Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 22-Ιουλ-2021 10:28

    Πόσο κοστίζει το νέο Dacia Duster στην Ελλάδα;

    Πόσο κοστίζει το νέο Dacia Duster στην Ελλάδα;
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το νέο Duster υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Dacia, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στα νέα Sandero Streetway και Sandero Stepway. Τα νέα φωτιστικά σώματα ενσωματώνουν και τα φώτα ημέρας σε σχήμα πλάγιου ‘Y’, ένα χαρακτηριστικό μοτίβο από το οποίο πήρε την έμπνευσή της και η σχεδίαση της νέας τρισδιάστατης χρωμιωμένης μάσκας. Το νέο και πιο μοντέρνο εμπρός μέρος ενισχύει ακόμα περισσότερο την έντονη προσωπικότητα του Νέου Duster.

    Τα εμπρός φώτα (τύπου ECOLED), αλλά και τα πίσω, ενσωματώνουν τη νέα φωτιστική υπογραφή της Dacia. Το Duster είναι το πρώτο μοντέλο της Dacia που εξοπλίζεται με εμπρός φλάς τεχνολογίας LED. 

    Η ίδια τεχνολογία χρησιμοποιείται και στα φώτα πορείας (που διαθέτουν στάνταρ αυτόματη ενεργοποίηση) και σε αυτά που φωτίζουν την πινακίδα κυκλοφορίας. Πέρα από τη χαμηλότερη κατανάλωση ηλεκτρικής ενεργείας, η τεχνολογία LED προσφέρει καλύτερο φωτισμό και καλύτερη ορατότητα, τόσο για τον οδηγό όσο και για τους άλλους χρήστες του δρόμου. 

    Χάρη στη συνεργασία σχεδιαστών και μηχανικών, η αεροδυναμική του νέου Duster εξελίχθηκε παράλληλα με τη σχεδίασή του. Το νέο πίσω σπόιλερ και οι νέες ζάντες αλουμινίου, 16 και 17 ιντσών, έχουν δοκιμαστεί στην αεροδυναμική σήραγγα. Οι βελτιώσεις στον τομέα του περιορισμού των εκπομπών του CO2 (νέες πλήμνες τροχών και ελαστικά, φωτισμός LED) καθώς και ο χαμηλότερος συντελεστής οπισθέλκουσας  (SCx) επιτυγχάνουν μείωση των εκπομπών του CO2, της τάξης των 5,8 γρ./χλμ. (έκδοση 4WD). Η μείωση των εκπομπών CO2 σημαίνει και  χαμηλότερη κατανάλωση, προσφέροντας διπλό όφελος στον πελάτη.  

    Οι επενδύσεις των καθισμάτων στο εσωτερικό του νέου Duster είναι 100% καινούργιες. Τόσο το ύφασμα όσο και το σχήμα των νέων προσκέφαλων προσφέρουν καλύτερη εργονομία, ενώ καθαρίζονται πολύ εύκολα. Η λεπτή γραμμή τους βελτιώνει την ορατότητα των πίσω επιβατών προς τα εμπρός και των εμπρός προς τα πίσω. 

    Το πιο σημαντικό νέο χαρακτηριστικό είναι η ψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα με το φαρδύ υποβραχιόνιο, το οποίο μπορεί να σύρεται κατά 70 χλστ. Στο εσωτερικό του διαθέτει χώρο για φύλαξη φιάλης 1,1 λίτρου, αλλά και δύο θύρες USB στο πίσω μέρος του, για φόρτιση των φορητών συσκευών των πίσω επιβατών (ανάλογα την έκδοση). 

    Εκτός από το ηχοσύστημα Dacia Plug & Radio (radio, MP3, USB και Bluetooth), το νέο Duster εξοπλίζεται με δύο νέο συστήματα πολυμέσων: το Media Display και το Media Nav, με οθόνη αφής 8”.

    Το Media Display, περιλαμβάνει 6 ηχεία (2 ηχεία "boomer” και 2 tweeters εμπρός), DAB radio, συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth, δύο θύρες USB και ενσύρματη αντιστοίχιση του smartphone συμβατού με Apple CarPlay και Android Auto. Τα χειριστήρια στο τιμόνι χρησιμοποιούνται για την ενεργοποίηση των φωνητικών εντολών, δίνοντας στον οδηγό τη δυνατότητα χειρισμού ενός smartphone iOS ή της εφαρμογής Google assistant, μέσω φωνητικών εντολών.

    Το Media Nav, είναι ένα σύστημα πολυμέσων με λειτουργία πλοήγησης και δυνατότητα δικτύωσης μέσω Wi-Fi για συσκευές συμβατές με Apple CarPlay και Android Auto. 

    Το Media Display και το Media Nav περιλαμβάνει και το σύστημα 4x4 Monitor – για τις εκδόσεις 4WD - που περιλαμβάνει υψόμετρο, κλισιόμετρο και πυξίδα.  

    Το νέο Duster αποδεικνύεται ο καταλληλότερος καθημερινός σύντροφος, τόσο για τις εντός, όσο και για τις εκτός δρόμου εξορμήσεις. 
    Για απροβλημάτιστες διαδρομές, το αυτοκίνητο εξακολουθεί να προσφέρει χαρακτηριστικά "παντός εδάφους". Και πιο συγκεκριμένα:
    • 217 χλστ. απόσταση από το έδαφος (εκδόσεις 2WD) και 214 χλστ. (εκδόσεις 4WD).
    • Γωνία ράμπας 21°.
    • Γωνία προσέγγισης 30°.
    • Γωνία διαφυγής 34° (εκδόσεις 2WD) / 33° (εκδόσεις 4WD).

    Dacia

    Η 2κίνητη έκδοση του νέου Duster εφοδιάζεται με στάνταρ οικολογικά ελαστικά που συμβάλλουν στον περιορισμό των εκπομπών του CO2, επιτυγχάνοντας μείωση της αντίστασης κύλισης έως και 10%.

    Η έκδοση 4x4, εφοδιάζεται με ελαστικά που πληρούν τις επίσημες προδιαγραφές 3PMSF. Ο εξαιρετικός βαθμός πρόσφυσης που προσφέρουν αυτά τα ελαστικά, καθιστά περιττή τη χρήση χειμερινών ελαστικών. 

    Η έκδοση 4x4 που είναι εφοδιασμένη με το σύστημα infotainment Media Display ή το Media Nav, περιλαμβάνει επίσης και το 4x4 Monitor που εμφανίζει πληθώρα πληροφοριών στην κεντρική οθόνη του ταμπλό: 
    • Πλευρικό κλισιόμετρο: που εμφανίζει τη γωνία κλίσης δεξιά-αριστερά και αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμο όταν το αυτοκίνητο κινείται σε ανώμαλο έδαφος 
    • Διαμήκης κλίση: λαμβάνει τα δεδομένα από το σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill Start Assist) και το αντίστοιχο σύστημα υποβοήθησης κατάβασης (Adaptive Hill Descent Control) ενημερώνοντας τον οδηγό για την κλίση του δρόμου.
    • Πυξίδα: διαθέσιμη ακόμα και με το αυτοκίνητο σταματημένο, βοηθά τον οδηγό στο προσανατολισμό του. 
    • Υψόμετρο: το υψόμετρο απεικονίζεται σε μία πλευρά της οθόνης, ενώ στην άλλη πλευρά εμφανίζονται τα στοιχεία ανάβασης-κατάβασης. 

    Μετά από μία διαδρομή εκτός δρόμου, το 4x4 Monitor εμφανίζει τη σύνοψη των δεδομένων που καταγράφηκαν στην συγκεκριμένη πορεία. 

    Το Νέο Duster εξοπλίζεται με μία πλήρη γκάμα κινητήρων, προδιαγραφών Euro 6D Full. Πιο συγκεκριμένα:
    • Diesel: 1.5 Blue dCi 115 (2WD ή 4WD), που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων 

    •    Βενζίνης:
    -  1.0 TCe 90 (2WD), που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
    - 1.3 TCe 150 (2WD), που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, EDC, 6 σχέσεων 

    • 1.0 TCe 100 LPG (2WD), που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

    Dacia

    Η Dacia είναι ο μόνος κατασκευαστής που προσφέρει την επιλογή κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης-LPG) σε ολόκληρη τη γκάμα των μοντέλων της. Η εργοστασιακή τοποθέτηση του συστήματος υγραεριοκίνησης προσφέρει εγγυημένη ασφάλεια και αξιοπιστία. Η διάρκεια της εργοστασιακής εγγύησης, τα διαστήματα τακτικής συντήρησης και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, είναι ίδια με την απλή βενζινοκίνητη έκδοση 1.0 TCe. Όταν λειτουργεί με υγραέριο, το Nέο Duster 1.0 TCe 100 LPG εκπέμπει κατά μέσο όρο 9,5% λιγότερο CO2 από το αντίστοιχο μοντέλο με βενζινοκινητήρα. Επιπλέον, προσφέρει αυτονομία που ξεπερνά τα 1.235 χλμ. χάρη στο συνδυασμό της τροφοδοσίας από δύο ρεζερβουάρ χωρητικότητας σχεδόν 100 λίτρων: 50 λίτρα βενζίνης και 50 λίτρα LPG (62 λίτρα συνολικά). Η μεγαλύτερη δεξαμενή καυσίμου LPG, κατά 16,2 λίτρα σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά του Duster με LPG, επιτυγχάνει αύξηση της αυτονομίας που ξεπερνά τα 250 χλμ. 

    ΒΕΝΖΙΝΗ
    •    1.0 TCe 90 hp AMBIANCE 4x2: 15.990€
    •    1.0 TCe 90 hp SPORTIVE 4x2: 17.180€
    •    1.0 TCe 90 hp PRESTIGE 4x2: 17.990€
    •    1.3 TCe 150 hp PRESTIGE 4x2 EDC: 21.490€

    ΒΕΝΖΙΝΗ - ΥΓΡΑΕΡΙΟ (LPG)
    •    1.0 TCe 100 hp AMBIANCE 4x2 LPG: 15.990€
    •    1.0 TCe 100 hp SPORTIVE 4x2 LPG: 17.180€
    •    1.0 TCe 100 hp PRESTIGE 4x2 LPG: 17.990€

    ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ
    •    1.5 Blue dCi 115 hp AMBIANCE 4x4: 21.710€
    •    1.5 Blue dCi 115 hp SPORTIVE 4x2: 19.950€
    •    1.5 Blue dCi 115 hp SPORTIVE 4x4: 23.570€
    •    1.5 Blue dCi 115 hp PRESTIGE 4x2: 20.880€
    •    1.5 Blue dCi 115 hp PRESTIGE 4x4: 24.650€

    Το νέο Dacia Duster προσφέρεται με δώρο το εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης, οπότε οι τιμές των εκδόσεων με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης / LPG) εξισώνονται με αυτές των αντίστοιχων εκδόσεων με απλό κινητήρα βενζίνης. 

    Επιπλέον, το νέο Dacia Duster πλαισιώνεται από 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης και 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    11:13 05/08

    Volvo: Επιδόσεις ρεκόρ για το πρώτο μισό του 2021

    Θετικό πρόσημο για τη Volvo για το πρώτο μισό του τρέχοντος έτους σε πωλήσεις και λειτουργικά κέρδη.

    10:34 04/08

    Το πρωτότυπο Nissan Juke Fuji Sunset Buggy

    Μια ειδική, πρωτότυπη έκδοση του Nissan Juke που παρουσιάστηκε πρόσφατα στην Ισπανία.

    10:14 04/08

    H παρουσία της Skoda στο Tour de France 2021

    Για 18η συνεχή χρονιά η Skoda ήταν βασικός χορηγός του Tour de France, του διασημότερου ίσως ποδηλατικού αγώνα στον κόσμο.

    10:43 03/08

    Η Mazda εγκαθιστά φωτοβολταϊκά συστήματα στο εργοστάσιο της Χιροσίμα

    Μια σημαντική πρωτοβουλία από τη Mazda στην Ιαπωνία με γνώμονα τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος.

    10:28 03/08

    Η Audi δοκιμάζει το ηλεκτρικό RS Q e-tron για το Ράλι Ντακάρ

    H Audi θα συμμετάσχει στο Ράλι Ντακάρ του 2022 με ένα πρωτότυπο που διαθέτει ένα ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα σε συνδυασμό με μετατροπέα ενέργειας.

    11:33 02/08

    Πρεμιέρα για το νέο MINI Anniversary Edition

    Μία επετειακή έκδοση από την MINI με αφορμή την κοινή πορεία 60 ετών της εταιρείας με τον John Cooper.

    10:50 02/08

    Οι σκληρές δοκιμές του ηλεκτρικού Ford E-Transit

    To ηλεκτρικό Ford E-Transit συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης σε ακραίες συνθήκες οδήγησης.

    10:34 01/08

    Skoda: Επτά μοντέλα βραβεύονται ως "Εταιρικά Αυτοκίνητα της Χρονιάς"

    Μια σημαντική διάκριση για το σύνολο σχεδόν των μοντέλων της γκάμας Skoda.

    11:12 31/07

    Η ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E πέτυχε παγκόσμιο ρεκόρ οικονομίας

    H νέα, αμιγώς ηλεκτροκίνητη Ford Mustang Mach-E σημείωσε παγκόσμιο ρεκόρ κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας. Διαβάστε ποιο και πως.

    10:02 30/07

    Η Κία επιτυγχάνει το καλύτερο μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη

    Οι πωλήσεις της Kia αυξήθηκαν κατά 40,8% σε μια αγορά που βελτίωσε τον βηματισμό της στην Ευρώπη κατά 27,1%.

    09:54 30/07

    Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών "Επίσημος Ιατρικός Υποστηρικτής" του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2021

    Η συνεργασία του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών με την Οργανωτική επιτροπή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2021 έγκειται στην ολοκληρωμένη προσφορά ιατρικών καλύψεων.

    09:48 30/07

    Η Autohellas Hertz εμπλουτίζει με eScooters τον ηλεκτροκίνητο στόλο της

    O ηλεκτροκίνητος στόλος των βραχυχρόνιων μισθώσεων της Autohellas Hertz ενισχύεται από μια νέα κατηγορία οχημάτων.

    11:25 29/07

    New Auto: Η στρατηγική του Volkswagen Group για την κινητικότητα

    O Herbert Diess, CEO του Volkswagen Group, παρουσίασε τη στρατηγική "New Auto" του ομίλου, για την κινητικότητα του μέλλοντος, με ορίζοντα το 2030.

    11:05 29/07

    Renault: Νέος κινητήρας ντίζελ για το Clio

    Ο νέος πετρελαιοκινητήρας 1.5 Blue dCi 100 συμπληρώνει ιδανικά τη γκάμα του νέου Renault Clio.

    10:42 29/07

    Το ερευνητικό κέντρο της Nissan στην Ιαπωνία

    H καρδιά του ερευνητικού κέντρου της Nissan δεν είναι οι εγκαταστάσεις, αλλά οι άνθρωποί του που θέτουν προκλήσεις καθημερινά, κυνηγώντας τα όνειρά τους.