Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 18-Δεκ-2020 20:16

    70 χρόνια καινοτομίας για τη Seat

    70 χρόνια καινοτομίας για τη Seat
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Με περισσότερα από 300 ενεργά διπλώματα ευρεσιτεχνίας, η Seat έχει μια μεγάλη ιστορία σε θέματα καινοτομίας μέσα στα 70 χρόνια της ιστορίας της. Τρεις εφευρέσεις αποκάλυψαν τις θεμελιώδεις αρχές της Seat και το μελλοντικό όραμά της: το παιδικό κάθισμα ασφαλείας του 1955, η δικαίωσή του λειτουργικού σχεδιασμού με το λογότυπο-λαβή της δεύτερης γενιάς Seat Ibiza καθώς και η σταθερή δέσμευσή της για στυλ με την κρυφή χειρολαβή της πίσω πόρτας στη δεύτερη γενιά του Seat Leon. 

    Σύστημα συγκράτησης παιδιών (1955) 

    Το πρώτο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας στα 70 χρόνια της ιστορίας Seat -το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας Seat ES221068A- σφραγίστηκε το 1955. Επρόκειτο για ένα παιδικό κάθισμα ασφαλείας αποτελούμενο από δύο μεταλλικά πλαίσια, αρθρωτά με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορούν να αναδιπλωθούν σαν ένα βιβλίο, το οποίο έκανε το κάθισμα φορητό, αλλά πάνω απ' όλα ασφαλέστερο από το να κάθονται τα παιδιά στα πίσω καθίσματα χωρίς κανένα σύστημα συγκράτησης (κάτι που ήταν κοινή πρακτική εκείνη την εποχή). Ο σχεδιασμός του έχει εφαρμόσει πολλές από τις τρέχουσες έννοιες για ένα αποτελεσματικό σύστημα συγκράτησης παιδιών. Οι σιδερένιες ράβδοι μαζί με τα υφάσματα που περιορίζουν τη μέγιστη γωνία μεταξύ του πάγκου και της πλάτης, εγγυώνται τη σταθερότητα του παιδικού καθίσματος. Αυτές οι λωρίδες επέτρεπαν την αναδίπλωση και δεν ήταν επικίνδυνες σε περίπτωση που το παιδί χτυπούσε το κεφάλι του επάνω τους. 

    Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ζήτησε δύο άγκιστρα μεγάλου ανοίγματος στην κορυφή, επιτρέποντας στο παιδικό κάθισμα να κρεμαστεί από το πίσω μέρος ενός καθίσματος ενηλίκου. Είχε επίσης δύο μικρότερα άγκιστρα, επιτρέποντας τη χρήση του καθίσματος έξω από το αυτοκίνητο, αναρτημένο σαν κούνια. 

    Το σώμα του παιδιού χρειάζεται ένα κατάλληλο σύστημα συγκράτησης για να περιορίζει με ασφάλεια τις κινήσεις του. Τα σχέδια ευρεσιτεχνίας δείχνουν μία ζώνη ασφαλείας 3 σημείων. Η ζώνη αποτελείται από δύο ιμάντες που ενώνονται με μια πόρπη που είναι δύσκολο για ένα παιδί να ελευθερώσει. Αυτή η ζώνη χρησιμοποιεί ένα εύκαμπτο ή ελαστικό υλικό που το καθιστά ρυθμιζόμενο ώστε να προσαρμόζεται στο μέγεθος του σώματος του παιδιού και να το διατηρεί σταθερά δεμένο. Ένας κάθετος τρίτος ιμάντας τοποθετείται μεταξύ των ποδιών του παιδιού, προσαρτημένος στη ζώνη και αγκυρωμένος στο κάθισμα, ένας ιμάντας anti-sub που εμποδίζει το σώμα να γλιστρήσει κάτω από τη ζώνη. 

    Λογότυπο-λαβή της πόρτας του χώρου αποσκευών (1999) 

    Με την εφαρμογή του μοντέλου ES1042196U, η ισπανική εταιρεία εφευρίσκει έναν κύλινδρο κλειδώματος με ένα πολύ ειδικό κάλυμμα. Για να αποκαλύψετε την κλειδαριά απαιτείται να πατήσετε το πάνω μέρος του καπακιού με τα δάχτυλα ή τον αντίχειρά σας. Με αυτόν τον τρόπο, το καπάκι γέρνει και σας επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε τα άλλα δάχτυλα για να βοηθήσετε την περιστροφή, και όταν ολοκληρώσετε τις 90 μοίρες, λειτουργεί επίσης το μάνταλο, απελευθερώνοντας την πίσω πόρτα. Ταυτόχρονα, το ίδιο το κάλυμμα χρησιμεύει ως λαβή για την ανύψωση της πόρτας με την ανοδική κίνηση του βραχίονα. 

    Seat_01

    Το καπάκι είναι λειτουργικό και πρακτικό, αλλά η κύρια πινελιά από τους σχεδιαστές σε αυτόν τον μηχανισμό ήταν να προσθέσει το σωστό στυλ. Συγκεκριμένα, το καπάκι ήταν το χαρακτηριστικό "S" του λογότυπου Seat και είδε την πρώτη εφαρμογή του στο facelift της δεύτερης γενιάς της Ibiza. Αυτό το μοντέλο, έχει χρησιμοποιηθεί στα οχήματα της μάρκας μέχρι σήμερα, όπως η τρέχουσα γενιά Ibiza και το ολοκαίνουργιο Leon. 

    Λαβή πόρτας στο πίσω τζάμι (2007) 

    Το πίσω πλευρικό τζάμι που εμφανίζεται σε πολλά αυτοκίνητα μετά από τα πίσω παράθυρα επιτρέπει την επέκταση της περιοχής όρασης για τους πίσω επιβάτες. Στα περισσότερα σχέδια, υπάρχει ένα αισθητό κενό μεταξύ του πίσω κρυστάλλου και του πίσω φινιστρινιού. Ωστόσο, οι σχεδιαστές της Seat αποφάσισαν ότι θα μπορούσαν να δώσουν συνέχεια στη γυάλινη επιφάνεια στη δεύτερη γενιά Leon. Αυτό επέτρεψε να κερδίσουμε στυλ και δυναμισμό στις γραμμές του οχήματος. 

    Seat_04

    Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ES 2271826 T3 περιγράφει πώς να μεγεθυνθεί η διαφανής περιοχή των πίσω υαλοπινάκων και ταυτόχρονα να επιτευχθεί χώρος για να κρυφθεί η λαβή ανοίγματος της πόρτας. Για να διατηρηθεί η λειτουργικότητα, το γυαλί του πίσω φινιστρινιού ήταν κατασκευασμένο από διαφανές θερμοδιαμορφωμένο πολυανθρακικό, με περίπλοκο σχήμα που επέτρεπε την εισαγωγή των δακτύλων για να χειριστεί κάποιος την κρυφή λαβή, που βρισκόταν στην πόρτα, σε κατακόρυφη θέση. Με αυτή τη λύση, ο πλευρικός σχεδιασμός της δεύτερης γενιάς Leon εμφανίστηκε καθαρός, χωρίς λαβές και άλλες διακοπές. Ως αποτέλεσμα αυτού του διπλώματος ευρεσιτεχνίας, κάποιος μπορούσε να αντιληφθεί το Leon που δημιουργήθηκε από τον Walter de Silva ως ένα δίθυρο αυτοκίνητο, που διατηρούσε παράλληλα την πρακτικότητα των τεσσάρων θυρών του.
     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    15:25 26/02

    Η Seat MÓ ενισχύει τη στρατηγική αστικής κινητικότητας

    Με τη δημιουργία της Seat MÓ το 2020.

    15:20 26/02

    To πλάνο μετασχηματισμού της Kia

    Η Kia ανακοίνωσε την ανανέωση της στρατηγικής της "Plan S" για τις μελλοντικές της δραστηριότητες στην 2021 CEO InvestorDay.

    15:17 26/02

    Αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για το υβριδικό Ford Puma

    Η Ford λανσάρει ένα νέο, 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο για το Puma με κινητήρα EcoBoost Hybrid.

    12:43 25/02

    Bentley: Έρευνα για την ανακύκλωση ηλεκτροκινητήρων

    Η Bentley ανακοίνωσε τη συμμετοχή της σε ένα τριετές ερευνητικό πρόγραμμα που στόχο έχει μία τεχνολογική επανάσταση στην ανακύκλωση και αειφορία των ηλεκτρικών κινητήρων.

    12:39 25/02

    Ξεκινά η παραγωγή του Cupra Formentor e-Hybrid

    Η Cupra ξεκινά την παραγωγή του νέου Formentor e-Hybrid, το οποίο θα φτάσει στην αγορά τον Μάρτιο.

    12:38 25/02

    Τα μελλοντικά σχέδια της Nissan για τα LCV μοντέλα της στην Ευρώπη

    Η Nissan αποκάλυψε πρόσφατα τα σχέδια της για την επόμενη γενιά των μικρών επαγγελματικών οχημάτων της που θα διατεθούν στην Ευρώπη.

    17:12 24/02

    Η Mercedes αποκαλύπτει τη νέα C-Class

    Σε μία εποχή που ολόκληρος ο κόσμος μετασχηματίζεται, η νέα Mercedes C-Class είναι η πρώτη κλασσική σειρά μοντέλων της Mercedes που εξηλεκτρίζεται πλήρως.

    17:09 24/02

    Το νέο Honda HR-V e:HEV

    Η Honda αποκάλυψε την τελευταία γενιά του δημοφιλούς HR-V, που διαθέτει ένα ισχυρό και άμεσης απόκρισης υβριδικό σύστημα κίνησης.

    17:07 24/02

    Νέα έκδοση C-Series για το C3 Aircross

    Με ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό και προσιτή τιμή, το Citroen C3 Aircross στην έκδοση C-Series αντικατοπτρίζει με τον καλύτερο τρόπο τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά της μάρκας.

    18:18 23/02

    100.000 μπαταρίες για plug-in υβριδικά μοντέλα από την Skoda

    Η Skoda βρίσκεται σε τροχιά ραγδαίας τεχνολογικής ανάπτυξης.

    18:15 23/02

    To προωθητικό πρόγραμμα Οn-Line Bonus της Ford

    Οι online υπηρεσίες της Ford Motor Ελλάς που εμπλουτίστηκαν πρόσφατα με το Ford Marketplace

    18:01 23/02

    H Cupra γιορτάζει την τρίτη επέτειό της με την αποκάλυψη του Formentor VZ5

    Με 5κύλινδρο κινητήρα σε αμάξωμα CUV, το νέο Cupra Formentor VZ5 προορίζεται να προσφέρει μια μοναδική πρόταση στην αγορά.

    18:57 22/02

    Έκδοση Sportline για το ηλεκτρικό Skoda Enyaq iV

    Το Skoda Enyaq Sportline iV έχει έντονο σπορ χαρακτήρα, ξεχωρίζοντας από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στις ιδιαίτερες σχεδιαστικές πινελιές.

    18:46 22/02

    Αναβάθμιση για το Nissan NV300 Combi

    Στις αναβαθμίσεις περιλαμβάνονται ένα νέο κινητήριο σύνολο Euro 6D Full, μια αισθητικά βελτιωμένη εμφάνιση και πλήθος νέων τεχνολογιών, που προσφέρουν ακόμα περισσότερες ανέσεις και πρακτικότητα.