Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 02-Απρ-2021 20:52

    Το νέο θρυλικό διαμάντι της Renault

    Το νέο θρυλικό διαμάντι της Renault
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Βεβαίως και όλοι το παρατήρησαν, καθώς κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου στρατηγικού πλάνου Renaulution, πίσω από τον Luca de Meo, CEO της Renault, διακρινόταν έντονα το καινούριο διαμάντι της εταιρείας, ενώ ξεχώριζε στη μάσκα του σύγχρονου πρωτότυπου Renault 5. Από εκείνη τη μέρα το νέο λογότυπο ξεδιπλώνει τη δυναμική του σταδιακά και χωρίς τυμπανοκρουσίες. Πρόκειται για ένα λανσάρισμα σχεδιασμένο να γίνει λιτά αλλά αποτελεσματικά. 

    Ο Gilles Vidal, Διευθυντής Σχεδιασμού της Renault, σχολιάζει σχετικά: "Το διαμάντι είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα μοτίβα στον κόσμο και ειδικά στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Πρόκειται για ένα απλό γεωμετρικό σχήμα, με ισχυρή προσωπικότητα. Η πρόκληση ήταν να ανανεώσουμε αυτό το σχήμα χαρίζοντάς του ένα νέο νόημα που να αντικατοπτρίζει τις σύγχρονες αξίες της μάρκας, οι οποίες και θα αποτελέσουν τον οδηγό για τη μελλοντική της πορεία”. 

    Με στόχο μία νέα εποχή

    Κατά τη διάρκεια της ιστορίας της, η Renault άλλαξε την εταιρική της ταυτότητα αρκετές φορές. Αλλά υπάρχει κάτι που δεν έχει αλλάξει από το 1925 και αυτό είναι το σχήμα του διαμαντιού που αποτελεί τη βάση για το λογότυπό της. Άμεσα αναγνωρίσιμο, είναι το έμβλημα της μάρκας. 

    Με τις γωνίες του να εφαρμόζουν στο τετραγωνισμένο καπό της εποχής εκείνης, αυτή η γεωμετρική φιγούρα "επέβαλε την παρουσία της” στον Louis Renault. Από τότε, το διαμάντι της Renault έχει ανασχεδιαστεί οκτώ φορές. Η τελευταία εκδοχή του είναι η ένατη. Αυτό αποδεικνύει το ενδιαφέρον της μάρκας να εξελίσσεται και να προσαρμόζεται στην εποχή που διανύει. 

    Η προηγούμενη εκδοχή του εμβλήματος της Renault δημιουργήθηκε το 1992 και αναθεωρήθηκε το 2015. To 2019 ξεκίνησε η διαδικασία σχεδιασμού νέου εμβλήματος της Renault, προκειμένου να ανταποκριθεί στις προκλήσεις μιας σύγχρονης, διεθνούς μάρκας, αλλά και να αποτυπώσει με ευστοχία τις πολυποίκιλες ανάγκες έκφρασής της σε διάφορα πεδία, ειδικά σε αυτά που συνδέονται με την νέα, ψηφιακή εποχή.

    "Η ισορροπία ανάμεσα στην διατήρηση της παράδοσης της μάρκας και στην μετάβασή της σε μία νέα εποχή, αποτελεί το σύμβολο του μέλλοντος. Tο έμβλημα που μόλις παρουσιάστηκε, πιο μοντέρνο και ζωηρό από πριν, έχει στοχεύει να ξεπεράσει ακόμα και την προηγούμενη φήμη του. Σκοπός: ‘να κινηθεί παράλληλα με τις σύγχρονες εξελίξεις’ και να καταστήσει τη Renault μία πιο ‘ανοιχτή’ μάρκα που δημιουργεί ανθρώπινες αξίες”, δηλώνει ο Gilles Vidal και προσθέτει: "Σε αρμονία με τις τάσεις της εποχής και απόλυτα μοντέρνο, το ανασχεδιασμένο διαμάντι αποτελεί την απόλυτη ενσάρκωση της Νέας Εποχής στην οποία έχει εισέλθει η Renault”.

    Ως φυσική συνέχεια, το νέο λογότυπο αποκαλύφθηκε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου στρατηγικού πλάνου Renaulution και ενσωματώθηκε στη γρίλια της μάσκας του σύγχρονου πρωτότυπου Renault 5. Η θερμή υποδοχή που έλαβε, ήταν αυτή που επισφράγισε την απόφαση του management της εταιρείας να το λανσάρει και επίσημα ως το νέο λογότυπο. 

    "Το ενσωματώσαμε για πρώτη φορά στο σύγχρονο πρωτότυπο Renault 5. Αυτό λειτούργησε για εμάς ως ένα πρώτης τάξεως πεδίο δοκιμής. Βλέποντας τον ενθουσιασμό και τα πολύ θετικά σχόλια που αποσπάσαμε, αποφασίσαμε να το λανσάρουμε”, αναφέρει ο Gilles Vidal. 

    Ένα ακόμα πιο εμβληματικό διαμάντι

    Κατά τον Gilles Vidal, το διαμάντι ουσιαστικά ενσαρκώνει όλη τη φιλοσοφία της Renault. Η επιλογή να διατηρηθεί αυτό το διεθνώς αναγνωρίσιμο γεωμετρικό σχήμα ήταν προφανής. "Θέλαμε να γίνουμε πιο εμβληματικοί, λιτοί και μεστοί, αποκτώντας μια πραγματικά διαχρονική υπογραφή, χωρίς φιοριτούρες και χρώματα, με σύγχρονη θεώρηση στις γραμμές του, ως αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρικής μας κληρονομιάς”, εξηγεί ο Gilles Vidal. 

    H Renault έχει ήδη αξιοποιήσει τη "γραμμή” για να απεικονίσει το λογότυπό της, το 1946, το 1959 και το 1972. Ωστόσο, η χρήση της γραμμής, απέχει πολύ από την απλή υιοθέτηση μιας μόδας της εποχής, όπως εξηγεί ο Gilles Vidal, αφού "με την αξιοποίηση της γραμμής αυτό που επιτυγχάνεται είναι η αφήγηση μιας ιστορίας συμβίωσης, ενός κύκλου, ενός μονοπατιού ανάμεσα σε δύο ρόμβους που είναι συνυφασμένοι με ένα οπτικό εφέ, δημιουργώντας μια αλληλουχία αλλά και την εντύπωση μιας συνεχούς κίνησης”. Πέρα από αυτό όμως, το σχέδιο έχει από μόνο του έντονο χαρακτήρα και είναι ιδιαίτερα ξεχωριστό. 

    Απερίσπαστο, χωρίς κανένα ίχνος υπογραφής ή γραφιστικής λογοτύπησης, αυτό το νέο έμβλημα έχει σχεδιαστεί για να αποτυπώνει μια συνεχή κίνηση. Η επίπεδη -και όχι τρισδιάστατη- φύση του, διευκολύνει την χρήση του σε digital και video υλικά, αλλά και πάνω στα αυτοκίνητα. 

    Το νέο λογότυπο θα τοποθετηθεί σταδιακά σε όλα τα οχήματα της Renault, ξεκινώντας από τα νέα μοντέλα που θα εμφανιστούν την επόμενη χρονιά. "Μέχρι το 2024, όλη η γκάμα της Renault θα φέρει το νέο έμβλημα”, καταλήγει ο Gilles Vidal. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    19:05 15/04

    H ηλεκτρική κινητικότητα είναι ήδη κλιματικά ουδέτερη

    Είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πιο φιλικό προς το περιβάλλον και το κλίμα από ένα σύγχρονο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης;

    18:58 15/04

    Seat: Δωρεάν καύσιμα για 1 χρόνο για όλα τα μοντέλα TGI

    Προβλέπει όφελος για τον πελάτη ισάξιο με την κατανάλωση καυσίμου για έναν ολόκληρο χρόνο.

    18:56 15/04

    Το Fiat 127 γιορτάζει τα 50 του χρόνια

    Τον Απρίλιο του 1971 η ιταλική εταιρεία παρουσίαζε το Fiat 127, ένα μοντέλο που γνώρισε τεράστια εμπορική επιτυχία, αλλά κυρίως άνοιξε τον δρόμο για τη σύγχρονη εποχή των αυτοκινήτων με συμπαγείς...

    16:19 14/04

    Η Yokohama δοκιμάζει ελαστικά σε εσωτερικές επιφάνειες πάγου

    Η Yokohama ανακοίνωσε πρόσφατα τη δημιουργία μιας νέας μονάδας στην εσωτερική εγκατάσταση του κέντρο της στο Χοκάιντο.

    16:18 14/04

    Carsharing ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο Αμβούργο από την VW

    Η δυνατότητα κοινής χρήσης ηλεκτρικών αυτοκινήτων ξεκίνησε στο Αμβούργο πριν μερικούς μήνες και αποτελεί τμήμα της στρατηγικής της Volkswagen.

    16:10 14/04

    H Ford χτίζει έναν καλύτερο κόσμο

    Θέλοντας να συμβάλλει στη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου για τις μελλοντικές γενιές.

    15:49 13/04

    Tο Jeep Gladiator ήρθε στη Ελλάδα

    Ένα πανίσχυρο pick-up με DNA από το σύμβολο των εκτός δρόμου οχημάτων, το Jeep Wrangler.

    15:43 13/04

    H νέα γκάμα των LCV μοντέλων της Renault

    Παρουσιάζει τα νέα Kangoo Van και Express Van, καθώς και τα νέα Trafic Kombi και Spaceclass.

    15:38 13/04

    Το πρώτο ηλεκτρικό MINI σε ρόλο Safety Car στην Formula E

    Εμπνευσμένο από την JCW.

    16:37 12/04

    EVziiin©: Η έξυπνη πλατφόρμα για φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων τώρα και στην Ελλάδα

    Η καινοτόμα εφαρμογή EVziiin© έρχεται να διαμορφώσει ένα προηγμένο δίκτυο φόρτισης με περισσότερα από 95.000 σημεία σε Ελλάδα και εξωτερικό.

    16:30 12/04

    H Kia παρουσιάζει το ηλεκτρικό EV6

    Αυτονομία, μηδενικές εκπομπές, εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση 800V και ελκυστικό στυλ.

    16:22 12/04

    Πρεμιέρα για το Lexus LF-Z Electrified

    Το LF-Z Electrified δίνει μία πρώτη εικόνα από το μέλλον της Lexus.

    22:13 09/04

    Ο Opel παρουσιάζει τον Universal Charger για εύκολη φόρτιση

    Το Universal Charger (καλώδιο φόρτισης πολλαπλών επιλογών σύνδεσης) συνδυάζει τις λειτουργίες των καλωδίων "Mode 2" και "Mode 3" με διάφορους αντάπτορες σε μία συσκευή.

    20:53 09/04

    Σχεδιάζοντας το νέο Honda HR-V e:HEV

    Η επόμενη γενιά του αποκλειστικά υβριδικού Honda HR-V e:HEV είναι το αποτέλεσμα μιας ευρείας επαναξιολόγησης της νοοτροπίας των σύγχρονων καταναλωτών.