Συνεχης ενημερωση

    Σάββατο, 27-Μαρ-2021 13:36

    Οι νέες BMW iX xDrive40 και xDrive50

    Οι νέες BMW iX xDrive40 και xDrive50
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Όταν λανσαριστεί στα τέλη του 2021, οι δυνητικοί αγοραστές της νέας, αμιγώς ηλεκτροκίνητης BMW iX θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο εκδόσεις: τις xDrive50 και την xDrive40.

     Η BMW iX επαναπροσδιορίζει την επιτυχημένη φιλοσοφία Sports Activity Vehicle (SAV) και είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται σε ένα νέο, αρθρωτό, επεκτεινόμενο toolkit στο οποίο θα χτιστεί το μέλλον του BMW Group. Η εξέλιξη και παραγωγή της BMW iX ακολουθεί μία ολοκληρωμένη προσέγγιση στον τομέα της βιωσιμότητας που εμπεριέχει συμμόρφωση με αυστηρά περιβαλλοντικά και κοινωνικά πρότυπα για την εξόρυξη πρώτων υλών, και επιπλέον τη χρήση ηλεκτρισμού από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και μία υψηλή αναλογία ανακυκλωμένων υλικών στο μίγμα.

     

     

    Το BMW Group προμηθεύεται το κοβάλτιο και το λίθιο που απαιτούνται για τις μπαταρίες υψηλής τάσης από ελεγχόμενες πηγές στην Αυστραλία και το Μαρόκο, και στη συνέχεια το προωθεί στους κατασκευαστές κυψελών μπαταριών. Όπως και στην παραγωγή ολόκληρου του αυτοκινήτου στο εργοστάσιο του BMW Group στο Dingolfing, οι κυψέλες μπαταριών κατασκευάζονται αποκλειστικά από πράσινη ενέργεια από πιστοποιημένες πηγές. Και από το Φεβρουάριο του 2021, η εταιρεία προμηθεύεται αλουμίνιο που παράγεται με χρήση ηλιακής ενέργειας. Η σημασία που έχει δοθεί στη λελογισμένη χρήση πόρων για την παραγωγή της BMW iX υπογραμμίζεται από τα υψηλά ποσοστά δευτερογενούς αλουμινίου και ανακυκλωμένου πλαστικού. Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου χρησιμοποιείται ξύλο με πιστοποίηση FSC, δέρμα επεξεργασμένο με εκχυλίσματα από φύλλα ελιάς και άλλα φυσικά υλικά. Μεταξύ των πρώτων υλών που χρησιμοποιούνται για τα καλύμματα του πατώματος και τα πατάκια είναι δίχτυα ψαρέματος. 

     

    BMW_03

     

    Πλέον αυτών, οι ηλεκτροκινητήρες της BMW iX ξεχωρίζουν χάρη σε μία σχεδίαση που επιτρέπει την αποφυγή της χρήσης σπάνιων γαιών. Αυτοί λειτουργούν σύμφωνα με την αρχή ενός σύγχρονου μοτέρ με ρεύμα διέγερσης. Αυτό σημαίνει ότι η διέγερση του ρότορα στους ηλεκτροκινητήρες της BMW iX δεν επιτυγχάνεται με σταθερούς μόνιμους μαγνήτες, αλλά με ηλεκτρικά πηνία. Αυτό καταργεί την ανάγκη χρήσης κρίσιμων υλικών για την κατασκευή μαγνητών και επομένως το BMW Group δεν εξαρτάται από τη διαθεσιμότητά τους.

    Αυτή η ειδική σχεδίαση έχει επίσης θετική επίδραση στα χαρακτηριστικά επιδόσεων του κινητήρα. Ο ακριβής έλεγχος του ρεύματος διέγερσης του ρότορα επιτρέπει τη διαθεσιμότητα της μέγιστης ροπής από την εκκίνηση. Και – αντίθετα με τους ηλεκτροκινητήρες συμβατικής σχεδίασης – η ροπή διατηρείται σε ένα ευρύ φάσμα στροφών. Επομένως, το κύριο χαρακτηριστικό της οδηγικής εμπειρίας με την BMW iX είναι ότι εκτός από ταχεία ανάπτυξη, η καμπύλη ισχύος είναι και ασυνήθιστα σταθερή, υπογραμμίζοντας την σπορ υπεροχή ενός μοντέλου BMW.

     

    BMW_04

     

    Στην BMW iX xDrive50, το σύστημα κίνησης – που περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα και έναν ακόμα στον πίσω άξονα – παράγει συνολική ισχύ άνω των 500 ίππων εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 5,0 δευτερόλεπτα. Η BMW iX xDrive40 αποδίδει ισχύ άνω των 300 ίππων, που της επιτρέπει να επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε λίγο περισσότερο από 6,0 δευτερόλεπτα.

    Ο ηλεκτροκινητήρας, το σύστημα μετάδοσης και τα ηλεκτρονικά ισχύος της BMW iX ενσωματώνονται πλήρως υπό το ίδιο κέλυφος. Με τη συμβολή της βελτιστοποιημένης αεροδυναμικής και της ευφυούς σχεδίασης που μειώνει το συνολικό βάρος του αμαξώματος, η BMW iX επιτυγχάνει εξαιρετική απόδοση για την κατηγορία της. Το αποτέλεσμα είναι μία μέση κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στον κύκλο WLTP που είναι χαμηλότερη από τις 21 kWh για κάθε 100 χλμ. για την iX xDrive50 και κάτω από 20 kWh για κάθε 100 χλμ. στην περίπτωση της iX xDrive40.

    Όπως οι ηλεκτροκινητήρες, τα ηλεκτρονικά ισχύος και η τεχνολογία φόρτισης για την BMW iX, οι μπαταρίες υψηλής τάσης είναι επίσης προϊόν της τεχνολογίας BMW eDrive πέμπτης γενιάς. Αυτές τοποθετούνται χαμηλά στο πάτωμα του αυτοκινήτου ως αναπόσπαστο τμήμα του αμαξώματος. Η βαρυμετρική ενεργειακή πυκνότητα των μπαταριών ιόντων λιθίου έχει αυξηθεί κατά 20% περίπου σε σχέση με τη μπαταρία προηγούμενης γενιάς.

    Οι κυψέλες των μπαταριών κατασκευάζονται σύμφωνα με τις ακριβείς προδιαγραφές του BMW Group και ενσωματώνονται σε μπαταρίες υψηλής τάσης, ειδικές για το μοντέλο. Επομένως, η νέα iX xDrive50 εφοδιάζεται με μία μπαταρία με μικτή χωρητικότητα πάνω από 100 kWh στο εργοστάσιο του BMW Group στο Dingolfing, ενώ η μπαταρία της iX xDrive40 φτάνει τις 70 kWh. Αυτή προσδίδει στην iX xDrive50 αυτονομία πάνω από 600 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP - η αντίστοιχη τιμή για την iX xDrive40 είναι πάνω από 400 χλμ. 

    Η νέα τεχνολογία φόρτισης της BMW iX επιτρέπει ταχεία φόρτιση με συνεχές ρεύμα (DC) με εξαιρετικά υψηλή ισχύ φόρτισης. Η iX xDrive50 μπορεί να αναπληρώσει την ενέργεια της μπαταρίας υψηλής τάσης με ισχύ φόρτισης έως και 200 kW, ενώ η iX xDrive40 με έως 150 kW. Αυτό σημαίνει ότι μία 10λεπτη φόρτιση παρέχει αρκετή ενέργεια που αρκεί για αύξηση της αυτονομίας κατά 120 και 90 χλμ. αντίστοιχα. Και στις δύο εκδόσεις, η μπαταρία μπορεί να φορτίζεται από το 10 μέχρι το 80% της συνολικής της χωρητικότητας σε λιγότερο από 40 λεπτά.

    Το νέο πακέτο τεχνολογικών εργαλείων που κάνει το ντεμπούτο του στην BMW iX προάγει σημαντικά τους τομείς της αυτοματοποιημένης οδήγησης και των ψηφιακών υπηρεσιών. Για παράδειγμα, το επίπεδο υπολογιστικής ισχύος έχει αυξηθεί ώστε να επεξεργάζεται 20 φορές μεγαλύτερο όγκο δεδομένων, συγκριτικά με προηγούμενα μοντέλα. Ως αποτέλεσμα, ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου μπορεί να επεξεργαστεί τη διπλάσια ποσότητα δεδομένων από τους αισθητήρες του οχήματος από όσο στο παρελθόν. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    19:24 20/04

    Αύξηση πωλήσεων για την Volvo στο πρώτο τρίμηνο

    Η σειρά Recharge της Volvo, με αμιγώς ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, συνεχίζει τη δυναμική της πορεία αντιπροσωπεύοντας το 26% στο σύνολο των αυτοκινήτων Volvo που πωλήθηκαν τον Μάρτιο ...

    19:19 20/04

    Το νέο Hyundai Tucson Plug-in Hybrid στην Ελλάδα

    Το ολοκαίνουριο Hyundai Tucson Plug-in Hybrid είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα μετάδοσης της κίνησης το οποίο βασίζεται εν πολλοίς στον τρίτης γενιάς βενζινοκινητήρα 1.6 T-GDi Smartstream.

    19:14 20/04

    To νέο Fiat Panda σε έκδοση φυσικό αερίου

    Για πρώτη φορά δίνει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ δύο διαφορετικών στιλ, urban και Cross, αλλά και προηγμένες λύσεις συνδεσιμότητας.

    16:32 19/04

    H Nissan έφτασε τις 500.000 πωλήσεις οχημάτων e-Power στην Ιαπωνία

    Το e-Power της Nissan διαφέρει από τα τυπικά υβριδικά συστήματα

    16:28 19/04

    Το θρυλικό Mazda MX-5 ανανεώνεται

    Τα θετικά σχόλια και κριτικές για το θρυλικό Mazda MX-5 συνεχίζουν ακόμα και μετά από τρείς δεκαετίες και 1,1 εκατομμύρια μονάδες που έχουν πουληθεί.

    16:22 19/04

    Οι Ford και B&O Beosonic υπογράφουν τον τέλειο ήχο

    H νέα λειτουργία Beosonic του ηχοσυστήματος B&O στα αυτοκίνητα της Ford επιτρέπει στους οδηγούς και τους επιβάτες να ρυθμίζουν τον ήχο σύμφωνα με τις επιθυμίες τους με ένα άγγιγμα.

    13:58 17/04

    Ταχύτερες παραδόσεις από την Hermes και την Volkswagen Commercial Vehicles

    Ένας από τους κλάδους που γνώρισαν τεράστια άνθηση μέσα στην πανδημία είναι και αυτός των ταχυμεταφορών.

    14:03 16/04

    Ράλλυ Ακρόπολις: Ειδικές διαδρομές στην Κόρινθο και έδρα στη Λαμία

    Ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης ανακοίνωσε τις λεπτομέρειες για το Ράλλυ Ακρόπολις που επιστρέφει στο πρόγραμμα του WRC και θα πραγματοποιηθεί στη χώρα μας στις 9-12 Σεπτεμβρίου.

    13:55 16/04

    Οι δοκιμές εξέλιξης του ηλεκτρικού Nissan Ariya

    Κάθε στοιχείο του ηλεκτρικού Ariya έχει εξεταστεί και βελτιωθεί με τη δέουσα προσοχή.

    13:54 16/04

    Έλεγχος και πιστοποίηση μεταχειρισμένου με την υπογραφή της Ford

    Η απόκτηση ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου μπορεί να κρύβει πολλές παγίδες.

    19:05 15/04

    H ηλεκτρική κινητικότητα είναι ήδη κλιματικά ουδέτερη

    Είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πιο φιλικό προς το περιβάλλον και το κλίμα από ένα σύγχρονο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης;

    18:58 15/04

    Seat: Δωρεάν καύσιμα για 1 χρόνο για όλα τα μοντέλα TGI

    Προβλέπει όφελος για τον πελάτη ισάξιο με την κατανάλωση καυσίμου για έναν ολόκληρο χρόνο.

    18:56 15/04

    Το Fiat 127 γιορτάζει τα 50 του χρόνια

    Τον Απρίλιο του 1971 η ιταλική εταιρεία παρουσίαζε το Fiat 127, ένα μοντέλο που γνώρισε τεράστια εμπορική επιτυχία, αλλά κυρίως άνοιξε τον δρόμο για τη σύγχρονη εποχή των αυτοκινήτων με συμπαγείς...

    16:19 14/04

    Η Yokohama δοκιμάζει ελαστικά σε εσωτερικές επιφάνειες πάγου

    Η Yokohama ανακοίνωσε πρόσφατα τη δημιουργία μιας νέας μονάδας στην εσωτερική εγκατάσταση του κέντρο της στο Χοκάιντο.