Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 17-Σεπ-2021 09:19

    Μαθήματα ορατότητας από την Subaru

    Μαθήματα ορατότητας από την Subaru
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Κάνοντας test drive του αυτοκινήτου που σας ενδιαφέρει, χρειάζεται να ψάξετε πέρα από τις επιδόσεις, την εμφάνιση ή τις δυνατότητες ψυχαγωγίας που προσφέρει και να λάβετε σοβαρά υπόψη σας την ορατότητα. Πρόκειται για ένα κρίσιμης σημασίας χαρακτηριστικό που αφορά την ασφάλεια, τόσο τη δική σας και των επιβατών όσο και των άλλων που βρίσκονται έξω και γύρω από το όχημα.

    Η Subaru πιστεύει πρωτίστως ότι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος πρόληψης ενός ατυχήματος είναι αν οι οδηγοί μπορούν να εντοπίσουν τις επικίνδυνες καταστάσεις με τα μάτια τους. Στη σχεδίαση της, ελαχιστοποιεί τα τυφλά σημεία και παρέχει εξαιρετική ορατότητα από τη θέση του οδηγού. Το πλάτος κάθε κολόνας του πλαισίου έχει ελαχιστοποιηθεί, όπου είναι δυνατόν, για να αυξηθεί η επιφάνεια του παρμπρίζ, διατηρώντας το ίδιο επίπεδο ασφάλειας ενώ οι υαλοκαθαριστήρες σταματούν έξω από την οπτική γωνία του οδηγού, παρέχοντας τη μέγιστη ορατότητα. Επιπλέον, το σχήμα του αμαξώματος έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να δίνει στον οδηγό καλύτερη εικόνα για τις διαστάσεις του αυτοκινήτου του.

    Σήμερα πλέον τα περισσότερα αυτοκίνητα διαθέτουν συστήματα υποβοήθησης του οδηγού που εκτός από τα γνωστά Adaptive Cruise Control και Pre-Collision Breaking κ.ά. περιλαμβάνουν και οπτικη πρόσβαση σε τυφλά σημεία με κάμερες μπρος, πλάι και πίσω (οπισθοπορείας), όμως αυτά και πάλι δεν είναι αρκετά. 

    Τα Subaru απαντούν σε αυτά τα ερωτήματα με την εξαιρετική ορατότητά τους, που "χτύπησε" 3 πρωτιές στην έρευνα του Consumer Reports. Πρόκειται για τα Subaru WRX και Legacy, το καθένα στην κατηγορία του και φυσικά για το Forester (που εισάγεται και στην Ελλάδα) στην κατηγορία των κόμπακτ SUVs.

    Η βέλτιστη θέση οδήγησης, τα ύψη των παραθύρων και οι προσεκτικά διατεταγμένες κολόνες παρέχουν εξαιρετική ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις για τον περιορισμό των τυφλών σημείων, επιτρέποντας στον οδηγό να ελέγχει εύκολα τον περιβάλλοντα χώρο.

    Όταν λοιπόν θα αναζητήσετε το επόμενό σας αυτοκίνητο, μην παραμελήσετε την ορατότητά του, είναι σίγουρα ένα από τα πρώτα κριτήρια ασφάλειας που θα ελέγξετε.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    16:25 26/09

    Η Toyota αποχαιρετά τη Ρωσία

    Κλείνει οριστικά το εργοστάσιο της Toyota στην Ρωσία με την εταιρεία να εξετάζει την πώλησή του.

    16:24 26/09

    Κινητήρας Nissan SR20DET: Τον αγαπήσαμε και επιστρέφει

    Τέσσερις κύλινδροι, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής και turbo. Ήταν μια γλύκα αυτό το μοτέρ και μας έλειψε αλλά τώρα επιστρέφει!

    16:23 26/09

    Nvidia DRIVE Thor: Αυτός είναι ο πιο ισχυρός υπολογιστής αυτοκινήτων

    Ο τελευταίος υπολογιστής αυτοκινήτων της Nvidia λέγεται Drive Thor και μπορεί να κάνει 254 τρισεκατομμυρία πράξεις ανά δευτερόλεπτο

    16:46 25/09

    Pikes Peak Climb Dance: Το αειθαλές motorsport viral

    H βραβευμένη ταινία μικρού μήκους που άλλαξε την εικονοληψία των αγώνων αυτοκινήτου για πάντα.

    16:42 25/09

    Renault 5 Turbo 3E: Εργοστασιακό restomod για drift

    Με κίνηση στον πίσω άξονα από δύο ηλεκτροκινητήρες το Renault 5 Turbo 3E υπόσχεται να είναι τόσο ελκυστικά δύστροπο, όσο και το αυθεντικό.

    16:40 25/09

    To BMW M Hybrid V8 είναι πολύ Μ

    Η BMW παρουσίασε τα χρώματα του BMW M Hybrid V8 με το οποίο θα συμμετέχει στο IMPSA GTP το 2023 αλλά και τους οδηγούς της ομάδας.

    12:41 24/09

    Η νέα Mercedes-AMG C63 S δεν είναι V8 αλλά δίλιτρη υβριδική με 680 ίππους

    Είναι πιο δυνατή από μια Ferrari Enzo, έχει εκπομπές ρύπων όσο ένα Golf GTi και δίλιτρο κινητήρα με υβριδικό σύστημα τεχνολογίας Formula 1.

    12:37 24/09

    H Hyundai σχεδίαζε κεντρομήχανο υβριδικό supercar αλλά κάτι χάλασε τη συνταγή

    Πώς θα ήταν ένα Hyundai ανταγωνιστής του Audi R8, της Porsche 911 Turbo και άλλων; Θα ήταν υπέροχο αλλά υπήρξε ένα βασικό πρόβλημα

    12:34 24/09

    Smit Oletha: Οδηγούμε την Z8 Coupe που η BMW δεν έφτιαξε ποτέ

    Όχι, δεν είναι BMW Z8 Coupe γιατί δεν υπήρξε ποτέ. Αλλά τα αδέλφια Smit έφτιαξαν μία και θα φτιάξουν και άλλες και την λένε Oletha. Την οδηγήσαμε, τραβήξαμε βίντεο και αναφέρουμε.

    12:35 23/09

    Ωπ, μονοθέσιο restomod Mazda MX-5 πρώτης γενιάς

    Η ιταλική εταιρεία που δημιούργησε αυτό το restomod λέγεται Gorgona Cars. Δεν κάνουμε πλάκα. Μάλλον έβλεπαν ταινίες του Δαλιανίδη αντί για ιταλικό νεορεαλισμό

    12:07 23/09

    Αφιέρωμα στο Fiat 127 εξαιτίας ενός post στο Facebook

    Μια ανάρτηση στη σελίδα Facebook Fiat 127 Official Club Italia ήταν η αφορμή -προφανώς όχι η αιτία- για ένα αφιέρωμα στον ήρωα τσέπης της Fiat.

    12:37 22/09

    Aehra λέγεται η νέα φίρμα αυτοκινήτων από την Ιταλία

    Μεγάλες προσδοκίες θα μπορούσε να είναι το άλλο όνομα της νέας ιταλικής φίρμας που θέλει να λανσάρει ένα ηλεκτρικό SUV και μια ηλεκτρική μπερλίνα το 2025.

    12:33 22/09

    Video: Όσα πρέπει να ξέρεις για την McLaren Solus GT

    Μάντεψε ποιος ήταν παρών στα πρώτα χιλιόμετρα της McLaren Solus GT, του hypercar της McLaren που από το Gran Turismo πέρασε εντυπωσιακά στον πραγματικό κόσμο

    12:31 22/09

    F1 2023 με 24 Grand Prix και χωρίς ανάσα

    Πρόγραμμα 24 αγώνων ανακοίνωσε η Formula 1 για το 2023 και μας προετοιμάζει για την μεγαλύτερη σεζόν στην ιστορία του σπορ.

    11:53 21/09

    Τι είπε ο επικεφαλής της BMW για την απαγόρευση των θερμικών κινητήρων

    Ίσως να περίμενες ότι η BMW θα κάνει πάρτι για την απαγόρευση των θερμικών κινητήρων από το 2035. Όμως δεν είναι ακριβώς έτσι

    11:45 21/09

    Εξομοιωτής Ford GT Edition για serious gaming

    H online αγωνιστική ομάδα τη Ford είναι μια από τις πιο φημισμένες παγκοσμίως και τώρα με δική της σύνθεση αγωνιστικού καθίσματος με τιμόνι, ανεβάζει επίπεδο