Παρασκευή, 26-Μαρ-2021 16:19
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ επιστρέφει στην Ελλάδα

Η επάνοδος του Ράλλυ Ακρόπολις στο ημερολόγιο του κορυφαίου θεσμού αγώνων Ράλλυ αποτελεί γεγονός: Φέτος το Σεπτέμβριο η διεξαγωγή του!
Ο ιστορικός αγώνας, που από τα πρώτα του χρόνια, στις αρχές της δεκαετίας του 1950, κέρδισε δικαιωματικά μία θέση στο διεθνές σκηνικό του μηχανοκίνητου αθλητισμού, έπειτα από μία οκταετία απουσίας από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ (WRC) επιστρέφει, έχοντας μάλιστα εξασφαλίσει την παρουσία του στο θεσμό για τη διετία 2021-2022.
Το νέο κεφάλαιο στην ιστορία του Ράλλυ Ακρόπολις θα γραφτεί στις 9-12 Σεπτεμβρίου 2021. Η εξέλιξη αυτή αποτελεί την επισφράγιση πολύμηνων ενεργειών υπό την αιγίδα του Πρωθυπουργού, που συντονίστηκαν από τον Υφυπουργό Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, ο οποίος από την ανάληψη των καθηκόντων του είχε θέσει ως στόχο την επιστροφή της χώρας σε διεθνείς διοργανώσεις. Η Ελλάδα πέτυχε να ανοίξει διάλογο με τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) και την εταιρεία διαχείρισης και προώθησης του WRC ήδη από την περασμένη άνοιξη, μεταξύ άλλων χάρη στην αποδεδειγμένα ορθή διαχείριση της πανδημίας, που σχολιάστηκε θετικά από όλα τα διεθνή Μέσα. Καθοριστικότερο ρόλο, ωστόσο, έπαιξε η θερμή υποστήριξη από την πλευρά της Κυβέρνησης, η οποία, αξιολογώντας την ιστορική σημασία του αγώνα, τη συμβολή του στη θετική προβολή της χώρας στο εξωτερικό και τον επίσης θετικό οικονομικό του αντίκτυπο, υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με τον WRC Promoter, το Δεκέμβριο του 2020.
Για τη διοργάνωση του Ράλλυ Ακρόπολις έχει ήδη συσταθεί Οργανωτική Επιτροπή, με σημαντικές προσωπικότητες από το χώρο του αυτοκινήτου, η οποία εργάζεται πάνω στο σχεδιασμό και στην υλοποίησή του. Λεπτομέρειες, όπως η πόλη που θα φιλοξενήσει τον αγώνα, θα ανακοινωθούν στο αμέσως προσεχές διάστημα. Το Ράλλυ Ακρόπολις του 2021 θα αποτελέσει τον 10ο γύρο του WRC, αντικαθιστώντας το Ράλλυ της Χιλής, του οποίου η διεξαγωγή κρίθηκε αμφίβολη, λόγω των συνεχιζόμενων επιπτώσεων της πανδημίας στη χώρα της Νοτίου Αμερικής.
Τα φώτα του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού -και όχι μόνο- θα στραφούν και πάλι στην Ελλάδα, που δηλώνει έτοιμη απέναντι σε μια σπουδαία πρόκληση!
Όπως δήλωσε ο Πρωθυπουργός της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Κυριάκος Μητσοτάκης σε ξένα ΜΜΕ:
"Πριν από εβδομήντα χρόνια η Ακρόπολη αποτέλεσε το φόντο για έναν σπουδαίο αγώνα, που αργότερα καθιερώθηκε ως το "Ράλλυ των Θεών”. Ένας επικός αγώνας ράλλυ που ανέκαθεν έφερνε τα πληρώματα αντιμέτωπα με συνθήκες μοναδικές. Έπειτα από οκτώ χρόνια απουσίας, το Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει, και μάλιστα εν μέσω μιας χρονικής συγκυρίας που η Ελλάδα βρίσκει και πάλι το δρόμο της. Κατά την τελευταία δεκαετία βρεθήκαμε στη δική μας "διαδρομή”, που περιείχε πολλές εναλλαγές. Πλέον, η Ελλάδα χαράζει το μέλλον της κάνοντας σημαντικά άλματα όσον αφορά την έρευνα, την τεχνολογία και τη βιωσιμότητα. Είμαστε περήφανοι που μπορούμε και πάλι να φιλοξενήσουμε διεθνούς απήχησης εκδηλώσεις, όπως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ”.
Λευτέρης Αυγενάκης, Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού:
"Βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να μπορούμε να δηλώσουμε πως εκπληρώσαμε την υπόσχεση που δώσαμε στον ελληνικό λαό και στους εκατοντάδες χιλιάδες φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Τα φώτα του παγκόσμιου motorsport και του αθλητισμού γενικότερα στρέφονται ξανά στην Ελλάδα. Στην αναγεννημένη και φωτεινή Ελλάδα, που ακτινοβολεί σε όλον τον κόσμο!
"Η επάνοδος του Ράλλυ Ακρόπολις στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ είναι γεγονός. Από σήμερα κιόλας, ξεκινάμε την οργάνωση του κορυφαίου αγώνα του θεσμού! Του Ράλλυ Ακρόπολις, που είναι γραμμένο με χρυσά γράμματα στην ιστορία του motorsport. Η Ελλάδα είναι εδώ για να σας καλωσορίσει! Είναι παρούσα, εξωστρεφής και πρωταγωνιστεί σε όλους τους τομείς”.
Jean Todt, Πρόεδρος FIA:
"Το Ράλλυ Ακρόπολις δε χρειάζεται συστάσεις. Πρόκειται για ένα θρυλικό γεγονός, όπου ο μηχανοκίνητος αθλητισμός και η τεχνολογία συναντούν την ιστορία, στη "γη των Θεών”. Ο αγώνας είναι γνωστός για ορισμένες από τους σκληρότερες ειδικές διαδρομές στον κόσμο και προσωπικά έχω κάποιες ιδιαίτερες αναμνήσεις, έχοντας αγωνιστεί ως συνοδηγός σε πέντε Ράλλυ Ακρόπολις, μεταξύ 1970 και 1981. Χαίρομαι για την επιστροφή του στο υψηλότερο επίπεδο και θα ήθελα να ευχαριστήσω την ελληνική Κυβέρνηση για την πολύτιμη υποστήριξη, τους και τους διοργανωτές για την ισχυρή τους δέσμευση”.
Jona Siebel, Διευθύνων Σύμβουλος του WRC Promoter:
"Το Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί ένα σπουδαίο κεφάλαιο στην ιστορία του WRC και εκτιμούμε την τεράστια δέσμευση της ελληνικής Κυβέρνησης να το επαναφέρει στον κορυφαίο θεσμό αγώνων ράλλυ.
"Καλώς ορίσατε! Είμαστε βέβαιοι πως ακόμα κι αν πρόκειται για ένα σύγχρονο Ράλλυ Ακρόπολις, αυτός ο αγώνας με την τόσο μεγάλη κληρονομιά θα φέρει και πάλι τους αγωνιζόμενους αντιμέτωπους με τις σκληρότερες συνθήκες”.
Το e-Power της Nissan διαφέρει από τα τυπικά υβριδικά συστήματα
Τα θετικά σχόλια και κριτικές για το θρυλικό Mazda MX-5 συνεχίζουν ακόμα και μετά από τρείς δεκαετίες και 1,1 εκατομμύρια μονάδες που έχουν πουληθεί.
H νέα λειτουργία Beosonic του ηχοσυστήματος B&O στα αυτοκίνητα της Ford επιτρέπει στους οδηγούς και τους επιβάτες να ρυθμίζουν τον ήχο σύμφωνα με τις επιθυμίες τους με ένα άγγιγμα.
Ένας από τους κλάδους που γνώρισαν τεράστια άνθηση μέσα στην πανδημία είναι και αυτός των ταχυμεταφορών.
Ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης ανακοίνωσε τις λεπτομέρειες για το Ράλλυ Ακρόπολις που επιστρέφει στο πρόγραμμα του WRC και θα πραγματοποιηθεί στη χώρα μας στις 9-12 Σεπτεμβρίου.
Κάθε στοιχείο του ηλεκτρικού Ariya έχει εξεταστεί και βελτιωθεί με τη δέουσα προσοχή.
Η απόκτηση ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου μπορεί να κρύβει πολλές παγίδες.
Είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πιο φιλικό προς το περιβάλλον και το κλίμα από ένα σύγχρονο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης;
Προβλέπει όφελος για τον πελάτη ισάξιο με την κατανάλωση καυσίμου για έναν ολόκληρο χρόνο.
Τον Απρίλιο του 1971 η ιταλική εταιρεία παρουσίαζε το Fiat 127, ένα μοντέλο που γνώρισε τεράστια εμπορική επιτυχία, αλλά κυρίως άνοιξε τον δρόμο για τη σύγχρονη εποχή των αυτοκινήτων με συμπαγείς...
Η Yokohama ανακοίνωσε πρόσφατα τη δημιουργία μιας νέας μονάδας στην εσωτερική εγκατάσταση του κέντρο της στο Χοκάιντο.
Η δυνατότητα κοινής χρήσης ηλεκτρικών αυτοκινήτων ξεκίνησε στο Αμβούργο πριν μερικούς μήνες και αποτελεί τμήμα της στρατηγικής της Volkswagen.
Θέλοντας να συμβάλλει στη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου για τις μελλοντικές γενιές.
Ένα πανίσχυρο pick-up με DNA από το σύμβολο των εκτός δρόμου οχημάτων, το Jeep Wrangler.