Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 21-Δεκ-2020 14:54

    Hyundai Kona Electic: Ηλεκτροκίνηση χωρίς συμβιβασμούς

    Hyundai Kona Electic: Ηλεκτροκίνηση χωρίς συμβιβασμούς
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το Hyundai Kona Electric αποτελεί ένα μοντέλο ορόσημο στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης με υψηλή αυτονομία, με τον δυναμισμό των SUV οχημάτων, με τρόπο προσιτότερο από ποτέ.

    Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό κόμπακτ SUV της Hyundai έφτασε σε συνολικές πωλήσεις στις 103.719 μονάδες στα τέλη Ιουνίου, μόλις δύο χρόνια από την έναρξη της κυκλοφορίας του. Οι διεθνείς πωλήσεις του εκτός Κορέας αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 75% του συνολικού όγκου πωλήσεων.

    Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Hyundai διατίθεται με δύο εκδόσεις κινητήρων: η ισχυρότερη με τη μεγάλη μπαταρία των 64 kWh διατίθεται πλέον με αναβαθμισμένη αυτονομία 660 χιλιομέτρων σε αστικό κύκλο ή 484 χιλιομέτρων σε μικτό κύκλο, σύμφωνα με τις ρεαλιστικότερες νέες μετρήσεις του πρωτοκόλλου WLTP. Η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα είναι 204 ίπποι (150 kW) ανεξαρτήτως στροφών, με τη ροπή να φτάνει τα 395 Nm, δηλαδή πολύ ισχυρότερη από τη ροπή ενός αντίστοιχου turbo κινητήρα εφάμιλλης ιπποδύναμης.

    Αντίστοιχα, με την μπαταρία χωρητικότητας των 39 kWh, το Kona Electric μπορεί να καλύψει με μια μόνο φόρτιση έως και 453 χιλιόμετρα εντός πόλης ή 305 χιλιόμετρα σε μικτό κύκλο, με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει 136 ίππους (100 kW) και την ίδια πανίσχυρη ροπή 395 Nm.

    Χάρη στην ιδιαίτερη τεχνολογία που έχει αναπτύξει η Hyundai για τη θερμική διαχείριση της ηλεκτρικής μπαταρίας, επιτυγχάνεται βελτιωμένη αξιοπιστία στην αποδοτικότητα (και επομένως και αυτονομία) της μπαταρίας υπό τις εκάστοτε συνθήκες περιβάλλοντος. 

    Χαρακτηριστικό παράδειγμα της αξιοπιστίας της αυτονομίας του Kona Electric αποτελεί το megatest που πραγματοποίησε νωρίτερα μέσα στο έτος ο Εθνικός Αυτοκινητιστικός Οργανισμός της Νορβηγίας (NAF- Norwegian Automobile Federation), δοκιμάζοντας και καταγράφοντας την συμπεριφορά 20 ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες, παρατηρώντας πόσο μειώνεται η αυτονομία, καθώς και πώς επηρεάζεται ο χρόνος φόρτισης των μπαταριών. Πιο συγκεκριμένα, δοκιμάστηκαν τα Audi E-Tron, BMW i3, Hyundai Kona Electric και Ioniq Electric, Jaguar I-Pace, Kia e-Niro και e-Soul, Mercedes-Benz EQC, δύο Nissan Leaf, Opel Ampera-e, Renault Zoe, Seat Mii electric, Skoda Citigo e iV, Tesla Model S, Model 3 και Model X, Volkswagen e-up! και e-Golf.

    Hyundai Kona Electric_04

    Στις απαιτητικές συνθήκες της Νορβηγίας, την καλύτερη επίδοση είχε το Hyundai Kona Electric καταγράφοντας τη μικρότερη απόκλιση, μόλις 9%, από την εργοστασιακή αυτονομία, όταν όλα τα υπόλοιπα οχήματα που συμμετείχαν στο megatest είχαν μέση απόκλιση άνω του 21%. 

    Χάρη στον χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας (μόλις 0,288), ακόμη και σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου είναι αξιοσημείωτη η ηχομόνωση του Kona Electric. Παρά το μεγάλο πλάτος (1.800 χλστ.) και μεταξόνιο (2.600 χλστ.) που προσφέρουν ευρυχωρία, το εξωτερικό μήκος (4.180 χλστ.) είναι εξαιρετικό για την πόλη. Αντίστοιχα, στις μακρινές αποδράσεις, το πανίσχυρο Kona Electric επιτρέπει βάρος οροφής έως και 80 κιλά (κάτι που δεν είναι συνηθισμένο στα ηλεκτροκίνητα), ώστε με εργοστασιακή μπαγκαζιέρα οροφής ο χώρος να υπερδιπλασιάζεται, υπερβαίνοντας αθροιστικά τα 660 λίτρα αποσκευών με 5 θέσεις επιβατών. 

    Με τέσσερα εναλλακτικά προφίλ οδήγησης (Sport, Normal, Eco, Eco+) και το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 7,9 δευτερόλεπτα στην έκδοση με την μπαταρία ων 64k Wh, το Kona Electric υπόσχεται μια απολαυστική εμπειρία οδήγησης. Προσφέρει τη δυνατότητα οδήγησης με ένα πεντάλ (one pedal driving) διαθέτοντας όχι μόνο αυτόματη αλλά και χειροκίνητη ρύθμιση επιπέδου αναγεννητικής πέδησης, με χειριστήρια στο τιμόνι -πιέζοντας παρατεταμένα την αύξηση αναγεννητικής πέδησης, το αυτοκίνητο έρχεται σε πλήρη στάση. Ταυτόχρονα, σε συνθήκες δυναμικής οδήγησης, χάρη και στην πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, το Kona Electric διαχειρίζεται το βάρος της μπαταρίας με ευστάθεια ασυνήθιστη στην ηλεκτροκίνητη κατηγορία.

    Με τη χρήση ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC) 100 kW η φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου του Kona Electric από 0% έως και το 80% της χωρητικότητάς της διαρκεί περίπου 54 λεπτά, και μάλιστα χρησιμοποιώντας καλώδιο τύπου CCS, το πλέον διαδεδομένο και επίσημο πρότυπο στην Ευρωπαϊκή αγορά. Αυτό σημαίνει χαμηλό κόστος σε ταχυφορτιστές που έχουν χρονοχρέωση. Σε οικίες ή χώρους στάθμευσης γραφείων, η φόρτιση με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) διαρκεί έως 9 ώρες και 35 λεπτά για πλήρη φόρτιση (0%-100%) της μεγάλης μπαταρίας 64 kWh και 6 ώρες και 10 λεπτά για τη μπαταρία 39 kWh. Οι οδηγοί μπορούν επίσης να φορτίζουν το αυτοκίνητό τους σε μια κοινή οικιακή πρίζα χρησιμοποιώντας το καλώδιο ICCB. Η θύρα φόρτισης βρίσκεται στη μάσκα του αυτοκινήτου, δίπλα στο λογότυπο Hyundai.

    Hyundai Kona Electric_03

    Το Kona Electric φέρει πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας ήδη από την πρώτη έκδοση Premium, όπως ενδεικτικά αυτόματο κλιματισμό, σύστημα έξυπνης εισόδου και εκκίνησης, φώτα ημέρας και θέσεως LED, 4 προφίλ οδήγησης, ψηφιακή οθόνη πολυμέσων 8’’, κάμερα οπισθοπορίας με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης, ψηφιακή οθόνη οργάνων 7’’, καθώς και πολλαπλά συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης από τη δέσμη τεχνολογιών Hyundai SmartSense, όπως Αυτόματη Έκτακτη Πέδηση σε ταχύτητες ήδη από 9 χλμ./ώρα και με ανίχνευση πεζών, Υποβοήθηση Εκκίνησης σε Ανηφόρα, Υποβοήθηση Διατήρησης Λωρίδας, Ανίχνευση Κόπωσης Οδηγού.

    Περαιτέρω η έκδοση Distinctive προσφέρει πλήρη φώτα LED με φωτισμό στροφής και αυτόματη υψηλή σκάλα φώτων, φιμέ κρύσταλλα, οθόνη πολυμέσων 10,25’’ με δορυφορική πλοήγηση, premium ηχοσύστημα 8 ηχείων της KRELL, προηγμένες τεχνολογίες ημιαυτόνομης οδήγησης (Smart Cruise Control με τεχνολογία Stop&Go και Σύστημα Παραμονής στο Κέντρο της Λωρίδας Lane Following Assist), θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού, σαλόνι συνδυασμού δέρματος-υφάσματος, ηλεκτροχρωματικό καθρέπτη, ασύρματη φόρτιση κινητού. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    18:40 01/03

    Διαθέσιμο το νέο Honda CR-V e:HEV

    Η ανανεωμένη γκάμα του CR-V, που περιλαμβάνει την προηγμένη υβριδική τεχνολογία της Honda στον στάνταρ εξοπλισμό για πρώτη φορά, φέρει πλέον το διακριτικό e:HEV (όπως και το νέο Jazz e:HEV) ως μέλος...

    18:24 01/03

    To νέο MINI John Cooper Works GP "χορεύει" σε χιόνι και πάγο

    Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 265 χλμ./ώρα. Το MINI John Cooper Works GP είναι το ταχύτερο μοντέλο της βρετανικής μάρκα

    18:15 01/03

    Ηλεκτρονικά φωτιζόμενα πάνελ από την Ford

    Τα ανακλαστικά πάνελ μπορεί να αποδειχτούν πολύ χρήσιμα, κυρίως τις μεγάλες και σκοτεινές νύχτες του χειμώνα.

    15:25 26/02

    Η Seat MÓ ενισχύει τη στρατηγική αστικής κινητικότητας

    Με τη δημιουργία της Seat MÓ το 2020.

    15:20 26/02

    To πλάνο μετασχηματισμού της Kia

    Η Kia ανακοίνωσε την ανανέωση της στρατηγικής της "Plan S" για τις μελλοντικές της δραστηριότητες στην 2021 CEO InvestorDay.

    15:17 26/02

    Αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για το υβριδικό Ford Puma

    Η Ford λανσάρει ένα νέο, 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο για το Puma με κινητήρα EcoBoost Hybrid.

    12:43 25/02

    Bentley: Έρευνα για την ανακύκλωση ηλεκτροκινητήρων

    Η Bentley ανακοίνωσε τη συμμετοχή της σε ένα τριετές ερευνητικό πρόγραμμα που στόχο έχει μία τεχνολογική επανάσταση στην ανακύκλωση και αειφορία των ηλεκτρικών κινητήρων.

    12:39 25/02

    Ξεκινά η παραγωγή του Cupra Formentor e-Hybrid

    Η Cupra ξεκινά την παραγωγή του νέου Formentor e-Hybrid, το οποίο θα φτάσει στην αγορά τον Μάρτιο.

    12:38 25/02

    Τα μελλοντικά σχέδια της Nissan για τα LCV μοντέλα της στην Ευρώπη

    Η Nissan αποκάλυψε πρόσφατα τα σχέδια της για την επόμενη γενιά των μικρών επαγγελματικών οχημάτων της που θα διατεθούν στην Ευρώπη.

    17:12 24/02

    Η Mercedes αποκαλύπτει τη νέα C-Class

    Σε μία εποχή που ολόκληρος ο κόσμος μετασχηματίζεται, η νέα Mercedes C-Class είναι η πρώτη κλασσική σειρά μοντέλων της Mercedes που εξηλεκτρίζεται πλήρως.

    17:09 24/02

    Το νέο Honda HR-V e:HEV

    Η Honda αποκάλυψε την τελευταία γενιά του δημοφιλούς HR-V, που διαθέτει ένα ισχυρό και άμεσης απόκρισης υβριδικό σύστημα κίνησης.

    17:07 24/02

    Νέα έκδοση C-Series για το C3 Aircross

    Με ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό και προσιτή τιμή, το Citroen C3 Aircross στην έκδοση C-Series αντικατοπτρίζει με τον καλύτερο τρόπο τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά της μάρκας.

    18:18 23/02

    100.000 μπαταρίες για plug-in υβριδικά μοντέλα από την Skoda

    Η Skoda βρίσκεται σε τροχιά ραγδαίας τεχνολογικής ανάπτυξης.

    18:15 23/02

    To προωθητικό πρόγραμμα Οn-Line Bonus της Ford

    Οι online υπηρεσίες της Ford Motor Ελλάς που εμπλουτίστηκαν πρόσφατα με το Ford Marketplace