Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 05-Μαρ-2021 23:40

    Nissan: Θερμική απόδοση 50% για τον θερμικό κινητήρα του συστήματος e-Power

    Nissan: Θερμική απόδοση 50% για τον θερμικό κινητήρα του συστήματος e-Power
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το σύστημα κίνησης e-Power της Nissan χρησιμοποιεί έναν βενζινοκινητήρα για την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας στη μπαταρία του κινητήριου συνόλου. Η τελευταία προσέγγιση της Nissan στην ανάπτυξη κινητήρων έχει ανεβάσει τον πήχη σε υψηλά επίπεδα παγκοσμίως, ξεπερνώντας τον ισχύοντα μέσο όρο της αυτοκινητοβιομηχανίας με 40% θερμική απόδοση και καθιστώντας με αυτό τον τρόπο δυνατή την περαιτέρω μείωση των εκπομπών CO2 των οχημάτων.

    "Επιδιώκοντας την ουδετερότητα του άνθρακα σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής των προϊόντων μας έως το 2050, η Nissan στοχεύει στον εξηλεκτρισμό όλων των νέων μοντέλων που θα κυκλοφορούν στις μεγάλες αγορές, έως τις αρχές της δεκαετίας του 2030”, δήλωσε ο Toshihiro Hirai, ανώτερος αντιπρόεδρος του τμήματος μηχανολογίας και κινητήριων συνόλων EV. Και προσέθεσε:

    "Η στρατηγική ηλεκτροκίνησης της Nissan, προωθεί την ανάπτυξη e-powertrains και μπαταριών υψηλής απόδοσης για EVs, με το e-Power να αντιπροσωπεύει έναν επιπλέον σημαντικό στρατηγικό πυλώνα”.

    Με γνώμονα τη βέλτιστη απόδοση

    Τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης απαιτούν ισχύ και απόδοση από έναν κινητήρα κάτω από ένα ευρύ φάσμα στροφών και φορτίων. Αυτή η βασική προϋπόθεση σημαίνει ότι οι συμβατικοί κινητήρες δεν μπορούν να αποδίδουν με τη βέλτιστη απόδοσή τους ανά πάσα στιγμή. Ωστόσο, το σύστημα e-Power της Nissan χρησιμοποιεί έναν κινητήρα ως αποκλειστική γεννήτρια ηλεκτρικής ενέργειας για το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα κίνησης. Η λειτουργία του κινητήρα περιορίζεται στο πιο αποδοτικό εύρος στροφών λειτουργίας, διαχειρίζοντας κατάλληλα την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, αλλά και την ποσότητά της που είναι αποθηκευμένη στην μπαταρία.

    Με αυτήν την προσέγγιση και την εξέλιξη της τεχνολογίας της μπαταρίας και των τεχνικών διαχείρισης ενέργειας, η Nissan κατάφερε να βελτιώσει τη θερμική απόδοση πέρα από τα τρέχοντα επίπεδα. Η ανάπτυξη του συστήματος e-Power επόμενης γενιάς συνεχίζει αυτήν την πορεία της υψηλής απόδοσης, μέσω του σχεδιασμού και της ανάπτυξης ενός κινητήρα αποκλειστικά για το σύστημα e-Power της Nissan.

    Το STARC concept

    Για να επιτύχει 50% θερμική απόδοση, η Nissan ανέπτυξε ένα πρωτότυπο κινητήριο σύνολο που ονομάζεται STARC, το οποίο επιτρέπει τη βελτίωση της θερμικής απόδοσης ενισχύοντας τη ροή του μίγματος αέρα-καυσίμου εντός του κυλίνδρου και την ανάφλεξη, καίγοντας με αξιόπιστο τρόπο ένα πιο αραιωμένο μείγμα σε υψηλό λόγο συμπίεσης.

    Σε έναν συνηθισμένο κινητήρα, υπάρχουν περιορισμοί στον έλεγχο του επιπέδου αραίωσης του μείγματος αέρα-καυσίμου για την απόκριση στα μεταβαλλόμενα φορτία οδήγησης, με αρκετές αντισταθμίσεις μεταξύ διαφόρων συνθηκών λειτουργίας, όπως ροή μίγματος σε κύλινδρο, μέθοδος ανάφλεξης και αναλογία συμπίεσης, που μπορούν να θυσιάσουν την αποδοτικότητα για την παραγωγή ισχύος.

    Nissan_03 05.03.2021

    Ωστόσο, ένας αποκλειστικός κινητήρας για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, που λειτουργεί με βέλτιστο εύρος στροφών και φορτίου, καθιστά δυνατή τη δραματική βελτίωση της θερμικής απόδοσης.

    Σε εργαστηριακές δοκιμές, η Nissan πέτυχε θερμική απόδοση 43% όταν χρησιμοποιούσε τη μέθοδο αραίωσης EGR και 46% όταν χρησιμοποιούσε λιτή καύση, με έναν πολυκύλινδρο κινητήρα. Ένα επίπεδο 50% επιτεύχθηκε με τη λειτουργία του κινητήρα σε σταθερές στροφές ανά λεπτό και με φορτίο σε συνδυασμό με τεχνολογίες ανάκτησης θερμότητας.

    Το σύστημα Nissan e-Power

    Το e-Power κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στην Ιαπωνία το 2016 με το Nissan Note. Στον πυρήνα της η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι η ίδια με αυτή που χρησιμοποιείται στο αμιγώς ηλεκτρικό Nissan Leaf, προσφέροντας άμεση ροπή, ισχύ, απόδοση και ενθουσιασμό. Το σύστημα αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα με γεννήτρια ισχύος, μετατροπέα, μπαταρία και ηλεκτρικό κινητήρα.

    Nissan_04 05.03.2021

    Σε αντίθεση με ένα συμβατικό υβριδικό σύστημα, το e-Power επιτρέπει τη χρήση του ενσωματωμένου κινητήρα αποκλειστικά για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, διαχωρίζοντας την έξοδο ισχύος του κινητήρα και την κινητήρια δύναμη στους τροχούς.

    Στα τέλη Δεκεμβρίου του 2020, η Nissan παρουσίασε στην αγορά της Ιαπωνίας το ολοκαίνουργιο Note, το οποίο διατίθεται εκεί αποκλειστικά με το e-Power και έχει ήδη περισσότερες από 20.000 παραγγελίες. Ως το μοντέλο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της Nissan στην εγχώρια αγορά της, το Note διαδραματίζει βασικό ρόλο στο παγκόσμιο σχέδιο μετασχηματισμού Nissan NEXT.

    Παράλληλα, υποστηρίζοντας τον στόχο της Nissan να επιτύχει 50% εξηλεκτρισμένες πωλήσεις στην Ευρώπη έως το 2024, το νέο Nissan Qashqai που αποκαλύφθηκε πρόσφατα, θα είναι διαθέσιμο εκτός από τον κινητήρα βενζίνης 1.3 DiG-T που είναι εξοπλισμένο με υβριδική τεχνολογία και με το e-POWER.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    15:49 13/04

    Tο Jeep Gladiator ήρθε στη Ελλάδα

    Ένα πανίσχυρο pick-up με DNA από το σύμβολο των εκτός δρόμου οχημάτων, το Jeep Wrangler.

    15:43 13/04

    H νέα γκάμα των LCV μοντέλων της Renault

    Παρουσιάζει τα νέα Kangoo Van και Express Van, καθώς και τα νέα Trafic Kombi και Spaceclass.

    15:38 13/04

    Το πρώτο ηλεκτρικό MINI σε ρόλο Safety Car στην Formula E

    Εμπνευσμένο από την JCW.

    16:37 12/04

    EVziiin©: Η έξυπνη πλατφόρμα για φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων τώρα και στην Ελλάδα

    Η καινοτόμα εφαρμογή EVziiin© έρχεται να διαμορφώσει ένα προηγμένο δίκτυο φόρτισης με περισσότερα από 95.000 σημεία σε Ελλάδα και εξωτερικό.

    16:30 12/04

    H Kia παρουσιάζει το ηλεκτρικό EV6

    Αυτονομία, μηδενικές εκπομπές, εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση 800V και ελκυστικό στυλ.

    16:22 12/04

    Πρεμιέρα για το Lexus LF-Z Electrified

    Το LF-Z Electrified δίνει μία πρώτη εικόνα από το μέλλον της Lexus.

    22:13 09/04

    Ο Opel παρουσιάζει τον Universal Charger για εύκολη φόρτιση

    Το Universal Charger (καλώδιο φόρτισης πολλαπλών επιλογών σύνδεσης) συνδυάζει τις λειτουργίες των καλωδίων "Mode 2" και "Mode 3" με διάφορους αντάπτορες σε μία συσκευή.

    20:53 09/04

    Σχεδιάζοντας το νέο Honda HR-V e:HEV

    Η επόμενη γενιά του αποκλειστικά υβριδικού Honda HR-V e:HEV είναι το αποτέλεσμα μιας ευρείας επαναξιολόγησης της νοοτροπίας των σύγχρονων καταναλωτών.

    20:45 09/04

    O έξυπνος καθρέπτης της Ford

    Στην πραγματικότητα πρόκειται για μία οθόνη υψηλής ανάλυσης που προβάλλει μία πανοραμική εικόνα την περιοχής πίσω από το οχημα.

    16:31 08/04

    Volvo: Ηλεκτρική ενέργεια κατά 90% από ΑΠΕ για τα εργοστάσιά της

    Το εργοστάσιο της Volvo στo Ντακίνγκ της Κίνας τροφοδοτείται τώρα κατά 100% με κλιματικά ουδέτερη ηλεκτρική ενέργεια.

    16:24 08/04

    Παραγωγή 300.000 μονάδων για το νέο Opel Corsa

    Το νέο Corsa παραμένει η "εγγύηση επιτυχίας" για την Opel.

    16:22 08/04

    "Πράσινη" ηλεκτρική ενέργεια από το 2022 για την Mercedes

    Η ηλεκτρική ενέργεια χωρίς CO2 από ηλιακές, αιολικές και υδροηλεκτρικές πηγές παράγεται σε διάφορους σταθμούς παραγωγής ενέργειας

    15:25 07/04

    Συνέντευξη με τον επικεφαλής εσωτερικής σχεδίασης του Volkswagen ID.4

    To ID.4, το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Volkswagen, όσο επιβλητική εμφάνιση έχει εξωτερικά, τόσο ευρύχωρο, ζεστό και φιλόξενο αποδεικνύεται εσωτερικά.

    15:14 07/04

    Οι τιμές της νέας Mercedes C-Class στην Ελλάδα

    Η C-Class είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της Mercedes παγκοσμίως.