Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 21-Απρ-2021 16:32

    7 στους 10 Ευρωπαίους βλέπουν θετικά την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου

    7 στους 10 Ευρωπαίους βλέπουν θετικά την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Έρευνα της Nissan καταδεικνύει ότι το 70% των Ευρωπαίων οδηγών θα θεωρούσε ένα ηλεκτρικό όχημα ως το επόμενο αυτοκίνητό τους. Ο πιο δημοφιλής λόγος για τους οδηγούς που εξετάζουν μια τέτοια αγορά, είναι τα περιβαλλοντικά οφέλη που προσφέρει ένα όχημα μηδενικών εκπομπών (το 49% των ερωτηθέντων).

    Η συγκεκριμένη πανευρωπαϊκή έρευνα είναι η πιο ολοκληρωμένη έρευνα της Nissan σχετικά με τις οδηγικές συνήθειες και την εμπειρία φόρτισης των οδηγών EVs, μέχρι σήμερα. Καταρρίπτοντας πολλούς από τους μύθους που σήμερα εμποδίζουν τους οδηγούς να κάνουν τη μετάβαση, η έρευνα δείχνει ότι υπάρχουν πολλοί καλοί λόγοι για να αποκτήσετε ένα EV.

    Για να καταλάβει τι παρακινεί ή εμποδίζει τους οδηγούς να στραφούν στην ηλεκτρική κινητικότητα, η Nissan διεξήγαγε την έρευνα σε 7.000 αυτοκινητιστές σε ολόκληρη την Ευρώπη, διαχωρίζοντας το δείγμα  των ερωτηθέντων αυτοκινητιστών EV και ICE (κινητήρα εσωτερικής καύσης).  Τα αρχικά ευρήματα που δημοσιεύθηκαν πρόσφατα, αποκάλυψαν ότι η ικανοποίηση των οδηγών από ένα EV  βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο, με το 89%  των οδηγών EV να δηλώνουν ότι η μετάβαση σε ένα ηλεκτρικό όχημα ήταν η σωστή απόφαση. Το 74% αισθάνονται πιο άνετοι και το 77% το βρίσκουν πιο ξεκούραστο στην οδήγηση από ό, τι ένα όχημα ICE.

    Με το 97%  των οδηγών EV να δηλώνουν ότι η μετάβαση από  ICE σε EV "ήταν όπως αναμενόταν" ή "ευκολότερη", γίνεται αντιληπτό ότι απεικονίζεται  μια πολλά υποσχόμενη προοπτική για όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν το ταξίδι τους στην  ηλεκτροκίνηση.

    Επιπλέον, η πλειοψηφία (70%) των οδηγών παραδέχεται ότι η αυτονομία των EVs τους είναι καλύτερη από την αναμενόμενη πριν από την αγορά. 

    "Με αυτήν τη νέα έρευνα, βλέπουμε από πρώτο χέρι ότι οι Ευρωπαίοι οδηγοί αγκαλιάζουν την ηλεκτροκίνηση. Καθώς συνεχίζουν να διερευνούν τι προσφέρουν τα ηλεκτρικά οχήματα, δεσμευόμαστε να τους δείξουμε τα τεράστια οφέλη της ηλεκτρικής κινητικότητας και πόσο εύκολο στην πραγματικότητα είναι να κάνουμε αυτή την μετάβαση” δήλωσε ο Arnaud Charpentier, Περιφερειακός αντιπρόεδρος της Nissan AMIEO, αρμόδιος για την Προϊοντική Στρατηγική και την Τιμολόγηση.

    "Από το χαμηλό κόστος χρήσης  έως τις εκπληκτικές επιδόσεις, ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως το Nissan Leaf έχουν αναβαθμίσει την καθημερινή οδηγική εμπειρία προς το καλύτερο”.

    Παρά τις αντιθέσεις που προκύπτουν μεταξύ των αυτοκινητιστών EV και των αντίστοιχων ICE, η σημασία της βιωσιμότητας παραμένει ξεκάθαρη, με  σχεδόν το 85%  όλων των οδηγών που ερωτήθηκαν να εκτιμούν την αξία των πρώτων για το ότι είναι φιλικά προς το περιβάλλον.

    Η δύναμη της αλλαγής

    Η έρευνα απεικονίζει την ηλεκτρική οδήγηση ως ευχάριστη και επιθυμητή, με το  89% των Ευρωπαίων οδηγών EV να είναι ικανοποιημένοι με την εμπειρία τους και το 78% να δηλώνει ότι είναι καλύτερη από αυτό που ανέμεναν. 

    Επιπλέον, πάνω από το ένα τρίτο (34%) των οδηγών EV αποφάσισαν να κάνουν την αλλαγή, χάρη στην προηγμένη τεχνολογία που προσφέρουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αποδεικνύοντας τον βασικό ρόλο που διαδραματίζουν αυτά τα χαρακτηριστικά στην ενίσχυση της απόλαυσης πίσω από το τιμόνι.

    Σχεδόν το ένα τρίτο (31%) των οδηγών ICE που εξετάζουν την αγορά ενός EV, επιβεβαιώνουν με την σειρά τους  ότι η προηγμένη τεχνολογία τους δελεάζει για την μετάβαση αυτή,  καθιστώντας τον ρόλο του ηλεκτρικού οχήματος στην ηλεκτρική επανάσταση πιο εμφανή από ποτέ.

    Έλεγχος του κλίματος

    Η έρευνα κατέδειξε ότι σχεδόν οι μισοί (49%) εκ των οδηγών ICE σκέφτονται την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση,  καθώς τα ηλεκτρικά οχήματα είναι φιλικά προς το περιβάλλον, με το 40%  των οδηγών EV  να έχουν πραγματοποιήσει την συγκεκριμένη αγορά για τον ίδιο λόγο. Το 33%  των οδηγών EV έλαβε την απόφαση λόγω των μηδενικών εκπομπών των ηλεκτρικών οχημάτων, υπογραμμίζοντας περαιτέρω τη σημασία της φιλικής προς το περιβάλλον κινητικότητας. Αυτό επαληθεύεται με τον καλύτερο τρόπο από το γεγονός ότι την τελευταία δεκαετία οι ιδιοκτήτες του Nissan Leaf απέτρεψαν την εκπομπή περισσότερων από 2,5 εκατομμυρίων τόνων CO2 στην ατμόσφαιρα, παγκοσμίως.

    Για να αποδείξει περαιτέρω τη δέσμευση της  να αντιμετωπίσει τις κλιματικές προκλήσεις, η Nissan έχει θέσει ως στόχο να επιτύχει την ουδετερότητα του άνθρακα στις δραστηριότητές της και στον κύκλο ζωής των προϊόντων της, έως το 2050. Για την Ευρώπη, τα ηλεκτροκίνητα οχήματα θα αντιπροσωπεύουν περίπου το ήμισυ των πωλήσεων της έως το τέλος της οικονομικής χρήσης του 2023, ενώ θα επεκτείνει την παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές  στο εργοστάσιό της στο Sunderland με το 20% της ενέργειας του εργοστασίου να προέρχεται από όλες τις επιτόπιες ανανεώσιμες πηγές και να είναι αρκετή για να κατασκευάσει κάθε Nissan Leaf που πωλείται στην Ευρώπη.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    21:39 14/05

    H Cupra μεταφέρει το DNA στη θάλασσα

    Η αντισυμβατική μάρκα και η De Antonio Yachts παρουσίασαν το πρώτο αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας.

    21:36 14/05

    To BMW Group και η Ford επενδύουν στις solid state μπαταρίες

    Η Solid Power, κορυφαία κατασκευάστρια εταιρεία solid state μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα, ανακοίνωσε μία επένδυση ύψους 130 εκατομμυρίων δολαρίων, με τις εταιρείες BMW Group, Ford Motor Company...

    21:31 14/05

    Η ηχητική φιλοσοφία της Audi για ακουστική αρμονία

    Για την Audi, ο ήχος του ηχοσυστήματος είναι από τα κεντρικά χαρακτηριστικά της ποιότητας. Πρέπει να είναι φυσικός, υψηλής πιστότητας και απόλυτα προσαρμοσμένος σε κάθε μοντέλο.

    22:36 13/05

    O Pep Guardiola στους "ρυθμούς" του Nissan Leaf

    Όπως εκδηλώνει το πάθος του για τη δουλειά του στο γήπεδο ποδοσφαίρου, ο Pep Guardiola αποκαλύπτει τον ενθουσιασμό και τις προσδοκίες του από την επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων.

    22:07 13/05

    Νέος κινητήρας για το Seat Leon

    Η οικογένεια Seat Leon μεγαλώνει, ενισχύοντας τη γκάμα κινητήρων της με περισσότερο χαρακτήρα και προσωπικότητα.

    21:46 13/05

    Συνεργασία Volvo και NVIDIA

    Η Volvo επεκτείνει τη συνεργασία της με την NVIDIA προκειμένου να κάνει χρήση της NVIDIA DRIVE Orin στα μοντέλα επόμενης γενιάς.

    10:59 13/05

    Πρεμιέρα για τη νέα Skoda Fabia

    Η Skoda αποκάλυψε την ολοκαίνουργια Fabia, στην τέταρτη πλέον γενιά της, σχεδόν 22 χρόνια μετά το ντεμπούτο του μοντέλου.

    21:11 12/05

    Η μόδα στα χρώματα των αυτοκινήτων και η Mazda

    Το πρώτο πράγμα που προσέχει κανείς σε ένα αυτοκίνητο είναι το χρώμα του – στη συνέχεια ακολουθεί το σχήμα, η σχεδίαση και οι λεπτομέρειες.

    21:10 12/05

    Προ των πυλών το νέο Jeep Wrangler 4xe

    Το Plug-in Hybrid Wrangler 4xe, η εξηλεκτρισμένη έκδοση του θρυλικού μοντέλου της της Jeep, βρίσκεται προ των πυλών και της Ευρωπαϊκής αγοράς.

    15:53 11/05

    Το κυκλικό επιχειρηματικό μοντέλο της Volvo

    Στοχεύει να εξοικονομεί 1 δισεκατομμύριο κορώνες Σουηδίας (SEK) σε ετήσια βάση και να ελαττώσει τις εκπομπές άνθρακα κατά 2,5 εκατομμύρια τόνους ετησίως από το 2025.

    15:50 11/05

    Ανανέωση για το Skoda Kodiaq

    Στην Ελλάδα, το νέο Skoda Kodiaq αναμένεται το φθινόπωρο, με τις προτεινόμενες τιμές λιανικής να ανακοινώνονται πιο κοντά στο λανσάρισμα του μοντέλου.

    15:45 11/05

    H Honda αποκαλύπτει το νέο HRV e:HEV

    Το νέο HR-V e:HEV υιοθετεί την προηγμένη υβριδική τεχνολογία με δύο ηλεκτροκινητήρες της Honda, που πετυχαίνει ένα συνδυασμό αποδοτικής λειτουργίας και άμεσης απόκρισης.

    19:21 10/05

    H Volkswagen αποκαλύπτει το νέο ID.4 GTX

    Ένα all-rounder SUV, το οποίο είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο επιδόσεων της μάρκας που τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας ID.

    19:17 10/05

    Νέες πρωτοβουλίες και στόχοι για την Honda

    Θα αγωνιστεί να οδηγήσει τις εξελίξεις που θα συντελεστούν στους τομείς της κινητικότητας, των μονάδων ισχύος, της ενέργειας και της ρομποτικής.

    19:14 10/05

    Ford: Άλμα πωλήσεων στο πρώτο τρίμηνο

    Η Ford κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της στην Ελλάδα κατά 70,7% σε σχέση με τα επίπεδα της αντίστοιχης περιόδου του 2020.