Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 30-Μαρ-2021 16:31

    Η στρατηγική του Volkswagen Group για τις μπαταρίες και τη φόρτιση έως το 2030

    Η στρατηγική του Volkswagen Group για τις μπαταρίες και τη φόρτιση έως το 2030
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Σε μία διαδικτυακή εκδήλωση με τίτλο POWERDAY, το Volkswagen Group παρουσίασε τη στρατηγική του για τις μπαταρίες και τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων, έως το 2030. Ο "τεχνολογικός χάρτης” που δόθηκε στη δημοσιότητα εστιάζει στη μείωση της πολυπλοκότητας και του κόστους της μπαταρίας, προκειμένου το ηλεκτρικό αυτοκίνητο να καταστεί πιο ελκυστικό και ρεαλιστικό για όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. 

    Ταυτόχρονα, το Volkswagen Group στοχεύει να εξασφαλίσει αδιάλειπτη τροφοδοσία με μπαταρίες μετά το 2025. Μόνο στην Ευρώπη, έως το τέλος της δεκαετίας θα έχουν δημιουργηθεί έξι giga-factories συνολικής παραγωγικής ικανότητας 240 GWh. Σχεδιάζεται επίσης σημαντική επέκταση του δημόσιου δικτύου γρήγορης φόρτισης (ταχυφόρτισης) σε παγκόσμιο επίπεδο. Για το λόγο αυτό, ο γερμανικός όμιλος έχει ήδη συμφωνήσει συνεργασίες με εταιρείες ενέργειας στην Ευρώπη, τις BP (Μεγάλη Βρετανία), Iberdrola (Ισπανία) και Enel (Ιταλία).

    Οι ενέργειες αυτές "μακροπρόθεσμα θα θέσουν το Volkswagen Group σε ηγετική θέση τόσο για τις πλέον προηγμένες τεχνολογικά μπαταρίες όσο και την καλύτερη εμπειρία πελατών στην εποχή της κινητικότητας με μηδενικές εκπομπές ρύπων”, δήλωσε ο Herbert Diess, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Volkswagen Group. 

    Την ευθύνη για την υλοποίηση του συγκεκριμένου τεχνολογικού χάρτη θα φέρει η Volkswagen Group Components, με επικεφαλής τον Thomas Schmall, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Volkswagen Group για την Τεχνολογία και CEO της Volkswagen Group Components, ο οποίος δήλωσε σχετικά: "Η μείωση του κόστους και της πολυπλοκότητας της μπαταρίας με ταυτόχρονη αύξηση της αυτονομίας και των επιδόσεών της, θα καταστήσει τελικά την ηλεκτροκίνηση προσιτή και κυρίαρχη τεχνολογία”.

    Τα σημαντικότερα σημεία του τεχνολογικού χάρτη που παρουσιάστηκε στην POWERDAY:

    - Το Volkswagen Group στοχεύει σε σημαντική αύξηση της παραγωγής μπαταριών στην Ευρώπη, προκειμένου να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση. Συνολικά, θα τεθούν σε λειτουργία έξι giga-factories, με συνολική ενεργειακή ικανότητα 240 GWh ετησίως. Τα δύο πρώτα θα λειτουργούν στη σουηδική πόλη Skellefteå και στο Salzgitter της Γερμανίας, 40 GWh το καθένα. Στο πρώτο, σε συνεργασία με την Northvolt, θα κατασκευάζονται μπαταρίες για τα πιο premium μοντέλα. Το "μέγα-εργοστάσιο” του Volkswagen Group στο Salzgitter θα παράγει μπαταρίες για πιο μαζικά μοντέλα από το 2025 και θα αναπτύξει καινοτομίες στη διαδικασία, τον σχεδιασμό και την τεχνολογία χημείας. Και τα δύο θα τροφοδοτούνται με ηλεκτρισμό από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Οι τοποθεσίες και οι συνεργάτες για τα υπόλοιπα τέσσερα μέγα-εργοστάσια είναι υπό διερεύνηση.

    - Το νέο ενιαίο μπλοκ μπαταρίας θα προσφέρει τεράστια εξοικονόμηση κόστους. Έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το 2023 και μέχρι το 2030 θα έχει εγκατασταθεί στο 80% όλων των ηλεκτρικών οχημάτων του Group, σε όλες τις μάρκες του. Θα επιτευχθεί επιπλέον εξοικονόμηση με τη βελτιστοποίηση των στοιχείων, την ανάπτυξη καινοτόμων μεθόδων παραγωγής και τη συνεπή ανακύκλωση. Στόχος είναι η σταδιακή μείωση του κόστους της μπαταρίας στα "entry level” μοντέλα έως και 50 % και στο τμήμα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις έως και 30 %, με το κόστος ανά κιλοβατώρα να διαμορφώνεται κάτω από 100 €.

    VW_03

    - Εμπλουτισμένη και πιο πλήρης αλυσίδα αξίας. Το Volkswagen Group θα εξασφαλίσει τον αδιάλειπτο εφοδιασμό με μπαταρίες, με ανάπτυξη τεχνολογίας στην ικανότητα αποθήκευσης ενέργειας και τη δυνατότητα γρήγορης φόρτισης, επιπλέον του μειωμένου κόστους. Το νέο πρισματικό ενιαίο μπλοκ προσφέρει επίσης τις καλύτερες συνθήκες για τη μετάβαση στις μπαταρίες τύπου solid state, το επόμενο τεχνολογικό άλμα στις μπαταρίες, το οποίο το Volkswagen Group αναμένει για τα μέσα της δεκαετίας. Το Group εστιάζει σε στρατηγικές συνεργασίες για αποτελεσματική χρήση φυσικών πόρων και καλύτερη φόρτιση, παράλληλα με διατήρηση των στρατηγικών χρηματοοικονομικών του στόχων (δείκτης capex περίπου 6% έως το 2025 και ετήσιες καθαρές ταμειακές ροές άνω των 10 δισ. ευρώ).

    - Επέκταση του παγκόσμιου δικτύου γρήγορης φόρτισης με λειτουργία περίπου 18.000 δημόσιων σημείων ταχυφόρτισης στην Ευρώπη έως το 2025, που αντιπροσωπεύει έναν πενταπλασιασμό του σημερινού δικτύου ταχυφόρτισης και αντιστοιχεί στο ένα τρίτο περίπου της συνολικής ζήτησης που προβλέπεται για την Ευρώπη για το 2025. Αυτό θα επιτευχθεί μέσω μιας σειράς στρατηγικών συνεργασιών – επιπλέον του project IONITY. 

    - ToVolkswagen Group θα δημιουργήσει περίπου 8.000 σημεία ταχυφόρτισης σε ολόκληρη την Ευρώπη σε συνεργασία με την BP. Οι ταχυφορτιστές με χωρητικότητα φόρτισης 150 kW θα εγκατασταθούν σε συνολικά 4.000 πρατήρια καυσίμων BP και ARAL, με την πλειονότητα αυτών στη Γερμανία και τη Μεγάλη Βρετανία. Σε συνεργασία με την Iberdrola, το Group θα καλύψει τις κύριες οδούς κυκλοφορίας στην Ισπανία. Στην Ιταλία, το Volkswagen Group θα συνεργαστεί με την Enel για τη δημιουργία του δικτύου ταχυφόρτισης τόσο στους αυτοκινητόδρομους όσο και στις αστικές περιοχές. Προβλέπεται επένδυση περίπου 400 εκατομμυρίων ευρώ στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα συνολικά έως το 2025, με περαιτέρω επενδύσεις να βαρύνουν εξωτερικούς συνεργάτες.

    - Αντίστοιχες ενέργειες έχουν προγραμματιστεί για τις Η.Π.Α. και την Κίνα. Η Electrify America σχεδιάζει περίπου 3.500 σημεία ταχυφόρτισης στη Βόρεια Αμερική μέχρι το τέλος του έτους. Στην Κίνα, το Group στοχεύει σε συνολικά 17.000 σημεία ταχυφόρτισης έως το 2025, μέσω της κοινής επιχείρησης CAMS.

    - Το Volkswagen Group θα κάνει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο μέρος του ενεργειακού συστήματος ενσωματώνοντας το σε ιδιωτικά, εμπορικά και δημόσια ενεργειακά συστήματα στο μέλλον. Αυτό θα επιτρέψει στην πράσινη ηλεκτρική ενέργεια από τον ήλιο να αποθηκευτεί στο όχημα και να τροφοδοτηθεί ξανά στο οικιακό δίκτυο, εάν χρειαστεί. Όχι μόνο οι πελάτες δεν θα εξαρτώνται τόσο από το δημόσιο ηλεκτρικό δίκτυο, αλλά θα εξοικονομήσουν χρήματα και θα μειώσουν τις εκπομπές CO2. Τα μοντέλα που βασίζονται στην πλατφόρμα MEB του Volkswagen Group θα υποστηρίξουν αυτήν την τεχνολογία ήδη από το 2022. Θα προσφέρεται επίσης ένα πλήρες πακέτο με όλες τις συσκευές και τις ψηφιακές υπηρεσίες - από το Wallbox δύο δρόμων έως τη διαχείριση ενέργειας. Η τεχνολογία πρόκειται να χρησιμοποιηθεί σύντομα και σε μεγαλύτερη κλίμακα - για παράδειγμα σε κτίρια κατοικιών, επιχειρήσεις ή στο γενικό δίκτυο ηλεκτροδότησης.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    16:19 14/04

    Η Yokohama δοκιμάζει ελαστικά σε εσωτερικές επιφάνειες πάγου

    Η Yokohama ανακοίνωσε πρόσφατα τη δημιουργία μιας νέας μονάδας στην εσωτερική εγκατάσταση του κέντρο της στο Χοκάιντο.

    16:18 14/04

    Carsharing ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο Αμβούργο από την VW

    Η δυνατότητα κοινής χρήσης ηλεκτρικών αυτοκινήτων ξεκίνησε στο Αμβούργο πριν μερικούς μήνες και αποτελεί τμήμα της στρατηγικής της Volkswagen.

    16:10 14/04

    H Ford χτίζει έναν καλύτερο κόσμο

    Θέλοντας να συμβάλλει στη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου για τις μελλοντικές γενιές.

    15:49 13/04

    Tο Jeep Gladiator ήρθε στη Ελλάδα

    Ένα πανίσχυρο pick-up με DNA από το σύμβολο των εκτός δρόμου οχημάτων, το Jeep Wrangler.

    15:43 13/04

    H νέα γκάμα των LCV μοντέλων της Renault

    Παρουσιάζει τα νέα Kangoo Van και Express Van, καθώς και τα νέα Trafic Kombi και Spaceclass.

    15:38 13/04

    Το πρώτο ηλεκτρικό MINI σε ρόλο Safety Car στην Formula E

    Εμπνευσμένο από την JCW.

    16:37 12/04

    EVziiin©: Η έξυπνη πλατφόρμα για φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων τώρα και στην Ελλάδα

    Η καινοτόμα εφαρμογή EVziiin© έρχεται να διαμορφώσει ένα προηγμένο δίκτυο φόρτισης με περισσότερα από 95.000 σημεία σε Ελλάδα και εξωτερικό.

    16:30 12/04

    H Kia παρουσιάζει το ηλεκτρικό EV6

    Αυτονομία, μηδενικές εκπομπές, εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση 800V και ελκυστικό στυλ.

    16:22 12/04

    Πρεμιέρα για το Lexus LF-Z Electrified

    Το LF-Z Electrified δίνει μία πρώτη εικόνα από το μέλλον της Lexus.

    22:13 09/04

    Ο Opel παρουσιάζει τον Universal Charger για εύκολη φόρτιση

    Το Universal Charger (καλώδιο φόρτισης πολλαπλών επιλογών σύνδεσης) συνδυάζει τις λειτουργίες των καλωδίων "Mode 2" και "Mode 3" με διάφορους αντάπτορες σε μία συσκευή.

    20:53 09/04

    Σχεδιάζοντας το νέο Honda HR-V e:HEV

    Η επόμενη γενιά του αποκλειστικά υβριδικού Honda HR-V e:HEV είναι το αποτέλεσμα μιας ευρείας επαναξιολόγησης της νοοτροπίας των σύγχρονων καταναλωτών.

    20:45 09/04

    O έξυπνος καθρέπτης της Ford

    Στην πραγματικότητα πρόκειται για μία οθόνη υψηλής ανάλυσης που προβάλλει μία πανοραμική εικόνα την περιοχής πίσω από το οχημα.

    16:31 08/04

    Volvo: Ηλεκτρική ενέργεια κατά 90% από ΑΠΕ για τα εργοστάσιά της

    Το εργοστάσιο της Volvo στo Ντακίνγκ της Κίνας τροφοδοτείται τώρα κατά 100% με κλιματικά ουδέτερη ηλεκτρική ενέργεια.

    16:24 08/04

    Παραγωγή 300.000 μονάδων για το νέο Opel Corsa

    Το νέο Corsa παραμένει η "εγγύηση επιτυχίας" για την Opel.