Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 11-Ιουν-2021 09:59

    Nissan: Οι Ευρωπαίοι οδηγοί των EVs ταξιδεύουν πιο μακριά

    Nissan: Οι Ευρωπαίοι οδηγοί των EVs ταξιδεύουν πιο μακριά
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ως απτή απόδειξη της σημασίας της κινητικότητας μηδενικών εκπομπών, μια πρόσφατη έρευνα της Nissan απέδειξε ότι οι οδηγοί ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην Ευρώπη διανύουν ταξιδεύουν περισσότερο από εκείνους των συμβατικών οχημάτων – στην πραγματικότητα, πραγματοποιούν επιπλέον 630 "καθαρά" χιλιόμετρα ετησίως.

    Για να γίνουν περαιτέρω κατανοητές οι οδηγικές εμπειρίες και η αντίληψη των Ευρωπαίων αυτοκινητιστών, η μελέτη αποκαλύπτει ότι οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων καθίστανται "πρωτοπόροι” στους ευρωπαϊκούς δρόμους, διανύοντας συνολικά, πάνω από 14.200 χιλιόμετρα  ετησίως, κατά μέσο όρο. Σε σύγκριση με τους αντίστοιχους οδηγούς ICE, οι οποίοι διανύουν κατά μέσο όρο 13.600 χλμ., αυτή η νέα έρευνα σκιαγραφεί ένα λαμπρό μέλλον για τη βιώσιμη κινητικότητα.

    "Αυτή η έρευνα επαναλαμβάνει το δόγμα ότι η ηλεκτρική οδήγηση δεν είναι μόνο μια έξυπνη και ευεργετική για το περιβάλλον επιλογή, αλλά και μια διασκεδαστική, συναρπαστική και βολική επιλογή για τους κατόχους ηλεκτρικών οχημάτων. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι άνθρωποι οδηγούν τα EVs περισσότερο από τα αυτοκίνητα ICE. Είμαστε πεπεισμένοι ότι με περισσότερα EVs στο δρόμο, το άγχος της εμβέλειας θα ανήκει σύντομα στο παρελθόν”, δήλωσε ο Arnaud Charpentier, Περιφερειακός Αντιπρόεδρος, Προϊοντικού Σχεδιασμού και Τιμολογιακής Πολιτικής της Nissan AMIEO.

    Από τους Ευρωπαίους οδηγούς EVs που ρωτήθηκαν, οι Ιταλοί ταξιδεύουν περισσότερο, με μέσο όρο πάνω από 15.000 χιλιόμετρα ετησίως, με τους Ολλανδούς να βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής (14.800 χλμ.), αποδεικνύοντας ότι όσοι έχουν ήδη κάνει την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση αισθάνονται άνετα πίσω από το τιμόνι ενός οχήματος μηδενικών εκπομπών.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι η πλειοψηφία (69%) των Ευρωπαίων οδηγών EV είναι ικανοποιημένη με την υπάρχουσα διαθέσιμη υποδομή φόρτισης.

    Σχεδόν οι μισοί (47%) Ευρωπαίοι οδηγοί ICE δηλώνουν ότι το κύριο πλεονέκτημα ενός βενζινοκινητήρα ή ντίζελ είναι η μεγαλύτερη εμβέλεια. Ομοίως, όταν εξετάζουμε τους λόγους που βρίσκονται πίσω από το 30% των Ευρωπαίων οδηγών ICE που θεωρούν απίθανο να "υιοθετήσουν" ένα πλήρως ηλεκτρικό όχημα, η πλειοψηφία (58%) τους δήλωσε ως μεγαλύτερη ανησυχία, ότι τα EVs έχουν αυτονομία χαμηλής εμβέλειας.

    Περαιτέρω στοιχεία σε παράγοντες που θα πείσουν τους οδηγούς να κάνουν την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση με αναπάντεχο τρόπο, έχουν ως εξής:
    •    Το 38% των οδηγών ICE στην Ευρώπη πιστεύουν ότι ο μεγαλύτερος παράγοντας που θα τους ωθήσει στην ηλεκτροκίνηση είναι η μεγαλύτερη εμβέλεια
    •    Το 32% των Ευρωπαίων οδηγών ICE ελκύονται από την ευκολία φόρτισης
    •    Το 30% επισημαίνει την καλύτερη υποδομή φόρτισης, ως στοιχείο που θα τους πείσει να αλλάξουν αντίληψη.

    Ωστόσο, παρά τα αποτελέσματα αυτά, οι οδηγοί EVs αντιμετωπίζουν με αυτοπεποίθηση αυτούς τους φόβους. Συγκεκριμένα, το 70% των Ευρωπαίων οδηγών EV σημειώνει ότι η εμπειρία που βίωσαν, ως προς το ζήτημα της εμβέλειας, ήταν καλύτερη από ό,τι περίμεναν. Αυτά τα ευρήματα χρησιμεύουν ως μια ισχυρή ένδειξη για τους οδηγούς ICE ότι η εμβέλεια δεν πρέπει να αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα για τη μετάβαση σε ένα EV.

    "Με τα EVs να υιοθετούνται πλέον ολοένα και περισσότερο, μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι αυτά τα θετικά ευρήματα θα βοηθήσουν στην αλλαγή της γνώμης εκείνων των οδηγών ICE που το στρες λειτουργεί ως τροχοπέδη στην ηλεκτροκίνηση”. είπε ο Arnaud.

    Η έρευνα αποκαλύπτει επίσης μια ισχυρή αποσύνδεση γύρω από τη φόρτιση και τις συναφείς υποδομές από τους οδηγούς ηλεκτρικών οχημάτων που χρησιμοποιούν ήδη αυτές τις εγκαταστάσεις και από την εντύπωση των οδηγών ICE που δεν έχουν ακόμη επωφεληθεί από αυτές, επισημαίνοντας εντελώς διαφορετικές απόψεις.

    Πιο συγκεκριμένα:
    •    Το 56% των Ευρωπαίων οδηγών ICE που δεν εξετάζουν την απόκτηση ενός EV, πιστεύουν ότι δεν υπάρχουν αρκετά σημεία φόρτισης
    •    Το 56% πιστεύουν ότι είναι ακριβότερα από τα αντίστοιχα βενζίνης/ντίζελ
    •    Το 48% δηλώνει ότι δεν υπάρχουν αρκετά δημοσίως προσβάσιμα σημεία φόρτισης.

    Ωστόσο, πάνω από το ένα τέταρτο των Ευρωπαίων αυτοκινητιστών EVs δηλώνουν ότι η άδεια μπαταρία (28%), ο χρόνος φόρτισης (30%) και τα υψηλό κόστος ενός EV (31%) είναι από τους μεγαλύτερους μύθους στην ηλεκτροκίνηση, υπονοώντας ότι η φόρτιση και οι συναφείς υποδομές έχουν αναπτυχθεί επαρκώς.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    10:07 17/06

    Ντεμπούτο για τη νέα BMW Σειρά 4 Gran Coupe

    H BMW παρουσιάζει τη δεύτερη, πιο προηγμένη και πιο ολοκληρώμενη γενιά της Σειράς 4 Gran Coupe.

    09:53 17/06

    Η Opel παρουσιάζει το νέο Grandland

    Με φρέσκια σχεδίαση και περισσότερες τεχνολογίες, το νέο Opel Grandland θέτει υποψηφιότητα για την κατάκτηση της κορυφής στην κατηγορία του.

    09:40 17/06

    Το SecuriAlert της Ford σας ειδοποιεί σε περίπτωση διάρρηξης

    Το SecuriAlert είναι ένα νέο σύστημα ασφαλείας της Ford που ειδοποιεί τους ιδιοκτήτες οχημάτων σε περίπτωση διάρρηξής τους.

    10:42 16/06

    Volkswagen ID.3 και ID.4: Μεγάλη αυτονομία, γρήγορη φόρτιση

    H Volkswagen μας "ξεναγεί" στα μυστικά των μπαταριών των ηλεκτρικών ID.3 και ID.4.

    10:23 16/06

    Νέα έκδοση για το DS 7 Crossback E-Tense

    Η γκάμα του plug-in υβριδικού DS 7 Crossback E-Tense εμπλουτίζεται με μια νέα και ακόμα πιο προσιτή έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς και 225 ίππους.

    10:07 16/06

    Abarth: 60 χρόνια "Turismo Competizione"

    Η φετινή χρονιά σηματοδοτεί μια ξεχωριστή επέτειο για την Abarth.

    08:49 15/06

    Alfa Romeo: Έτοιμη για τα 1000 Miglia

    Στην 39η χρονιά του ιστορικού 1000 Miglia θα συμμετέχουν τέσσερα εμβληαμτικά heritage αυτοκίνητα από τη συλλογή της Alfa Romeo.

    08:44 15/06

    Έρχεται το νέο Opel Astra

    H Opel αποκαλύπτει μερικές ενδιαφέρουσες πτυχές της σχεδίασης του νέου Astra που θα παρουσιαστεί μέσα στο τρέχον έτος.

    08:39 15/06

    Εξατομίκευση χωρίς όρια για τα Jeep Wrangler και Gladiator

    Η Jeep δημιούργησε μια εκτενέστατη γκάμα αυθεντικών αξεσουάρ για τα Wrangler και Gladiator.

    10:34 14/06

    To πρόγραμμα "Drive Now" της Alfa Romeo

    H Alfa Romeo προσφέρει το "Drive Now", ένα νέο πρόγραμμα απόκτησης των Giulia και Stelvio που κάνει πιο προσιτή από ποτέ τη μαγεία της σπορ οδήγησης.

    10:15 14/06

    Το Βατικανό κινείται ηλεκτρικά με Nissan Leaf

    H Nissan παρέδωσε ένα αμιγώς ηλεκτρικό Leaf στο Βατικανό στο πλαίσιο των κοινών περιβαλλοντικών στόχων των δύο πλευρών.

    10:00 14/06

    Κινητή υποδομή φόρτισης για το Opel Corsa-e Rally

    H Opel παρουσιάζει μια πρακτική και βιώσιμη φιλοσοφία φόρτισης για τα αυτοκίνητα του ADAC Opel e-Rally Cup.

    11:23 13/06

    To νέο Media Control από την Dacia

    Το smartphone ακολουθεί παντού τον σύγχρονο άνθρωπο. Μήπως τελικά θα ήταν έξυπνη ιδέα να αντικαταστήσει και την οθόνη πολυμέσων στο αυτοκίνητο;

    11:33 12/06

    Αύξηση πωλήσεων κατά 43% τον Μάιο για την Volvo

    H Volvo συνεχίζει να αυξάνει την εμπορική της επιρροή ανά τον κόσμο και τον μήνα που πέρασε.

    10:16 11/06

    Πόσο κοστίζει το plug-in υβριδικό Jeep Wrangler στην Ελλάδα;

    Πιο ισχυρό και φιλικό προς το περιβάλλον από ποτέ, το νέο Jeep Wrangler 4xe είναι ιδανικό για τις καθημερινές μετακινήσεις αλλά και τις εκτός δρόμου διαδρομές.