Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 05-Ιουλ-2021 10:15

    Προ των πυλών το νέο Opel Astra

    Προ των πυλών το νέο Opel Astra
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το νέο Opel Astra, έχοντας σχεδιαστεί, όπως όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα, με τη βοήθεια υπολογιστών, από τον περασμένο χειμώνα έχει ξεκινήσει τη διαδικασία των τελικών δοκιμών αξιολόγησης του σε πραγματικές συνθήκες.

    Για τον λόγο αυτό, οι μηχανικοί της Opel έφεραν τα οχήματα εξέλιξης στο μακρινό βορρά προκειμένου να δοκιμάσουν το νέο μοντέλο στους παγωμένους δρόμους και στον παγερό αέρα της Λαπωνίας. Πιο κοντά στην πατρίδα τους τη Γερμανία, τα πρωτότυπα οχήματα του νέου Opel Astra έίχαν δοκιμαστεί εκτενώς στις πίστες του Κέντρου Δοκιμών του Dudenhofen, ενώ πιο πρόσφατα, υποβλήθηκαν σε τεστ αξιολόγησης σε δημόσιους δρόμους στην περιοχή Rhine-Main, συνοδεία εκπροσώπων της εταιρείας.

    Παράλληλα, το νέο Opel Astra έκανε τις τελικές δοκιμές του στο εργαστήριο ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας EMC (Electro-Magnetic Compatibility) στο Rüsselsheim πριν λάβει την απαραίτητη έγκριση τύπου προκειμένου να ξεκινήσει την εμπορική σταδιοδρομία του.

    "Το απαιτητικό πρόγραμμα δοκιμών του νέου Astra προχωρά εξαιρετικά καλά", σχολιάζει η αρχιμηχανικός εξέλιξης του μοντέλου, Mariella Vogler. "Η ομάδα εξέλιξης – η οποία μάλιστα περιλαμβάνει περισσότερες γυναίκες μηχανικούς από ποτέ – έχει δημιουργήσει μία ασυμβίβαστη cool νέα γενιά Astra που θα ενθουσιάσει τους πελάτες μας."

    Με το νέο Astra, η Opel θέλει να αναδείξει αυτό που η ίδια αποκαλεί ως "Γερμανική ακρίβεια" με στοιχεία και χαρακτηριστικά, όπως η καθαρή και τολμηρή σχεδίαση, οι προηγμένες τεχνολογίες και η πλούσια γκάμα κινητήριων συνόλων, στα οποία συμπεριλαμβάνονται και plug-in υβριδικές προτάσεις, που σε συνδυασμό θα το καταστήσουν σημείο αναφοράς στην κατηγορία C.

    Κατά την παραμονή τους στη Λαπωνία φέτος, οι μηχανικοί εξέλιξης της Opel συνοδεύονταν από τους συναδέρφους τους στον τομέα HVAC, που είναι υπεύθυνο για των συστημάτων θέρμανσης, εξαερισμού και κλιματισμού. Ένας από τους στόχους της ομάδας HVAC ήταν να επιτύχουν τη γρήγορη θέρμανση της καμπίνας επιβατών, και για το λόγο αυτό μελέτησαν ενδελεχώς την αποβολή θερμότητας από τον κινητήρα του νέου Opel Astra, τη ροή του ψυκτικού υγρού, την απόδοση του σώματος του καλοριφέρ και τη ροή αέρα του ανεμιστήρα, καθώς και το θερμαινόμενο τιμόνι και τη θέρμανση των εμπρός και πίσω καθισμάτων.

    Η απόδοση της θέρμανσης προσδιορίζεται επακριβώς με επιπλέον κανόνες και ακόμα πιο αυστηρά εσωτερικά πρότυπα ασφάλειας, σύμφωνα με τα οποία το παρμπρίζ και τα πλαϊνά παράθυρα ενός Opel που έχουν παγώσει πρέπει να ξεπαγώνουν και να ξεθαμπώνουν στο μικρότερο δυνατό χρόνο, προς όφελος της ορατότητας και της ασφάλειας του οδηγού.

    Opel Astra

    Καθώς η επόμενη γενιά του μοντέλου θα διατίθεται και σε plug-in υβριδική έκδοση, οι μηχανικοί της Opel παρακολούθησαν επίσης με προσοχή τους χρόνους προθέρμανσης της μπαταρίας ιόντων λιθίου, για να βεβαιωθούν ότι η απόδοση των κυψελών πληροί τα απαιτούμενα πρότυπα ακόμα και σε ψυχρό καιρό.

    Διαφορετικές παράμετροι αξιολογούνται στο Κέντρο Δοκιμών του Dudenhofen στη Γερμανία. Μηχανικοί από το κέντρο αριστείας για τα αυτοματοποιημένα συστήματα υποβοήθησης ADAS (Automated Driver Assistance Systems) στο Rüsselsheim χρησιμοποίησαν την οβάλ πίστα υψηλών ταχυτήτων και την μεγάλη ευθεία της εγκατάστασης για να ρυθμίσουν διάφορα επιμέρους συστήματα του νέου Opel Astra – από το Adaptive Cruise Control και το Emergency Braking, μέχρι το Forward Collision Alert και το Rear Cross Traffic Assist.

    Τα αυτοκίνητα προ-παραγωγής που χρησιμοποιήθηκαν σε αυτές τις δοκιμές έπρεπε επίσης να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις κίνησης με υψηλές ταχύτητες. Εδώ, η επόμενη γενιά του Opel Astra έπρεπε να αποδείξει την αξιοπιστία της στην Autobahn, δηλαδή να παραμένει το όχημα ελεγχόμενο σε ταχύτητες πολύ πάνω από 140 χλμ./ώρα και σταθερό στο απότομο φρενάρισμα. Οδηγώντας σε υψηλές ταχύτητες στο οβάλ τμήμα, οι μηχανικοί της Opel είχαν επίσης την ευκαιρία να αξιολογήσουν εξαρτήματα όπως το καπό και οι υαλοκαθαριστήρες.

    Αφού έδωσε τον καλύτερό του εαυτό στις δοκιμές οδήγησης υψηλών ταχυτήτων, το νέο Opel Astra συνέχισε με άλλες δοκιμασίες διασχίζοντας κοιλότητες με νερό σε διάφορα ύψη με ελάχιστο τα 25 εκ. Παρότι δημιουργείται μεγάλο κύμα νερού μπροστά από το αυτοκίνητο δοκιμών, το τελευταίο δεν πρέπει να εισέρχεται στο εσωτερικό, με το κινητήριο σύνολο, το ηλεκτρικό σύστημα και κάθε εξάρτημα κάτω από το καπό να πρέπει να παραμένει απολύτως προστατευμένο.

    Opel Astra

    Δεν υπήρχε ανάπαυλα για το νέο Astra ακόμα και μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών στην πίστα. Πέρα από τα… βασανιστήρια που υπέμεινε στο οβάλ τμήμα υψηλών ταχυτήτων, στο σιρκουί ελέγχου οδικής συμπεριφοράς και στη διάσχιση νερού, οι μηχανικοί της Opel έφεραν τα οχήματα δοκιμών στον κλιματικό θάλαμο του Dudenhofen. Αυτή η εγκατάσταση περιβαλλοντικών δοκιμών προορίζεται για την αξιολόγηση της λειτουργικότητας των οχημάτων, των υποσυστημάτων και των εξαρτημάτων, σε ακραίες συνθήκες. Για την επόμενη γενιά του Opel Astra, ο κλιματικός θάλαμος δημιουργήθηκε για να δοκιμαστεί η στεγανοποίηση (τσιμούχες) του οχήματος από τη σκόνη και την άμμο.

    Εκτός από τον κλιματικό θάλαμο, η Opel έφερε τα αυτοκίνητα δοκιμών σε μία κλιματική αεροδυναμική σήραγγα προκειμένου να αξιολογηθεί η απόδοση του νέου Astra σε ποικίλες συνθήκες λειτουργίας. Για παράδειγμα, η κλιματική αεροδυναμική σήραγγα προσομοίωνε οδήγηση σε μποτιλιαρίσματα, ανηφόρες και κατηφόρες, για να δοκιμαστεί η ψύξη των φρένων. Οι μηχανικοί μπόρεσαν να διαπιστώσουν επίσης εάν ο στροβιλισμός του χιονιού στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου μπορούσε να μπλοκάρει τις εισαγωγές αέρα.

    Ενώ κάποια από τα πρωτότυπα εξέλιξης και τα αυτοκίνητα προ-παραγωγής δοκιμάζονται στο μακρινό βορρά, στο Dudenhofen και τους δημόσιους δρόμους εντός και εκτός Γερμανίας, κάποια άλλα υπόκεινται σε εντατικές δοκιμές σε test-rigs και εργαστήρια στο Rüsselsheim. Η Ηλεκτρομαγνητική Συμβατότητα (Electro-Magnetic Compatibility – EMC), για παράδειγμα, δοκιμάζεται σε όλη τη διάρκεια της εξέλιξης. Επιπλέον, κανένα αυτοκίνητο δεν μπορεί να πωλείται στην Ευρώπη αν δεν περάσει με επιτυχία τις εν λόγω δοκιμές κατά τη διάρκεια της διαδικασίας έγκρισης τύπου, διασφαλίζοντας ότι τα ηλεκτρονικά συστήματα ενός αυτοκινήτου είναι απρόσβλητα από παρεμβολές.

    Η ομάδα εξέλιξης της γερμανικής εταιρείας δοκίμασε τη θωράκιση του νέου Opel Astra στις ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές σε ένα ειδικά κατασκευασμένο εργαστήριο EMC στο Rüsselsheim, με το αυτοκίνητο δοκιμών να εκτίθεται σε παρεμβολές που εκπέμπονται σε μεγάλο εύρος συχνοτήτων, ειδικά υλικά στους τοίχους απορροφούν την ακτινοβολία ώστε να μην αντανακλάται στον θάλαμο. Επομένως, οι μηχανικοί αποκτούν καθαρά, αξιόπιστα δεδομένα. Το νέο μοντέλο παίρνει το πράσινο φως – και τελικά λαμβάνει την έγκριση τύπου – όταν όλα του τα συστήματα έχουν αποδείξει ότι είναι απρόσβλητα σε ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    11:13 05/08

    Volvo: Επιδόσεις ρεκόρ για το πρώτο μισό του 2021

    Θετικό πρόσημο για τη Volvo για το πρώτο μισό του τρέχοντος έτους σε πωλήσεις και λειτουργικά κέρδη.

    10:34 04/08

    Το πρωτότυπο Nissan Juke Fuji Sunset Buggy

    Μια ειδική, πρωτότυπη έκδοση του Nissan Juke που παρουσιάστηκε πρόσφατα στην Ισπανία.

    10:14 04/08

    H παρουσία της Skoda στο Tour de France 2021

    Για 18η συνεχή χρονιά η Skoda ήταν βασικός χορηγός του Tour de France, του διασημότερου ίσως ποδηλατικού αγώνα στον κόσμο.

    10:43 03/08

    Η Mazda εγκαθιστά φωτοβολταϊκά συστήματα στο εργοστάσιο της Χιροσίμα

    Μια σημαντική πρωτοβουλία από τη Mazda στην Ιαπωνία με γνώμονα τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος.

    10:28 03/08

    Η Audi δοκιμάζει το ηλεκτρικό RS Q e-tron για το Ράλι Ντακάρ

    H Audi θα συμμετάσχει στο Ράλι Ντακάρ του 2022 με ένα πρωτότυπο που διαθέτει ένα ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα σε συνδυασμό με μετατροπέα ενέργειας.

    11:33 02/08

    Πρεμιέρα για το νέο MINI Anniversary Edition

    Μία επετειακή έκδοση από την MINI με αφορμή την κοινή πορεία 60 ετών της εταιρείας με τον John Cooper.

    10:50 02/08

    Οι σκληρές δοκιμές του ηλεκτρικού Ford E-Transit

    To ηλεκτρικό Ford E-Transit συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης σε ακραίες συνθήκες οδήγησης.

    10:34 01/08

    Skoda: Επτά μοντέλα βραβεύονται ως "Εταιρικά Αυτοκίνητα της Χρονιάς"

    Μια σημαντική διάκριση για το σύνολο σχεδόν των μοντέλων της γκάμας Skoda.

    11:12 31/07

    Η ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E πέτυχε παγκόσμιο ρεκόρ οικονομίας

    H νέα, αμιγώς ηλεκτροκίνητη Ford Mustang Mach-E σημείωσε παγκόσμιο ρεκόρ κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας. Διαβάστε ποιο και πως.

    10:02 30/07

    Η Κία επιτυγχάνει το καλύτερο μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη

    Οι πωλήσεις της Kia αυξήθηκαν κατά 40,8% σε μια αγορά που βελτίωσε τον βηματισμό της στην Ευρώπη κατά 27,1%.

    09:54 30/07

    Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών "Επίσημος Ιατρικός Υποστηρικτής" του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2021

    Η συνεργασία του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών με την Οργανωτική επιτροπή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2021 έγκειται στην ολοκληρωμένη προσφορά ιατρικών καλύψεων.

    09:48 30/07

    Η Autohellas Hertz εμπλουτίζει με eScooters τον ηλεκτροκίνητο στόλο της

    O ηλεκτροκίνητος στόλος των βραχυχρόνιων μισθώσεων της Autohellas Hertz ενισχύεται από μια νέα κατηγορία οχημάτων.

    11:25 29/07

    New Auto: Η στρατηγική του Volkswagen Group για την κινητικότητα

    O Herbert Diess, CEO του Volkswagen Group, παρουσίασε τη στρατηγική "New Auto" του ομίλου, για την κινητικότητα του μέλλοντος, με ορίζοντα το 2030.

    11:05 29/07

    Renault: Νέος κινητήρας ντίζελ για το Clio

    Ο νέος πετρελαιοκινητήρας 1.5 Blue dCi 100 συμπληρώνει ιδανικά τη γκάμα του νέου Renault Clio.

    10:42 29/07

    Το ερευνητικό κέντρο της Nissan στην Ιαπωνία

    H καρδιά του ερευνητικού κέντρου της Nissan δεν είναι οι εγκαταστάσεις, αλλά οι άνθρωποί του που θέτουν προκλήσεις καθημερινά, κυνηγώντας τα όνειρά τους.