Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 24-Ιουν-2021 10:01

    Η σύγχρονη ιστορία της Dacia

    Η σύγχρονη ιστορία της Dacia
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Από την ίδρυσή της το 1968, την εξαγορά της από το Groupe Renault το 1999 και μέχρι τις μέρες μας, η "μικρή" μάρκα από τη Ρουμανία, μεγάλωσε, ισχυροποιήθηκε και έγινε διεθνής, εφαρμόζοντας ακόμα τη συνταγή στην οποία οφείλει την επιτυχία της, προσφέροντας όλα τα απαραίτητα, στην καλύτερη τιμή. Σήμερα, η Dacia παραμένει απόλυτα συντονισμένη με την εποχή, ενώ ετοιμάζεται να προσθέσει ένα ακόμα κεφάλαιο στο δικό της "success story".

    Τα τελευταία 15 χρόνια, η Dacia ξεχώρισε στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας χάρη στον αντισυμβατικό τρόπο σκέψης της. Σε έναν κόσμο που γίνεται ολοένα και πιο περίπλοκος, η μάρκα απευθύνεται σε ένα πολυπληθές κοινό που αναζητά μια πιο ορθολογιστική προσέγγιση στο θέμα της κατανάλωσης. Με παρουσία σε 44 χώρες και με πάνω από 7 εκατομμύρια πελάτες, η Dacia μεταλλάχθηκε, με το πέρασμα των χρόνων και θα συνεχίσει να εξελίσσεται με γοργούς ρυθμούς.

    Η Dacia "γεννήθηκε" το 1968, έχοντας έναν πολύ ξεκάθαρο στόχο: να προσφέρει σύγχρονα, στιβαρά, αξιόπιστα και οικονομικά αυτοκίνητα για όλους τους κατοίκους της Ρουμανίας. Το όνομά της προέρχεται κατευθείαν από την περιοχή που σήμερα ονομάζεται Ρουμανία, η οποία στην αρχαιότητα ονομαζόταν "Δακία” (Dacia).

    To 1999, ύστερα από πρωτοβουλία του Louis Schweitzer, η Dacia εντάχθηκε στο Groupe Renault, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της. 

    Το νέο, αυτό κεφάλαιο πήρε σάρκα και οστά το 2004 με το λανσάρισμα του Logan, ενός σύγχρονου, αξιόπιστου και πάνω απ’ όλα προσιτού οικογενειακού αυτοκινήτου. Σχεδιασμένο αρχικά για τις αναδυόμενες αγορές, στην ασυναγώνιστη τιμή των 5.000€, το μοντέλο γνώρισε τεράστια εμπορική επιτυχία και στις δυτικοευρωπαϊκές αγορές, όπου ξεκίνησε να πωλείται το 2005. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο που πωλούταν σε τιμή μεταχειρισμένου, αποτέλεσε επανάσταση για την αγορά του αυτοκινήτου. 

    Το 2008 παρουσιάστηκε το Sandero, που αποτέλεσε το δεύτερο σημαντικό λανσάρισμα της Dacia, κάτω από την ομπρέλα του Groupe Renault. Το συγκεκριμένο μοντέλο έμελλε να γίνει η μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία της μάρκας. Τα πολλά του πλεονεκτήματα, όπως οι εσωτερικοί του χώροι, που ήταν ανάλογοι μοντέλων μεγαλύτερης κατηγορίας, η πρακτικότητα, η ευελιξία και η ασυναγώνιστη τιμή του, τού εξασφάλισαν την τεράστια εμπορική επιτυχία που γνώρισε στην ευρωπαϊκή αγορά. 

    Το 2010, η Dacia προκάλεσε και πάλι το κατεστημένο προσφέροντας το πιο οικονομικό SUV της αγοράς, το Duster. Ένα ελκυστικό αυτοκίνητο, με ουσιαστικές δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου, που προσφερόταν σε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή. Και αυτό έμελλε να γίνει μία ακόμα εμπορική επιτυχία. 

    Dacia

    Μία σύγχρονη επανάσταση βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη με το Spring, το φθηνότερο ηλεκτρικό όχημα της ευρωπαϊκής αγοράς. Ένα αυτοκίνητο πόλης, με crossover χαρακτηριστικά είναι η αιτία που η Dacia έχει καταφέρει να προκαλέσει για ακόμα μία φορά το κατεστημένο, κάνοντας την ηλεκτροκίνηση ακόμα πιο προσιτή σε όλους. 

    Με την πάροδο των χρόνων, η μάρκα κατάφερε να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις των πελατών της, χωρίς όμως να παρεκκλίνει καθόλου από τη φιλοσοφία της. Παράλληλα, η Dacia κατάφερε να δημιουργήσει μία μοναδική κοινότητα φίλων και πελατών η οποία είναι εξαιρετικά δραστήρια online, ενώ οργανώνει τις συναντήσεις μεταξύ των μελών της στα περίφημα Dacia πικ-νικ.

    Η Dacia εκμοντερνίζεται και εναρμονίζεται περισσότερο με τις απαιτήσεις των καιρών. Συνεχίζει να γράφει τη δική της ιστορία, χωρίς ποτέ να ξεχνάει τα στοιχεία του χαρακτήρα της που την οδήγησαν στην επιτυχία, όπως είναι το ασυναγώνιστο "value for money" που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της. Από το σχεδιασμό των αυτοκινήτων, μέχρι την πώλησή τους και από την παραγωγή τους, μέχρι και τη διανομή τους στο δίκτυο, η μάρκα παραμένει πιστή στη στρατηγική της για βελτιστοποίηση του κόστους σε κάθε διαδικασία, με στόχο οι πελάτες να πληρώνουν μόνον για ό,τι τους είναι πραγματικά απαραίτητο. 

    Φιλοδοξία της Dacia είναι η κατάκτηση νέων πεδίων δράσης, με βάση το μοναδικό και ιδιαίτερα αποτελεσματικό επιχειρηματικό της μοντέλο, αλλά και μέσω μίας ακόμα πιο ευρείας γκάμας προϊόντων, ικανής να καλύψει όλες τις ανάγκες των πελατών της. 

    Dacia

    Και όλα αυτά ενώ επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην κατηγορία C. Το Bigster Concept, που παρουσιάστηκε τον περασμένο Ιανουάριο, ως μέρος του νέου στρατηγικού σχεδιασμού του Groupe Renault με την ονομασία Renaulution, προϊδεάζει για την διεύρυνση της γκάμας Dacia.

    Ο Denis Le Vot, CEO των Dacia και LADA, δήλωσε: "Η Dacia θα είναι πάντα η Dacia που γνωρίζουμε και θα συνεχίσει να προσφέρει αξιόπιστα μοντέλα, με ασυναγώνιστο value for money. Με τη δημιουργία της επιχειρηματικής μονάδας Dacia/LADA, θα αξιοποιήσουμε στο έπακρο την αρθρωτή πλατφόρμα CMF-B, θα αυξήσουμε την αποδοτικότητά μας και θα βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο την ποιότητα, την ανταγωνιστικότητα και την ελκυστικότητα των προϊόντων μας. Μοιάζει να έχουμε όλα όσα χρειάζονται για να αγγίξουμε την κορυφή και το Bigster Concept μας δείχνει τον δρόμο".  

    Με το Bigster Concept, που είναι σχεδιασμένο για περιπέτεια και χρήση εκτός δρόμου, η Dacia αποδεικνύει ότι θα είναι γίνει ακόμα πιο ελκυστική, πιο φρέσκια και πιο εξωστρεφής, παραμένοντας πάντα προσιτή και επικεντρωμένη στα απαραίτητα. Χωρίς περιττά διακοσμητικά, καλύπτει τις βασικές ανάγκες και ενσωματώνει αρκετές τολμηρές επιλογές, όπως φαίνεται από τη χρήση ανακυκλωμένων υλικών για τα εξωτερικά προστατευτικά μέρη του αμαξώματος. Οι λιτές γραμμές και οι διαχρονικές αναλογίες του αντανακλούν στιβαρότητα, ενισχύουν την περιπετειώδη φύση του και αναδύουν έναν αέρα ελευθερίας. Η Dacia τείνει να γίνει ταυτόσημη με την έννοια της απόδρασης, καθώς οι πελάτες της έχουν την ευκαιρία να ζήσουν μοναδικές και αυθεντικές εμπειρίες, χωρίς τίποτε το περιττό.  
     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    10:34 01/08

    Skoda: Επτά μοντέλα βραβεύονται ως "Εταιρικά Αυτοκίνητα της Χρονιάς"

    Μια σημαντική διάκριση για το σύνολο σχεδόν των μοντέλων της γκάμας Skoda.

    11:12 31/07

    Η ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E πέτυχε παγκόσμιο ρεκόρ οικονομίας

    H νέα, αμιγώς ηλεκτροκίνητη Ford Mustang Mach-E σημείωσε παγκόσμιο ρεκόρ κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας. Διαβάστε ποιο και πως.

    10:02 30/07

    Η Κία επιτυγχάνει το καλύτερο μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη

    Οι πωλήσεις της Kia αυξήθηκαν κατά 40,8% σε μια αγορά που βελτίωσε τον βηματισμό της στην Ευρώπη κατά 27,1%.

    09:54 30/07

    Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών "Επίσημος Ιατρικός Υποστηρικτής" του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2021

    Η συνεργασία του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών με την Οργανωτική επιτροπή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2021 έγκειται στην ολοκληρωμένη προσφορά ιατρικών καλύψεων.

    09:48 30/07

    Η Autohellas Hertz εμπλουτίζει με eScooters τον ηλεκτροκίνητο στόλο της

    O ηλεκτροκίνητος στόλος των βραχυχρόνιων μισθώσεων της Autohellas Hertz ενισχύεται από μια νέα κατηγορία οχημάτων.

    11:25 29/07

    New Auto: Η στρατηγική του Volkswagen Group για την κινητικότητα

    O Herbert Diess, CEO του Volkswagen Group, παρουσίασε τη στρατηγική "New Auto" του ομίλου, για την κινητικότητα του μέλλοντος, με ορίζοντα το 2030.

    11:05 29/07

    Renault: Νέος κινητήρας ντίζελ για το Clio

    Ο νέος πετρελαιοκινητήρας 1.5 Blue dCi 100 συμπληρώνει ιδανικά τη γκάμα του νέου Renault Clio.

    10:42 29/07

    Το ερευνητικό κέντρο της Nissan στην Ιαπωνία

    H καρδιά του ερευνητικού κέντρου της Nissan δεν είναι οι εγκαταστάσεις, αλλά οι άνθρωποί του που θέτουν προκλήσεις καθημερινά, κυνηγώντας τα όνειρά τους.

    09:32 28/07

    To νέο Nissan Qashqai και επίσημα στην Ελλάδα

    Η ολοκαίνουργια, τρίτη γενιά του Nissan Qashqai βρίσκεται ήδη στις εκθέσεις της εταιρείας ανά την Ελλάδα.

    09:20 28/07

    Η σχεδιαστική δυναστεία της Mazda

    Ενα ταξίδι στη σχεδιαστική δυναστεία της Mazda και στην φιλοσοφία των τετράτροχων δημιουργιών της στον τομέα του design.

    09:08 28/07

    Δυναμική παρουσία του Επίσημου Δικτύου Ford στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

    Το Επίσημο Δίκτυο Ford συμμετέχει με δυναμικό τρόπο στο EKO Ράλλυ Ακρόπολις, στο οποίο η Ford έχει μεγάλη παράδοση εδώ και δεκαετίες.

    10:57 27/07

    Οι τιμές του ανανεωμένου Seat Ibiza στην Ελλάδα

    Η Seat ανανεώνει πλήρως το Ibiza τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά, καθώς και στον τομέα της συνδεσιμότητας και των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού.

    10:27 27/07

    Αστυπάλαια: Σε εξέλιξη ο μετασχηματισμός της σε "έξυπνο και αειφόρο" νησί

    Η Kosmocar, ως εκπρόσωπος του Volkswagen Group και η Δημοτική Αρχή της Αστυπάλαιας, διοργάνωσαν ανοικτό test-drive ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο νησί.

    09:53 27/07

    Το ηλεκτρικό λεωφορείο Irizar ie tram από τον Όμιλο Σαρακάκη στην Ελλάδα

    O Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη παρέδωσε στην Ο.ΣΥ. Α.Ε. το ηλεκτρικό λεωφορείο Irizar ie tram παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή.

    11:20 26/07

    Επίσημη πρεμιέρα για το νέο Audi RS 3

    To νέο Audi RS 3 είναι διαθέσιμο σε δύο τύπους αμαξώματος με κοινό παρονομαστή το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης και τον 2.5 ΤFSΙ κινητήρα των 400 ίππων.

    10:38 26/07

    Το Ford Puma 1.0L EcoBoost mHEV και με αυτόματο κιβώτιο

    Το νέο Puma 1.0L EcoBoost mHEV είναι διαθέσιμο τώρα με το προηγμένο και 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Powershift της Ford.