Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 22-Σεπ-2021 10:28

    To νέο Renault Megane E-Tech Electric

    To νέο Renault Megane E-Tech Electric
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Στη Renault, το όνομα Mégane είναι ο ορισμός του συμπαγούς χάτσμπακ, ενός μοντέλου που αποτελεί μέρος της γκάμας εδώ και 26 χρόνια, με τέσσερις διαφορετικές γενιές. Το νέο Mégane E-Tech Electric αποτίνει φόρο τιμής σε αυτή την κληρονομιά, μέσω του σχεδιασμού και της ευελιξίας του. Διατηρεί το DNA και την αύρα νεωτερισμού που αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα κάθε νέας γενιάς Mégane, αποτελώντας ένα σύμβολο της κατηγορίας του: ευχάριστο στην οδήγηση, άνετο, ήρεμο, ευρύχωρο και με μεγάλο χώρο αποσκευών. 

    Ακριβώς όπως η μάρκα, έτσι και το design της Renault αλλάζει και γίνεται πιο "τεχνολογικό", ενσωματώνοντας hi-tech στοιχεία υψηλής τεχνολογίας, όπως τα πίσω φώτα LED, η οθόνη Open R, καθώς και άλλα που βασίζονται στον κόσμο της υψηλής τεχνολογίας και του σύγχρονου design (αεραγωγοί, χάραξη με λέιζερ στο προστατευτικό κάτω μέρος των θυρών).

    Με το μεγαλύτερο μεταξόνιο (2,70 μ. για συνολικό μήκος 4,21 μ.) και τους κοντύτερους προβόλους που προσφέρει η νέα αρθρωτή πλατφόρμα CMF-EV, το νέο Mégane E-Tech Electric επιτυγχάνει πρωτοφανείς αναλογίες, που έδωσαν στους σχεδιαστές την ευκαιρία να σχεδιάσουν ένα πολύ πρωτοποριακό και ταυτόχρονα εντυπωσιακό αμάξωμα. Η μπαταρία είναι πιο λεπτή από ποτέ (μόνο 110 χλστ.), γεγονός που σημαίνει ότι δόθηκε η δυνατότητα στους σχεδιαστές να βελτιώσουν τις εξωτερικές αναλογίες, αυξάνοντας παράλληλα το λόγο των εσωτερικών χώρων σε σχέση με τις εξωτερικές διαστάσεις του αυτοκινήτου και να χαμηλώσουν το κέντρο βάρους, ώστε να επιτύχουν μια πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία.

    Η πλατφόρμα CMF-EV συμβάλλει καθοριστικά στην αναβάθμιση της συνολικής ευρυχωρίας και της πρακτικότητας του αυτοκινήτου: μακρύτερο μεταξόνιο, μικρότερο διαμέρισμα κινητήρα που περιλαμβάνει το σύστημα κλιματισμού, χώρος πίσω από το ταμπλό κ.ο.κ. Έτσι, οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν πρόσθετη ευρυχωρία στην κεντρική κονσόλα και κάτω από το ταμπλό. Επιπλέον, ο εσωτερικός χώρος και η άνεση έχουν αυξηθεί χάρη στην απουσία του τούνελ μετάδοσης (εντελώς επίπεδο πάτωμα), του μοχλού ταχυτήτων και του πίνακα ελέγχου που συνήθως ενσωματώνονται στην κεντρική κονσόλα.

    Το Open R είναι ένα "κόσμημα" στο εσωτερικό του νέου Mégane E-Tech Electric, ένα στοιχείο που ενσωματώνει όλη της τεχνολογία της νέας γενιάς ηλεκτρικών οχημάτων Renault. Η οθόνη Open R είναι κατασκευασμένη από ενισχυμένο γυαλί, που είναι ευχάριστο στην αφή και την όψη. Η φωτεινότητα της οθόνης και η αντανάκλαση του φωτός έχουν βελτιστοποιηθεί για να εξασφαλίζουν καλή ορατότητα ακόμη και σε συνθήκες που το ηλιακό φώς τη χτυπάει απευθείας, καθώς διαθέτει ειδική ανακλαστική επίστρωση. Το παραδοσιακό γείσο στο ταμπλό έχει αφαιρεθεί καθώς δεν είναι πλέον απαραίτητο, εξοικονομώντας χώρο και κάνοντας πιο εκλεπτυσμένη και μοντέρνα την συνολική εμφάνιση του ταμπλό.

    Renault

    Βελτιστοποιημένο σύστημα διεύθυνσης για αμεσότητα χειρισμών 
    Το ολοκαίνουργιο σύστημα διεύθυνσης εξασφαλίζει ευελιξία και αμεσότητα στις εντολές του οδηγού. Έτσι το νέο Mégane E-Tech Electric ανταποκρίνεται άμεσα στις κινήσεις του οδηγού κάνοντας τους ελιγμούς παιχνίδι.

    Εκτός από αυτά τα χαρακτηριστικά, υπάρχει επίσης η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων Parallel Link στον πίσω άξονα. Μαζί με το νέο σύστημα διεύθυνσης, εξασφαλίζει ιδανικές συνθήκες πρόσφυσης για ασφαλέστερη οδήγηση, ενώ εγγυάται και τον ιδανικό βαθμό ακριβείας στο τιμόνι. 

    Τέλος, η λεπτότερη μπαταρία (110 χλστ.) εξασφαλίζει ότι το κέντρο βάρους είναι χαμηλότερο (-90 χλστ. σε σύγκριση με το παλιό Mégane) και το αυτοκίνητο είναι πιο ευέλικτο. Το βάρος κατανέμεται ομοιόμορφα χάρη στην μπαταρία που βρίσκεται κάτω από το πάτωμα.

    Renault

    Κινητήρας νέας γενιάς
    Ο κινητήρας του νέου Mégane E-Tech Electric είναι εντελώς καινούργιος. Χάρη στον βελτιστοποιημένο σχεδιασμό του, ο κινητήρας αυτός έχει συμπαγείς διαστάσεις και ζυγίζει μόλις 145 κιλά (μαζί με το συμπλέκτη), όντας, παρά την σημαντική αύξηση της ισχύος και της ροπής του, κατά 10% ελαφρύτερος από τον κινητήρα που σήμερα χρησιμοποιείται στο Zoe. Ο νέος κινητήρας του Megane θα διατίθεται με δύο αποδόσεις ισχύος: 96 kW (130 hp) και 250 Nm ροπής και 160 kW (218 hp) και 300 Nm ροπής. Το νέο Mégane E-Tech Electric χρειάζεται μόλις 7,4 δλ. για το τυπικό 0-100.

    Το νέο Mégane E-Tech Electric εφοδιάζεται με μία νέα μπαταρία βάρους 395 κιλών που είναι σχεδιασμένη για να ταιριάζει ιδανικά στην πλατφόρμα CMF-EV. Χάρη στα 110 χλστ. (σε συνολικό μήκος 1.960 χλστ. και πλάτος 1.450 χλστ.) είναι η λεπτότερη μπαταρία της αγοράς και συμβάλλει καθοριστικά στο χαμήλωμα του κέντρου βάρους του αυτοκινήτου, εξασφαλίζοντας έτσι καλύτερη αεροδυναμική συμπεριφορά και μεγαλύτερη οικονομία. 

    Για να επιτευχθεί ένα τέτοιο μικρό μέγεθος, οι μηχανικοί έπρεπε να στραφούν σε μια νέα χημική σύνθεση για τις μπαταρίες ιόντων λιθίου NMC (Νικέλιο, Μαγγάνιο, Κοβάλτιο) της LG, που έχουν περισσότερο νικέλιο και λιγότερο κοβάλτιο για μεγαλύτερη χωρητικότητα. Φτάνοντας τα 600 Wh/L, που είναι κατά 20% παραπάνω από το Zoe. Επίσης, υιοθετήθηκε ένα νέο σύστημα ψυκτικού υγρού που βρίσκεται σε μία δεξαμενή κάτω από τη μπαταρία - πρώτη φορά για τη Renault - που καθιστά την μπαταρία πιο συμπαγή και αποδοτική χάρη στους σωλήνες αλουμινίου. Με ύψος μόνο 18 χλστ., διευκολύνεται η τοποθέτηση της μπαταρίας στην πλατφόρμα, αφήνοντας περισσότερο χώρο για το συνολικό σχεδιασμό του αμαξώματος.

    Το νέο Mégane E-Tech Electric προσφέρεται με δύο επιλογές χωρητικότητας μπαταριών: 40 kWh με αυτονομία 300 χλμ. (κύκλος WLTP) και 60 kWh με αυτονομία μέχρι 470 χλμ. (κύκλος WLTP).

    Εκτός από τις δύο διαφορετικές επιλογές ισχύος κινητήρα και μπαταρίας, η ευελιξία του νέου Mégane E-Tech Electric ενισχύεται ακόμα περισσότερο από τις πολλαπλές λύσεις φόρτισης, συμπεριλαμβανομένης και αυτής των 130 kW που διατίθεται στους αυτοκινητόδρομους, αλλά και εκείνης των 22 kW που είναι ευρέως διαθέσιμη στην πόλη. 
    Οι χρόνοι φόρτισης είναι από τους μικρότερους στην αγορά :
    -    Μέχρι 400 χλμ. αυτονομίας σε μικτές συνθήκες μετά από ολονύχτια φόρτιση (8 ώρες) μέσω wallbox 7,4 kW 
    -    Μέχρι 160 χλμ. αυτονομίας σε πόλη με φόρτιση 1 ώρας μέσω δημόσιου σταθμού φόρτισης 22 kW 
    -    Μέχρι 200 χλμ. αυτονομίας σε αυτοκινητόδρομο μετά από φόρτιση 30 λεπτών μέσω ταχυφορτιστή 130 kW 
    -    Μέχρι 300 χλμ. αυτονομίας μετά από φόρτιση 30 λεπτών μέσω ταχυφορτιστή 130 kW 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    10:06 25/10

    15 χρόνια για τον Τ-Jet κινητήρα της Abarth

    Ο διάσημος κινητήρας βενζίνης Τ-Jet της Abarh συμπληρώνει φέτος 15 χρόνια αποτελώντας την κινητήριο δύναμη για τα επιβατικά - και όχι μόνο - μοντέλα της.

    09:00 25/10

    Το νέο σύστημα ασφαλείας Honda SENSING 360

    Η Honda αποκάλυψε το νέο σύστημα ασφάλειας Honda SENSING 360 που καταργεί τα τυφλά σημεία γύρω από το όχημα και συνεισφέρει στην αποφυγή συγκρούσεων.

    08:44 25/10

    Ρεκόρ πωλήσεων για την Kia στην Ευρώπη

    Οι πωλήσεις της Kia αυξήθηκαν στην Ευρώπη κατά 24,5% σε μια αγορά που αυξήθηκε μόλις 6,9% το τρίτο τρίμηνο τους έτους.

    10:43 24/10

    Η Lancia και η σχέση της με την τέχνη και τους αγώνες

    Στο τρίτο και τελευταίο επεισόδιο της σειράς ντοκιμαντέρ "Elegance on the move" η Lancia μας ξεναγεί στη σχέση της μάρκας με τους αγώνες και το χώρο των τεχνών.

    11:05 23/10

    Επενδύσεις 272 εκατ. ευρώ από την Ford στην ηλεκτροκίνηση

    Tο εργοστάσιο παραγωγής συστημάτων μετάδοσης της Ford στο Halewood μετασχηματίζεται για την κατασκευή ηλεκτρικών μονάδων κίνησης.

    11:39 22/10

    Το ηλεκτρικό Volkswagen ID.4 GTX στην Ελλάδα - Πόσο κοστίζει

    Το ID.4 GTX είναι το πρώτο δείγμα γραφής της νεοσύστατης γκάμας GTX, που αποτελεί την αιχμή του δόρατος των ηλεκτρικών μοντέλων επιδόσεων της Volkswagen.

    10:43 22/10

    Η Skoda αναλαμβάνει την εξέλιξη της παγκόσμιας πλατφόρμας MQB-A0

    Η παγκόσμια πλατφόρμα MQB-A0 του Volkswagen Group χρησιμοποιείται ως βάση για μοντέλα των μαρκών Skoda και Volkswagen.

    10:24 22/10

    Ιταλική γοητεία από την Stellantis Heritage στην "Auto e Moto d’Epoca 2021"

    Το τμήμα Heritage της Stellantis παρουσιάζει μια σειρά ξεχωριστών δημιουργιών των Fiat, Alfa Romeo, Abarth και Lancia στην "Auto e Moto d’Epoca 2021".

    10:22 21/10

    Ford: Το αυτοκίνητo ως τέλειο σημείο παράδοσης αγαθών

    Απουσιάζετε από το σπίτι και δεν μπορείτε να παραλάβετε το πακέτο σας; Κανένα πρόβλημα. Το αυτοκίνητό σας μπορεί να γίνει το τέλειο σημείο παράδοσης.

    10:13 21/10

    Το έξυπνο εργοστάσιο της Nissan

    Οι καινοτόμες τεχνολογίες παραγωγής της Nissan στοχεύουν να βοηθήσουν την εταιρεία στην επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα, έως το 2050.

    09:54 21/10

    Συνεργασία Stellantis και LG Energy Solution

    Ένα νέο εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών στις HΠA προτίθενται να κατασκευάσουν οι Stellantis και LG Energy Solution.

    09:32 20/10

    Αύξηση πωλήσεων στα BEV για το Volkswagen Group

    Νέο ρεκόρ πωλήσεων αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων από το Volkswagen Group στο τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

    09:21 20/10

    H νέα εφαρμογή Range Assistant της Volvo

    Οι οδηγοί των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της Volvo μπορούν τώρα να βελτιστοποιούν την αυτονομία του οχήματός τους μέσω της εφαρμογής Range Assistant.

    09:06 20/10

    Peugeot: 70 χρόνια για τα Station Wagon μοντέλα της

    Από το 203 SW έως και το νέο 308 SW, η Peugeot συμπληρώνει 70 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας στη συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων.

    10:35 19/10

    Πόσο κοστίζει το νέο Fiat 500(Red) στην Ελλάδα;

    Για πρώτη φορά, μια εταιρεία αυτοκινήτων δημιουργεί ειδική σειρά των μοντέλων της για να υποστηρίξει τον φιλανθρωπικό οργανισμό (RED).

    10:11 19/10

    Η Ford βοηθά τα θύματα κλοπής να ανακτήσουν το όχημά τους

    Η Ford παρουσιάζει την υπηρεσία Stolen Vehicle Services που λειτουργεί μέσω τπυ FordPass app και βοηθά τους πελάτες να εντοπίζουν το κλεμμένο τους αυτοκίνητο.