Συνεχης ενημερωση

    Σάββατο, 17-Ιουλ-2021 09:57

    Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα το νέο Audi Q3 TFSI e;

    Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα το νέο Audi Q3 TFSI e;
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Τα νέα Audi Q3 TFSI e και Q3 Sportback TFSI e, εξοπλισμένα με plug-in υβριδικό κινητήριο σύστημα, προσφέρουν συνδυασμένη ισχύ 245 ίππων (180 kW) και ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει τα 61 χλμ. (κατά NEDC). Η εύχρηστη στην καθημερινότητα ηλεκτροκίνηση, η απλή διαδικασία φόρτισης και τα δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά, καθιστούν τα δύο υβριδικά SUV ιδανική λύση για είσοδο στον κόσμο της εξηλεκτρισμένης κινητικότητας.

    Και τα δύο μοντέλα χρησιμοποιούν τον γνώριμο βενζινοκινητήρα 1.4 TFSI, με ισχύ 150 ίππων (110 kW), της Audi, ο οποίος συνδυάζεται με ένα σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη (PSM) που παρέχει ισχύ 85 kW (116 ίπποι). Ο PSM αποτελεί ενιαία μονάδα με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic των 6 σχέσεων, μαζί με τον διαχωριστικό συμπλέκτη με την ισχύ να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Μία ενσωματωμένη ηλεκτρική αντλία λαδιού εξασφαλίζει την τροφοδοσία ισχύος και συνεπώς τη λειτουργία των συμπλεκτών ακόμη και όταν ο κινητήρας TFSI είναι ανενεργός.

    Συνδυαστικά, η ισχύς φτάνει την τιμή των 245 ίππων (180 kW) και η ροπή τα 400 Nm. Και τα δύο μοντέλα επιταχύνουν από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 7,3 δευτερόλεπτα επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα. Στον κύκλο NEDC, η κατανάλωση του Q3 45 TFSI e είναι 1,4 – 1,7 λίτρα ανά 100 χλμ. (32- 39 γραμμ.CO2/χλμ.). Οι αντίστοιχες τιμές για το Q3 Sportback 45 TFSI e είναι ίδιες για την κατανάλωση, ενώ για τους ρύπους φτάνουν τα 33- 38 γραμμάρια CO2/χλμ. Συνολική αυτονομία και για τα δύο μοντέλα περίπου 710 χλμ.

    Η μπαταρία υψηλής τάσης βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του οχήματος, μπροστά από τον πίσω άξονα. Τα 96 πρισματικά της στοιχεία αποθηκεύουν 13,0 kWh ηλεκτρικής ενέργειας (η ωφέλιμη χωρητικότητα φτάνει τα 10,4 kWh). Η υψηλή ενεργειακή αξία οφείλεται στη συμπαγή και σχετικά ελαφριά κατασκευή νέας γενιάς, ενώ την ίδια ώρα ο συσσωρευτής διαθέτει δικό του κύκλωμα ψύξης, το οποίο μπορεί να συνδεθεί με το κύκλωμα του συστήματος κλιματισμού για να εξασφαλίσει αποτελεσματική ψύξη ακόμα και όταν οι απαιτήσεις είναι υψηλές.
    Τα δύο υβριδικά SUV της Audi ξεκινούν πάντα σε ηλεκτρική λειτουργία. Μπορούν να καλύψουν έως και 61 χλμ. αποκλειστικά ηλεκτρικά (NEDC), με μέγιστη ταχύτητα 140 χλμ./ώρα. Σε χαμηλές ταχύτητες, το AVAS (Acoustic Vehicle Alert System) παράγει τον υποχρεωτικό ήχο για να προειδοποιεί άλλους χρήστες του δρόμου.

    Στη λειτουργία Auto-Hybrid, τον κύριο τρόπο λειτουργίας, το σύστημα διαχείρισης εξασφαλίζει τη συνεργασία των δύο κινητήρων με έξυπνο και αποτελεσματικό τρόπο. Ο ηλεκτροκινητήρας υποστηρίζει τον 4κύλινδρο κινητήρα σε πολλές περιπτώσεις – για παράδειγμα σε προσπέραση. Όταν το όχημα επιταχύνει από χαμηλές ταχύτητες, εφαρμόζει την υψηλή ροπή του ηλεκτροκινητήρα – λόγω της αρχής λειτουργίας του – για να γεφυρώσει τα λίγα δέκατα του δευτερολέπτου που ο υπερσυμπιεστής χρειάζεται να αυξήσει την πίεση.

    Ο οδηγός μπορεί να δώσει προτεραιότητα στην ηλεκτρική κίνηση με το κουμπί EV. Το σύστημα διαχείρισης κίνησης αξιολογεί συνεχώς πολλά δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών διαδρομής από το σύστημα πλοήγησης και αυτών σχετικά με το κοντινό περιβάλλον, από τους αισθητήρες του οχήματος. Αυτό του επιτρέπει να αναγνωρίζει πότε το αυτοκίνητο πλησιάζει ένα όριο ταχύτητας ή έναν κυκλικό κόμβο ή πλησιάζει πολύ κοντά στο προπορευόμενο όχημα και να προσαρμόζει την ταχύτητά του. Όταν το πόδι αφαιρεθεί από το γκάζι, το Audi Q3 45 TFSI e και το Q3 Sportback 45 TFSI e ρολάρουν με τον TFSI απενεργοποιημένο στις περισσότερες περιπτώσεις.

    Παράλληλα, υπάρχουν οι επιλογές Battery Hold και Battery Charge, με τον οδηγό να επιλέγει αν θα διατηρήσει τη φόρτιση της μπαταρίας στο τρέχον επίπεδο ή θα την αυξήσει. Επιπλέον, με την επιλογή Dynamic στο Audi drive select, θέτοντας το S tronic στη θέση "S” και πατώντας βαθιά το γκάζι, ο οδηγός έχει την πλήρη ροπή 330 Nm του ηλεκτρικού κινητήρα στη διάθεσή του για έως και 10 δευτερόλεπτα. Μόλις αφήσει το γκάζι, ο ηλεκτρικός κινητήρας ανακτά ενέργεια σε λειτουργία γεννήτριας. Με αυτόν τον τρόπο, το όχημα μπορεί επίσης να επιβραδυνθεί γρήγορα χάρη στον ηλεκτροκινητήρα του.

    Audi

    Ανεξάρτητα από το προφίλ οδήγησης και τα δύο μοντέλα ανακτούν ενέργεια πάντα όταν ο οδηγός πατά το φρένο. Σε επιβραδύνσεις δε έως περίπου 0,3 g – δηλαδή στη συντριπτική πλειοψηφία των πεδήσεων κατά την καθημερινή οδήγηση – μόνο ο ηλεκτροκινητήρας εκτελεί την επιβράδυνση, με τα υδραυλικά φρένα να τίθενται σε λειτουργία μόνο όταν ο οδηγός πατήσει έντονα το σχετικό πεντάλ. Η μετάβαση είναι πρακτικά μη αισθητή και η ανάκτηση παραμένει ενεργή. Κατά το φρενάρισμα, το σύστημα μπορεί να ανακτήσει έως και 40 kW ισχύος μέσω του ηλεκτροκινητήρα και να την αποθηκεύσει στην μπαταρία.

    Το στάνταρ Audi drive select προσθέτει ακόμα περισσότερες πτυχές στην οδηγική εμπειρία – καθώς προσφέρει πρόσβαση όχι μόνο στους κινητήρες αλλά και σε συστήματα όπως το S tronic και το υδραυλικό τιμόνι. Εκτός από τη δυναμική λειτουργία, διαθέσιμες επίσης οι επιλογές comfort, auto και individual. Τα δύο plug-in υβριδικά έχουν ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών ως στάνταρ, ζάντες διαμέτρου 18, 19 και 20 ιντσών διατίθενται προαιρετικά. Το αμάξωμά τους είναι 10 χιλ. ψηλότερο από αυτό των μοντέλων Q3 με συμβατικά συστήματα κίνησης – πράγμα που σημαίνει ότι η απόσταση από το έδαφος παραμένει η ίδια, παρά την πλάκα προστασίας για την μπαταρία.

    Τα Audi Q3 45 TFSI e και Q3 Sportback 45 TFSI e μπορούν να φορτιστούν χρησιμοποιώντας είτε συνεχές ρεύμα (DC) με ισχύ 11 kW είτε με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC), σε πρίζα σούκο ή υποδοχή 400 Volt, 3,6 kW. Με το τελευταίο, μια άδεια μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί σε 3 ώρες και 45 λεπτά χρησιμοποιώντας το στάνταρ καλώδιο φόρτισης. Η δωρεάν εφαρμογή myAudi επιτρέπει τον έλεγχο της φόρτισης, τον προγραμματιστή χρόνου και τον έλεγχο κλιματισμού πριν από την είσοδο, από ένα smartphone.

    Audi

    Τα Audi Q3 45 TFSI e και Q3 Sportback 45 TFSI e διατίθενται από 45.900 € και 49.550 € αντίστοιχα, με τον βασικό εξοπλισμό να περιλαμβάνει επίσης προβολείς LED και αυτόματο διζωνικό κλιματισμό. Αυτήν την περίοδο και για περιορισμένο χρονικό διάστημα προσφέρονται με επιπλέον όφελος ηλεκτροκίνησης ύψους 3.000 €. Αξίζει να τονιστεί ότι ως εταιρικά αυτοκίνητα, οι χρήστες των δύο plug-in υβριδικών μοντέλων απαλλάσσονται από καταβολή φόρου χρήσης ενώ και τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    11:13 05/08

    Volvo: Επιδόσεις ρεκόρ για το πρώτο μισό του 2021

    Θετικό πρόσημο για τη Volvo για το πρώτο μισό του τρέχοντος έτους σε πωλήσεις και λειτουργικά κέρδη.

    10:34 04/08

    Το πρωτότυπο Nissan Juke Fuji Sunset Buggy

    Μια ειδική, πρωτότυπη έκδοση του Nissan Juke που παρουσιάστηκε πρόσφατα στην Ισπανία.

    10:14 04/08

    H παρουσία της Skoda στο Tour de France 2021

    Για 18η συνεχή χρονιά η Skoda ήταν βασικός χορηγός του Tour de France, του διασημότερου ίσως ποδηλατικού αγώνα στον κόσμο.

    10:43 03/08

    Η Mazda εγκαθιστά φωτοβολταϊκά συστήματα στο εργοστάσιο της Χιροσίμα

    Μια σημαντική πρωτοβουλία από τη Mazda στην Ιαπωνία με γνώμονα τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος.

    10:28 03/08

    Η Audi δοκιμάζει το ηλεκτρικό RS Q e-tron για το Ράλι Ντακάρ

    H Audi θα συμμετάσχει στο Ράλι Ντακάρ του 2022 με ένα πρωτότυπο που διαθέτει ένα ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα σε συνδυασμό με μετατροπέα ενέργειας.

    11:33 02/08

    Πρεμιέρα για το νέο MINI Anniversary Edition

    Μία επετειακή έκδοση από την MINI με αφορμή την κοινή πορεία 60 ετών της εταιρείας με τον John Cooper.

    10:50 02/08

    Οι σκληρές δοκιμές του ηλεκτρικού Ford E-Transit

    To ηλεκτρικό Ford E-Transit συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης σε ακραίες συνθήκες οδήγησης.

    10:34 01/08

    Skoda: Επτά μοντέλα βραβεύονται ως "Εταιρικά Αυτοκίνητα της Χρονιάς"

    Μια σημαντική διάκριση για το σύνολο σχεδόν των μοντέλων της γκάμας Skoda.

    11:12 31/07

    Η ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E πέτυχε παγκόσμιο ρεκόρ οικονομίας

    H νέα, αμιγώς ηλεκτροκίνητη Ford Mustang Mach-E σημείωσε παγκόσμιο ρεκόρ κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας. Διαβάστε ποιο και πως.

    10:02 30/07

    Η Κία επιτυγχάνει το καλύτερο μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη

    Οι πωλήσεις της Kia αυξήθηκαν κατά 40,8% σε μια αγορά που βελτίωσε τον βηματισμό της στην Ευρώπη κατά 27,1%.

    09:54 30/07

    Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών "Επίσημος Ιατρικός Υποστηρικτής" του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2021

    Η συνεργασία του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών με την Οργανωτική επιτροπή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2021 έγκειται στην ολοκληρωμένη προσφορά ιατρικών καλύψεων.

    09:48 30/07

    Η Autohellas Hertz εμπλουτίζει με eScooters τον ηλεκτροκίνητο στόλο της

    O ηλεκτροκίνητος στόλος των βραχυχρόνιων μισθώσεων της Autohellas Hertz ενισχύεται από μια νέα κατηγορία οχημάτων.

    11:25 29/07

    New Auto: Η στρατηγική του Volkswagen Group για την κινητικότητα

    O Herbert Diess, CEO του Volkswagen Group, παρουσίασε τη στρατηγική "New Auto" του ομίλου, για την κινητικότητα του μέλλοντος, με ορίζοντα το 2030.

    11:05 29/07

    Renault: Νέος κινητήρας ντίζελ για το Clio

    Ο νέος πετρελαιοκινητήρας 1.5 Blue dCi 100 συμπληρώνει ιδανικά τη γκάμα του νέου Renault Clio.

    10:42 29/07

    Το ερευνητικό κέντρο της Nissan στην Ιαπωνία

    H καρδιά του ερευνητικού κέντρου της Nissan δεν είναι οι εγκαταστάσεις, αλλά οι άνθρωποί του που θέτουν προκλήσεις καθημερινά, κυνηγώντας τα όνειρά τους.