Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 26-Μαϊ-2021 09:44

    H Audi μας ξεναγεί στα μυστικά του… τιμονιού

    H Audi μας ξεναγεί στα μυστικά του… τιμονιού
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το σύστημα διεύθυνσης των οχημάτων έχει τόση ιστορία όση και το ίδιο το αυτοκίνητο. Είναι δεδομένο ότι ένα όχημα ιδανικά θα κινηθεί στην επιθυμητή κατεύθυνση σύμφωνα με την κίνηση του τιμονιού. Αλλά οι τεχνολογίες πίσω από αυτό είναι περίπλοκες και έχουν εξελιχθεί όλο και περισσότερο τις τελευταίες δεκαετίες.

    Ο Carsten Jablonowski, Driving Characteristics Development Team Lead, εξηγεί την περίπλοκη διαδικασία βελτίωσης του πλαισίου και του συστήματος διεύθυνσης, κάτι που δίνει σε κάθε Audi την ιδιαίτερη,  μοναδική στην αυτοκινητοβιομηχανία αίσθηση ελέγχου.

    Σε τι οφείλεται η χαρακτηριστική αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης που βρίσκουμε συνήθως σε ένα Audi; > Η δύναμη που ασκεί ο οδηγός και το feedback, η πληροφόρηση που δέχεται είναι ζωτικής σημασίας για την αίσθηση του τιμονιού. Κάθε Audi μπορεί να οδηγηθεί ομαλά και με ακρίβεια με ελάχιστη προσπάθεια κατά τη διάρκεια ελιγμών και στάθμευσης - το αυτοκίνητο οδηγείται αβίαστα. Από την άλλη, αυτή η απαιτούμενη δύναμη αυξάνεται σε υψηλότερες ταχύτητες. Το αποτέλεσμα είναι ευέλικτος χειρισμός και βελτιστοποιημένη δυναμική οδήγηση - το όχημα μπορεί να κινηθεί σε καμπύλες με ακρίβεια. Ο σπορ χαρακτήρας του εκφράζεται από μια ελεγχόμενη, σταθερή αίσθηση στη μεσαία θέση του τιμονιού, στην ευθεία. Αυτό είναι αισθητό σε υψηλές ταχύτητες, με την οδήγηση να επηρεάζεται όχι μόνο από την ταχύτητα, αλλά και από τους πλευρικούς ανέμους και τις οδικές συνθήκες. Ο οδηγός πρέπει ακόμη να συμμετέχει, αλλά με πολύ λιγότερη δύναμη. Ένας αισθητήρας μετρά συνεχώς τη γωνία διεύθυνσης του τιμονιού. Η αυτοευθυγράμμιση του τιμονιού είναι πάντοτε αισθητή και ενισχύεται από την υψηλή δύναμη επαναφοράς. Η βέλτιστη αίσθηση διεύθυνσης σημαίνει επίσης ότι ένα αυτοκίνητο ανταποκρίνεται στις εντολές, με ανεπαίσθητη χρονική καθυστέρηση. Ο λανθάνων χρόνος μεταξύ της κίνησης του τιμονιού και της εφαρμογής στους άξονες ανέρχεται σε λίγα μόλις χιλιοστά του δευτερολέπτου.

    Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την αίσθηση; > Η ισορροπία του συστήματος διεύθυνσης επηρεάζεται ουσιαστικά από τα τρία στοιχεία της φυσικής οδήγησης: διαμήκη, πλευρική και κατακόρυφη δυναμική. Εκτός από την επιτάχυνση και την επιβράδυνση του οχήματος, οι πλευρικές δυνάμεις που προκύπτουν κατά την οδήγηση σε καμπύλη τροχιά, καθώς και οι διακυμάνσεις του φορτίου των τροχών και οι δονήσεις μάζας στο σασί έχουν επίσης αντίκτυπο. Ο κύριος στόχος για τους μηχανικούς της Audi είναι η κατάλληλη ανατροφοδότηση από τις δυνάμεις του μπροστινού άξονα σε σχέση με τις συνθήκες οδήγησης, την ισορροπία, το επίπεδο πρόσφυσης και τις ανωμαλίες στον δρόμο. Το καλά βαθμονομημένο τιμόνι αποκρίνεται προβλέψιμα και γραμμικά ή προοδευτικά, ανάλογα με την κατάσταση. Και επικοινωνεί πάντα το πότε έχουν προσεγγιστεί τα όρια της φυσικής. Για παράδειγμα, η ροπή διεύθυνσης μειώνεται αισθητά όταν το αυτοκίνητο φτάσει στην υψηλότερη δυνατή δύναμη στροφής στον μπροστινό άξονα, δηλαδή όταν ξεκινά η υποστροφή. Για το λόγο αυτό, το τιμόνι συμβάλλει ουσιαστικά στην αίσθηση της ασφαλούς οδήγησης.

    Πώς κερδίζει κάθε μοντέλο τον προσωπικό του χαρακτήρα στο συγκεκριμένο τομέα; > Στην Audi, η δύναμη που πρέπει να ασκήσει ο οδηγός στο σύστημα διεύθυνσης για κάθε μοντέλο, καθορίζεται σε ένα συγκεκριμένο εύρος. Για παράδειγμα, ως κόμπακτ σπορ αυτοκίνητα, τα μοντέλα S και RS απαιτούν υψηλότερη δύναμη από το Audi A1 ή A3. Επιπλέον, ο λεπτός συντονισμός του συστήματος διεύθυνσης διαφέρει ανάλογα με τον κινητήρα ή το πλαίσιο. Ο στόχος των μηχανικών είναι πάντα βέλτιστα ισορροπημένα χαρακτηριστικά διεύθυνσης που προσφέρουν μια ισορροπία μεταξύ ασφάλειας, άνεσης και σπορ αίσθησης για κάθε μεμονωμένη σειρά. Οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Audi drive select για να προσαρμόσουν τα χαρακτηριστικά διεύθυνσης σε διάφορες λειτουργίες. Στο "dynamic” προφίλ οδήγησης, για παράδειγμα, το τιμόνι βαραίνει και απαιτείται μεγαλύτερη δύναμη, από ό,τι στη ρύθμιση "comfort”.

    Γιατί όλοι χρησιμοποιούμε τιμόνια; > Το τιμόνι είναι το κυρίαρχο χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου για πάνω από 120 χρόνια. Στην αρχή, υπήρχε ένας μοχλός ή μία ράβδος διεύθυνσης. Με αυτόν τον τρόπο ο οδηγός άλλαζε τη γωνία διεύθυνσης των τροχών. Ωστόσο, αυτό το τιμόνι ήταν οτιδήποτε άλλο από ακριβές ή ευέλικτο. Με το σχεδιασμό του τιμονιού, ο Γάλλος μηχανικός Alfred Vacheron ανέπτυξε μια τεχνική εναλλακτική λύση για πρώτη φορά, προκειμένου να βελτιστοποιήσει τον έλεγχο των εμπρός τροχών με το "volant” του. Το σημαντικό, ο κυκλικός ελεγκτής επέτρεψε τη μετάδοση της γωνίας διεύθυνσης σε πολλαπλές περιστροφές. Λίγο μετά την εισαγωγή του, το τιμόνι εξελίχθηκε ως παγκόσμιο πρότυπο.

    Πώς εξελίχθηκαν τα τιμόνια της Audi με την πάροδο του χρόνου; > Ακόμα και τα παλαιότερα οχήματα της Audi όπως τα Type Α και Type Β ήταν εξοπλισμένα με τιμόνια, τα οποία τότε ήταν ακόμη πολύ μεγάλα. Έχουν συμβεί πολλά από τότε - το τιμόνι έχει εξελιχθεί παράλληλα με το αυτοκίνητο. Χάρη στο υδραυλικό τιμόνι, το οποίο η Audi παρουσίασε τη δεκαετία του 1980, έγινε μικρότερο και πιο εύχρηστο. Η δομή και η λειτουργία του έχουν επίσης αλλάξει. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας του 1980, ένα τιμόνι με σύνθετο πλαίσιο που ενσωμάτωνε μόνο τη λειτουργία κόρνας εξακολουθούσε να χρησιμοποιείται.

    Audi

    Το 1991, ο αερόσακος οδηγού έγινε στάνταρ. Εισήχθησαν επίσης τα πρώτα κουμπιά, όπως ο έλεγχος έντασης του ηχοσυστήματος. Σήμερα, η τελευταία γενιά τιμονιών της Audi αποτελείται από ένα πλαίσιο από ελαφρό μέταλλο που είναι σημαντικά ελαφρύτερο από χαλύβδινες κατασκευές και έχει άλλα πλεονεκτήματα σε σχέση με την αντοχή, τα χαρακτηριστικά απόσβεσης και τη δυνατότητα χύτευσης. Προσφέρει έως και 18 λειτουργίες και χωρητική αναγνώριση επαφής των χεριών, η οποία συνεργάζεται με τα συστήματα υποβοήθησης και υλοποιείται πλέον σε όλα τα τιμόνια Audi. 

    Τι καθορίζει τον σχεδιασμό και την εργονομία ενός τιμονιού; > Σταθερά μεγέθη έχουν καθιερωθεί για σχεδιασμό και αίσθηση. Υπάρχει ένα κριτήριο στην Audi: η γεωμετρία και το κέντρο της στεφάνης πρέπει να είναι όσο το δυνατόν μικρότερα και συμπαγή. Ταυτόχρονα, τα τιμόνια πρέπει να έχουν σπορ σχεδιασμό. Η Audi καθόρισε τα 375 χιλιοστά ως την ιδανική διάμετρο της στεφάνης του τιμονιού και αυτό ισχύει σε όλες τις σειρές. Ο οβάλ σχεδιασμός του προφίλ στεφάνης αντιστοιχεί σε ένα φυσικά κλειστό περίγραμμα παλάμης. Η διάμετρός του είναι περίπου 30 έως 36 χιλιοστά, το οποίο αντιπροσωπεύει ήδη το κατώτερο όριο του δυνατού, δεδομένης της χωρητικής αναγνώρισης επαφής των χεριών και της θέρμανσης του τιμονιού. Όλα αυτά τα τιμόνια έχουν διπλό αφρώδες υλικό και συνεπώς προσφέρουν πολύ καλή επιφανειακή ομοιογένεια και αίσθηση ολίσθησης. 

    Οι θέσεις των ακτίνων πρέπει να ταιριάζουν με τη βασική διάταξη της θέσης του οδηγού και να μην αποκρύπτουν τη θέαση των οργάνων ή των paddles. Σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, οι ακτίνες στα τιμόνια Audi έχουν πραγματικά πολύ λεπτό σχεδιασμό - μια πρόκληση όσον αφορά την αντοχή και την ασφάλεια σύγκρουσης. Ένα άλλο δόγμα: όλα τα όργανα ελέγχου στο τιμόνι πρέπει να είναι προσβάσιμα με τους δύο αντίχειρες χωρίς να επηρεάζεται η οδήγηση.

    Τι είναι η χωρητική αναγνώριση επαφής των χεριών; > Η χωρητική αναγνώριση επαφής των χεριών υποστηρίζει λειτουργίες υποβοήθησης οδήγησης με παρέμβαση διεύθυνσης και έτσι δημιουργεί πρόσθετη ασφάλεια – για παράδειγμα όταν αλλάζει κανείς λωρίδα. Μία επιφάνεια αισθητήρα κάτω από το εξωτερικό στρώμα αφρώδους επένδυσης στη στεφάνη του τιμονιού μπορεί να επιβεβαιώσει εάν ο οδηγός έχει ή όχι τα χέρια του στο τιμόνι. Δεν απαιτεί δύναμη ή πίεση, μπορεί να αισθανθεί ακόμη και μια πολύ απαλή επαφή για να επιτρέπει τη χαλαρή οδήγηση. Η μονάδα ελέγχου που είναι ενσωματωμένη στο τιμόνι αξιολογεί συνεχώς αυτήν την επαφή και αναγνωρίζει εάν ο οδηγός είναι έτοιμος να ασχοληθεί με την κυκλοφορία. Το τιμόνι δεν μπορεί να παραμείνει περισσότερο από 15 δευτερόλεπτα χωρίς να το αγγίξει ο οδηγός. Μετά από αυτό, θα εμφανιστεί μια σειρά οπτικών και ακουστικών προειδοποιήσεων. Ως αποτέλεσμα, η νέα γενιά τιμονιών αυξάνει την άνεση σε σύγκριση με τις λύσεις με βάση τη ροπή που εφαρμόζεται στο τιμόνι. Αυτό συμβαίνει επειδή οι οδηγοί έπρεπε προηγουμένως να μετακινήσουν ενεργά το τιμόνι για να σηματοδοτήσουν στα συστήματα υποβοήθησης ότι είχαν τον έλεγχο του αυτοκινήτου, ακόμη και σε ευθεία.

    Υπό ποιες συνθήκες υποβοηθείται το τιμόνι; > Ορισμένα συστήματα υποβοήθησης υποστηρίζουν τον οδηγό σε κρίσιμες καταστάσεις με διορθωτικές παρεμβάσεις διεύθυνσης. Το Adaptive Cruise Assist (ACA) με το ενσωματωμένο ενεργό Lane Assist κρατά το αυτοκίνητο σταθερά στη μέση της λωρίδας. Εάν πλησιάσει στις ενδείξεις λωρίδας χωρίς ενεργοποιημένο φλας, το σύστημα βοηθά τον οδηγό να επιστρέψει στη λωρίδα μέσω ήπιων αλλά αισθητών παρεμβάσεων διεύθυνσης. Κατά την οδήγηση πάνω σε όρια λωρίδας, ο οδηγός μπορεί να προειδοποιηθεί μέσω απτικής ανατροφοδότησης.

    To Traffic jam assist - το οποίο είναι επίσης ένα υποσύστημα ACC - βοηθά σε εύρος ταχύτητας έως και 65 χλμ./ώρα σε οχήματα με αυτόματο κιβώτιο. Ο βοηθός καθοδηγεί το αυτοκίνητο κάνοντας απαλές μικροδιορθώσεις διεύθυνσης και προσανατολίζεται ανάλογα με όρια λωρίδας κυκλοφορίας, όρια στην άκρη του δρόμου και άλλα οχήματα.

    To Collision avoidance assist μπορεί να βοηθήσει τον οδηγό σε μια κατάσταση που αναγνωρίζει ως κρίσιμη για να οδηγήσει το όχημα γύρω από ένα εμπόδιο. Εάν ο οδηγός αποφύγει ενεργά το εμπόδιο μετά τη λήψη της επείγουσας προειδοποίησης, η βοήθεια αποφυγής σύγκρουσης βοηθά εφαρμόζοντας στοχευμένο φρενάρισμα στους τροχούς και αυξάνοντας ή μειώνοντας τη ροπή διεύθυνσης. Έτσι, εάν ο οδηγός οδηγεί πολύ μακριά, το σύστημα μειώνει τη ροπή διεύθυνσης και εάν ο οδηγός δεν οδηγεί αρκετά μακριά, την αυξάνει. Το ίδιο γίνεται με τον αντίστοιχο τρόπο όταν επιστρέφει στη λωρίδα.

    Το Park assist, αφού εντοπίσει έναν κατάλληλο κάθετο ή παράλληλο χώρο στάθμευσης μέσω αισθητήρων υπερήχων, οδηγεί αυτόματα το όχημα. Ο οδηγός πρέπει να επιταχύνει, να αλλάξει ταχύτητα, να φρενάρει και να επιβλέπει τη διαδικασία στάθμευσης.

    Audi

    To ηλεκτρομηχανικό τιμόνι
    Το ηλεκτρομηχανικό υποβοηθούμενο τιμόνι είναι η σύγχρονη κατάσταση και μπορεί να βρεθεί σε κάθε σύγχρονο premium αυτοκίνητο. Το σύστημα λειτουργεί χωρίς υδραυλικά εξαρτήματα και έτσι εξοικονομεί σημαντική ποσότητα ενέργειας. Κάνει επίσης τεχνικά δυνατά όλα τα συστήματα υποβοήθησης με επέμβαση διεύθυνσης. Το τιμόνι προσφέρει ρυθμιζόμενη ταχύτητα διεύθυνσης και συμβάλλει στην σταθερότητα της κατεύθυνσης. Με αυτόν τον τρόπο, ο οδηγός έχει μια σπορ αίσθηση τιμονιού και παίρνει εξαιρετικά ακριβή, διαφοροποιημένα μηνύματα από το δρόμο.

    To ηλεκτρομηχανικό προοδευτικό τιμόνι
    "Προοδευτικό” σημαίνει ότι το σύστημα διεύθυνσης συμπεριφέρεται διαφορετικά ανάλογα με τη γωνία του τιμονιού. Το τιμόνι και τα γρανάζια είναι ειδικά σχεδιασμένα για τον σκοπό αυτό. Σε μια απότομη γωνία διεύθυνσης, η σχέση μετάδοσης είναι μικρότερη και η οδήγηση πολύ άμεση. Όταν ο οδηγός πρέπει να κάνει ελιγμούς ή να σταθμεύσει, το μόνο που χρειάζεται είναι δυόμισι περιστροφές του τιμονιού απ’ άκρη σε άκρη. Ο οδηγός θα βιώσει μια πιο δυναμική οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους με στροφές λόγω της πιο άμεσης μετάδοσης. Η υποβοήθηση προσαρμόζεται στην ταχύτητα οδήγησης. Σε χαμηλές ταχύτητες, βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο για ευελιξία και μειώνεται καθώς αυξάνεται η ταχύτητα. Το ηλεκτρομηχανικό προοδευτικό τιμόνι είναι η πιο διαδεδομένη τεχνολογία συστήματος διεύθυνσης στην Audi.

    H τετραδιεύθυνση
    Με το Q7, η Audi παρουσίασε την τετραδιεύθυνση το 2014 και, με αυτόν τον τρόπο, έθεσε ένα νέο πρότυπο σε σχέση με την ευελιξία. Το σύστημα μπορεί να ρυθμίσει τις γωνίες διεύθυνσης στον μπροστινό και στον πίσω άξονα ανεξάρτητα τον ένα από τον άλλο. Το σήμα στροφής μεταδίδεται ηλεκτρικά στον σύνδεσμο του τιμονιού και στους ενεργοποιητές στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου μέσω ενός συστήματος drive-by-wire. 

    Σε χαμηλές ταχύτητες, οι πίσω τροχοί περιστρέφονται έως και πέντε μοίρες στην αντίθετη κατεύθυνση των εμπρός τροχών. Αυτό μειώνει την ακτίνα στροφής κατά περίπου ένα μέτρο και είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο κατά τον ελιγμό και τη στάθμευση. Ξεκινώντας με ταχύτητες περίπου 60 χλμ./ώρα, ωστόσο, οι πίσω τροχοί ακολουθούν την κίνηση των εμπρός τροχών. Η περιστροφή έως και δύο μοίρες στην ίδια κατεύθυνση καθιστά τη συμπεριφορά οδήγησης στον αυτοκινητόδρομο και τις ταχύτητες ταχείας κυκλοφορίας πιο ήρεμες συνολικά και αυξάνει τη σταθερότητα σε συνεχείς στροφές. Επιπλέον, το συγκεκριμένο σύστημα διεύθυνσης καθιστά τα premiumSUV της Audi μεταξύ των πιο ευέλικτων μοντέλων στην κατηγορία τους. 

    Δυναμικό τιμόνι και τετραδιεύθυνση
    Αυτή τη στιγμή είναι η κορυφαία τεχνολογία μεταξύ των συστημάτων διεύθυνσης της Audi και συνδυάζει δυναμικό σύστημα διεύθυνσης στον μπροστινό άξονα με σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα. Με αυτό το σύστημα, η Audi διερευνά τα όρια του φυσικού δυνατού. Το σύστημα προσφέρει σημαντικά οφέλη, ειδικά στο όριο. Συνδυάζει άμεση, σπορ απόκριση διεύθυνσης με αριστοτεχνική σταθερότητα οδήγησης ή, εν συντομία: διαχείριση με εξαιρετικά υψηλή ακρίβεια. Ο λόγος του τιμονιού αλλάζει σε εύρος από 9,5 έως 17,0, με αποτέλεσμα να είναι άμεσο σε χαμηλές ταχύτητες και σταθερό στις υψηλές.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    10:06 23/06

    Η Volvo διερευνά την παραγωγή χάλυβα χωρίς ορυκτά

    Η Volvο διερευνά τις δυνατότητες ανάπτυξης υψηλής ποιότητας χάλυβα χωρίς ορυκτά, για χρήση στην αυτοκινητοβιομηχανία.

    09:38 23/06

    Κυκλικό σύστημα ανανεώσιμης ενέργειας στο Διάστημα από την Honda

    H Honda και η JAXA, η Ιαπωνική Υπηρεσία Αεροδιαστημικής Έρευνας, διερευνούν από κοινού νέους ορίζοντες εκτός... Γης.

    09:21 23/06

    Δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες για το BMW i Hydrogen Next

    H BMW δοκιμάζει στην πράξη το i Hydrogen Next, ένα πρωτότυπο μοντέλο που καταναλώνει υδρογόνο, το οποίο παράγει μηδενικές εκπομπές ρύπων.

    09:37 22/06

    Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου Nissan Qashqai

    To εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland σηματοδοτεί την έναρξη παραγωγής του νέου Qashqai με τη δέσμευση να εμπνεύσει τις μελλοντικές γενιές.

    09:26 22/06

    Η Honda ιδρύει την startup εταιρεία Ashirase

    Η Ashirase αυτή τη στιγμή εξελίσσει ένα σύστημα πλοήγησης που τοποθετείται στα παπούτσια για την υποστήριξη ατόμων με προβλήματα όρασης στο περπάτημα.

    09:15 22/06

    Η ομάδα-όνειρο της Audi για το Ράλι Ντακάρ

    Η ομάδα της Audi ανακοινώθηκε επίσημα και περιλαμβάνει έναν πολυνίκη του Ντακάρ, έναν Παγκόσμιο Πρωταθλητή Ράλι και έναν Πρωταθλητή του DTM.

    10:33 21/06

    O Jean-Pierre Ploue στο τιμόνι του σχεδιαστικού τμήματος της Lancia

    Ο αναγέννηση της Lancia αρχίζει με αργά αλλά σταθερά όπως φαίνεται βήματα να παίρνει σάρκα και οστά.

    11:44 20/06

    Οι καλλονές της Alfa Romeo στην πασαρέλα της Ρώμης

    Στο Roma Eternal Beauties Concours, σε ένα ξεχωριστό θεσμό καλλιστείων για κλασσικά αυτοκίνητα, η Alfa Romeo συμμετέχει με δύο από τα ομορφότερα μοντέλα της.

    09:59 19/06

    Ξεκίνησαν στην Ιαπωνία οι προπαραγγελίες του νέου Nissan Ariya

    Η αναβαθμισμένη ψηφιακή εμπειρία αγοράς του νέου Nissan Ariya, η οποία είναι διαθέσιμη στην Ιαπωνία, θα λανσαριστεί σε περισσότερες αγορές ανά την υφήλιο.

    09:13 18/06

    H ΒΜW παρουσιάζει τις νέες Χ3 και X4

    H BMW παρουσιάζει τις ανανεωμένες Χ3 και Χ4 καθώς και τις κορυφαίες σπορ εκδόσεις τους που φέρουν τη διακριτική ονομασία M Competition.

    08:58 18/06

    Νέες εκδόσεις για τα Volkswagen ID.3 και ID.4

    H γκάμα των δύο ηλεκτρικών μοντέλων της οικογένειας ID. της Volkswagen εμπλουτίζεται τώρα με νέες εκδόσεις.

    08:46 18/06

    H Alfa Romeo προσκαλεί τους Alfisti για τα 111α γενέθλιά της

    Την Πέμπτη 24 Ιουνίου η Anonima Lombarda Fabbrica Automobili (A.L.F.A.), η οποία το 1918 θα ονομαζόταν Alfa Romeo, γιορτάζει 111 χρόνια ζωής.

    10:07 17/06

    Ντεμπούτο για τη νέα BMW Σειρά 4 Gran Coupe

    H BMW παρουσιάζει τη δεύτερη, πιο προηγμένη και πιο ολοκληρώμενη γενιά της Σειράς 4 Gran Coupe.

    09:53 17/06

    Η Opel παρουσιάζει το νέο Grandland

    Με φρέσκια σχεδίαση και περισσότερες τεχνολογίες, το νέο Opel Grandland θέτει υποψηφιότητα για την κατάκτηση της κορυφής στην κατηγορία του.

    09:40 17/06

    Το SecuriAlert της Ford σας ειδοποιεί σε περίπτωση διάρρηξης

    Το SecuriAlert είναι ένα νέο σύστημα ασφαλείας της Ford που ειδοποιεί τους ιδιοκτήτες οχημάτων σε περίπτωση διάρρηξής τους.

    10:42 16/06

    Volkswagen ID.3 και ID.4: Μεγάλη αυτονομία, γρήγορη φόρτιση

    H Volkswagen μας "ξεναγεί" στα μυστικά των μπαταριών των ηλεκτρικών ID.3 και ID.4.