Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 30-Σεπ-2021 12:18

    Ο Όμιλος Σαρακάκη παρέδωσε το πρώτο υβριδικό λεωφορείο Volvo 7900 Full Hybrid

    Ο Όμιλος Σαρακάκη παρέδωσε το πρώτο υβριδικό λεωφορείο Volvo 7900 Full Hybrid
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη παρέδωσε το πρώτο υβριδικό λεωφορείο για αστική συγκοινωνία στην Ελλάδα. Πρόκειται για το λεωφορείο Volvo 7900 Full Hybrid το οποίο παραδόθηκε στο Αστικό ΚΤΕΛ Λάρισας και ήδη πραγματοποίησε το πρώτο του δρομολόγιο στους δρόμους της πόλης ενώ θα τεθεί στη διάθεση του κοινού τις προσεχείς ημέρες. Η παράδοση πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκηπαρουσία του Προέδρου του Αστικού ΚΤΕΛ Λάρισας κ. Μιχάλη Σακελλαρίου και του Προέδρου του Αστικού ΚΤΕΛ Σαλαμίνας κ. Γιάννη Σακελλαρίου. 

    Η Volvo δείχνει το μέλλον στις αστικές συγκοινωνίες καθώς επενδύει συνεχώς σε νέες τεχνολογίες συμβάλλοντας στην μείωση των εκπομπών CO2. Λαμπρό παράδειγμα αποτελεί το Volvo 7900 Full Hybrid το οποίο έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 5.000 πωλήσεις παγκοσμίως.

    Tο Volvo 7900 Full Hybrid Bus
    Πρόκειται για το πρώτο Full Hybrid αστικό λεωφορείο στην Ελλάδα μήκους 12 μέτρων και συνολικής χωρητικότητας 102 επιβατών, το οποίο αυτοφορτίζεται. 
    Έχουν περάσει 10 χρόνια από τότε που η Volvo παρουσίασε το πρώτο της αστικό υβριδικό λεωφορείο. Έκτοτε, επενδύοντας σε καινοτόμες τεχνολογίες, έχει εξελίξει τα προϊόντα της δίνοντας πάντα έμφαση στην ποιότητα, την ασφάλεια και τη φροντίδα του περιβάλλοντος. 

    Διαθέτοντας λύσεις τόσο υβριδικής τεχνολογίας όσο και αμιγώς ηλεκτροκίνητα λεωφορεία, η θέση της Volvo, που ηγείται παγκοσμίως στον χώρο των επαγγελματικών οχημάτων, είναι να προτείνει την βέλτιστη τεχνολογία λαμβάνοντας υπόψιν τις εκάστοτε συνθήκες και τις διαθέσιμες υποδομές που μπορούν την υποστηρίξουν. 

    Η σειρά λεωφορείων 7900 Hybrid με παράλληλο υβριδικό σύστημα είναι μια από τις κορυφαίες βιώσιμες λύσεις που προσφέρει η Volvo για αστικές συγκοινωνίες, έτσι ώστε να αξιοποιούνται τα οφέλη της ηλεκτρικής ενέργειας, διατηρώντας ταυτόχρονα την εντυπωσιακή ευελιξία και αυτονομία που προσφέρουν τα υβριδικά λεωφορεία.

    Το Volvo 7900 Hybrid με πετρελαιοκινητήρα χαμηλών εκπομπών Euro 6 είναι το νέο σημείο αναφοράς στην αγορά αστικών λεωφορείων, καθώς η ενεργειακή απόδοση και η μείωση των εκπομπών ρύπων ακολουθεί πρότυπα τα οποία είναι ακόμα πιο αυστηρά από αυτά που προβλέπει η ευρωπαϊκή νομοθεσία. Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 είναι έως και 39% χαμηλότερες σε σχέση με ένα συμβατικό πετρελαιοκίνητο λεωφορείο, γεγονός που το καθιστά σε ένα από τα πλέον αποδοτικά και αξιόπιστα στην αγορά.

    Tο συγκεκριμένο υβριδικό λεωφορείο συνδυάζει έναν ντίζελ κινητήρα εσωτερικής καύσης ισχύος 240 ίππων στις 2.200 σ.α.λ. και με ροπή 918 Nm στις 1200-1.600 σ.αλ. με έναν υδρόψυκτο ηλεκτροκινητήρα τεχνολογίας I-SAM 600v ac μέγιστης ισχύος και ροπής 160 ίππων και 800 Nm αντίστοιχα.Το σύστημα κίνησης συνδυάζεται με σύστημα αποθήκευσης/ανάκτησης ενέργειας με συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίουπου τροφοδοτούν τον ηλεκτροκινητήρα.

    Η κατασκευή του αμαξώματος από έναν συνδυασμό αλουμίνιου και χάλυβα, δίνει τέλεια ισορροπία αντοχής και χαμηλού βάρους. Τα σύνθετα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι ανθεκτικά, ενώ παράλληλα κάνουν το όχημα ελαφρύτερο και συνεισφέρουν στην εξοικονόμηση καυσίμου. 

    Στο εσωτερικό του λεωφορείου τα μεγάλα παράθυρα, τα εργονομικά καθίσματα και ο ελεγχόμενος διζωνικός κλιματισμός (επιβάτες-οδηγός) εξασφαλίζουν την άνεση των επιβατών. Το χαμηλό ύψος του δαπέδου επιτρέπει την εύκολη και ασφαλή επιβίβαση ή αποβίβαση.

    Το περιβάλλον του οδηγού στο Volvo 7900 Hybrid είναι πιθανώς ένα από τα καλύτερα στην αγορά, με εργονομία παγκόσμιας κλάσης και κορυφαία ορατότητα. O πίνακας οργάνων εμφανίζει μόνο τις απαραίτητες πληροφορίες, για να επιτρέπει στον οδηγό να παραμείνει συγκεντρωμένος και σε εγρήγορση.
    Το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα διεύθυνσης Volvo Dynamic Steering (VDS) είναι μια επαναστατική καινοτομία της Volvo που προσφέρει εντυπωσιακά πλεονεκτήματα: καλύτερη κατευθυντικότητα και ευκολότερο χειρισμό του λεωφορείου κατά τους ελιγμούς σε κυκλικούς κόμβους και στενές στροφές. Επίσης, προσφέρει απόλυτη σταθερότητα και έλεγχο σε συνδυασμό με λιγότερη μυοσκελετική καταπόνηση του οδηγού. Η αντίσταση του τιμονιού μειώνεται και αυτό επανέρχεται αυτόματα στο κέντρο μόλις ο οδηγός ελαττώσει τη δύναμη με την οποία κρατά το τιμόνι.

    Τα προτερήματα της υβριδικής τεχνολογίας στα λεωφορεία
    Το Volvo 7900 Hybrid είναι ένα πλήρως υβριδικό λεωφορείο. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να λειτουργεί με μηδενικούς ρύπους σε πλήρη ηλεκτρική λειτουργία κατ’ επιλογή, πχ. πριν φτάσει στη στάση, ενώ βρίσκεται σε ακινησία για την επιβίβαση ή αποβίβαση των επιβατών αλλά και καθώς απομακρύνεται από αυτή. Ο πετρελαιοκινητήρας ξεκινάει να λειτουργεί όταν η ταχύτητα φτάσει στα 50 χλμ./ώρα. 

    Σε αντίθεση με τα ηλεκτρικά λεωφορεία, η μπαταρία λιθίου του Volvo 7900 Hybrid φορτίζεται από τον πετρελαιοκινητήρα (όταν αυτός είναι σε λειτουργία) ή όταν ο οδηγός φρενάρει. Για αυτόν τον λόγο τα υβριδικά λεωφορεία μπορούν να χρησιμοποιηθούν σχεδόν σε οποιαδήποτε διαδρομή λεωφορείου τόσο σε αστικές περιοχές όσο και σε προάστια χωρίς να εξαρτώνται από την ύπαρξη σχετικών υποδομών φόρτισης.

    Tα υβριδικά ηλεκτρικά συνδυάζουν τις αρετές των αμιγώς ηλεκτρικών και των πετρελαιοκίνητων λεωφορείων. Διαθέτουν λιγότερα μηχανικά κινητά μέρη, η φθορά στα φρένα είναι μειωμένη κατά 50% λόγω του ηλεκτρικού συστήματος πέδησης και η φθορά στον θερμικό κινητήρα είναι 40% λιγότερη.

    Τα παραπάνω χαρακτηριστικά έχουν ως αποτέλεσμα τa υβριδικά ηλεκτρικά λεωφορεία να προσφέρουν μειωμένο κόστος συντήρησης και παράλληλα αποτελούν ένα εργαλείο εκμάθησης για τους τεχνικούς και οδηγούς ώστε να προετοιμαστούν για την εποχή της ηλεκτροκίνησης.

    Volvo

    Όσον αφορά τον θόρυβο, το Volvo 7900 Hybrid έχει πολύ χαμηλότερες εκπομπές θορύβου σε σχέση με ένα λεωφορείο που κινείται μόνο με πετρέλαιο. Αυτό είναι σημαντικό όχι μόνο για τους επιβάτες και τον οδηγό αλλά και για τους κατοίκους της περιοχής στην οποία κινείται. Αν το λεωφορείο περνάει από ευαίσθητες περιοχές με χαμηλά επιτρεπτά όρια θορύβου (για παράδειγμα έξω από νοσοκομεία ή σχολεία) το σύστημα Volvo Zone Management επιτρέπει στον οδηγό να προγραμματίσει εκ των προτέρων σε ποια σημεία της διαδρομής το όχημα θα λειτουργεί μόνο ηλεκτρικά και να ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητά του.

    Με συνολικές πωλήσεις που ξεπερνούν τις 5.000 παγκοσμίως, τα υβριδικά λεωφορεία Volvo κυκλοφορούν ήδη σε Αγγλία, Βέλγιο, Γερμανία, Αυστρία, Ισπανία, Τσεχία και πολλές άλλες χώρες. Έχουν δοκιμαστεί πλέον σε πραγματικές συνθήκες λειτουργίας, αποδεικνύοντας την κορυφαία αποδοτικότητα και αξιοπιστία που προσφέρει το μοναδικό παράλληλο υβριδικό σύστημα της Volvo.

    Ιστορία του Ομίλου στις Δημόσιες Αστικές Μετακινήσεις στην Ελλάδα
    Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη κατέχοντας ηγετική παρουσία στο ελληνικό επιχειρηματικό οικοσύστημα εδώ και σχεδόν έναν αιώνα, έχει μακρά και επιτυχημένη ιστορία στην βιομηχανία των λεωφορείων στην Ελλάδα καθώς και μεγάλη τεχνογνωσία στην κατασκευή και τη συναρμολόγηση των λεωφορείων. Ο Όμιλος είναι παραδοσιακός προμηθευτής αρκετών εκατοντάδων λεωφορείων σε πολλούς ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς στην Ελλάδα, στο Ελληνικό Υπουργείο Μεταφορών και σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες μεταφορών.

    Ως ένας αξιόπιστος και στρατηγικός συνεργάτης, ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη διαθέτει την εμπειρία και την οργάνωση στον τομέα των δημόσιων αστικών μετακινήσεων ώστε να μπορεί να εγγυάται την αποτελεσματική υποστήριξη στους τομείς τόσο των πωλήσεων όσο και του after-sales παρέχοντας την επίβλεψη της προμήθειας και της συντήρησης σε όλο το εύρος, εισάγοντας έτσι την έννοια του ‘’360 degrees supply’’.

    Πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι η υπογραφή σύμβασης του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη με τον ΟΣΥ για τη μίσθωση μέσω leasing 59 λεωφορείων αστικού τύπου με διάρκεια τρία έτη.

    Volvo

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    17:04 01/07

    Αυτή είναι η νέα Indian Scout Rogue

    Η Indian Motorcycle επιστρέφει με την νέα Indian Scout Rogue που τονίζει την ανανεωμένη και δυναμική εικόνα της εταιρείας

    17:02 01/07

    Το Drako Dragon είναι ένα ηλεκτρικό SUV με 2.000 ίππους

    Η Drako μια start up από τη Silicon Valley ανακοίνωσε το Dragon, ένα SUV με 2.000PS που θα είναι το δεύτερο αυτοκίνητό της μετά το GTE των 1.200PS

    16:59 01/07

    Παθητική ασφάλεια: Όπου φτωχός και η μοίρα του

    Σημαντικές διαφορές στην παθητική ασφάλεια αυτοκινήτων που προορίζονται για την αμερικανική αγορά σε σχέση με εκείνα που θα πουληθούν στο Μεξικό έδειξε crash test

    10:11 28/06

    Τι είναι το McMurtry Speirling που έσπασε το ρεκόρ στο Goodwood;

    Το McMurtry Speirling Prototype είναι από χθες το μεγαλύτερο talk of the town στην παγκόσμια αυτοκίνηση και το ρεκόρ στο Goodwood είναι μόνο η αρχή

    10:02 28/06

    Αποκαλύφθηκε το Volkswagen ID. AERO και είναι ηλεκτρικό σεντάν

    Όταν αποκαλύφθηκαν τα σχέδια του υποθέσαμε ότι θα είναι το αμιγώς ηλεκτρικό "Passat" και δεν πέσαμε έξω

    09:57 28/06

    Αυτό είναι το νέο DS 7-και με τετρακίνητη έκδοση 360 ίππων

    Η DS μόλις αποκάλυψε την νέα ναυαρχίδα της.

    12:02 27/06

    A/C και κλιματισμός στο αυτοκίνητο: Τη δροσιά του να 'χεις

    Το άκρως απαραίτητο μέσο για να ευεξία οδηγού και επιβατών, όταν οι θερμοκρασίες ψήνουν τα πάντα - και όχι μόνο. Μικρά μυστικά χρήσης και σωστής λειτουργίας.

    11:47 27/06

    Πώς η Porsche πριν 27 χρόνια αποφάσισε να πουλάει SUV

    Σαν ένα spin-off για τα 20 χρόνια της Porsche Cayenne, η εταιρεία αποκαλύπτει πώς πάρθηκε η απόφαση να εξελίξει και να λανσάρει ένα SUV

    11:41 27/06

    Οι 5 χώρες που θέλουν καθυστέρηση στην κατάργηση συμβατικών αυτοκινήτων

    Πέντε χώρες θέλουν να καθυστερήσει 5 χρόνια η πλήρης κατάργηση αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες που σχεδιάζει η EE από το 2035.

    12:54 26/06

    To Viritech Apricale είναι το πρώτο hypercar υδρογόνου και έχει 1.086 ίππους

    Βάρος κάτω από 1 τόνο, 1.086 ίπποι, κυψέλες υδρογόνου που δίνουν ενέργεια σε ηλεκτροκινητήρες και κάπως έτσι η παραδοσιακή ηλεκτροκίνηση απέκτησε άξιο αντίπαλο.

    12:50 26/06

    H Lamborghini και οι "ήρωες" των καλωδίων στην Ουκρανία

    "Το προσωπικό της Leoni κάνει τεράστιες θυσίες για να συνεχίσει να κινείται η παραγωγική διαδικασία"

    11:12 25/06

    Εξαντλήθηκαν σε 20 λεπτά τα 50 Citroen My Ami Buggy

    Σε χρόνο ρεκόρ 20 λεπτών πουλήθηκαν τα μόλις 50 Citroen My Ami Buggy που κυκλοφόρησαν για ένα αυτοκίνητο που θεωρητικά δεν θα περνούσε στην παραγωγή ποτέ.

    11:09 25/06

    Αυτοί είναι οι πιο τυχεροί εργαζόμενοι της Alfa Romeo

    Μιλάμε για τύχη-βουνό, αν λατρεύεις τα αυτοκίνητα: Κληρώθηκαν και τελικά συμμετείχαν στο 40ο ιστορικό 1000 Miglia με μια Alfa Romeo 1900 Super Sprint του 1956.

    11:05 25/06

    Κρατήσου, γιατί το ηλεκτρικό Polestar 5 έχει 884 ίππους

    Κάνει ντεμπούτο στο Goodwood Festival of Speed και σύμφωνα με την Polestar θα είναι τόσο επιθυμητό στην οδήγηση όσο είναι η σχεδίασή του. ΟΚ, περιμένουμε.

    10:25 24/06

    Elon Musk: Χάνουν δισ. τα εργοστάσια σε Βερολίνο, Τέξας

    Ο επικεφαλής της Tesla μίλησε για απώλεια πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων στα δύο εργοστάσια της εταιρείας σε Βερολίνο και Τέξας.

    10:22 24/06

    Πώς οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αποκτούν δεύτερη ζωή

    Πώς οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα αποκτήσουν δεύτερη ζωή -ίσως και στο σπίτι σου- και δεν θα καταλήξουν σε κάποια χωματερή.