Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 26-Ιουλ-2021 11:20

    Επίσημη πρεμιέρα για το νέο Audi RS 3

    Επίσημη πρεμιέρα για το νέο Audi RS 3
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Με επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο όχι παραπάνω από 3,8 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα που φτάνει τα 290 χλμ./ώρα, κατανεμητή ροπής, semi-slick σπορ ελαστικά και συγκεκριμένα προφίλ οδήγησης RS, το νέο Audi RS 3 υπόσχεται κορυφαία επίπεδα δυναμικής οδήγησης και τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία του.

    Ο σχεδιασμός του νέου Audi RS 3 είναι ακόμα πιο δυναμικός από εκείνον του προκατόχου του. Στο εμπρός μέρος, ο μεγάλος προφυλακτήρας RS, το επανασχεδιασμένο single frame μάσκα και οι μεγάλες είσοδοι αέρα, δίνουν στο κόμπακτ σπορ αυτοκίνητο μια ξεχωριστή εμφάνιση. Το RS 3 και στις δύο διαθέσιμες εκδόσεις του είναι στάνταρ εξοπλισμένο με επίπεδους, σφηνοειδείς προβολείς LED και πίσω φώτα LED, συμπεριλαμβανομένων δυναμικών φλας. Οι προβολείς LED Matrix διατίθενται προαιρετικά, με σκούρα περιγράμματα γύρω από τα ψηφιακά φώτα ημέρας. Την ίδια στιγμή, οι πινελιές φινιρίσματος εμπνευσμένες από τους αγώνες περιλαμβάνουν έναν επανασχεδιασμένο οπίσθιο προφυλακτήρα με ενσωματωμένο διαχύτη καθώς και το σύστημα εξάτμισης RS με δύο μεγάλες οβάλ απολήξεις.

    Ένα νέο στοιχείο σχεδίασης απαντάται πλέον πίσω από τους θόλους των μπροστινών τροχών: μια εντυπωσιακή πρόσθετη έξοδος αέρα. Από εκεί και πέρα, το εμπρός μετατρόχιο έχει διευρυνθεί κατά 33 χιλιοστά σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Στο RS 3 Sportback, το εμπρός μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο κατά 10 χιλιοστά σε σχέση με το παρελθόν, ενώ όλες οι εκδόσεις είναι εφοδιασμένες με τροχούς 19 ιντσών σε σχέδιο ακτίνας 10Υ. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός ότι η Audi εξοπλίζει προαιρετικά το νέο RS 3 με semi-slick ελαστικά επιδόσεων Pirelli P Zero "Trofeo R” για πρώτη φορά.

    Ο 2.5 TFSI που χρησιμοποιεί το νέο RS 3 έχει κερδίσει το βραβείο "International Engine of the Year” εννέα συνεχόμενες φορές. Στην τελευταία του γενιά, ο κινητήρας είναι πιο ισχυρός από ποτέ. Εκτός της επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα, η  τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα, με τα 280 χλμ./ώρα να διατίθενται ως προαιρετική αναβάθμιση ενώ με το πακέτο RS Dynamic και τα κεραμικά φρένα, η τελική ταχύτητα ανεβαίνει στα 290 χλμ./ώρα. Σε ότι αφορά τη ροπή, η μέγιστη τιμή της είναι τα 500 Nm - 20 Nm περισσότερο από τον προκάτοχό του - η οποία διατίθεται σταθερά μεταξύ 2.250 και 5.600 σ.α.λ. Επίσης, η μέγιστη ισχύς των 400 ίππων είναι τώρα διαθέσιμη νωρίτερα, από πριν τις 5.600 σ.α.λ. και παραμένει σταθερή έως και 7.000 σ.α.λ. 

    Ένα αυτόματο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, είναι αυτό που θέτει τη δύναμη που μεταφέρει την ισχύ του 5κύλινδρου κινητήρα στον δρόμο - με μικρούς χρόνους αλλαγής και σπορ λόγο μετάδοσης. Η μοναδική ακολουθία ανάφλεξης "1-2-4-5-3" των κυλίνδρων και ο σπορ ήχος που τον συνοδεύει, καθιστούν την οδηγική εμπειρία ακόμα πιο συναρπαστική. Για πρώτη φορά, το σύστημα εξάτμισης διαθέτει ένα πλήρως μεταβλητό σύστημα ελέγχου πτερυγίων που υποστηρίζει ενδιάμεσες θέσεις, διευρύνοντας έτσι τα χαρακτηριστικά του ήχου ακόμη περισσότερο- την ίδια στιγμή μπορεί να ρυθμιστεί μέσω του συστήματος δυναμικής οδήγησης Audi drive select.

    Το νέο RS 3 είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που διαθέτει το RS Torque Splitter, ένα νέο κατανεμητή ροπής που διαμοιράζει τη ροπή μεταξύ των πίσω τροχών με πλήρως μεταβλητό τρόπο. Σε αντίθεση με το διαφορικό του πίσω άξονα και το προηγούμενο πακέτο πολύδισκου συμπλέκτη, ο κατανεμητής ροπής χρησιμοποιεί από έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη σε κάθε ημιαξόνιο. Κατά τη σπορ οδήγηση, ο κατανεμητής ροπής αυξάνει τη ροπή στον εξωτερικό πίσω τροχό με το υψηλότερο φορτίο, γεγονός που μειώνει σημαντικά την τάση υποστροφής. Έτσι, στις αριστερές στροφές μεταδίδει τη ροπή στον δεξιό πίσω τροχό, στις δεξιές στον αριστερό πίσω τροχό και στην ευθεία και στους δύο τροχούς. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη βέλτιστη σταθερότητα και τη μέγιστη ευελιξία - ειδικά σε στροφές με υψηλές ταχύτητες. 

    Κατά την οδήγηση στην πίστα, ο κατανεμητής ροπής εφαρμόζει όλη την ισχύ του κινητήρα σε έναν μόνο από τους πίσω τροχούς με την ακριβή κατανομή της ροπής ν εξαρτάται πάντα από τη λειτουργία που επιλέγεται στο Audi drive select και την αντίστοιχη κατάσταση οδήγησης.

    Audi

    Η Audi ανέπτυξε μία ακόμα λειτουργία οδήγησης ειδικά για το RS 3, την RS Torque Rear ως λειτουργία drift με τη δική της χαρακτηριστική καμπύλη για τον κατανεμητή ροπής. Η λειτουργία RS Performance, που δημιουργήθηκε ειδικά για την πίστα, είναι μια άλλη πρωτοποριακή καινοτομία καθώς χρησιμοποιεί μια συγκεκριμένη ρύθμιση κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων και είναι ακριβώς προσαρμοσμένη στα semi-slick ελαστικά που, για πρώτη φορά, διατίθενται για το RS 3 ως εργοστασιακή επιλογή. Σε αυτήν την περίπτωση, ο κατανεμητής ροπής παρέχει μια ιδιαίτερη ρύθμιση που εξασφαλίζει όσο το δυνατόν λιγότερη υποστροφή και υπερστροφή. Αυτές οι λειτουργίες μπορούν να επιλεχθούν μέσω του συστήματος δυναμικής οδήγησης Audi drive select, το οποίο προσφέρει επίσης τα ακόλουθα προφίλ: comfort, auto, dynamic, RS Individual και efficiency.

    Η στάνταρ σπορ ανάρτηση RS διαθέτει νέα αμορτισέρ και σύστημα βαλβίδων στο εσωτερικό του που διασφαλίζουν ότι τα αμορτισέρ παρουσιάζουν μια ιδιαίτερα ευαίσθητη απόκριση τόσο σε επαναφορά όσο και σε συμπίεσης. Αυτό επιτρέπει στην ανάρτηση να ανταποκρίνεται στην αντίστοιχη κατάσταση οδήγησης ακόμα πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά. Η σπορ ανάρτηση RS plus με ρυθμιζόμενους αποσβεστήρες διατίθεται προαιρετικά και ρυθμίζει συνεχώς και μεμονωμένα κάθε αμορτισέρ στις οδικές συνθήκες, την κατάσταση οδήγησης και τη λειτουργία που επιλέγεται στο Audi drive select. 

    Η μεγαλύτερη γωνία κάμπερ του νέου RS 3, δηλαδή η γωνία των τροχών προς το δρόμο, εξασφαλίζει, σύμφωνα με την Audi, καλύτερη απόκριση διεύθυνσης. Σε σύγκριση με το Audi A3, οι τροχοί στον μπροστινό άξονα του νέου RS 3 έχουν ακριβώς κάτω από μία μοίρα επιπλέον αρνητικού κάμπερ. Για να επιτευχθεί αυτό, τροποποιήθηκαν τα περιστρεφόμενα έδρανα ενώ τα κάτω ψαλίδια εφοδιάστηκαν με σκληρότερα έδρανα, υποπλαίσια και σταθεροποιητές. Ο πίσω άξονας διαθέτει μια αρχιτεκτονική τεσσάρων συνδέσμων με ξεχωριστή διάταξη ελατηρίου/αμορτισέρ, υποπλαίσιο και αντιστρεπτική ράβδο. 

    Οι τροχοί, που είναι πιο άκαμπτοι από εκείνους των Audi A3 και S3, απορροφούν τις αυξημένες πλευρικές δυνάμεις που δημιουργούνται από τον κατανεμητή ροπής. Η αρνητική γωνία εδώ είναι σχεδόν μισή μοίρα μεγαλύτερη σε σύγκριση με το Α3. Το Progressive Stering ειδικά για το RS 3 μεταβάλλει την σχέση μετάδοσης ανάλογα με τη γωνία διεύθυνσης - καθώς η γωνία διεύθυνσης αυξάνεται, ο λόγος γίνεται μικρότερο – ενώ ρυθμίζεται επίσης με βάση και την ταχύτητα και μπορεί να παραμετροποιηθεί μέσω του Audi drive select. Επίσης, διαφορετικά είναι και τα ελατήρια της ανάρτησης με το αμάξωμα  να είναι 10 χιλιοστά χαμηλότερο από το S3 και 25 χιλιοστά χαμηλότερο από το Α3.

    Audi

    Μια άλλη νέα προσθήκη στο RS 3 είναι ο modular vehicle dynamics controller (mVDC), που διασφαλίζει ότι τα συστήματα πλαισίου αλληλοεπιδρούν με μεγαλύτερη ακρίβεια και πιο γρήγορα στο νέο RS 3. Για να γίνει αυτό, το κεντρικό σύστημα συλλέγει δεδομένα από όλα τα εξαρτήματα που σχετίζονται με την πλευρική δυναμική. Ο mVDC συγχρονίζει τις μονάδες ελέγχου ροπής, τους προσαρμοζόμενους αποσβεστήρες και τον έλεγχο ροπής σε κάθε τροχό για οδήγηση και χειρισμό υψηλής ακρίβειας. Συνολικά, αυξάνει την ευελιξία ολόκληρου του οχήματος, ειδικά σε δυναμικές, απαιτητικές διαδρομές.

    Στο εσωτερικό, επίσης, πολλά στοιχεία ειδικά για το RS αναδεικνύουν τη σπορ εμφάνιση. Στο Audi virtual cockpit plus των 12,3 ιντσών, το οποίο διατίθεται στάνταρ, προβάλλονται οι στροφές του κινητήρα με τη μορφή ραβδόγραμμων ενώ ταυτόχρονα η ισχύς και η ροπή απεικονίζονται ως ποσοστά. Προαιρετικά, η οθόνη rpm είναι διαθέσιμη στη νέα σχεδίαση "RS Runway”.  Σε αυτήν την περίπτωση, οι τιμές εμφανίζονται στην αντίθετη κατεύθυνση με τρόπο που μοιάζει οπτικά με διάδρομο αεροπλάνου - την υψηλότερη ταχύτητα στο προσκήνιο και τη χαμηλότερη ταχύτητα στο βάθος. Επιπλέον, το Audi virtual cockpit plus περιλαμβάνει οθόνες για g-force, χρόνους γύρου και επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα, 0-200 χλμ./ώρα, τέταρτο μιλίου και όγδοο μιλίου.

    Η ειδική RS ένδειξη αλλαγής ταχύτητας αναβοσβήνει στη λειτουργία χειροκίνητης λειτουργίας του κιβωτίου και αλλάζει την οθόνη rpm από πράσινο σε κίτρινο και εν συνεχεία σε κόκκινο, αναβοσβήνοντας με τρόπο όμοιο με αυτόν που χρησιμοποιείται στο motorsport για να υποδείξει τον ιδανικό χρόνο αλλαγής ταχύτητας. Η οθόνη αφής των 10,1 ιντσών περιλαμβάνει αυτό που αναφέρεται ως "RS Monitor”, το οποίο εμφανίζει τις θερμοκρασίες ψυκτικού υγρού κινητήρα και λαδιού του συστήματος μετάδοσης καθώς και τις πιέσεις των ελαστικών.

    Διατίθεται επίσης για πρώτη φορά για το Audi RS 3 μια οθόνη head-up που προβάλλει σχετικές πληροφορίες στο παρμπρίζ, στο οπτικό πεδίο του οδηγού, συμπεριλαμβανομένης της ένδειξης αλλαγής σχέσης στο κιβώτιο.

    Audi

    Η γνήσια αγωνιστική αίσθηση ενισχύεται περαιτέρω από τον πίνακα οργάνων από ανθρακονήματα και τα σπορ καθίσματα RS με ανάγλυφο λογότυπο "RS" και ραφή αντίθεσης σε ανθρακί χρώμα. Η ταπετσαρία των καθισμάτων διατίθεται προαιρετικά σε λεπτό δέρμα Nappa με ραφές κηρήθρας RS και γυαλιστερό μαύρο, κόκκινο ή, για πρώτη φορά, ραφή με πράσινη αντίθεση. Τα πακέτα RS Design σε κόκκινο και πράσινο είναι διαθέσιμα και περιλαμβάνουν ειδικά πατάκια δαπέδου με ραφή αντίθεσης και κεντήματα RS, καθώς και ζώνες ασφαλείας με χρωματιστά άκρα. Το πακέτο Design plus περιλαμβάνει λεπτομέρειες καθισμάτων σε κόκκινο ή πράσινο και χρωματιστές διακοσμητικές πινελιές στους αεραγωγούς.

    Τα νέα μοντέλα Audi RS 3 μπορούν να παραγγελθούν σε δύο αποκλειστικά χρώματα RS: Kyalami green και Kemora grey. Η οροφή του RS 3 Sedan μπορεί επίσης να παραγγελθεί με το μαύρο χρώμα Brilliant σε αντίθεση, για πρώτη φορά. Τα μεμονωμένα εξωτερικά χαρακτηριστικά, όπως η μάσκα κηρήθρας στο Singleframe, διατίθενται στάνταρ σε μαύρο χρώμα - είτε σε ματ είτε σε γυαλιστερό φινίρισμα. Το πακέτο Alu-Optic Trim διατίθεται προαιρετικά και αναδεικνύει τον μπροστινό προφυλακτήρα, το ένθετο διαχύτη και την επένδυση στα παράθυρα. Για μια πιο σπορ εμφάνιση, τα πλαϊνά ένθετα σπόιλερ διατίθενται επίσης σε πολυμερές, ενισχυμένο με ανθρακονήματα. Το ίδιο ισχύει και για τα καπάκια καθρεφτών, την αεροτομή πίσω πόρτας στο Sedan και την αεροτομή οροφής στο Sportback.

    Δείτε το σχετικό βίντεο:

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    09:49 17/09

    Πρεμιέρα για το Volkswagen ID. Life Concept

    To πρωτότυπο ID. Life της Volkswagen μας δίνει μια πρώτη γεύση για το νέο μέλος της ηλεκτρικής οικογένειας ID. που θα παρουσιαστεί το 2025.

    09:19 17/09

    Μαθήματα ορατότητας από την Subaru

    Η Subaru φροντίζει για την ασφάλεια των επιβάτων και των υπόλοιπων χρηστών του δρόμου ελαχιστοποιώντας στο σχεδιασμό των αυτοκινήτων της τα τυφλά σημεία.

    10:37 16/09

    Πρώτη γεύση από το ηλεκτρικό Skoda Enyaq Coupe iV

    Το νέο Enyaq Coupe iV της Skoda έρχεται να προσθέσει μια πιο νεανική αύρα σε επίπεδο σχεδιασμού σε σχέση με το επίσης ηλεκτρικό Enyaq iV.

    09:32 16/09

    Η Nissan ξεπέρασε τις 250.000 πωλήσεις EVs στην Ευρώπη

    Η Nissan κατακτά ένα σημαντικό εμπορικό ορόσημο στην Ευρώπη διαθέτοντας μέχρι σήμερα 250.000 αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

    10:58 15/09

    Jogger, το νέο 7θέσιο μοντέλο από την Dacia

    To νέο Jogger αποτελεί το νεότερο μέλος της οικογένειας Dacia διαθέτοντας υψηλό value for money και για την περίσταση 7θέσια διάταξη καμπίνας.

    10:26 15/09

    Alfa Romeo Giulia & Stelvio: Πιο δημοφιλέστερες από ποτέ

    Υψηλή αποδεικνυεται πως είναι η εμπορική απήχηση των νέων Alfa Romeo Giulia και Stelvio το τελευταίο οκτάμηνο στην ελληνική αγορά.

    17:39 14/09

    Tα ηλεκτρικά λεωφορεία της BYD στην Ελλάδα από την Πέτρος Πετρόπουλος ΑEBE

    Η ιδαίτερα επιτυχημένη πορεία των ηλεκτρικών λεωφορείων της BYD στην Ευρώπη συνεχίζεται με την έλευσή τους και στη χώρα μέσω της Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ.

    10:23 14/09

    Ford Mustang Mach-E: Από οποιαδήποτε πρωτεύουσα της Ευρώπης στην... παραλία

    Μια πλήρη φόρτιση είναι αρκετή ώστε να ταξιδέψει κανείς με την ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E από οποιαδήποτε ευρωπαϊκή πρωτεύσουσα στην πλησιέστερη παραλία.

    09:54 14/09

    Eξηλεκτρίζοντας το Nissan Silvia του 1960

    Με την ηλεκτροκίνηση να κερδίζει συνεχώς έδαφος, οι περισσότεροι σχεδιαστές αυτοκινήτων καλούνται να αναβιώσουν εμβληματικά μοντέλα του παρελθόντος στο σήμερα.

    08:28 13/09

    Audi grandsphere: First Class ταξίδι στο μέλλον

    Το Audi grandsphere είναι ένα πολυτελές πρωτότυπο με ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα, που εντάσσεται στην τριλογία των "sphere" concept cars της μάρκας.

    08:21 13/09

    Ξεκινούν οι προ-παραγγελίες του Nissan Aryia στη Νορβηγία

    Η Nissan εγκαινιάζει ένα νέο κεφάλαιο στη Νορβηγία, στη χώρα στην οποία οι πωλήσεις των ηλεκτρικών πωλήσεων καταλαμβάνουν ήδη μερίδιο άνω του 70%.

    11:26 12/09

    To "Sachsen Classic 2021" τίμησε τη Skoda

    To Sachsen Classic, ένας σημαντικός αγώνας κλασσικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, επισκέπτεται την έδρα της Skoda τιμώντας τα 120 χρόνια της μάρκας στο Motorsport.

    10:08 11/09

    Πρωτιά στην Ευρώπη για το Dacia Sandero

    Μια σημαντική διάκριση στους πίνακες πωλήσεων της Ευρώπης για το νέο Dacia Sandero.

    10:29 10/09

    Πρεμιέρα για το ευρωπαϊκό Kia Sportage

    Η Kia αποκάλυψε την ευρωπαϊκή έκδοση του νέου Kia Sportage.

    09:54 10/09

    Kosmocar: Το ηλεκτρικό μέλλον της αυτοκίνησης στη ΔΕΘ

    Η Kosmocar συμμετέχει στην 85η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης με ένα περίπτερο αφιερωμένο αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση.

    09:33 10/09

    30 χρόνια συν-δημιουργίας Mazda και Bose

    Η Mazda και η Bose ξεκίνησαν τη συνεργασία τους πριν 30 χρόνια, με το τρίτης γενιάς Mazda RX-7.