακής εποχής; Και αν ναι, πρέπει να ανησυχούμε;

    18:21 26/05

    Αποκλειστικό: Οδηγούμε Porsche 911 Carrera RS του 1972

    Ταξιδεύουμε στην έδρα της Porsche, για να μάθουμε την ιστορία της πιο cult αεροτομής στον πλανήτη και να οδηγήσουμε την πρώτη 911 που την υποδέχτηκε στο αμάξωμά της

    18:19 26/05

    Τα 7 αυτοκίνητα ορόσημα της BMW Motorsport

    Η BMW M γιορτάζει φέτος τα 50 χρόνια της. Τα 7 αυτοκίνητα ορόσημα της φίρμας στον μισό αυτό αιώνα, είναι μερικοί από τους βασικότερους λόγους που μαζί με την BMW M, γιορτάζουμε και όλοι εμείς

    18:12 26/05

    5 αστέρια EuroNCAP για Kia, Mercedes, Volvo και VW

    Με την κορυφαία βαθμολογία στην αξιολόγηση του EuroNCAP ολοκλήρωσαν τις δοκιμές ασφαλείας τα Kia EV6, Volvo C40 Recharge, VW ID. Buzz και Mercedes C180

    11:46 26/05

    5 αστέρια EuroNCAP για Kia, Mercedes, Volvo και VW

    Με την κορυφαία βαθμολογία στην αξιολόγηση του EuroNCAP ολοκλήρωσαν τις δοκιμές ασφαλείας τα Kia EV6, Volvo C40 Recharge, VW ID. Buzz και Mercedes C180.

    11:44 26/05

    Τα 7 αυτοκίνητα ορόσημα της BMW Motorsport

    Η BMW M γιορτάζει φέτος τα 50 χρόνια της. Τα 7 αυτοκίνητα ορόσημα της φίρμας στον μισό αυτό αιώνα, είναι μερικοί από τους βασικότερους λόγους που μαζί με την BMW M, γιορτάζουμε και όλοι εμείς.

    11:39 26/05

    Αποκλειστικό: Οδηγούμε Porsche 911 Carrera RS του 1972

    Ταξιδεύουμε στην έδρα της Porsche, για να μάθουμε την ιστορία της πιο cult αεροτομής στον πλανήτη και να οδηγήσουμε την πρώτη 911 που την υποδέχτηκε στο αμάξωμά της.

    11:29 25/05

    H Aston Martin Bulldog εντυπωσίασε στη Villa d'Este

    Η μοναδική Aston Martin Bulldog απέσπασε το βραβείο του κοινού στο Concorso d'Eleganza Villa d'Este καθώς εντυπωσίασε με την μοναδικότητά της

    11:18 25/05

    Η Mercedes 300 SL και ο πιο ακριβός ήχος του κόσμου

    Η Mercedes Benz 300SL Uhlenhaut Coupe και ο πανάκριβος ήχος των 135 εκ. ευρώ από το κροτάλισμα του 8κύλινδρου κινητήρα της

    11:15 25/05

    BMW M4 CSL: Όλα όσα θέλεις να ξέρεις σε ένα βίντεο

    Ο Ollie Marriage αναπτύσσει με μοναδικά λεπτομερή τρόπο τις ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες της BMW M4 CSL και μας οδηγεί σε ένα ταξίδι στις 2 προηγούμενες CSL.

    13:51 24/05

    Elon Musk: Αυτόνομα Tesla χωρίς οδηγό σε ένα χρόνο

    Αποκάλυψε ότι σε ένα χρόνο θα υπάρχουν Tesla με σύστημα αυτόνομης οδήγησης χωρίς την ανάγκη οδηγού - δες πώς λειτουργεί το FSD Beta.

    13:49 24/05

    Bugatti Chiron Super Sport: Δυνατότερη απ' όσο νομίζαμε

    Μπορείς να ανασάνεις με ανακούφιση. Η Bugatti Chiron Super Sport δεν αποδίδει μόνο 1.578 ίππους

    12:32 23/05

    Πώς η Ferrari κάνει έναν V6 να ακούγεται σαν V12

    Έχουμε απάντηση στο πώς κάνει τα "μαγικά" της η Ferrari και καταφέρνει να δίνει ήχο 12κύλινδρου κινητήρα σε 6κύλινδρο. Ναι, η μελωδία της ευτυχίας είναι τέχνη.

    12:28 23/05

    Πλησιάζουμε το όριο μεγέθους των οθονών infotainment;

    Tην τελευταία δεκαετία, οι μεγάλες οθόνες έγιναν συνώνυμο της πολυτέλειας. Ωστόσο, μπορεί να έχουν ήδη φτάσει στο αποκορύφωμά τους