Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 09-Σεπ-2021 10:17

    Η Ford ξεκίνησε τη δημιουργία του Κέντρου Εξηλεκτρισμού στην Κολωνία

    Η Ford ξεκίνησε τη δημιουργία του Κέντρου Εξηλεκτρισμού στην Κολωνία
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Οι πρώτες εργασίες κατασκευής είναι τώρα σε εξέλιξη για τη μεταμόρφωση του εργοστασίου συναρμολόγησης της Ford στο Niehl στην Κολωνία της Γερμανίας, σε νέο Κέντρο Εξηλεκτρισμού (Cologne Electrification Center).

    Οι υπεύθυνοι εξέλιξης κατεδάφισαν ένα παροπλισμένο κτίριο των εγκαταστάσεων για να δημιουργήσουν χώρο για το νέο κτίριο υψηλής τεχνολογίας, το οποίο θα χρησιμοποιείται για την προετοιμασία των αμαξωμάτων στο πλαίσιο της συναρμολόγησης ενός νέου, αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου μαζικής παραγωγής. 

    Ο επανασχεδιασμός του εργοστασίου του Niehl αποτελεί ένα σημαντικό βήμα που θα βοηθήσει τη Ford να πραγματοποιήσει τα σχέδιά της για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον. Το Cologne Electrification Center θα χρησιμοποιεί τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες κατασκευής αυτοκινήτων και θα είναι έτοιμο να ενταχθεί στην παραγωγή το 2023.

    Πρόκειται για ένα απαιτητικό project, καθώς οι αρχιτέκτονες θα πρέπει να κατασκευάσουν μία εγκατάσταση μήκους 26 m, πλάτους 25 m και μήκους 100 m σε μία πυκνοδομημένη περιοχή με κτίρια όπου συναρμολογούνται οχήματα από το 1931. Το νέο κτίριο θα επεκτείνει μία από τις βασικές οδούς κυκλοφορίας στις εγκαταστάσεις του Niehl.

    Η κατεδάφιση του παροπλισμένου κτιρίου προγραμματίστηκε κατά το θερινό κλείσιμο του εργοστασίου του Niehl προκειμένου η απομάκρυνση μπάζων με όγκο 5.000 κ,μ. να μην εμποδίζει την τρέχουσα παραγωγή οχημάτων. Το νέο κτίριο θα ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη Ιουλίου του 2022, ενώ θα ακολουθήσει η εγκατάσταση των μηχανημάτων.

    "Είμαι ενθουσιασμένος που βλέπω ότι έχουμε ξεκινήσει τη μεταμόρφωση του εργοστασίου μας για τη δημιουργία του Cologne Electrification Center" δήλωσε ο Gunnar Herrmann, Πρόεδρος Δ.Σ. της Ford-Werke GmbH, σε τοπική συνάντηση. "Πρόκειται για ένα σημαντικό ορόσημο για το δίκτυο παραγωγής μας στη Γερμανία και θα μας καταστήσει ως το πρώτο εργοστάσιο της Ford στην Ευρώπη που θα κατασκευάζει ανεξάρτητα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα μαζικής παραγωγής."   

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    11:28 29/09

    Alfa Romeo Carabo: Ευχαριστούμε Marcello Gandini

    Γιατί να μην μπει ποτέ στην παραγωγή αυτή η υπερπαραγωγή του τρομερού σχεδιαστή Marcello Gandini;

    11:27 29/09

    To GSe επέστρεψε: Αποκάλυψη για Opel Astra GSe και Astra Sports Tourer GSe

    To GSe επέστρεψε αλλά πλέον δεν σημαίνει "Grand Sport Einspritzung" (Grand Sport Injection) αλλά "Grand Sport electric"

    11:09 28/09

    Η Alpine ετοιμάζει ένα "άγριο" A110 R και περιμένουμε με αγωνία

    Στις 4 Οκτωβρίου η Alpine θα παρουσιάσει κάτι πολύ άγριο και καυτό: το Alpine A110 R, την κορυφαία μέχρι σήμερα έκδοση του A110 που θα αλωνίζει στις πίστες

    11:05 28/09

    Αυτό είναι το ανανεωμένο ηλεκτρικό Peugeot e-208, με μεγαλύτερη ισχύ και αυτονομία

    Η Peugeot λέει ότι μεγαλώνει την ισχύ αλλά και την αυτονομία ενώ μαθαίνουμε από πού γίνεται η "μετάγγιση" τεχνολογίας.

    16:34 27/09

    Πρεμιέρα στο Μαρόκο για το Audi RS Q e-tron E2

    Χιλιάδες χιλιόμετρα έχει ήδη διανύσει το νέο Audi RS Q e-tron E2 ενόψει της πρεμιέρας του τον Οκτώβριο στο ράλι του Μαρόκου

    16:33 27/09

    Οριστικό φινάλε για την Lamborghini Aventador

    Η Lamborghini ολοκλήρωσε την παραγωγή της Aventador για δεύτερη φορά, μετά το ναυάγιο του Felicity Ace και την απώλεια εκατοντάδων supercars

    16:31 27/09

    To EX90 είναι το πρώτο Volvo με lidar

    Η Volvo πιστή στις αρχές και την παράδοσή της περί οδηγικής ασφάλειας τοποθετεί στο προσεχές Volvo EX90, το σύστημα Lidar και είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό.

    16:25 26/09

    Η Toyota αποχαιρετά τη Ρωσία

    Κλείνει οριστικά το εργοστάσιο της Toyota στην Ρωσία με την εταιρεία να εξετάζει την πώλησή του.

    16:24 26/09

    Κινητήρας Nissan SR20DET: Τον αγαπήσαμε και επιστρέφει

    Τέσσερις κύλινδροι, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής και turbo. Ήταν μια γλύκα αυτό το μοτέρ και μας έλειψε αλλά τώρα επιστρέφει!

    16:23 26/09

    Nvidia DRIVE Thor: Αυτός είναι ο πιο ισχυρός υπολογιστής αυτοκινήτων

    Ο τελευταίος υπολογιστής αυτοκινήτων της Nvidia λέγεται Drive Thor και μπορεί να κάνει 254 τρισεκατομμυρία πράξεις ανά δευτερόλεπτο

    16:46 25/09

    Pikes Peak Climb Dance: Το αειθαλές motorsport viral

    H βραβευμένη ταινία μικρού μήκους που άλλαξε την εικονοληψία των αγώνων αυτοκινήτου για πάντα.

    16:42 25/09

    Renault 5 Turbo 3E: Εργοστασιακό restomod για drift

    Με κίνηση στον πίσω άξονα από δύο ηλεκτροκινητήρες το Renault 5 Turbo 3E υπόσχεται να είναι τόσο ελκυστικά δύστροπο, όσο και το αυθεντικό.

    16:40 25/09

    To BMW M Hybrid V8 είναι πολύ Μ

    Η BMW παρουσίασε τα χρώματα του BMW M Hybrid V8 με το οποίο θα συμμετέχει στο IMPSA GTP το 2023 αλλά και τους οδηγούς της ομάδας.

    12:41 24/09

    Η νέα Mercedes-AMG C63 S δεν είναι V8 αλλά δίλιτρη υβριδική με 680 ίππους

    Είναι πιο δυνατή από μια Ferrari Enzo, έχει εκπομπές ρύπων όσο ένα Golf GTi και δίλιτρο κινητήρα με υβριδικό σύστημα τεχνολογίας Formula 1.

    12:37 24/09

    H Hyundai σχεδίαζε κεντρομήχανο υβριδικό supercar αλλά κάτι χάλασε τη συνταγή

    Πώς θα ήταν ένα Hyundai ανταγωνιστής του Audi R8, της Porsche 911 Turbo και άλλων; Θα ήταν υπέροχο αλλά υπήρξε ένα βασικό πρόβλημα

    12:34 24/09

    Smit Oletha: Οδηγούμε την Z8 Coupe που η BMW δεν έφτιαξε ποτέ

    Όχι, δεν είναι BMW Z8 Coupe γιατί δεν υπήρξε ποτέ. Αλλά τα αδέλφια Smit έφτιαξαν μία και θα φτιάξουν και άλλες και την λένε Oletha. Την οδηγήσαμε, τραβήξαμε βίντεο και αναφέρουμε.