Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 15-Ιουλ-2021 09:41

    9X8: Το νέο Hypercar της Peugeot για το WEC

    9X8: Το νέο Hypercar της Peugeot για το WEC
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Peugeot αποκάλυψε το νέο 9X8, το τελευταίας γενιάς Hypercar που πρόκειται να κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (FIA World Endurance Championship - WEC) το 2022. Με κινητήρα υβριδικής τεχνολογίας που κινεί και τους τέσσερεις τροχούς, αυτό το υπέρ-αποδοτικό πρωτότυπο ταιριάζει απόλυτα με τη στρατηγική που η Peugeot ονομάζει "Neo-Performance". Η συνεργασία των μηχανολόγων της Peugeot Sport και του σχεδιαστικού τμήματος της Peugeot, είχε σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία του 9X8, το οποίο δίνει μία πρόγευση της νέας εποχής των αγώνων αυτοκινήτου, χάρη στις ρευστές του γραμμές, την απουσία πίσω πτέρυγας και τα εμφανή σημάδια της εταιρικής ταυτότητας της μάρκας. 

    Το 9X8 – το πιο πρόσφατο δημιούργημα της μάρκας για συμμετοχή στο πρωτάθλημα αντοχής – είναι ο άμεσος διάδοχος του Peugeot 905, του νικητή στον αγώνα των 24 ωρών του Le Mans το 1992 και 1993, και του Peugeot 908, που κέρδισε το French classic το 2009. Το νέο πρωτότυπο είναι ο συνεχιστής της ιδιαίτερα επιτυχημένης εμπλοκής της μάρκας στις κορυφαίες παγκοσμίως διοργανώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπου έχει διακριθεί χάρη στα πολύ ανταγωνιστικά της αυτοκίνητα με την άμεσα αναγνωρίσιμη εταιρική τους ταυτότητα. 

    Το "9” στην ονομασία του νέου hypercar είναι η συνέχεια της σειράς που χρησιμοποίησε η μάρκα στα τελευταία αγωνιστικά αυτοκίνητα που έλαβαν μέρος στα πρωταθλήματα αντοχής. Το "X” συμβολίζει, με τη σειρά του, την τεχνολογία κίνησης και στους 4 τροχούς που διαθέτει το πρωτότυπο και το υβριδικό σύστημα κίνησης που ενσωματώνει τη στρατηγική εξηλεκτρισμού της μάρκας, ακόμα και στον κόσμο των αγώνων αυτοκινήτου. Το "8” είναι το πρόθεμα που χρησιμοποιείται σε όλα τα ονόματα των σημερινών μοντέλων της Peugeot - από το 208 και 2008, μέχρι το 308, 3008, 5008 και φυσικά, το 508 που πρόσφατα διατίθεται στην έκδοση Peugeot Sport Engineered. 

    Από το Σεπτέμβριο του 2020 που η Peugeot ανακοίνωσε την εμπλοκή της στο νέο πρωτάθλημα αντοχής στην κατηγορία Le Mans Hypercar, το εργοστάσιο στις Βερσαλλίες, κοντά στο Παρίσι, ξεκίνησε να εργάζεται εντατικά για τη δημιουργία του 9X8. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, ο τοποθετημένος στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου bi-turbo V6, με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών, κινητήρας των 2,6 λίτρων, απόδοσης 500 kW (680 ίπποι) "γράφει" ήδη χιλιόμετρα δοκιμών στον πάγκο, από τον Απρίλιο. 

    Την ίδια στιγμή, η εμπρός τοποθετημένη μονάδα του ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια των 200 kW, το 7τάχυτο σειριακό κιβώτιο και η μπαταρία, βρίσκονται στη διαδικασία συναρμολόγησης σύμφωνα με το πρόγραμμα πιστοποίησης των δοκιμών στον πάγκο.  Η πανίσχυρη, τεχνολογικά εξελιγμένη, υψηλής τάσεως (900 Volt) μπαταρία εξελίσσεται από την Peugeot Sport και τη Saft, θυγατρική της TotalEnergies.

    Πέρα από την αεροδυναμική, μηχανική και ηλεκτρική του απόδοση, το νέο 9Χ8 θα χρησιμεύσει για να αναδείξει την πλούσια τεχνογνωσία της Peuegot στο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό πεδίο των αγώνων αντοχής. Οι 24 ώρες του Le Mans είναι ένας "περίεργος" αγώνας και τα 5.400 χιλιόμετρα που καλύπτουν τα αυτοκίνητα κατά τη διάρκειά του, είναι κοντά στα χιλιόμετρα που καλύπτονται σε μια πλήρη αγωνιστική σεζόν από ένα μονοθέσιο της Formula 1 - πράγμα που σημαίνει ότι η αποδοτικότητα και η αξιοπιστία είναι και οι δύο παράγοντες ζωτικής σημασίας.

    Peugeot

    "Πέρα από το αγωνιστικό σκέλος, η συμμετοχή της Peugeot στους αγώνες αντοχής, εμπεριέχει και άλλα πράγματα", δηλώνει η CEO της Peugeot, Linda Jackson. "Οι αγώνες αντοχής είναι μια μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού που αποτελεί για εμάς ένα πεδίο εξαντλητικών δοκιμών, ένα εργαστήριο το οποίο εξηγεί γιατί η σχέση μας με το Le Mans είναι τόσο δυνατή. Πιο σημαντικό ίσως από τα αποτελέσματα που έχουμε στους αγώνες, είναι οι ευκαιρίες που μας δίνονται, για να αναδείξουμε την τεχνολογία μας και τα αποτελέσματα της ερευνητικής μας εργασίας, σε έναν αγώνα με ακραίες συνθήκες για 24 ώρες. Το Le Mans μας προσφέρει ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον δοκιμής των υβριδικών συστημάτων και τεχνολογιών που αναπτύσσουμε αυτήν τη στιγμή για τη μείωση της κατανάλωσης, άρα και των εκπομπών, των αυτοκινήτων παραγωγής. Οι ομάδες της Peugeot Sport είναι περήφανες όταν βλέπουν την έρευνά τους να μεταφέρεται στα μοντέλα παραγωγής μας. Για τους πελάτες μας, το Le Mans είναι ένα εργαστήριο που πιστοποιεί την ποιότητα των αυτοκινήτων μας."

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    10:34 04/08

    Το πρωτότυπο Nissan Juke Fuji Sunset Buggy

    Μια ειδική, πρωτότυπη έκδοση του Nissan Juke που παρουσιάστηκε πρόσφατα στην Ισπανία.

    10:14 04/08

    H παρουσία της Skoda στο Tour de France 2021

    Για 18η συνεχή χρονιά η Skoda ήταν βασικός χορηγός του Tour de France, του διασημότερου ίσως ποδηλατικού αγώνα στον κόσμο.

    10:43 03/08

    Η Mazda εγκαθιστά φωτοβολταϊκά συστήματα στο εργοστάσιο της Χιροσίμα

    Μια σημαντική πρωτοβουλία από τη Mazda στην Ιαπωνία με γνώμονα τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος.

    10:28 03/08

    Η Audi δοκιμάζει το ηλεκτρικό RS Q e-tron για το Ράλι Ντακάρ

    H Audi θα συμμετάσχει στο Ράλι Ντακάρ του 2022 με ένα πρωτότυπο που διαθέτει ένα ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα σε συνδυασμό με μετατροπέα ενέργειας.

    11:33 02/08

    Πρεμιέρα για το νέο MINI Anniversary Edition

    Μία επετειακή έκδοση από την MINI με αφορμή την κοινή πορεία 60 ετών της εταιρείας με τον John Cooper.

    10:50 02/08

    Οι σκληρές δοκιμές του ηλεκτρικού Ford E-Transit

    To ηλεκτρικό Ford E-Transit συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης σε ακραίες συνθήκες οδήγησης.

    10:34 01/08

    Skoda: Επτά μοντέλα βραβεύονται ως "Εταιρικά Αυτοκίνητα της Χρονιάς"

    Μια σημαντική διάκριση για το σύνολο σχεδόν των μοντέλων της γκάμας Skoda.

    11:12 31/07

    Η ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E πέτυχε παγκόσμιο ρεκόρ οικονομίας

    H νέα, αμιγώς ηλεκτροκίνητη Ford Mustang Mach-E σημείωσε παγκόσμιο ρεκόρ κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας. Διαβάστε ποιο και πως.

    10:02 30/07

    Η Κία επιτυγχάνει το καλύτερο μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη

    Οι πωλήσεις της Kia αυξήθηκαν κατά 40,8% σε μια αγορά που βελτίωσε τον βηματισμό της στην Ευρώπη κατά 27,1%.

    09:54 30/07

    Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών "Επίσημος Ιατρικός Υποστηρικτής" του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2021

    Η συνεργασία του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών με την Οργανωτική επιτροπή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2021 έγκειται στην ολοκληρωμένη προσφορά ιατρικών καλύψεων.

    09:48 30/07

    Η Autohellas Hertz εμπλουτίζει με eScooters τον ηλεκτροκίνητο στόλο της

    O ηλεκτροκίνητος στόλος των βραχυχρόνιων μισθώσεων της Autohellas Hertz ενισχύεται από μια νέα κατηγορία οχημάτων.

    11:25 29/07

    New Auto: Η στρατηγική του Volkswagen Group για την κινητικότητα

    O Herbert Diess, CEO του Volkswagen Group, παρουσίασε τη στρατηγική "New Auto" του ομίλου, για την κινητικότητα του μέλλοντος, με ορίζοντα το 2030.

    11:05 29/07

    Renault: Νέος κινητήρας ντίζελ για το Clio

    Ο νέος πετρελαιοκινητήρας 1.5 Blue dCi 100 συμπληρώνει ιδανικά τη γκάμα του νέου Renault Clio.

    10:42 29/07

    Το ερευνητικό κέντρο της Nissan στην Ιαπωνία

    H καρδιά του ερευνητικού κέντρου της Nissan δεν είναι οι εγκαταστάσεις, αλλά οι άνθρωποί του που θέτουν προκλήσεις καθημερινά, κυνηγώντας τα όνειρά τους.

    09:32 28/07

    To νέο Nissan Qashqai και επίσημα στην Ελλάδα

    Η ολοκαίνουργια, τρίτη γενιά του Nissan Qashqai βρίσκεται ήδη στις εκθέσεις της εταιρείας ανά την Ελλάδα.

    09:20 28/07

    Η σχεδιαστική δυναστεία της Mazda

    Ενα ταξίδι στη σχεδιαστική δυναστεία της Mazda και στην φιλοσοφία των τετράτροχων δημιουργιών της στον τομέα του design.