Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 29-Ιουλ-2021 11:25

    New Auto: Η στρατηγική του Volkswagen Group για την κινητικότητα

    New Auto: Η στρατηγική του Volkswagen Group για την κινητικότητα
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ο μετασχηματισμός του Volkswagen Group σε όμιλο σύγχρονων υπηρεσιών κινητικότητας, με ιδιαίτερη βαρύτητα στο καινοτόμο λογισμικό και έμφαση στα ισχυρά brands και τις πλατφόρμες υψηλής τεχνολογίας παγκόσμιας εμβέλειας, πλέον έχει τη δική του στρατηγική. Ο Dr. Herbert Diess, CEO του Volkswagen Group παρουσίασε τη στρατηγική "New Auto”, που με ορίζοντα το 2030 θα οδηγήσει το Group στον μετασχηματισμό, επιτυγχάνοντας συνέργειες ανάμεσα στις μάρκες και αύξηση της απόδοσης επί των πωλήσεων στο 8-9%, από το 7-8% που είναι σήμερα. 

    "Με βάση το προηγμένο λογισμικό, η επόμενη ριζική αλλαγή στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι η μετάβαση προς πολύ πιο ασφαλή, πιο έξυπνα και τελικά αυτόνομα αυτοκίνητα. Αυτό μεταφράζεται για μας σε τρεις λέξεις: τεχνολογία, ταχύτητα, κλίμακα", δήλωσε ο Dr. Diess.

    Μέχρι το 2030, το Volkswagen Group σχεδιάζει να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα ανά αυτοκίνητο κατά 30% στον κύκλο ζωής (ως προς το 2018), σύμφωνα με τη συμφωνία των Παρισίων. Στο ίδιο χρονικό πλαίσιο, το μερίδιο των ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας αναμένεται να αυξηθεί στο 50%, ενώ το 2040, σχεδόν το 100% όλων των νέων οχημάτων του Group σε μεγάλες αγορές, θα είναι μηδενικών εκπομπών ρύπων. Το αργότερο έως το 2050, το Group σκοπεύει να λειτουργεί πλήρως ουδέτερα ως προς το κλίμα.

    Η αγορά συμβατικών αυτοκινήτων αναμένεται να μειωθεί κατά περισσότερο από 20% τα επόμενα 10 χρόνια. Παράλληλα, τα ηλεκτρικά οχήματα αναμένεται να προσπεράσουν τα συμβατικά ως κορυφαία τεχνολογία. Με εκτιμώμενο τζίρο 1,2 τρισεκατομμύρια ευρώ έως το 2030, οι πωλήσεις άμεσα συνδεδεμένες με το λογισμικό θα μπορούσαν να αντιπροσωπεύουν το ένα τρίτο των αναμενόμενων πωλήσεων ηλεκτρικών και συμβατικών οχημάτων, υπερδιπλασιάζοντας τη συνολική αγορά κινητικότητας από περίπου 2 τρισεκατομμύρια ευρώ σήμερα, σε 5 τρισεκατομμύρια ευρώ. Η ατομική κινητικότητα, με βάση τα αυτοκίνητα, αναμένεται να εξακολουθήσει να αντιπροσωπεύει το 85% της αγοράς αλλά και του κύκλου εργασιών του Group.

    Το Volkswagen Group έχει ήδη διαθέσει 73 δισεκατομμύρια ευρώ για μελλοντικές τεχνολογίες από το 2021 έως το 2025, αντιπροσωπεύοντας το 50% των συνολικών επενδύσεων. Πριν το μέσο της δεκαετίας, θα παρουσιαστεί η SSP - Scalable Systems Platform ή Αρθρωτή Πλατφόρμα Συστημάτων - ως η πλατφόρμα επόμενης γενιάς του Volkswagen Group, η οποία θα μειώσει σημαντικά την πολυπλοκότητα. Θα διαδεχθεί τις MQB, MSB, MLB, καθώς και τις MEB και PPE, επεκτείνοντας την ενοποίηση από τρεις πλατφόρμες συμβατικών οχημάτων σε δύο πλατφόρμες ηλεκτρικών. Η επόμενη γενιά οχημάτων θα είναι πλήρως ηλεκτρική, πλήρως ψηφιακή και εξαιρετικά επεκτάσιμη, ενώ περισσότερα από 40 εκατομμύρια οχήματα θα κατασκευαστούν πάνω στην SSP, η οποία θα είναι διαθέσιμη και σε άλλους κατασκευαστές.

    Από τα έξι giga-εργοστάσια που έχει εξαγγείλει το Volkswagen Group στην Ευρώπη με συνολική παραγωγική ικανότητα 240 GWh έως το 2030, πλέον τα τρία έχουν "ταυτότητα". Μετά από αυτό στη Skellefteå, στη Σουηδία, ως μέρος της κοινοπραξίας με τη Northvolt AB, ακολουθεί αντίστοιχο στο Salzgitter, στη Γερμανία. Το Volkswagen Group υπέγραψε συμφωνία με τον κινεζικό κολοσσό Gotion High-Tech ως τεχνολογικό συνεργάτη του, για έναρξη παραγωγής το 2025. 

    Volkswagen

    Το τρίτο giga-εργοστάσιο, όπως ανακοινώθηκε θα κατασκευαστεί στην Ισπανία, σε συνεργασία με στρατηγικό συνεργάτη. Στο τελικό στάδιο επέκτασης στο τέλος της δεκαετίας, το εργοστάσιο προορίζεται να έχει ετήσια παραγωγική ικανότητα 40 GWh.

    Παράλληλα, το Volkswagen Group και η EnelX ανακοίνωσαν μια κοινοπραξία για την ενίσχυση της απορρόφησης ηλεκτρικών οχημάτων στην Ιταλία. Θα διαθέτει και θα λειτουργεί υποδομή δικτύου υψηλής ισχύος φόρτισης (HPC), με περισσότερα από 3.000 σημεία έως 350 kW το καθένα, σε ολόκληρη τη χώρα έως το 2025. Συνολικά, τα επόμενα χρόνια το Volkswagen Group θα υλοποιήσει 18.000 σημεία ταχυφόρτισης στην Ευρώπη, 17.000 στην Κίνα και 10.000 στις ΗΠΑ και τον Καναδά.

    Τέλος, μέχρι το 2030, το Volkswagen Group θα διαθέτει αυτόνομους στόλους μεταφορών, έχοντας αναπτύξει συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4 για αυτοκίνητα και λεωφορεία. Το Group θα μπορούσε έτσι να δημιουργήσει το μεγαλύτερο νευρωνικό δίκτυο οχημάτων στους δρόμους, παγκοσμίως. Επί του παρόντος, δοκιμάζονται τα πρώτα αυτόνομα λεωφορεία στο Μόναχο ενώ αντίστοιχα προγράμματα θα ακολουθήσουν σε άλλες πόλεις της Γερμανίας, της Κίνας και των ΗΠΑ. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    10:35 23/09

    H Nissan δοικιμάζει διαδικασίες ανακύκλωσης ηλεκτροκινητήρων

    Η Nissan δοκιμάζει εδώ και πολλά χρόνια την ανάκτηση ενώσεων σπάνιων γαιών υψηλής καθαρότητας από τους μαγνήτες των ηλεκτροκινητήρων.

    10:13 23/09

    O Ford εμπνέεται από το... gaming

    Η Ford αξιοποιεί το gaming για να αλλάξει τον τρόπο που οραματίζεται, σχεδιάζει και δοκιμάζει τα οχήματα.

    10:48 22/09

    Leasing επαγγελματικού οχήματος: Όσα θέλετε να γνωρίζετε

    H LeasePlan προσφέρει στη χώρα μας ανταγωνιστικές προσφορές καθώς και ένα πλήρες πακέτο υπηρεσιών στον τομέα της μίσθωσης επαγγελματικών οχημάτων.

    10:28 22/09

    To νέο Renault Megane E-Tech Electric

    To νέο Renault Megane E-Tech Electric ενδυναμώνει την παρουσία του γαλλικού εργοστασίου στη νέα, ηλεκτρική εποχή της αυτοκίνησης.

    09:49 22/09

    Δοκιμές στην Ευρώπη για το ηλεκτρικό E-Transit

    Tο αμιγώς ηλεκτρικό E-Transit της Ford ξεκινά δοκιμές με μεγάλους ευρωπαϊκούς στόλους πελατών πριν το εμπορικό του λανσάρισμα την άνοιξη του 2022.

    10:32 21/09

    Το νέο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης Recharge της Volvo

    To νέο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης Recharge της Volvo προσφέρει μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει τώρα τα 90 χιλιόμετρα.

    10:06 21/09

    Η Nissan συμπληρώνει 60 χρόνια παρουσίας στο Μεξικό

    Η Nissan κατακτά ένα σημαντικό ορόσημο στο Μεικό στο οποίο δραστηροποιείται για έξι δεκαετίες.

    10:11 20/09

    H Ford Mustang Mach-E γίνεται... περιπολικό

    Η Ford κατασκεύασε ένα πρωτότυπο αστυνομικό όχημα με βάση την ηλεκτρική Mustang Mach-E.

    09:41 20/09

    25 χρόνια επιτυχιών για τη Skoda Octavia

    Τέσσερις γενιές, 7 εκατομμύρια αυτοκίνητα και 25 χρόνια επιτυχιών για τη Skoda Octavia της νέας εποχής.

    12:49 19/09

    H Cupra θα είναι ηλεκτρική έως το 2030

    H Cupra παρουσίασε στην Έκθεση Μονάχου το ηλεκτρικό της όρμα με χρονικό ορίζοντα το 2030 και παράλληλα το πρωτόυπο UrbanRebel Concept.

    12:19 18/09

    Οι νέες Alfa Romeo Giulia και Stelvio "6C Villa d’Este"

    Οι Giulia και Stelvio "6C Villa d’Este" αποτελούν την πλέον κομψή έκφραση του δυναμισμού που πρεσβεύει το DNA της Alfa Romeo.

    09:49 17/09

    Πρεμιέρα για το Volkswagen ID. Life Concept

    To πρωτότυπο ID. Life της Volkswagen μας δίνει μια πρώτη γεύση για το νέο μέλος της ηλεκτρικής οικογένειας ID. που θα παρουσιαστεί το 2025.

    09:19 17/09

    Μαθήματα ορατότητας από την Subaru

    Η Subaru φροντίζει για την ασφάλεια των επιβάτων και των υπόλοιπων χρηστών του δρόμου ελαχιστοποιώντας στο σχεδιασμό των αυτοκινήτων της τα τυφλά σημεία.

    10:37 16/09

    Πρώτη γεύση από το ηλεκτρικό Skoda Enyaq Coupe iV

    Το νέο Enyaq Coupe iV της Skoda έρχεται να προσθέσει μια πιο νεανική αύρα σε επίπεδο σχεδιασμού σε σχέση με το επίσης ηλεκτρικό Enyaq iV.

    09:32 16/09

    Η Nissan ξεπέρασε τις 250.000 πωλήσεις EVs στην Ευρώπη

    Η Nissan κατακτά ένα σημαντικό εμπορικό ορόσημο στην Ευρώπη διαθέτοντας μέχρι σήμερα 250.000 αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

    10:58 15/09

    Jogger, το νέο 7θέσιο μοντέλο από την Dacia

    To νέο Jogger αποτελεί το νεότερο μέλος της οικογένειας Dacia διαθέτοντας υψηλό value for money και για την περίσταση 7θέσια διάταξη καμπίνας.