Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 22-Ιαν-2021 17:05

    H Toyota κατακτά το στέμμα στην ελληνική αγορά για το 2020

    H Toyota κατακτά το στέμμα στην ελληνική αγορά για το 2020
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά γεμάτη προκλήσεις, η Toyota κατάφερε για 8η συνεχόμενη χρονιά να βρεθεί και πάλι στην 1η θέση στην προτίμηση του Έλληνα καταναλωτή για το 2020, με συνολικές ταξινομήσεις 11.191 αυτοκινήτων. Αναλυτικότερα, η Toyota αναδείχθηκε στη κρυφή των επιβατικών με 10.268 ταξινομήσεις, επίδοση που αντιστοιχεί στο 12,7% της αγοράς, ενώ στα επαγγελματικά σημείωσε 923 ταξινομήσεις αποσπώντας μερίδιο 13,5%.

    Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Ελλάς κ. Αριστείδης Αραβανής, με βάση τα αποτελέσματα μιας ακόμα επιτυχημένης χρονιάς, δήλωσε:

    "Υποδεχόμαστε το 2021 με αισιοδοξία, δημιουργική διάθεση για περαιτέρω εξέλιξη και ευχές για Υγεία και Πρόοδο.  Η πορεία της αγοράς τη νέα χρονιά, πιθανόν να μην υστερήσει σε δυσκολίες, όμως η Toyota απέδειξε τη χρονιά που μας πέρασε ότι έχει τις βάσεις και τις ικανότητες να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις, πετυχαίνοντας άλλη μια πρωτιά. Bασιζόμενοι στην πελατοκεντρική φιλοσοφία της Toyota, στόχος μας είναι να ικανοποιούμε όλες τις ανάγκες των αγοραστών μας και για αυτό ακριβώς το λόγο αποτελούμε την πιο εξηλεκτρισμένη μάρκα στον κόσμο, αλλά και στη χώρα μας, με ισχυρή και υψηλών επιδόσεων πλήρη γκάμα. 

    "Σχεδόν 8 στους 10 οδηγούς Toyota εμπιστεύονται ήδη την 4η γενιά Hybrid Electric, ενώ σταδιακά, πάντα έχοντας ως βάση την ισχυρή τεχνογνωσία και εμπειρία της μάρκας πάνω από 20 έτη, η γκάμα θα εμπλουτίζεται με τεχνολογίες και μοντέλα σε νέες κατηγορίες, ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών, προσφέροντας ισχυρότατο Value For Money και ανεπανάληπτη εμπειρία σε όλη τη διάρκεια του "ταξιδιού" του μαζί μας. 

    Είμαστε δε ιδιαίτερα περήφανοι, που εδώ και πάνω από 20 έτη πρωτοπορούμε στην μείωση των βλαβερών συνεπειών παγκοσμίως, με χαμηλές εκπομπές ρύπων στα προϊόντα μας, εξασφαλίζοντας ένα καλύτερο μέλλον για τον άνθρωπο και το περιβάλλον και ανυπομονούμε για το ταξίδι της μάρκας Beyond Zero”.

    Συνολικά η αγορά του αυτοκινήτου στην Ελλάδα σημείωσε το 2020 μείωση κατά 28% σε σύγκριση με το 2019.  Αντίστοιχα οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων ανήλθαν στις 87.875 το 2020, ενώ το 2019 είχαν ταξινομηθεί 122.081 αυτοκίνητα.

    Παρ’ όλες τις αντιξοότητες κατά την περίοδο της πανδημίας, η Toyota Ελλάς και το δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της, κατάφεραν να πετύχουν μερίδιο μάρκας της τάξεως του 12,7%, διατηρώντας έτσι για ακόμα μια φορά την ηγετική θέση στο χώρο, σημειώνοντας συνολική αύξηση του μεριδίου κατά 1,4 μονάδες σε σχέση με το 2019.

    Toyota_03

    Πρωταγωνιστικό ρόλο στην κυριαρχία της Toyota έπαιξε το γεγονός ότι κατάφερε να κατακτήσει τις κορυφαίες θέσεις, σε όλες τις κατηγορίες. Τα μοντέλα που βρέθηκαν στη θέση 1 στην κατηγορίας τους είναι: 

    - Το Aygo  με 1.752 ταξινομήσεις, που αντιστοιχούν σε μερίδιο της τάξεως του 22,8%, στην κατηγορία Α (1η θέση σε πωλήσεις)
    - Το Yaris με 4.581 ταξινομήσεις, που αντιστοιχούν σε μερίδιο της τάξεως του 20,5%, στην κατηγορία Β (1η θέση σε πωλήσεις)
    - Το Corolla με 1.793 ταξινομήσεις, κατακτώντας επάξια την 1η θέση στην κατηγορία C (1η θέση σε πωλήσεις)

    Επιπρόσθετα, το νέο C-HR συνεχίζει να προσδίδει μια ισχυρή, νέα παρουσία στην αναπτυσσόμενη κατηγορία C-SUV με 1.917 ταξινομήσεις, κατακτώντας την 2η θέση σε πωλήσεις στην κατηγορία του.

    Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ήταν μια σημαντική χρονιά για τα υβριδικά, καθώς η Ελλάδα παρουσίασε το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης των πωλήσεων υβριδικών αυτοκινήτων στην ΕΕ της τάξεως του 90,5%. Η αύξηση στη ζήτηση υβριδικών αποτελεί και ένα από τα πιο βασικά στοιχεία που επηρεάζει τη συνολική απόδοση της μάρκας, με την Toyota να βρίσκεται στη τρίτη θέση με τις καλύτερες πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων συνολικά στην Ευρώπη.

    Κατά τη διάρκεια του lockdown, η ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ,διατήρησε σε πλήρη λειτουργία όλες τις δραστηριότητες, λαμβάνοντας  ήδη προληπτικά από το τέλοςΦεβρουαρίου όλα  τα μέτραπροφύλαξης και προστασίας της υγείας  του προσωπικού και των πελατών. Πιο συγκεκριμένα προχώρησε στις παρακάτω ενέργειες:

    - Εφαρμογήτηλεργασίας σε ποσοστόάνω του 80%
    - Σχολαστικός καθαρισμός και απολύμανση των αυτοκινήτων
    - Τήρηση των μέτρωνπροστασίας όπως αυτά καθορίστηκαν από την Πολιτεία, όπως χρήση μάσκας, κατάλληλες αποστάσεις κλπ.

    Παράλληλα πρώτοι στην αγορά και απαντώντας δυναμικά στις προκλήσεις της πανδημίας, δημιούργησε ένα πλήρωςψηφιακό  κανάλι,όπουεντελώς ανέπαφα ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να θέσει την παραγγελία του και να μπορεί να παραλάβει το αυτοκίνητο της επιλογής του, χωρίς να είναι απαραίτητη η επίσκεψη του στην έκθεση.

    Παρόλο που τα νέα δεδομένα απαιτούσαν αποστάσεις για την ασφάλεια όλων, η Toyota κατάφερε να τις υπερνικήσει και να έρθει ακόμα πιο "κοντά" στο πελάτη, με απόλυτη ασφάλεια και την κατάλληλη τεχνολογία για να το υποστηρίξει! Η εξαιρετική ικανοποίηση των πελατών στις νέες τους ανάγκες και η ακόμα πιο συναρπαστική εμπειρίατους, αποτελεί τη βασική προτεραιότητα της Toyota και για το 2021. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    12:43 25/02

    Bentley: Έρευνα για την ανακύκλωση ηλεκτροκινητήρων

    Η Bentley ανακοίνωσε τη συμμετοχή της σε ένα τριετές ερευνητικό πρόγραμμα που στόχο έχει μία τεχνολογική επανάσταση στην ανακύκλωση και αειφορία των ηλεκτρικών κινητήρων.

    12:39 25/02

    Ξεκινά η παραγωγή του Cupra Formentor e-Hybrid

    Η Cupra ξεκινά την παραγωγή του νέου Formentor e-Hybrid, το οποίο θα φτάσει στην αγορά τον Μάρτιο.

    12:38 25/02

    Τα μελλοντικά σχέδια της Nissan για τα LCV μοντέλα της στην Ευρώπη

    Η Nissan αποκάλυψε πρόσφατα τα σχέδια της για την επόμενη γενιά των μικρών επαγγελματικών οχημάτων της που θα διατεθούν στην Ευρώπη.

    17:12 24/02

    Η Mercedes αποκαλύπτει τη νέα C-Class

    Σε μία εποχή που ολόκληρος ο κόσμος μετασχηματίζεται, η νέα Mercedes C-Class είναι η πρώτη κλασσική σειρά μοντέλων της Mercedes που εξηλεκτρίζεται πλήρως.

    17:09 24/02

    Το νέο Honda HR-V e:HEV

    Η Honda αποκάλυψε την τελευταία γενιά του δημοφιλούς HR-V, που διαθέτει ένα ισχυρό και άμεσης απόκρισης υβριδικό σύστημα κίνησης.

    17:07 24/02

    Νέα έκδοση C-Series για το C3 Aircross

    Με ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό και προσιτή τιμή, το Citroen C3 Aircross στην έκδοση C-Series αντικατοπτρίζει με τον καλύτερο τρόπο τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά της μάρκας.

    18:18 23/02

    100.000 μπαταρίες για plug-in υβριδικά μοντέλα από την Skoda

    Η Skoda βρίσκεται σε τροχιά ραγδαίας τεχνολογικής ανάπτυξης.

    18:15 23/02

    To προωθητικό πρόγραμμα Οn-Line Bonus της Ford

    Οι online υπηρεσίες της Ford Motor Ελλάς που εμπλουτίστηκαν πρόσφατα με το Ford Marketplace

    18:01 23/02

    H Cupra γιορτάζει την τρίτη επέτειό της με την αποκάλυψη του Formentor VZ5

    Με 5κύλινδρο κινητήρα σε αμάξωμα CUV, το νέο Cupra Formentor VZ5 προορίζεται να προσφέρει μια μοναδική πρόταση στην αγορά.

    18:57 22/02

    Έκδοση Sportline για το ηλεκτρικό Skoda Enyaq iV

    Το Skoda Enyaq Sportline iV έχει έντονο σπορ χαρακτήρα, ξεχωρίζοντας από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στις ιδιαίτερες σχεδιαστικές πινελιές.

    18:46 22/02

    Αναβάθμιση για το Nissan NV300 Combi

    Στις αναβαθμίσεις περιλαμβάνονται ένα νέο κινητήριο σύνολο Euro 6D Full, μια αισθητικά βελτιωμένη εμφάνιση και πλήθος νέων τεχνολογιών, που προσφέρουν ακόμα περισσότερες ανέσεις και πρακτικότητα.

    18:31 22/02

    Η παραγωγή της Mercedes έφτασε τις 50.000.000 μονάδες

    Πρόκειται για μία επέτειο που σηματοδοτεί και μία πρεμιέρα για την Mercedes: η πρώτη νέα Mercedes Maybach S-Class που κατασκευάστηκε στο Factory 56 είναι το 50-εκατομμυριοστό επιβατικό αυτοκίνητο της ...