Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 31-Μαϊ-2021 10:00

    Δέκα plug-in υβριδικά μοντέλα για την Audi στην Ελλάδα

    Δέκα plug-in υβριδικά μοντέλα για την Audi στην Ελλάδα
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Audi ξεκίνησε και στην Ελλάδα η διάθεση των Q5 50 TFSI e quattro S tronic και Q5 Sportback 50 TFSI e Quattro Stronic, γεγονός που ανεβάζει το πλήθος των διαθέσιμων plug-in υβριδικών μοντέλων της σε δέκα – οκτώ άμεσα διαθέσιμα και δύο να αναμένονται μέσα στο έτος.

    Πιο αναλυτικά, η Audi διαθέτει στην ελληνική αγορά τα παρακάτω υβριδικά μοντέλα, τα οποία εφοδιάζονται με μπαταρία ιόντων λιθίου με ενεργειακή χωρητικότητα μεταξύ 13,0 και 17,9 kWh.

    Το υβριδικό κινητήριο σύστημα των μοντέλων TFSI e επιλέγει αυτόματα τη βέλτιστη στρατηγική λειτουργίας. Εκτός του στάνταρ υβριδικού τρόπου λειτουργίας Auto Hybrid, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ των λειτουργιών EV, Battery Hold και Battery Charge.

    Στο EV είναι η προεπιλεγμένη ρύθμιση κάθε φορά που ξεκινά το όχημα. Εδώ, το όχημα κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, εφόσον ο οδηγός δεν υπερβαίνει ένα μεταβλητό επίπεδο πίεσης στο πεντάλ γκαζιού.

    Στη λειτουργία Battery Hold, το σύστημα διαχείρισης διατηρεί την υπάρχουσα κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, για να καταστεί δυνατή η πλήρως ηλεκτρική οδήγηση στη συνέχεια – για παράδειγμα σε αστικές περιοχές με σχετικούς περιορισμούς στην κυκλοφορία.

    Στη πρόγραμμα Battery Charge, η κίνηση γίνεται αποκλειστικά με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος παράλληλα φορτίζει την μπαταρία για αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας, για μετέπειτα χρήση.

    Κατά τη διάρκεια της πέδησης, τα Audi TFSI e μοντέλα επανακτούν σημαντικά ποσοστά ενέργειας με τον ηλεκτροκινητήρα να χειρίζεται όλες τις μικροεπιβραδύνσεις – με άλλα λόγια, την πλειονότητα των καταστάσεων πέδησης στην καθημερινή οδήγηση.

    Σε πιο απαιτητικές καταστάσεις, ο ηλεκτροκινητήρας μοιράζεται τη διαδικασία επιβράδυνσης με το υδραυλικό σύστημα φρένων, με τα τελευταία να χρησιμοποιούνται αποκλειστικά μόνα τους μετά από ένα συγκεκριμένο, μεγαλύτερο επίπεδο επιβράδυνσης (0,4 g).

    Το σύστημα διαχείρισης πέδησης των TFSI e μοντέλων εξασφαλίζει ότι ουσιαστικά ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται διαφορές στην αίσθηση φρεναρίσματος, ανεξάρτητα από τα χρησιμοποιούμενα είδη πέδησης.

    •    A3 Sportback 40 TFSI e S tronic με συνδυασμένη ισχύ 204 PS
    - Βενζινοκινητήρας 1.4 TFSI με 150 PS και ηλεκτροκινητήρας 116 PS
    - Ηλεκτρική αυτονομία έως 78 χιλιόμετρα
    - Πλήρης φόρτιση σε οικιακή πρίζα σούκο σε περίπου 5 ώρες, σε βιομηχανικού τύπου πρίζα σε περίπου 4 ώρες 30΄
    - Κάτω από το όριο των 50 γρμ. /χλμ. στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα
    - Λιανική τιμή προ φόρων από 32.924 €, μηδενική φορολογική επιβάρυνση

    •    Q3 45 TFSI e S tronic με συνδυασμένη ισχύ 245 PS 
    - Βενζινοκινητήρας 1.4 TFSI με 150 PS και ηλεκτροκινητήρας 116 PS
    - Ηλεκτρική αυτονομία έως 59 χιλιόμετρα
    - Πλήρης φόρτιση σε οικιακή πρίζα σούκο σε περίπου 5 ώρες, σε βιομηχανικού τύπου πρίζα σε περίπου 3 ώρες 45΄
    - Κάτω από το όριο των 50 γρμ/χλμ. στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα
    - Λιανική τιμή προ φόρων από 34.900 €, μηδενική φορολογική επιβάρυνση

    Audi Q3

    •    Q3 Sportback 45 TFSI e Stronic με συνδυασμένη ισχύ 245 PS
    - Βενζινοκινητήρας 1.4 TFSI με 150 PS και ηλεκτροκινητήρας 116 PS
    - Ηλεκτρική αυτονομία έως 59 χιλιόμετρα
    - Πλήρης φόρτιση σε οικιακή πρίζα σούκο σε περίπου 5 ώρες, σε βιομηχανικού τύπου πρίζα σε περίπου 3 ώρες 45΄
    - Κάτω από το όριο των 50 γρμ./χλμ. στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα
    - Λιανική τιμή προ φόρων από 37.683 €, μηδενική φορολογική επιβάρυνση

    Audi Q3 Sportback

    •    Q5 50 TFSI e quattro S tronic με συνδυασμένη ισχύ 299 PS
    - Βενζινοκινητήρας 2.0 TFSI με 265 PS και ηλεκτροκινητήρας 143 PS
    - Ηλεκτρική αυτονομία έως 67 χιλιόμετρα
    - Πλήρης φόρτιση σε οικιακή πρίζα σούκο σε περίπου 6 ώρες 30΄, σε βιομηχανικού τύπου πρίζα σε περίπου 2 ώρες 30΄
    - Κάτω από το όριο των 50 γρμ./χλμ. στις εκπομπές διοξεδίου του άνθρακα
    - Λιανική τιμή προ φόρων από 48.856 €, ετήσια φορολογική επιβάρυνση 355 €

    Audi Q5

    •    Q5 Sportback 50 TFSI e quattro S tronic με συνδυασμένη ισχύ 299 PS
    - Βενζινοκινητήρας 2.0 TFSI με 265 PS και ηλεκτροκινητήρας 143 PS
    - Ηλεκτρική αυτονομία έως 67 χιλιόμετρα
    - Πλήρης φόρτιση σε οικιακή πρίζα σούκο σε περίπου 6 ώρες 30΄, σε βιομηχανικού τύπου πρίζα σε περίπου 2 ώρες 30΄
    - Κάτω από το όριο των 50 γρμ./χλμ. στις εκπομπές διοξεδίου του άνθρακα
    - Λιανική τιμή προ φόρων από 52.791 €, ετήσια φορολογική επιβάρυνση 512 €

    Audi Q5 Sportback

    •    Q7 55 TFSI e quattro tiptronic με συνδυασμένη ισχύ 381 PS
    - Βενζινοκινητήρας 3.0 TFSI με 340 PS και ηλεκτροκινητήρας 136 PS
    - Ηλεκτρική αυτονομία έως 52 χιλιόμετρα
    - Πλήρης φόρτιση σε οικιακή πρίζα σούκο σε περίπου 8 ώρες 15΄, σε βιομηχανικού τύπου πρίζα σε περίπου 2 ώρες 30΄
    - Εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα 57 γρμ./χλμ.
    - Λιανική τιμή προ φόρων από τις 63.229 €

    Audi Q7

    •    Q8 60 TFSI e quattro tiptronic με συνδυασμένη ισχύ 462 PS
    - Βενζινοκινητήρας 3.0 TFSI με 340 PS και ηλεκτροκινητήρας 136 PS
    - Ηλεκτρική αυτονομία έως 53 χιλιόμετρα
    - Πλήρης φόρτιση σε οικιακή πρίζα σούκο σε περίπου 8 ώρες 15΄, σε βιομηχανικού τύπου πρίζα σε περίπου 2 ώρες 30΄
    - Εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα 64 γρμ./χλμ.
    - Λιανική τιμή προ φόρων από τις 79.294 €

    Audi Q8

    •    A6 50 TFSI e quattro S tronic με συνδυασμένη ισχύ 299 PS
    - Βενζινοκινητήρας 2.0 TFSI με 265 PS και ηλεκτροκινητήρας 143 PS
    - Ηλεκτρική αυτονομία έως 72 χιλιόμετρα
    - Πλήρης φόρτιση σε οικιακή πρίζα σούκο σε περίπου 8 ώρες 15΄, σε βιομηχανικού τύπου πρίζα σε περίπου 2 ώρες 30΄
    - Κάτω από το όριο των 50 γρμ/χλμ. διοξειδίου του άνθρακα
    - Λιανική τιμή προ φόρων από τις 57.620 €, ετήσια φορολογική επιβάρυνση 365 €

    Audi A6
     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    10:19 24/06

    Θα εμπιστευόσασταν τα δέματά σας σε ένα van χωρίς οδηγό;

    Η Ford ανακοίνωσε το νέο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Έρευνας Αυτόνομων Οχημάτων ώστε να γίνει αντιληπτό πώς τα αυτόνομα οχήματα ενσωματώνονται σε μία επιχείρηση.

    10:01 24/06

    Η σύγχρονη ιστορία της Dacia

    Μία σύντομη αναδρομή στη νεότερη ιστορία της Dacia, της εταρείας από την Ρουμανία που αποτελεί μέλος του Groupe Renault από το 2009.

    09:26 24/06

    Αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας από τη Skoda στην Ινδία

    Η Skoda δεν έμεινε αδρανής στην υγειονομική και ανθρωπιστική κρίση που αντιμετωπίζει η Ινδία την τελευταία περίοδο εξαιτίας της πανδημίας Covid-19.

    10:06 23/06

    Η Volvo διερευνά την παραγωγή χάλυβα χωρίς ορυκτά

    Η Volvο διερευνά τις δυνατότητες ανάπτυξης υψηλής ποιότητας χάλυβα χωρίς ορυκτά, για χρήση στην αυτοκινητοβιομηχανία.

    09:38 23/06

    Κυκλικό σύστημα ανανεώσιμης ενέργειας στο Διάστημα από την Honda

    H Honda και η JAXA, η Ιαπωνική Υπηρεσία Αεροδιαστημικής Έρευνας, διερευνούν από κοινού νέους ορίζοντες εκτός... Γης.

    09:21 23/06

    Δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες για το BMW i Hydrogen Next

    H BMW δοκιμάζει στην πράξη το i Hydrogen Next, ένα πρωτότυπο μοντέλο που καταναλώνει υδρογόνο, το οποίο παράγει μηδενικές εκπομπές ρύπων.

    09:37 22/06

    Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου Nissan Qashqai

    To εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland σηματοδοτεί την έναρξη παραγωγής του νέου Qashqai με τη δέσμευση να εμπνεύσει τις μελλοντικές γενιές.

    09:26 22/06

    Η Honda ιδρύει την startup εταιρεία Ashirase

    Η Ashirase αυτή τη στιγμή εξελίσσει ένα σύστημα πλοήγησης που τοποθετείται στα παπούτσια για την υποστήριξη ατόμων με προβλήματα όρασης στο περπάτημα.

    09:15 22/06

    Η ομάδα-όνειρο της Audi για το Ράλι Ντακάρ

    Η ομάδα της Audi ανακοινώθηκε επίσημα και περιλαμβάνει έναν πολυνίκη του Ντακάρ, έναν Παγκόσμιο Πρωταθλητή Ράλι και έναν Πρωταθλητή του DTM.

    10:33 21/06

    O Jean-Pierre Ploue στο τιμόνι του σχεδιαστικού τμήματος της Lancia

    Ο αναγέννηση της Lancia αρχίζει με αργά αλλά σταθερά όπως φαίνεται βήματα να παίρνει σάρκα και οστά.

    11:44 20/06

    Οι καλλονές της Alfa Romeo στην πασαρέλα της Ρώμης

    Στο Roma Eternal Beauties Concours, σε ένα ξεχωριστό θεσμό καλλιστείων για κλασσικά αυτοκίνητα, η Alfa Romeo συμμετέχει με δύο από τα ομορφότερα μοντέλα της.

    09:59 19/06

    Ξεκίνησαν στην Ιαπωνία οι προπαραγγελίες του νέου Nissan Ariya

    Η αναβαθμισμένη ψηφιακή εμπειρία αγοράς του νέου Nissan Ariya, η οποία είναι διαθέσιμη στην Ιαπωνία, θα λανσαριστεί σε περισσότερες αγορές ανά την υφήλιο.

    09:13 18/06

    H ΒΜW παρουσιάζει τις νέες Χ3 και X4

    H BMW παρουσιάζει τις ανανεωμένες Χ3 και Χ4 καθώς και τις κορυφαίες σπορ εκδόσεις τους που φέρουν τη διακριτική ονομασία M Competition.

    08:58 18/06

    Νέες εκδόσεις για τα Volkswagen ID.3 και ID.4

    H γκάμα των δύο ηλεκτρικών μοντέλων της οικογένειας ID. της Volkswagen εμπλουτίζεται τώρα με νέες εκδόσεις.

    08:46 18/06

    H Alfa Romeo προσκαλεί τους Alfisti για τα 111α γενέθλιά της

    Την Πέμπτη 24 Ιουνίου η Anonima Lombarda Fabbrica Automobili (A.L.F.A.), η οποία το 1918 θα ονομαζόταν Alfa Romeo, γιορτάζει 111 χρόνια ζωής.

    10:07 17/06

    Ντεμπούτο για τη νέα BMW Σειρά 4 Gran Coupe

    H BMW παρουσιάζει τη δεύτερη, πιο προηγμένη και πιο ολοκληρώμενη γενιά της Σειράς 4 Gran Coupe.