Σάββατο, 19-Δεκ-2020 12:44
H Renault F1 παραδίδει τη σκυτάλη στην Alpine F1

H Renault γιόρτασε την αγωνιστική κληρονομιά της με έναν γύρο επίδειξης στο Abu Dhabi, συνδέοντας το παρελθόν με το παρόν και το μέλλον. Ο Fernando Alonso βρέθηκε ξανά πίσω από το τιμόνι του μονοθέσιου R25, με το οποίο κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1 το 2005, λίγο πριν την επιστροφή του στις πίστες, το 2021.
Η R25 παραμένει, ακόμα και σήμερα, ένα από το εμβληματικά μονοθέσια στην ιστορία της F1. Με τον κινητήρα V10 της Renault να της χαρίζει απλόχερα τη δύναμή του, αποτελώντας, παράλληλα, ένα από τα κορυφαία κινητήρια σύνολα καθ’ όλη τη δεκαετία του 1990, αλλά και των αρχών της επόμενης, η αιχμηρή σχεδίαση του αμαξώματος της R25, αλλά και το χαρακτηριστικό μπλε-κίτρινο χρώμα της, την καθιστούν άμεσα αναγνωρίσιμη.
Κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2005, που περιλάμβανε 19 αγώνες, ο Fernando Alonso και ο συναγωνιστής του, Giancarlo Fisichella, πέτυχαν 8 νίκες, μεταξύ των οποίων και μία φαρμακερή νίκη στο "σπίτι” της ομάδας στη Γαλλία, 7 pole positions, ενώ κατάφεραν να ανέβουν στο πόντιουμ συνολικά 18 φορές, με αποτέλεσμα να χαρίσουν στη Renault το πρώτο της Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, την ώρα που ο Alonso κέρδισε και το πρώτο του Πρωτάθλημα Οδηγών.
Τώρα, 15 χρόνια μετά, η R25 έτρεξε στην πίστα για μία ακόμα φορά, κατόπιν της αξιοθαύμαστης αποκατάστασής της από τις ομάδες της Renault Sport Racing, τόσο στο Enstone της Αγγλίας, όσο και στο Viry-Châtillon στη Γαλλία, αλλά και από τους ειδικευμένους τεχνικούς της εταιρείας Rennwerk, που έχει έδρα στη Γερμανία.
Η τελευταία φορά που είχε χρησιμοποιηθεί η R25 ήταν το 2006 σε ένα δοκιμαστικό γύρο, ενώ έκτοτε αποτελούσε μέρος της συλλογής Renault Classic, μέχρι το 2018, οπότε και μπήκε σε εφαρμογή το πρόγραμμα για την αποκατάσταση του "κτήνους" στην αρχική του κατάσταση, προκειμένου να αναδείξει, εκ νέου, όλη τη λάμψη που το ακολουθεί.
Το πρόγραμμα για την αποκατάσταση του αμαξώματος ξεκίνησε το 2019 με την εταιρεία Rennwerk, ενώ ο αρχικός σχεδιασμός ήταν το αυτοκίνητο να τρέξει στο γαλλικό GP. Δυστυχώς, η πανδημία ανέβαλε τον αρχικό σχεδιασμό. Η επανεκκίνηση των εργασιών ξεκίνησε τον περασμένο Οκτώβριο, στο εργοστάσιο στο Viry-Châtillon, όπου και απαιτήθηκαν περισσότερες από 50 ανθρωποώρες για την αποκατάσταση του κινητήρα. Μόλις δύο εβδομάδες αργότερα, ο κινητήρας V10 επανήλθε στην ζωή, βγάζοντας το χαρακτηριστικό του "μούγκρισμα", στο εργαστήριο της Rennwerk, ενώ, μέχρι τα μέσα του προηγούμενου Νοέμβρη, η R25 είχε ήδη ολοκληρώσει τον πρώτο της δοκιμαστικό γύρο στο circuit του La Ferté Gaucher, λίγο έξω από το Παρίσι.
Τώρα, ο Fernando Alonso ενώθηκε ξανά με την R25 στο circuit Yas Marina, για τρεις πανηγυρικούς γύρους.
Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Cyril Abiteboul, ο Αρχηγός της Ομάδας Renault DP World F1, "είναι, πράγματι, πολύ συγκινητικό να βλέπεις την R25 να τρέχει σε όλο της το μεγαλείο και την αγριάδα, ακόμα μία φορά, ενώ ο Fernando πίσω από το τιμόνι της είναι το κερασάκι στην τούρτα! Αυτή η συνεργασία αποτέλεσε μία από τις πιο εμβληματικές περιόδους στην ιστορία της F1, ενώ παραμένει ένα από τα πιο σπουδαία επιτεύγματα της Renault στους αγώνες αυτοκινήτου. Παρόλο που το αυτοκίνητο, αυτό καθ΄ αυτό, αποτελεί ένα σύμβολο των επιτευγμάτων του παρελθόντος, ο Alonso αντικατοπτρίζει την αδιαμφισβήτητη επιθυμία μας να συνεχίσουμε να πιέζουμε για ακόμα περισσότερες επιτυχίες, προκειμένου να ζήσουμε ξανά τις ίδιες εκπληκτικές στιγμές και συναισθήματα. Φυσικά, τα νέα αποτελέσματα της προσπάθειά μας θα βρίσκονται, πλέον, κάτω από την ομπρέλα του ονόματος Alpine, αλλά οι όποιες μελλοντικές επιτυχίες μας δε θα πάψουν ποτέ να αποτείνουν φόρο τιμής σε αυτή την εκπληκτική περίοδο της ιστορίας της Renault F1”.
Η ανανεωμένη γκάμα του CR-V, που περιλαμβάνει την προηγμένη υβριδική τεχνολογία της Honda στον στάνταρ εξοπλισμό για πρώτη φορά, φέρει πλέον το διακριτικό e:HEV (όπως και το νέο Jazz e:HEV) ως μέλος...
Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 265 χλμ./ώρα. Το MINI John Cooper Works GP είναι το ταχύτερο μοντέλο της βρετανικής μάρκα
Τα ανακλαστικά πάνελ μπορεί να αποδειχτούν πολύ χρήσιμα, κυρίως τις μεγάλες και σκοτεινές νύχτες του χειμώνα.
Με τη δημιουργία της Seat MÓ το 2020.
Η Kia ανακοίνωσε την ανανέωση της στρατηγικής της "Plan S" για τις μελλοντικές της δραστηριότητες στην 2021 CEO InvestorDay.
Η Ford λανσάρει ένα νέο, 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο για το Puma με κινητήρα EcoBoost Hybrid.
Η Bentley ανακοίνωσε τη συμμετοχή της σε ένα τριετές ερευνητικό πρόγραμμα που στόχο έχει μία τεχνολογική επανάσταση στην ανακύκλωση και αειφορία των ηλεκτρικών κινητήρων.
Η Cupra ξεκινά την παραγωγή του νέου Formentor e-Hybrid, το οποίο θα φτάσει στην αγορά τον Μάρτιο.
Η Nissan αποκάλυψε πρόσφατα τα σχέδια της για την επόμενη γενιά των μικρών επαγγελματικών οχημάτων της που θα διατεθούν στην Ευρώπη.
Σε μία εποχή που ολόκληρος ο κόσμος μετασχηματίζεται, η νέα Mercedes C-Class είναι η πρώτη κλασσική σειρά μοντέλων της Mercedes που εξηλεκτρίζεται πλήρως.
Η Honda αποκάλυψε την τελευταία γενιά του δημοφιλούς HR-V, που διαθέτει ένα ισχυρό και άμεσης απόκρισης υβριδικό σύστημα κίνησης.
Με ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό και προσιτή τιμή, το Citroen C3 Aircross στην έκδοση C-Series αντικατοπτρίζει με τον καλύτερο τρόπο τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά της μάρκας.
Η Skoda βρίσκεται σε τροχιά ραγδαίας τεχνολογικής ανάπτυξης.
Οι online υπηρεσίες της Ford Motor Ελλάς που εμπλουτίστηκαν πρόσφατα με το Ford Marketplace