Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 08-Σεπ-2021 10:25

    H νέα Mustang Mach-E αντέχει στα... βασανιστήρια

    H νέα Mustang Mach-E αντέχει στα... βασανιστήρια
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Σε μία προσπάθεια να αποδείξει την αξιοπιστία και αντοχή των ηλεκτρικών οχημάτων, η Ford έχει επιστρατεύσει τεχνογνωσία δοκιμών 118 ετών που θυμίζουν… βασανιστήρια. Πλύσιμο με υψηλή πίεση, "ρομποτικά οπίσθια" για την αντοχή των καθισμάτων στο εσωτερικό, αλλά και οδήγηση σε κακοτράχαλες διαδρομές, είναι μερικές μόνο από τις δοκιμασίες στις οποίες υπέβαλε μία ομάδα μηχανικών της Ford τη νέα Mustang Mach-E. Τα εξαντλητικά αυτά τεστ είναι σχεδιασμένα ώστε να προσομοιώνουν καταπονήσεις πολύ πιο έντονες από εκείνες που προκαλεί η καθημερινή χρήση. 

    "Έχουμε κάνει τεράστια βήματα στην προσπάθειά μας να δοκιμάσουμε την Mustang Mach-E σε ακραίες συνθήκες – υποβάλλοντάς την σε καταπόνηση πολύ πιο έντονη από την αντίστοιχη που υφίσταται στα χέρια ενός μέσου καταναλωτή - ώστε να είναι σε θέση να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις στον ανοιχτό δρόμο", δήλωσε η Donna Dickson, chief programme engineer, Mustang Mach-E. 

    Πλύσιμο κατά βούληση
    Περίπου το 13% των Ευρωπαίων δεν είναι σίγουροι εάν τα ηλεκτρικά οχήματα μπορούν να αντέξουν την οδήγηση υπό βροχή – πόσο μάλλον να ανταπεξέλθουν τη διαδικασία πλυσίματος ενός αυτοκινήτου. Έτσι, η Ford ανάγκασε τη νέα Mustang Mach-E να περάσει 60 φορές τη διαδικασία αυτόματου πλυσίματος χωρίς αφρό, μέσω ενός αυτόματου ιμάντα κίνησης για ολοκληρωμένο πλύσιμο με ψεκαστήρες, βούρτσες και στεγνωτές – το αντίστοιχο ενός πλυσίματος κάθε δύο εβδομάδες για περισσότερα από δύο χρόνια. 

    Για να μπορέσει να ελέγξει την περίπτωση διαρροών και λοιπών εξωτερικών ζημιών εξ αιτίας του νερού, η ομάδα "βομβάρδισε" τα πλαίσια των θυρών, τα διακοσμητικά ένθετα, τα πάνελ, τα λογότυπα, τους προβολείς, τα φώτα και τα αυτοκόλλητα με ισχυρό πιεστικό νερού (1.700 PSI και θερμοκρασία 600 Κελσίου) από απόσταση περίπου 0,3 m. Αυτή η πίεση, σε συνδυασμό με απορρυπαντικά, μπορεί να αφαιρέσει ακόμα και κηλίδες λαδιού από το δρόμο.  

    Δοκιμές με Robutt 
    Η Ford δοκίμασε κάθε τι που είχε σχέση με τη χρήση των καθισμάτων από τους πελάτες – και κυρίως τις φθορές του μαξιλαριού της έδρας. Οι μηχανικοί της Ford μελέτησαν τις μεταβολές φορτίου βάρους πάνω στα καθίσματα, κάνοντας χρήση διαφόρων σωματότυπων. Αυτό γίνεται προγραμματίζοντας ένα "ρομποτικό οπίσθιο" (robotic "butt” , ή αλλιώς "robutt”), για την εξομοίωση ενός ατόμου που εισέρχεται και εξέρχεται από την Mustang Mach-E – τουλάχιστον 25.000 φορές.

    Επίσης, οι μηχανικοί της Ford δοκίμασαν εκτενώς των υλικό των καθισμάτων ActiveX για την αντοχή του στην καθημερινή σκληρή χρήση. Αυτό περιλάμβανε χημικές δοκιμές, ώστε προϊόντα όπως τα αντισηπτικά χεριών να μην φθείρουν το υλικό, δοκιμές εκδοράς για αντοχή του φινιρίσματος μετά από προσομοίωση 10-ετούς κύκλου χρήσης, καθώς και "τέντωμα" του υλικού των καθισμάτων 100.000 φορές, προκειμένου να αξιολογηθεί η αντοχή του στις ρωγμές. 

    Ford

    Αντοχή για καθημερινή χρήση
    Η ραγισμένη οθόνη ενός τηλεφώνου δεν είναι ό,τι καλύτερο, αλλά μία ραγισμένη οθόνη αφής – και μάλιστα μία οθόνη με λειτουργικότητα όπως αυτή της Mustang Mach-E – είναι απαράδεκτη. Η οθόνη αφής των 15,5” στην Mustang Mach-E χρησιμοποιεί μία ειδική έκδοση του κρυστάλλου Dragontrail™ για διασφάλιση της αντοχής του. Το εν λόγω κρύσταλλο εδράζεται σε ένα πλαίσιο από υψηλής αντοχής μαγνήσιο που αντέχει ακόμα και αν το τραβήξετε ή πέσετε πάνω του.

    "Η οθόνη της Mustang Mach-E είναι σημαντικό συστατικό της οδηγικής εμπειρίας. Αποτελεί κεντρικό στοιχείο του εσωτερικού και όπως είναι φυσικό το βλέμμα πέφτει επάνω της" είπε χαρακτηριστικά ο Dickson. "Γνωρίζαμε ότι έπρεπε να εφαρμόσουμε σχολαστικά μέτρα προκειμένου να διασφαλίσουμε την αντοχή της στην καθημερινή χρήση των πελατών — σκεφθείτε χτυπήματα από πορτοφόλια και τσάντες, κατοικίδια να πέφτουν επάνω της, παιδιά να παίζουν, και άλλα πολλά. Χρειάζεται άριστη γνώση των πελατών για να αναγνωρίσεις πιθανά θέματα που προκύπτουν ώστε να μπορέσεις να τα αποτρέψεις."

    Ford

    Σχολαστικές δοκιμές
    Οι πελάτες της Mustang Mach-E πρέπει να νιώθουν σίγουροι ότι μπορούν να εγκαταλείπουν την άσφαλτο και να οδηγούν το αυτοκίνητό τους στο χώμα, χωρίς να φοβούνται ότι θα προκληθούν ζημιές στη βαφή. 

    Για το σκοπό αυτό, οι μηχανικοί της Ford υπέβαλλαν τη νέα Mustang Mach-E σε δοκιμή 300 μιλίων σε διαδρομές εκτός δρόμου για να αξιολογήσουν τη ζημιά που προκαλείται στο χρώμα του αμαξώματος από χαλίκια και θραύσματα. Η Ford χρησιμοποίησε δύο διαφορετικές κατηγορίες χαλικιών καθώς επαγγελματίες οδηγοί ντριφτάριζαν την Mustang Mach-E σε μία μεγάλη ευθεία με διάσπαρτα χαλίκια με ταχύτητα 60 μίλια/ώρα σχεδόν 200 φορές. 

    Αφού ολοκληρώθηκε το πρώτο τεστ, η ομάδα αντικατέστησε το χαλίκι με ακόμα πιο αιχμηρές πέτρες επαναλαμβάνοντας διαρκώς τη δοκιμή.

    "Η χρήση των ηλεκτρικών οχημάτων δεν πρέπει να περιορίζεται σε ασφαλτοστρωμένους δρόμους στην πόλη και τα προάστια", δήλωσε ο Dickson "Δοκιμάσαμε την Mustang Mach-E ώστε οι πελάτες να μπορούν με αυτοπεποίθηση να απολαμβάνουν περιστασιακά ή και να ζουν μόνιμα σε περιοχές με χωματόδρομους, χωρίς να ανησυχούν για τυχόν ξεφλούδισμα της βαφής." 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    16:46 25/09

    Pikes Peak Climb Dance: Το αειθαλές motorsport viral

    H βραβευμένη ταινία μικρού μήκους που άλλαξε την εικονοληψία των αγώνων αυτοκινήτου για πάντα.

    16:42 25/09

    Renault 5 Turbo 3E: Εργοστασιακό restomod για drift

    Με κίνηση στον πίσω άξονα από δύο ηλεκτροκινητήρες το Renault 5 Turbo 3E υπόσχεται να είναι τόσο ελκυστικά δύστροπο, όσο και το αυθεντικό.

    16:40 25/09

    To BMW M Hybrid V8 είναι πολύ Μ

    Η BMW παρουσίασε τα χρώματα του BMW M Hybrid V8 με το οποίο θα συμμετέχει στο IMPSA GTP το 2023 αλλά και τους οδηγούς της ομάδας.

    12:41 24/09

    Η νέα Mercedes-AMG C63 S δεν είναι V8 αλλά δίλιτρη υβριδική με 680 ίππους

    Είναι πιο δυνατή από μια Ferrari Enzo, έχει εκπομπές ρύπων όσο ένα Golf GTi και δίλιτρο κινητήρα με υβριδικό σύστημα τεχνολογίας Formula 1.

    12:37 24/09

    H Hyundai σχεδίαζε κεντρομήχανο υβριδικό supercar αλλά κάτι χάλασε τη συνταγή

    Πώς θα ήταν ένα Hyundai ανταγωνιστής του Audi R8, της Porsche 911 Turbo και άλλων; Θα ήταν υπέροχο αλλά υπήρξε ένα βασικό πρόβλημα

    12:34 24/09

    Smit Oletha: Οδηγούμε την Z8 Coupe που η BMW δεν έφτιαξε ποτέ

    Όχι, δεν είναι BMW Z8 Coupe γιατί δεν υπήρξε ποτέ. Αλλά τα αδέλφια Smit έφτιαξαν μία και θα φτιάξουν και άλλες και την λένε Oletha. Την οδηγήσαμε, τραβήξαμε βίντεο και αναφέρουμε.

    12:35 23/09

    Ωπ, μονοθέσιο restomod Mazda MX-5 πρώτης γενιάς

    Η ιταλική εταιρεία που δημιούργησε αυτό το restomod λέγεται Gorgona Cars. Δεν κάνουμε πλάκα. Μάλλον έβλεπαν ταινίες του Δαλιανίδη αντί για ιταλικό νεορεαλισμό

    12:07 23/09

    Αφιέρωμα στο Fiat 127 εξαιτίας ενός post στο Facebook

    Μια ανάρτηση στη σελίδα Facebook Fiat 127 Official Club Italia ήταν η αφορμή -προφανώς όχι η αιτία- για ένα αφιέρωμα στον ήρωα τσέπης της Fiat.

    12:37 22/09

    Aehra λέγεται η νέα φίρμα αυτοκινήτων από την Ιταλία

    Μεγάλες προσδοκίες θα μπορούσε να είναι το άλλο όνομα της νέας ιταλικής φίρμας που θέλει να λανσάρει ένα ηλεκτρικό SUV και μια ηλεκτρική μπερλίνα το 2025.

    12:33 22/09

    Video: Όσα πρέπει να ξέρεις για την McLaren Solus GT

    Μάντεψε ποιος ήταν παρών στα πρώτα χιλιόμετρα της McLaren Solus GT, του hypercar της McLaren που από το Gran Turismo πέρασε εντυπωσιακά στον πραγματικό κόσμο

    12:31 22/09

    F1 2023 με 24 Grand Prix και χωρίς ανάσα

    Πρόγραμμα 24 αγώνων ανακοίνωσε η Formula 1 για το 2023 και μας προετοιμάζει για την μεγαλύτερη σεζόν στην ιστορία του σπορ.

    11:53 21/09

    Τι είπε ο επικεφαλής της BMW για την απαγόρευση των θερμικών κινητήρων

    Ίσως να περίμενες ότι η BMW θα κάνει πάρτι για την απαγόρευση των θερμικών κινητήρων από το 2035. Όμως δεν είναι ακριβώς έτσι

    11:45 21/09

    Εξομοιωτής Ford GT Edition για serious gaming

    H online αγωνιστική ομάδα τη Ford είναι μια από τις πιο φημισμένες παγκοσμίως και τώρα με δική της σύνθεση αγωνιστικού καθίσματος με τιμόνι, ανεβάζει επίπεδο

    11:39 21/09

    Αφήστε μας στο Heritage HUB της Stellantis για πάντα

    15.000 τετραγωνικά μέτρα για να προσκυνάς θρυλικά αυτοκίνητα των Fiat, Alfa Romeo, Abarth και Lancia. Αυτό είναι το Heritage Hub

    11:43 20/09

    Drive Pilot: Πώς λειτουργεί η αυτόνομη οδήγηση της Mercedes

    To Drive Pilot της Mercedes είναι το πρώτο διεθνώς πιστοποιημένο σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 στον κόσμο. Πώς λειτουργεί.

    11:42 20/09

    To ηλιακό ηλεκτρικό Aptera Gamma κοντά στην παραγωγή

    Μπήκαμε πια ξεκάθαρα στην εποχή των SEV. Τα ηλιακά ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μια από τις λύσεις για μετακίνηση με καθαρή ενέργεια. Ανάμεσα στα SEV ξεχωρίζει το Aptera