Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 30-Μαρ-2021 16:20

    Η Ford παρουσιάζει το FORDLiive

    Η Ford παρουσιάζει το FORDLiive
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Ford παρουσίασε το FORDLiive, ένα νέο συνδεδεμένο σύστημα το οποίο είναι σχεδιασμένο για να βοηθήσει τους διαχειριστές επαγγελματικών οχημάτων Ford να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους μέσω της μεγιστοποίησης του χρόνου λειτουργίας των αυτοκινήτων τους. 

    Το FORDLiive υπόσχεται να αλλάξει τον τρόπο λειτουργίας και συντήρησης των οχημάτων Ford, μειώνοντας τον αριθμό βλαβών, περιορίζοντας τις χρονοβόρες επισκέψεις στο συνεργείο και επιτυγχάνοντας ταχύτερους χρόνους σέρβις και επισκευών. Σύμφωνα με τις προβλέψεις της εταιρείας, το FORDLiive μπορεί να μειώσει τον χρόνο που τα οχήματα βρίσκονται εκτός λειτουργίας μέχρι και κατά 60%. 

    Συνδέοντας τους πελάτες επαγγελματικών οχημάτων Ford, το δίκτυο Transit Centres και τον ίδιο τον κατασκευαστή, το σύστημα χρησιμοποιεί δεδομένα σε πραγματικό χρόνο για να βελτιστοποιεί την παραγωγικότητα του κάθε αυτοκινήτου στο στόλο ενός πελάτη. Περίπου 500.000 συνδεδεμένα επαγγελματικά οχήματα Ford ήδη κυκλοφορούν στους Ευρωπαϊκούς δρόμους, με τον αριθμό αυτό να αναμένεται να ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο μέχρι τα μέσα του 2022. 

    Το FORDLiive θα διατίθεται δωρεάν για μικρές επιχειρήσεις και μεγαλύτερους στόλους που μπορούν να έχουν πρόσβαση στα οφέλη μέσω του FordPass Pro app και μιας ειδικής έκδοσης του εργαλείου Ford Telematics αντίστοιχα. 

    "Οι επαγγελματικές δραστηριότητες των πελατών μας σταματάνε όποτε τα οχήματά τους είναι εκτός λειτουργίας”, δήλωσε ο Hans Schep, general manager, τομέα Επαγγελματικών Οχημάτων, Ford Ευρώπης. "Συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματα της συνδεσιμότητας σε πραγματικό χρόνο με την τεχνογνωσία μας στα επαγγελματικά οχήματα, το FORDLiive είναι το απόλυτο εργαλείο για βελτιστοποίηση του χρόνου λειτουργίας. Απώτερος σκοπός είναι η 100% αξιοποίηση του χρόνου λειτουργίας για όλους τους πελάτες μας.”  

    Το FORDLiive σταδιακά θα επεκταθεί στις Ευρωπαϊκές αγορές κατά τη διάρκεια του 2021, με το 80% των πελατών να καλύπτονται από ειδικά "uptime centres” πριν από το τέλος της χρονιάς. Η Ford δεσμεύεται να αυξήσει τις ικανότητες του FORDLiive, και θα συνεχίσει να εισάγει σταδιακά αντίστοιχες υπηρεσίες σε όλη την Ευρώπη και μετά το λανσάρισμα. 

    Συνδεδεμένα οχήματα για "Έξυπνη Συντήρηση”

    Για να εξασφαλίσει τη διαθεσιμότητα και λειτουργική ετοιμότητα των οχημάτων, το FORDLiive προσφέρει το Smart Maintenance (Έξυπνη Συντήρηση), μία λειτουργία που επιτρέπει τον προγραμματισμό των σέρβις στον πλέον ενδεδειγμένο χρόνο ειδοποιώντας τον πελάτη εάν διαπιστώσει την αναγκαιότητα κάποιας τεχνικής εργασίας ώστε να αποτραπεί μία βλάβη.  

    Αναλύοντας δεδομένα του οχήματος σε πραγματικό χρόνο, το FORDLiive προσφέρει στους πελάτες εξατομικευμένες πληροφορίες. Μικρές επιχειρήσεις με έως πέντε οχήματα λαμβάνουν ειδοποιήσεις μέσω του FordPass Pro app, ενώ οι διαχειριστές μεγαλύτερων στόλων ενημερώνονται από έναν πίνακα ελέγχου που απεικονίζει την κατάσταση εύρυθμης λειτουργίας των οχημάτων σε μία ειδική έκδοση του Ford Telematics. 

    Τα δεδομένα "υγείας οχήματος” αποστέλλονται αυτόματα από το μόντεμ FordPass Connect, που περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό των Transit, Transit Custom, Transit Connect, Ranger και Fiesta Van από τα μέσα του 2019. Χρησιμοποιώντας δεδομένα και πληροφορίες από μία κορυφαία υπηρεσία οδικής βοήθειας στη Μ. Βρετανία, οι μηχανικοί της Ford έχουν υπολογίζει ότι μέχρι το 30% των κλήσεων θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί εάν οι πελάτες ανταποκρίνονταν σε αυτές τις ειδοποιήσεις του Smart Maintenance. 

    Πέραν του ότι βοηθά τους διαχειριστές να προγραμματίζουν τα σέρβις και τις επισκευές τις ώρες που τους εξυπηρετούν, οι ειδοποιήσεις Smart Maintenance επιτρέπουν τους πελάτες να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται παραμέτρους, όπως την εναπομένουσα διάρκεια ζωής του λιπαντικού του κινητήρα, τα επίπεδα AdBlue και τις πιέσεις των ελαστικών, με στόχο τη μείωση της πιθανότητας μιας απρογραμμάτιστης διακοπής λειτουργίας του οχήματος. 

    Η λειτουργία Smart Maintenance εξηγεί στους διαχειριστές σε απλή γλώσσα τις όποιες προειδοποιητικές λυχνίες ή μηνύματα ενεργοποιούνται στο όχημα, παρουσιάζοντας συγχρόνως τις πιθανές επιπτώσεις στη λειτουργία του αλλά και οδηγίες για τη λήψη του κατάλληλου μέτρου. Οι διαχειριστές θα ενημερώνονται επίσης για τις όποιες καμπάνιες ανάκλησης αφορούν το όχημά τους. 

    Ford_03

    Το Ford Service Pro βελτιώνει τις δυνατότητες του εμπόρου

    Για βελτιστοποίηση της εμπειρίας από τις εγκαταστάσεις του εμπόρου, το νέο Ford Service Pro προσφέρει μία σειρά από εξειδικευμένες υπηρεσίες που είναι δομημένες γύρω από τις ανάγκες σέρβις των επαγγελματιών πελατών, χρησιμοποιώντας συνδεδεμένα δεδομένα για συγχρονισμό των εργασιών και για ταχύτερο χρόνο παράδοσης.

    Το δίκτυο των 800 Transit Centres της Ford μπορεί να βλέπει τα δεδομένα του οχήματος των πελατών τις τελευταίες 60 ημέρες μέσω του Smart Diagnostics, υποστηρίζοντας την ταχύτερη διάγνωση και επιτρέποντας την προληπτική παραγγελία ανταλλακτικών πριν το όχημα φτάσει στο συνεργείο. Ο διαμοιρασμός δεδομένων του οχήματος βοηθά επίσης τους εμπόρους να προσφέρουν τις πιο αποτελεσματικές συμβουλές στους πελάτες, μεταξύ των οποίων και ο συνδυασμός μελλοντικών εργασιών, για ελαχιστοποίηση των επισκέψεων στο συνεργείο και ο καθορισμός προτεραιοτήτων για επείγουσες επισκευές. 

    Σε περίπτωση που η παρατεταμένη διακοπή λειτουργίας του οχήματος είναι αναπόφευκτη, οι πληροφορίες των Transit Centres για τις ανάγκες του κάθε πελάτη θα βοηθήσουν να αναγνωριστεί το κατάλληλο όχημα αντικατάστασης για να μπορεί να συνεχιστεί η επαγγελματική δραστηριότητα. 

    Το FORDLiive αυξάνει επίσης τη συνδεσιμότητα των μηχανικών της Ford μέσω εξοπλισμού εικονικής πραγματικότητας που ουσιαστικά "τηλε-μεταφέρει” τους ειδικούς της Ford στα Transit Centres για να βοηθήσουν στη διάγνωση περίπλοκων θεμάτων και να προσφέρουν αποτελεσματικές λύσεις, εξοικονομώντας χρόνο και κόστος που απαιτεί μία επίσκεψη με φυσική παρουσία. 

    Αυτές οι νέες υπηρεσίες έρχονται να προστεθούν στη λίστα υπηρεσιών υποστήριξης που παρέχονται μέσω του δικτύου Transit Centre για βελτιστοποίηση του χρόνου λειτουργίας των οχημάτων, συμπεριλαμβανομένου του εκτεταμένου ωραρίου εργασίας, σέρβις τις νυχτερινές ώρες, σέρβις express ενώ ο πελάτης περιμένει, παραλαβή και παράδοση οχήματος και Mobile Servicing (Κινητή Μονάδα Σέρβις). 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    11:36 22/04

    Οι τεχνολογίες της Skoda για τη φόρτιση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της

    Η τσέχικη εταιρεία παρουσίασε μία σειρά από τεχνολογικά προηγμένους φορτιστές, για φόρτιση τόσο σε ιδιωτικούς όσο και κοινόχρηστους χώρους.

    11:33 22/04

    Ζήτημα… τιμής για το νέο Nissan Micra

    Παράλληλα με την Energy, την Acenta και την Techna, η Nissan εντάσσει στην γκάμα του Micra την δημοφιλή έκδοση N-Sport.

    11:30 22/04

    Νέα έκδοση Stormtrak για το Ford Ranger

    Η Ford αποκάλυψε το νέο Ranger Stormtrak, ένα νέο μοντέλο περιορισμένης παραγωγής

    16:40 21/04

    To VW ID.4 αναδείχθηκε World Car of the Year 2021

    Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Volkswagen ID.4, επικράτησε στον καταξιωμένο θεσμό αποσπώντας τον τίτλο World Car of the Year 2021 στα φετινά World Car Awards.

    16:36 21/04

    Skoda: Νο 1 μάρκα στην Ελλάδα στο φυσικό αέριο

    Η Skoda είναι αδιαμφισβήτητα η κυρίαρχη μάρκα στην Ελλάδα στα οχήματα που κινούνται με βασικό καύσιμο το φυσικό αέριο (CNG).

    16:32 21/04

    7 στους 10 Ευρωπαίους βλέπουν θετικά την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου

    Έρευνα της Nissan καταδεικνύει ότι το 70% των Ευρωπαίων οδηγών θα θεωρούσε ένα ηλεκτρικό όχημα ως το επόμενο αυτοκίνητό τους.

    19:24 20/04

    Αύξηση πωλήσεων για την Volvo στο πρώτο τρίμηνο

    Η σειρά Recharge της Volvo, με αμιγώς ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, συνεχίζει τη δυναμική της πορεία αντιπροσωπεύοντας το 26% στο σύνολο των αυτοκινήτων Volvo που πωλήθηκαν τον Μάρτιο ...

    19:19 20/04

    Το νέο Hyundai Tucson Plug-in Hybrid στην Ελλάδα

    Το ολοκαίνουριο Hyundai Tucson Plug-in Hybrid είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα μετάδοσης της κίνησης το οποίο βασίζεται εν πολλοίς στον τρίτης γενιάς βενζινοκινητήρα 1.6 T-GDi Smartstream.

    19:14 20/04

    To νέο Fiat Panda σε έκδοση φυσικό αερίου

    Για πρώτη φορά δίνει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ δύο διαφορετικών στιλ, urban και Cross, αλλά και προηγμένες λύσεις συνδεσιμότητας.

    16:32 19/04

    H Nissan έφτασε τις 500.000 πωλήσεις οχημάτων e-Power στην Ιαπωνία

    Το e-Power της Nissan διαφέρει από τα τυπικά υβριδικά συστήματα

    16:28 19/04

    Το θρυλικό Mazda MX-5 ανανεώνεται

    Τα θετικά σχόλια και κριτικές για το θρυλικό Mazda MX-5 συνεχίζουν ακόμα και μετά από τρείς δεκαετίες και 1,1 εκατομμύρια μονάδες που έχουν πουληθεί.

    16:22 19/04

    Οι Ford και B&O Beosonic υπογράφουν τον τέλειο ήχο

    H νέα λειτουργία Beosonic του ηχοσυστήματος B&O στα αυτοκίνητα της Ford επιτρέπει στους οδηγούς και τους επιβάτες να ρυθμίζουν τον ήχο σύμφωνα με τις επιθυμίες τους με ένα άγγιγμα.

    13:58 17/04

    Ταχύτερες παραδόσεις από την Hermes και την Volkswagen Commercial Vehicles

    Ένας από τους κλάδους που γνώρισαν τεράστια άνθηση μέσα στην πανδημία είναι και αυτός των ταχυμεταφορών.

    14:03 16/04

    Ράλλυ Ακρόπολις: Ειδικές διαδρομές στην Κόρινθο και έδρα στη Λαμία

    Ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης ανακοίνωσε τις λεπτομέρειες για το Ράλλυ Ακρόπολις που επιστρέφει στο πρόγραμμα του WRC και θα πραγματοποιηθεί στη χώρα μας στις 9-12 Σεπτεμβρίου.