Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 21-Ιαν-2021 16:23

    "Πράσινο" καύσιμο για τις θαλάσσιες μεταφορές οχημάτων της VW

    "Πράσινο" καύσιμο για τις θαλάσσιες μεταφορές οχημάτων της VW
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το Volkswagen Group, προκειμένου να μειώσει τις εκπομπές ρύπων CO2, δεν εστιάζει μόνο στη δημιουργία σύγχρονων ηλεκτρικών αυτοκινήτων ή τη φιλική προς το περιβάλλον παραγωγή στα εργοστάσια των μαρκών του. Δίνει ιδιαίτερη προσοχή και στη μεταφορά του τεράστιου αριθμού οχημάτων που παράγει σε ετήσια βάση – μόνο το 2020 ήταν περισσότερα από 9,3 εκατομμύρια – προς τους πελάτες σε όλο τον κόσμο. Με στόχο να λειτουργήσει τον στόλο πλοίων που χρησιμοποιεί για τη μεταφορά τους με πιο φιλικό στο παγκόσμιο κλίμα τρόπο, το Volkswagen Group βασίζεται και σε καύσιμα προερχόμενα από μεταχειρισμένα φυτικά έλαια από τις βιομηχανίες τροφοδοσίας και τροφίμων.

    Τα χρησιμοποιημένα φυτικά έλαια και άλλα υπολείμματα λαχανικών, άχρηστα απόβλητα πριν από μερικά χρόνια, πλέον μπορούν, μετά από επεξεργασία, να κινήσουν πλοία. Το όνομα του θαυμαστού νέου καυσίμου είναι MR1-100, προερχόμενο κυρίως από μαγειρικά λάδια και λίπη. Αντίστοιχα με τη βενζίνη E10 για αυτοκίνητα, ο αριθμός αντιστοιχεί στην αναλογία στα συστατικά του βιοκαυσίμου που προέρχεται από ανανεώσιμες πρώτες ύλες. Συνεπώς, το MR1-100 αποτελείται από 100% οργανικά απόβλητα.

    "Είμαστε η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που χρησιμοποιεί αυτό το καύσιμο σε μεγάλη κλίμακα. Επιτυγχάνουμε 85% λιγότερες εκπομπές CO2σε σύγκριση με τα συμβατικά ορυκτά καύσιμα, η συμβολή στην προστασία του κλίματος είναι τεράστια”, λέει ο Thomas Zernechel, επικεφαλής της Volkswagen Group Logistics.

    Η αλλαγή σε πιο φιλική προς το περιβάλλον ναυτιλία επιβάλλεται επίσης από τη νέα νομοθεσία. Από το τρέχον έτος, οι ναυτιλιακές εταιρείες υποχρεούνται να μετασκευάσουν τους στόλους των πλοίων τους, έτσι ώστε οι κινητήρες να συμμορφώνονται με όριο θείου 0,5%, αντί του 3,5% που ίσχυε. Στις παράκτιες θαλάσσιες περιοχές, το όριο αυτό μειώνεται περαιτέρω, στο 0,1%. Αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα για τα πλοία που λειτουργούν με MR1-100, καθώς το νέο βιοκαύσιμο δεν εκπέμπει οξείδια του θείου.

    VW_03

    Η Volkswagen Group Logistics χρησιμοποιεί δύο ναυλωμένα πλοία για αποστολές αυτοκινήτων σε παράκτιες θαλάσσιες οδούς. Τα μήκους 180 μέτρων πλοία, της ναυτιλιακής εταιρείας F. Laeisz με έδρα στο Αμβούργο, τροφοδοτούνται από έναν κινητήρα θαλάσσης MAN με ισχύ 19.334 ίππων. Ο όγκος της δεξαμενής καυσίμου είναι 3.500 κυβικά μέτρα.

    Το καύσιμο παράγεται από την ολλανδική εταιρεία Good Fuels στο Ρότερνταμ. Το νέο βιοκαύσιμο δοκιμάστηκε για πρώτη φορά τον Σεπτέμβριο του 2018, στο δεξαμενόπλοιο "Nord Highlander”. Οι ναυτιλιακές εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το νέο βιοκαύσιμο για να αντικαταστήσουν το πλούσιο σε θείο βαρύ μαζούτ, με αναλογία ένα προς ένα. Το σημαντικότερο, δεν απαιτούνται τροποποιήσεις στους κινητήρες.

    Τα πλοία μεταφέρουν έως 3.500 οχήματα το καθένα, σε κυκλική διαδρομή από το Έμντεν της Γερμανίας προς το Δουβλίνο, από εκεί προς το Σανταντέρ στην Ισπανία και το Σετούμπαλ στην Πορτογαλία, πριν επιστρέψουν στο Έμντεν. Κάθε χρόνο, μεταφέρουν περίπου 250.000 νέα οχήματα από τις μάρκες Audi, Skoda, Volkswagen Passenger Cars και Volkswagen Commercial Vehicles. Η λειτουργία των πλοίων με βιοκαύσιμο, εξοικονομεί συνολικά περίπου 52.000 τόνους CO2 ετησίως αποκλειστικά στη διαδρομή αυτή.

    VW_02

    Αντιπροσωπεύοντας το 90% των διεθνών μεταφορών, η ναυτιλία είναι η ραχοκοκαλιά του παγκόσμιου εμπορίου. Για το Volkswagen Group, αυτό μεταφράζεται σε αρκετές εκατοντάδες προγραμματισμένες υπηρεσίες και έντεκα συνολικά ναυλωμένα πλοία που κινούνται καθημερινά στους ωκεανούς του κόσμου. Κάθε χρόνο, περισσότερα από 2,8 εκατομμύρια νέα αυτοκίνητα μετακινούνται προς τους κατόχους τους, με αυτόν τον τρόπο. 

    Η Volkswagen θέλει να είναι πρωτοπόρος στην φιλική προς το κλίμα κινητικότητα με τα οχήματά της όχι μόνο στο δρόμο, αλλά και στην ανοικτή θάλασσα. Μέχρι το 2025, το Group στοχεύει στη μείωση των συνολικών εκπομπών CO2 κατά 30 % ανά όχημα, σύμφωνα με τη στρατηγική "go TO zero” με στόχο την πλήρη ουδετερότητα μέχρι το 2050.

    Παράλληλα με το νέο βιοκαύσιμο, τον Ιούνιο του 2020, η Volkswagen Group Logistics άρχισε να χρησιμοποιεί πλοία που τροφοδοτούνται από υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) για τη μεταφορά οχημάτων από την Ευρώπη στη Βόρεια και Κεντρική Αμερική. Εξοπλισμένα με κινητήρες Dual Fuel της MAN Energy Solutions, τα πλοία αυτά μπορούν επίσης στο μέλλον να χρησιμοποιούν LNG που παράγεται από ανανεώσιμες πηγές, καθιστώντας τα ακόμη πιο φιλικά για το κλίμα. Την ίδια στιγμή, το Volkswagen Group έχει ήδη μεταβεί σε χρήση εντελώς πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας για σιδηροδρομικές μεταφορές στη Γερμανία, σε συνεργασία με τη DB Cargo.
     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    16:34 02/03

    To πιο αεροδυναμικό crossover της Nissan είναι το Ariya

    Με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,297.

    16:09 02/03

    To Toyota Yaris κατακτά τον τίτλο European Car Of The Year 2021

    Επιλεγμένο από μια κριτική επιτροπή 59 δημοσιογράφων από το χώρο του αυτοκινήτου από όλη την Ευρώπη, η τέταρτη γενιά του Toyota Yaris κατάφερε να αποσπάσει το πολυπόθητο βραβείο, ακριβώς 21 χρόνια...

    15:17 02/03

    Η Audi αναβαθμίζει τα plug-in υβριδικά Q5, A6 και A7 Sportback

    Χάρη στη νέα, πιο ισχυρή μπαταρία, μικτής χωρητικότητας 17,9 kWh (καθαρή 14,4 kWh), είναι εφικτή ηλεκτρική αυτονομία έως 91 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τον κύκλο NEDC.

    18:40 01/03

    Διαθέσιμο το νέο Honda CR-V e:HEV

    Η ανανεωμένη γκάμα του CR-V, που περιλαμβάνει την προηγμένη υβριδική τεχνολογία της Honda στον στάνταρ εξοπλισμό για πρώτη φορά, φέρει πλέον το διακριτικό e:HEV (όπως και το νέο Jazz e:HEV) ως μέλος...

    18:24 01/03

    To νέο MINI John Cooper Works GP "χορεύει" σε χιόνι και πάγο

    Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 265 χλμ./ώρα. Το MINI John Cooper Works GP είναι το ταχύτερο μοντέλο της βρετανικής μάρκα

    18:15 01/03

    Ηλεκτρονικά φωτιζόμενα πάνελ από την Ford

    Τα ανακλαστικά πάνελ μπορεί να αποδειχτούν πολύ χρήσιμα, κυρίως τις μεγάλες και σκοτεινές νύχτες του χειμώνα.

    15:25 26/02

    Η Seat MÓ ενισχύει τη στρατηγική αστικής κινητικότητας

    Με τη δημιουργία της Seat MÓ το 2020.

    15:20 26/02

    To πλάνο μετασχηματισμού της Kia

    Η Kia ανακοίνωσε την ανανέωση της στρατηγικής της "Plan S" για τις μελλοντικές της δραστηριότητες στην 2021 CEO InvestorDay.

    15:17 26/02

    Αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για το υβριδικό Ford Puma

    Η Ford λανσάρει ένα νέο, 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο για το Puma με κινητήρα EcoBoost Hybrid.

    12:43 25/02

    Bentley: Έρευνα για την ανακύκλωση ηλεκτροκινητήρων

    Η Bentley ανακοίνωσε τη συμμετοχή της σε ένα τριετές ερευνητικό πρόγραμμα που στόχο έχει μία τεχνολογική επανάσταση στην ανακύκλωση και αειφορία των ηλεκτρικών κινητήρων.

    12:39 25/02

    Ξεκινά η παραγωγή του Cupra Formentor e-Hybrid

    Η Cupra ξεκινά την παραγωγή του νέου Formentor e-Hybrid, το οποίο θα φτάσει στην αγορά τον Μάρτιο.

    12:38 25/02

    Τα μελλοντικά σχέδια της Nissan για τα LCV μοντέλα της στην Ευρώπη

    Η Nissan αποκάλυψε πρόσφατα τα σχέδια της για την επόμενη γενιά των μικρών επαγγελματικών οχημάτων της που θα διατεθούν στην Ευρώπη.

    17:12 24/02

    Η Mercedes αποκαλύπτει τη νέα C-Class

    Σε μία εποχή που ολόκληρος ο κόσμος μετασχηματίζεται, η νέα Mercedes C-Class είναι η πρώτη κλασσική σειρά μοντέλων της Mercedes που εξηλεκτρίζεται πλήρως.