Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 14-Ιουλ-2021 09:23

    Τα σχέδια εξηλεκτρισμού της Stellantis

    Τα σχέδια εξηλεκτρισμού της Stellantis
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Stellantis παρουσίασε τη στρατηγική εξηλεκτρισμού της, η οποία φέρνει κορυφαία οχήματα για τις μάρκες του ομίλου, ενώ εστιάζει στην τεχνολογία που έχει αναπτύξει ο πολυσυλλεκτικός όμιλος και οι συνεργάτες του, ώστε να προσφέρει καινοτόμες λύσεις σε προσιτές τιμές. Αυτή η στρατηγική θα επιτρέψει στη Stellantis να στοχεύει μεσοπρόθεσμα σε διψήφιο λειτουργικό περιθώριο κέρδους σε σταθερή βάση.

    "Ο πελάτης βρίσκεται πάντα στην καρδιά της Stellantis και η δέσμευση μας με αυτό το επενδυτικό πλάνο των +30 δις ευρώ είναι να προσφέρουμε οχήματα που θα έχουν την απόδοση, τις δυνατότητες, το στιλ, την άνεση και την ηλεκτρική αυτονομία που θα ταιριάζουν στη καθημερινή ζωή μας", δήλωσε ο Carlos Tavares, Chief Executive Officer της Stellantis. "Η στρατηγική που παρουσιάσαμε σήμερα εστιάζει στη σωστή ένταση επένδυσης στη σωστή τεχνολογία, έτσι ώστε αυτή να φτάσει στην αγορά στη σωστή χρονική στιγμή, διασφαλίζοντας ότι η Stellantis θα τροφοδοτεί την ελευθερία της κίνησης με τον πιο αποδοτικό, προσιτό και βιώσιμο τρόπο."

    Η Stellantis σχεδιάζει να επιτύχει αυξημένη κερδοφορία στα προσεχή χρόνια. Αυτό θα υποστηριχθεί από την εκτέλεση ευκαιριών συνέργειας που προκύπτουν από τη δημιουργία του oμίλου, με πρόβλεψη για ετήσιες συνέργειες άνω των 5 δις ευρώ σε σταθερή βάση, τη μείωση του κόστους των μπαταριών, τη συνεχή βελτιστοποίηση του κόστους παραγωγής και διανομής και την παραγωγή εσόδων από νέες πηγές, όπως οι συνδεδεμένες υπηρεσίες και τα μελλοντικά επιχειρηματικά μοντέλα λογισμικού.   

    Ως αποτέλεσμα, η Stellantis, στοχεύει μεσοπρόθεσμα (~2026) να έχει σε σταθερή βάση διψήφιο ποσοστό λειτουργικού περιθωρίου κέρδους, καθιστώντας τον Όμιλο σημείο αναφοράς σε επίπεδο κερδοφορίας στην προσφορά ηλεκτρικών λύσεων μετακίνησης στους πελάτες σε όλο τον κόσμο.  

    Η Stellantis στοχεύει να αποτελέσει τον ηγέτη της αγοράς στα οχήματα χαμηλών ρύπων (LEV). Μέχρι το 2030, το ποσοστό επιβατικών οχημάτων της Stellantis στην Ευρωπαϊκή αγορά θα αυξηθεί σταθερά άνω του 70%, 10% περισσότερο σε σχέση με τις προβλέψεις για τη συνολική αγορά. Στις Η.Π.Α. το αντίστοιχο ποσοστό LEV των επιβατικών και LCV της Stellantis αναμένεται να υπερβεί το 40% έως το 2030.

    Για την εκτέλεση αυτής της στρατηγικής, η Stellantis στοχεύει να επενδύσει περισσότερα από 30 δις ευρώ έως το 2025 σε λύσεις εξηλεκτρισμού και ανάπτυξη λογισμικού, ενώ παράλληλα στοχεύει να συνεχίσει να είναι 30% πιο αποδοτική στο κόστος εξέλιξης σε σχέση με το μέσω όρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

    Ο όμιλος παραμένει εστιασμένος στο να μεγαλώνει την ηγετική του θέση στα επαγγελματικά οχήματα στην Ευρώπη και να ενισχύει τη θέση του στη Β. Αμερική, ενώ στοχεύει να είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στα e-Commercial οχήματα. Για αυτούς τους στόχους θα βασιστεί στην τεχνολογική του υπεροχή και τις συνέργειες, ενώ ο εξηλεκτρισμός των επαγγελματικών μοντέλων θα συνεχιστεί σε όλες τις αγορές μέσα στα επόμενα χρόνια και θα περιλαμβάνει και μεσαία Van με κυψέλες υδρογόνου μέχρι το τέλος του 2021.  

    Ο χάρτης εξηλεκτρισμού της Stellantis περιλαμβάνει όλη την οικονομική αλυσίδα. Η στρατηγική προμήθειας μπαταριών θα εξασφαλίσει περισσότερες από 130 GWh μέχρι το 2025 και περισσότερες από 260 GWh μέχρι το 2030. Οι ανάγκες για μπαταρίες και σχετικά εξαρτήματα των ηλεκτρικών οχημάτων θα εξασφαλιστούν με συνολικά 5 gigafactories στην Ευρώπη και την Β. Αμερική, αλλά και τη συμπληρωματική σύναψη συμφωνιών με προμηθευτές που θα υποστηρίξουν τη συνολική ζήτηση.

    Η Stellantis έχει υπογράψει δύο μνημόνια κατανόησης (MOU) με δύο συνεργάτες επεξεργασίας λιθίου από γεωθερμικές πηγές στη Β. Αμερική και στην Ευρώπη, ώστε να εξασφαλίσει τη βιώσιμη προμήθεια του υλικού που αποτελεί το πλέον κρίσιμο στοιχείο για τις μπαταρίες όσον αφορά στη διαθεσιμότητά του. 

    Παράλληλα με τις στρατηγικές προμήθειων, οι τεχνικοί της Stellantis και οι συνέργειες θα οδηγήσουν σε μείωση του κόστους των μπαταριών. Στόχος είναι το κόστος των μπαταριών των ηλεκτρικών οχημάτων να μειωθούν περισσότερο από 40% από το 2020 μέχρι το 2024 και επιπλέον 20% μέχρι το 2030. Όλα τα στοιχεία που αφορούν στις μπαταρίες παίζουν ρόλο στο συνολικό κόστος, από την απλοποίηση των στοιχείων και την αύξηση του μεγέθους τους, έως τις χημικές διεργασίες.

    Η εταιρεία στοχεύει να μεγιστοποιήσει τη συνολική αξία του κύκλου ζωής των μπαταριών μέσω της επισκευής, ανακατασκευής, της χρήσης μετά το αυτοκίνητο και της ανακύκλωσης, διασφαλίζοντας παράλληλα ένα βιώσιμο σύστημα που δίνει προτεραιότητα στις ανάγκες του πελάτη και την προστασία του περιβάλλοντος.

    Ο προσιτός χαρακτήρας αποτελεί επίσης προτεραιότητα για την Stellantis, με τον όμιλο να στοχεύει το συνολικό κόστος αγοράς-χρήσης των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων να είναι αντίστοιχο με εκείνο των συμβατικών οχημάτων μέχρι το 2026.

    Ο εξηλεκτρισμός δεν αποτελεί ένα "one size fits all” σχέδιο για τη Stellantis. Κάθε μία από τις 14 ιστορικές μάρκες της είναι εστιασμένη στο να προσφέρει τις κορυφαίες εξηλεκτρισμένες λύσεις για την κατηγορία της με έναν τρόπο που θα ενισχύει το ξεχωριστό DNA κάθε μάρκας. Ως εκ τούτου, η Stellantis ανακοίνωσε τις παρακάτω προτάσεις για την προσέγγιση κάθε μάρκας προς την εξηλεκτρισμένη κίνηση.

    Abarth – "Heating Up People, But Not the Planet”
    Alfa Romeo – "From 2024, Alfa Becomes Alfa e-Romeo”
    Chrysler – "Clean Technology for a New Generation of Families”
    Citroën – "Citroën Electric: Well-Being for All!”
    Dodge – "Tear Up the Streets… Not the Planet”
    DS Automobiles – "The Art of Travel, Magnified”
    Fiat – "It’s Only Green When It’s Green for All”
    Jeep® – "Zero Emission Freedom”
    Lancia – "The Most Elegant Way to Protect the Planet”
    Maserati – "The Best in Performance Luxury, Electrified”
    Opel/Vauxhall – "Green is the New Cool”
    Peugeot – "Turning Sustainable Mobility into Quality Time”
    Ram – "Built to Serve a Sustainable Planet”
    Επαγγελματικά οχήματα – "The Global Leader in e-Commercial Vehicles”

    Η αυτονομία και η γρήγορη φόρτιση είναι κρίσιμης σημασίας για την ευρεία αποδοχή των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων από το κοινό. Η Stellantis θα πετύχει αυτή την πρόκληση με αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα που θα προσφέρουν αυτονομία μεταξύ 500 και 800 χλμ. και με κορυφαίες λύσεις ταχυφόρτισης με 32 χλμ./λεπτό.

    Η Stellantis θα προσφέρει μια πλήρη γκάμα λύσεων για ιδιώτες, εταιρείες και εταιρικούς στόλους που θα διευκολύνουν την απόκτηση ενός οχήματος. Οι προσπάθειες περιλαμβάνουν έξυπνες λύσεις για φόρτιση μέσω πράσινων πηγών ενέργειας και την επιτάχυνση χρήσης έξυπνων δικτύων.

    Ο όμιλος στοχεύει να καλύψει τις διαφορετικές ανάγκες των πελατών με την υποστήριξη δικτύων γρήγορης φόρτισης στην Ευρώπη, τα οποία θα προωθηθούν μέσω ενός μνημονίου κατανόησης (MOU) μεταξύ των Free2Move eSolutions και ENGIE EPS. Πρόθεση είναι το επιχειρηματικό μοντέλο του Free2Move eSolutions να μεταφερθεί και στην αγορά της Β.Αμερικής.

    Τέσσερις πλατφόρμες με αμιγώς ηλεκτρική βάση θα αποτελέσουν τα θεμέλια των εξηλεκτρισμένων μοντέλων που θα προσφέρουν οι μάρκες της Stellantis. Οι πλατφόρμες έχουν σχεδιαστεί με μεγάλη δυνατότητα ευελιξίας (όσον αφορά στο μήκος και πλάτος), κοινή χρήση εξαρτημάτων και την κάθε πλατφόρμα να έχει τη δυνατότητα να υποστηρίξει παραγωγή ύψους 2.000.000 μονάδων ανά έτος.

    Οι τέσσερις πλατφόρμες είναι οι STLA Small, με αυτονομία έως 500 χλμ., η STLA Medium, με αυτονομία έως 700 χλμ., η STLA Large, με αυτονομία έως 800 χλμ. και η STLA Frame, με αυτονομία έως 800 χλμ.

    Τα συστήματα κίνησης περιλαμβάνουν μια οικογένεια τριών ηλεκτρικών συστημάτων (EDM) που συνδυάζουν τον κινητήρα, το κιβώτιο και τον εναλλάκτη. Τα EDM είναι συμπαγή, ευέλικτα και εύκολα προσαρμόσιμα. Τα EDM μπορούν να εφοδιάσουν οχήματα με κίνηση στους εμπρός τροχούς, με κίνηση στους πίσω, κίνηση σε όλους τους τροχούς και μέσω συστήματος 4xe.

    Ο συνδυασμός των EDM με τις πλατφόρμες και μπαταρίες υψηλής ενεργειακής πυκνότητας θα προσφέρουν οχήματα με κορυφαία απόδοση, αποδοτικότητα, αυτονομία και δυνατότητα επαναφόρτισης.

    Ένα πλάνο διαδικτυακών αναβαθμίσεων του λογισμικού θα επεκτείνει τη ζωή για τις πλατφόρμες και για την επόμενη δεκαετία. Η Stellantis θα εξελίξει λογισμικό και στοιχεία που θα διατηρήσουν τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά κάθε μάρκας.

    Οι μπαταρίες θα είναι σχεδιασμένες για μια σειρά οχημάτων – από τα μικρότερα αυτοκίνητα πόλης μέχρι επιλογές υψηλής ενεργειακής πυκνότητας για οχήματα επιδόσεων και φορτηγά. Η χρήση διαφορετικών επιλογών κατασκευής μπαταριών προγραμματίζεται για το 2024 ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες των πελατών: μια επιλογή υψηλής ενεργειακής πυκνότητας και μια επιλογή χωρίς νικέλιο-κοβάλτιο. Παράλληλα από το 2026, αναμένεται να παρουσιαστεί η πρώτη μπαταρία στερεάς κατάστασης.

    Η Stellantis έχει ήδη ή ολοκληρώνει μια σειρά καινοτόμων τεχνολογιών που περιλαμβάνουν ηλεκτρικά συστήματα κινητήρων και μετάδοσης, μπαταρίες, ψηφιακά ταμπλό και εξατομικευμένες υπηρεσίες συνδεσιμότητας. Οι συνεργασίες της Stellantis προσφέρουν τη δυνατότητα να εκμεταλλευτεί όχι μόνο τις δικές της δυνατότητες, αλλά και εκείνες των συνεργατών της ώστε να φέρει στην αγορά ταχύτερα νέες τεχνολογίες και να βελτιστοποιήσει την κατανομή των πόρων της, ώστε να βελτιώσει περεταίρω την αποδοτικότητα της στην αγορά.

    "Η πορεία μας προς την ηλεκτροκίνηση είναι πολύ πιθανό το πιο σημαντικό στοιχείο ξεκινώντας την αποκάλυψη του μέλλοντος της Stellantis, μόλις έξι μήνες μετά τη δημιουργία της. Και τώρα ο Όμιλος στο σύνολο του πάση δυνάμει κινείται ώστε να ξεπεράσει τις προσδοκίες του κοινού και να επαναπροσδιορίσει τον τρόπο που ο κόσμος κινείται", δήλωσε ο Carlos Tavares. "Έχουμε το μέγεθος, τις ικανότητες, το πνεύμα και τη βιωσιμότητα να πετύχουμε διψήφιο ποσοστό λειτουργικού περιθωρίου κέρδους, να αποτελούμε το σημείο αναφοράς σε επίπεδο αποδοτικότητας και να προσφέρουμε εξηλεκτρισμένα οχήματα που κρατούν ζωντανό το πάθος".

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    10:02 30/07

    Η Κία επιτυγχάνει το καλύτερο μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη

    Οι πωλήσεις της Kia αυξήθηκαν κατά 40,8% σε μια αγορά που βελτίωσε τον βηματισμό της στην Ευρώπη κατά 27,1%.

    09:54 30/07

    Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών "Επίσημος Ιατρικός Υποστηρικτής" του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2021

    Η συνεργασία του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών με την Οργανωτική επιτροπή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2021 έγκειται στην ολοκληρωμένη προσφορά ιατρικών καλύψεων.

    09:48 30/07

    Η Autohellas Hertz εμπλουτίζει με eScooters τον ηλεκτροκίνητο στόλο της

    O ηλεκτροκίνητος στόλος των βραχυχρόνιων μισθώσεων της Autohellas Hertz ενισχύεται από μια νέα κατηγορία οχημάτων.

    11:25 29/07

    New Auto: Η στρατηγική του Volkswagen Group για την κινητικότητα

    O Herbert Diess, CEO του Volkswagen Group, παρουσίασε τη στρατηγική "New Auto" του ομίλου, για την κινητικότητα του μέλλοντος, με ορίζοντα το 2030.

    11:05 29/07

    Renault: Νέος κινητήρας ντίζελ για το Clio

    Ο νέος πετρελαιοκινητήρας 1.5 Blue dCi 100 συμπληρώνει ιδανικά τη γκάμα του νέου Renault Clio.

    10:42 29/07

    Το ερευνητικό κέντρο της Nissan στην Ιαπωνία

    H καρδιά του ερευνητικού κέντρου της Nissan δεν είναι οι εγκαταστάσεις, αλλά οι άνθρωποί του που θέτουν προκλήσεις καθημερινά, κυνηγώντας τα όνειρά τους.

    09:32 28/07

    To νέο Nissan Qashqai και επίσημα στην Ελλάδα

    Η ολοκαίνουργια, τρίτη γενιά του Nissan Qashqai βρίσκεται ήδη στις εκθέσεις της εταιρείας ανά την Ελλάδα.

    09:20 28/07

    Η σχεδιαστική δυναστεία της Mazda

    Ενα ταξίδι στη σχεδιαστική δυναστεία της Mazda και στην φιλοσοφία των τετράτροχων δημιουργιών της στον τομέα του design.

    09:08 28/07

    Δυναμική παρουσία του Επίσημου Δικτύου Ford στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

    Το Επίσημο Δίκτυο Ford συμμετέχει με δυναμικό τρόπο στο EKO Ράλλυ Ακρόπολις, στο οποίο η Ford έχει μεγάλη παράδοση εδώ και δεκαετίες.

    10:57 27/07

    Οι τιμές του ανανεωμένου Seat Ibiza στην Ελλάδα

    Η Seat ανανεώνει πλήρως το Ibiza τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά, καθώς και στον τομέα της συνδεσιμότητας και των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού.

    10:27 27/07

    Αστυπάλαια: Σε εξέλιξη ο μετασχηματισμός της σε "έξυπνο και αειφόρο" νησί

    Η Kosmocar, ως εκπρόσωπος του Volkswagen Group και η Δημοτική Αρχή της Αστυπάλαιας, διοργάνωσαν ανοικτό test-drive ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο νησί.

    09:53 27/07

    Το ηλεκτρικό λεωφορείο Irizar ie tram από τον Όμιλο Σαρακάκη στην Ελλάδα

    O Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη παρέδωσε στην Ο.ΣΥ. Α.Ε. το ηλεκτρικό λεωφορείο Irizar ie tram παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή.

    11:20 26/07

    Επίσημη πρεμιέρα για το νέο Audi RS 3

    To νέο Audi RS 3 είναι διαθέσιμο σε δύο τύπους αμαξώματος με κοινό παρονομαστή το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης και τον 2.5 ΤFSΙ κινητήρα των 400 ίππων.

    10:38 26/07

    Το Ford Puma 1.0L EcoBoost mHEV και με αυτόματο κιβώτιο

    Το νέο Puma 1.0L EcoBoost mHEV είναι διαθέσιμο τώρα με το προηγμένο και 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Powershift της Ford.

    10:19 26/07

    Στο 15% οι ηλεκτροκίνητες πωλήσεις της MINI

    Από τότε που το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE κυκλοφόρησε στην αγορά, οι πωλήσεις του σε όλο τον κόσμο υπερβαίνουν τα 30.000 οχήματα.

    09:03 25/07

    BMW Χ1: Best-seller για έκτη χρονιά

    Η BMW X1 συνεχίζει να αποτελεί το best-seller μοντέλο της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου στην κατηγορία των πολυτελών SUV/SAV.