Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 14-Δεκ-2020 16:20

    Ο πλήρης τεχνικός φάκελος της νέας Ford Mustang Mach-E

    Ο πλήρης τεχνικός φάκελος της νέας Ford Mustang Mach-E
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η νέα, αμιγώς ηλεκτρική Mustang Mach-E είναι έτοιμη για την… απόβασή της στην Ευρώπη με τα πρώτα αντίτυπά της να αναμένονται στις κατά τόπου αγορές στις αρχές του 2021.

    Η νέα πλατφόρμα της Mustang Mach-E έχει αναπτυχθεί από την Ford Team Edison για να αξιοποιεί πλήρως προς όφελος των επιδόσεων τόσο την βελτιωμένη κατανομή βάρους, όσο και την αμεσότητα στην παροχή ροπής που προσφέρει σήμερα ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι κεντρικά τοποθετημένη ανάμεσα στους άξονες και κάτω από το δάπεδο, πετυχαίνοντας ένα χαμηλό κέντρο βάρους που υποστηρίζει το σπορ χαρακτήρα και τη δυναμική συμπεριφορά που γνωρίσαμε στη Mustang τόσο στην έκδοση με τη βασική μπαταρία των 68 ωφέλιμων kWh με τις 288 κυψέλες (standard-range), όσο και στη μεγαλύτερη με τις 376 κυψέλες και την ωφέλιμη αποθηκευτική ικανότητα των 88 kWh (extended-range).

    Η μπαταρία, η οποία έχει δοκιμαστεί σε ακραίες θερμοκρασίες έως και -400 Κελσίου, βρίσκεται μέσα σε μία αδιάβροχη θήκη και προστατεύεται από ένα κλωβό που απορροφά τις δυνάμεις που αναπτύσσονται σε περίπτωση σύγκρουσης. Χρησιμοποιεί δε ένα προηγμένο σύστημα θέρμανσης και ψύξης με χρήση υγρού, το οποίο ρυθμίζει αναλόγως τη θερμοκρασία λειτουργίας της προκειμένου να εξασφαλιστεί η καλύτερη δυνατή απόδοση σε ακραίες καιρικές συνθήκες και σε συνεχή οδήγηση με υψηλές ταχύτητες, καθώς και βελτιωμένο χρόνο φόρτισης. 

    Η ισχύς της μπαταρίας μεταφέρεται σε ένα νέο, ηλεκτροκινητήρα

    ναλλασσόμενου ρεύματος (AC) στον πίσω άξονα που διαθέτει σύστημα ψύξης με λάδι, καθώς και σε ένα πρόσθετο στις τετρακίνητες εκδόσεις που βρίσκεται τοποθετημένος στον εμπρόσθιο άξονα. Ο πίσω ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη αποδίδει τη μέγιστη ροπή του σε 0,5 δευτερόλεπτα, παρέχοντας εξαιρετική απόκριση:

    Η πισωκίνητη Mustang Mach-E αποδίδει ισχύ 269 ίππων στην έκδοση με τη μικρή μπαταρία (standard-range), 294 ίππους σε εκείνη με τη μεγαλύτερη (extended-range) και ροπή 430 Nm εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα από 6,1 μέχρι 6,2 δευτερόλεπτα.

    Η τετρακίνητη Mustang Mach-E αποδίδει ισχύ 269 ίππων με την standard-range μπαταρία, 351 ίππους με την μπαταρία extended-range και ροπή 580 Nm εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα από 5,1 μέχρι 5,6 δευτερόλεπτα.
    Η Mustang Mach-E First Edition (μη διαθέσιμη στην ελληνική αγορά) με τετρακίνηση και extended-range μπαταρία στο βασικό εξοπλισμό της, αποδίδει 351 ίππους, ροπή 580 Nm και επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα.

    Η Mustang Mach-E GT με τετρακίνηση και extended-range μπαταρία στο βασικό εξοπλισμό της, αποδίδει 487 ίππους, ροπή 860 Nm και επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα.

    Το σύστημα τετρακίνησης κατανέμει τη ροπή ανεξάρτητα στους εμπρός και πίσω τροχούς για βελτιωμένη επιτάχυνση και συμπεριφορά, προσφέροντας με τον τρόπο αυτό την απόλυτη αίσθηση μιας αληθινής Mustang. Οι ειδικές ρυθμίσεις σε αμορτισέρ, ελατήρια, αντιστρεπτικές δοκούς, σύστημα διεύθυνσης και σύστημα μετάδοσης έχουν προσαρμοστεί τόσο για τους στενότερους και με περισσότερες στροφές Ευρωπαϊκούς δρόμους, όσο και για τα υψηλότερα όρια ταχύτητας που ισχύουν στη γηραιά ήπειρο. 

    Ford Mustang Mach-E

    Τα αποδοτικά συστήματα κίνησης προσφέρουν αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 610 χλμ. (πρωτόκολλο WLTP) για την Mustang Mach-E με πίσω κίνηση, και μέχρι 540 χλμ. για την τετρακίνητη Mustang Mach-E και την έκδοση First Edition.
    Με το Intelligent Range, το άγχος της αυτονομίας αποτελεί παρελθόν, καθώς το σύστημα υπολογίζει με μεγαλύτερη ακρίβεια την υπολειπόμενη αυτονομία με βάση το στυλ οδήγησης και την πρόγνωση του καιρού – το σύστημα είναι σε θέση να αξιοποιήσει ακόμα και τη συνδεσιμότητα μέσω cloud για να προβλέψει την κατανάλωση ενέργειας στη συνέχεια του ταξιδιού. Δεδομένα τα οποία συλλέγονται από άλλα συνδεδεμένα ηλεκτρικά οχήματα Ford (crowdsourced data) και πελάτες πρόθυμους να μοιραστούν πληροφορίες μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τους υπολογισμούς στον τομέα της αυτονομίας. 5
    Η επαναφόρτιση της μπαταρίας γίνεται γρήγορα και απλά. Η Ford προσφέρει στους αγοραστές της νέας Mustang Mach-E έναν προαιρετικό επιτοίχιο φορτιστή Ford Connected Wallbox για ταχύτερη, πιο έξυπνη και πιο άνετη οικιακή φόρτιση. Διαθέσιμος σε εκδόσεις ισχύος 7,4 kW και 11 kW, ο φορτιστής μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία της Mustang Mach-E από το 10 μέχρι το 80% της χωρητικότητάς της σε περίπου 6 ώρες.

    Οι πελάτες της Mustang Mach-E θα λαμβάνουν επίσης στο βασικό εξοπλισμού του οχήματος δύο καλώδια φόρτισης που θα τους επιτρέπουν να συνεχίζουν το ταξίδι, ανεξαρτήτως προορισμού. Το καλώδιο δημόσιας φόρτισης Ford Public Charge Cable (μήκους 6 μ.) είναι συμβατό με το κοινό πρότυπο φόρτισης στην Ευρώπη, επιτρέποντας στους πελάτες να συνδέονται εύκολα με φορτιστές AC. Το καλώδιο Universal Home Charge Cord (μήκους 6,7 μ.) επιτρέπει τη σύνδεση σε στάνταρ, οικιακές και βιομηχανικές πρίζες 32 A blue για υψηλότερη ταχύτητα φόρτισης, ακόμα και χωρίς Ford Connected Wallbox.

    Η συμβατότητα για ταχεία φόρτιση συνεχούς ρεύματος (DC) προσφέρεται στάνταρ. Όταν φορτίζεται με ισχύ έως 150 kW σε έναν φορτιστή της κοινοπραξίας IONITY, η πισωκίνητη Mustang Mach-E με extended-range μπαταρία ανακτά κατά μέσο όρο αυτονομία 119 km με περίπου 10 λεπτά φόρτισης.
    Η τετρακίνητη Mustang Mach-E με extended-range μπαταρία και τα μοντέλα First Edition θα μπορούν να προσθέσουν κατά μέσο όρο αυτονομία 107 χλμ. με φόρτιση περίπου 10 λεπτών. Τόσο οι πισωκίνητες όσο και οι τετρακίνητες εκδόσεις με extended-range μπαταρία ανακτούν ενέργεια για την πλήρωση του συσσωρευτή από το 10% στο 80% μέσα σε 45 λεπτά.

    Ford Mustang Mach-E

    Η Mustang Mach-E προσφέρει επίσης τη δυνατότητα οδήγησης με ένα πεντάλ (1 Pedal Drive) που βοηθά στην ανάκτηση περισσότερης κινητικής ενέργειας προς την μπαταρία, για μεγαλύτερη αποδοτικότητα. Σε αυτή την περίπτωση, η επιτάχυνση και η επιβράδυνση ελέγχονται πιέζοντας ή αφήνοντας  το πεντάλ του γκαζιού αντίστοιχα, διαδικασία που εξασφαλίζει μία αυθεντική εμπειρία ηλεκτροκίνησης. Φυσικά, το πεντάλ του φρένου παραμένει ενεργό για περιπτώσεις όπου απαιτείται μεγαλύτερη ισχύς πέδησης.

    Τεχνολογία που ενσωματώνεται ομαλά στον τρόπο ζωής

    Η επόμενη γενιά του συστήματος SYNC κάνει το ντεμπούτο της, επιτρέποντας την εξατομίκευση 80 και πλέον ρυθμίσεων του οχήματος (από τη θερμοκρασία της καμπίνας και τη  θέση των καθισμάτων μέχρι το φωτισμό εσωτερικού) για μία απόλυτα εξατομικευμένη εμπειρία μέσα στο αυτοκίνητο. Η μηχανική μάθηση κατανοεί καλύτερα τις συνήθειες του οδηγού με την πάροδο του χρόνου προβαίνοντας στις κατάλληλες υποδείξεις πλοήγησης και επικοινωνίας την κατάλληλη στιγμή, ώστε οι οδηγοί να είναι συγκεντρωμένοι στο δρόμο. 
    Το σύστημα προηγμένης αναγνώρισης φωνής σε απλή καθομιλουμένη γλώσσα κατανοεί το φυσικό, καθημερινό λόγο σε 15 Ευρωπαϊκές γλώσσες, ώστε οι ιδιοκτήτες να ελέγχουν τα πάντα – από τις λειτουργίες ψυχαγωγίας και πλοήγησης μέχρι το περιβάλλον της καμπίνας και τις τηλεφωνικές κλήσεις. Για να προσφέρει τις καλύτερες απαντήσεις σε εντολές και ερωτήσεις, το σύστημα συμπληρώνει τη νοημοσύνη του με αποτελέσματα από αναζητήσεις στο internet με τη βοήθεια του μόντεμ FordPass Connect το οποίο ανήκει στο βασικό εξοπλισμό.

    Τα Apple CarPlay και Android Auto είναι προ-εγκατεστημένα χωρίς έξτρα χρέωση διαθέτοντας ασύρματη συνδεσιμότητα. Η οθόνη αφής full HD 15,5” ελέγχεται μέσω χειρονομιών αφής (pinch, ζουμάρισμα, περιστροφή) και υιοθετεί μία απλοποιημένη διεπαφή που προβάλλει πληροφορίες με οργανωμένο και εύπεπτο τρόπο. Την ίδια στιγμή, το χειριστήριο στο κάτω μέρος της προορίζεται για γρήγορη ρύθμιση της έντασης του ήχου για μουσική ή τηλεδιασκέψεις. Η συνδεσιμότητα έχει βελτιωθεί περαιτέρω με το SYNC AppLink, με υποστηριζόμενες εφαρμογές όπως οι what3words, Waze και Webex να πετυχαίνουν πιο ουσιαστική διάδραση μεταξύ οχήματος και smartphone. Μία βάση ασύρματης φόρτισης για smartphones διατίθεται με το βασικό εξοπλισμό.
    Η πρόσβαση στο εσωτερικό του αυτοκινήτου γίνεται εύκολα και αβίαστα με την τεχνολογία Phone As A Key, που κάνει το ντεμπούτο της στη Ford με τη νέα Mustang Mach-E. Χρησιμοποιώντας Bluetooth, το όχημα μπορεί να ανιχνεύει τα smartphone των ιδιοκτητών καθώς πλησιάζουν το όχημα, ξεκλειδώνοντας τις πόρτες και επιτρέποντας την εκκίνηση χωρίς να χρειαστεί να βγάλουν το τηλέφωνό τους από την τσέπη ή να χρησιμοποιήσουν κλειδί. 

    Σε περίπτωση πλήρους αποφόρτισης του κινητού τηλεφώνου, οι ιδιοκτήτες της Mustang Mach-E μπορούν να εισάγουν έναν κωδικό ασφαλείας στο πληκτρολόγιο που βρίσκεται στη κολόνα Β του οχήματος, καθώς και έναν ξεχωριστό κωδικό στην κεντρική οθόνη αφής στο εσωτερικό για την εκκίνηση του αυτοκινήτου. Η Mustang Mach-E μπορεί επίσης να ενεργοποιεί τις ατομικές ρυθμίσεις κάθε οδηγού, πριν εισέλθει στο αυτοκίνητο, αναγνωρίζοντάς τον από το smartphone ή το μπρελόκ του, καθώς πλησιάζει.

    Στο δρόμο, οι οδηγοί μπορούν εύκολα να προσαρμόσουν την οδηγική εμπειρία στη διάθεσή τους, επιλέγοντας μέσα από διαφορετικά προφίλ οδήγησης. Τα Whisper, Active και Untamed είναι σχεδιασμένα για να επιτείνουν την οδηγική εμπειρία, μεταβάλλοντας την προσλαμβάνουσα αίσθηση πίσω από το τιμόνι.
    Το πρόγραμμα Active συνδυάζει την αθόρυβη λειτουργία ενός αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος με τις απολαυστικές, θρυλικές επιδόσεις μιας Mustang, καθιστώντας το ιδανικό για καθημερινή οδήγηση. Ένα απαλό μπλε φως λούζει την καμπίνα, ενώ στο ταμπλό, η δυναμική ένδειξη EcoMode βοηθά στη μεγιστοποίηση της ενεργειακής απόδοσης.

    Όταν οι οδηγοί θέλουν πραγματικά να αυξήσουν την αδρεναλίνη πίσω από το τιμόνι, το πλέον κατάλληλο είναι το προφίλ Untamed. Αυτό "απελευθερώνει" όλες τις δυνατότητες της Mustang Mach-E ενισχύοντας την "κοφτερή" αίσθηση του τιμονιού και την απόκριση του γκαζιού. Επιπρόσθετα, στο πρόγραμμα αυτό ο οδηγός έχει την αίσθηση του κατεβάσματος ταχυτήτων κατά τη διαδικασία της επιβράδυνσης. Ο ενισχυμένος ήχος που φτάνει στο εσωτερικό είναι ανάλογος των επιδόσεων, ενώ στην καμπίνα τα κυρίαρχα στοιχεία είναι τόσο ο σπορ πορτοκαλί φωτισμός, όσο και οι δυναμικές γραμμές στην οθόνη, οι οποίες απεικονίζουν τις διαμήκεις και πλευρικές δυνάμεις που αναπτύσσονται κατά την επιτάχυνση καθώς και στις στροφές.

    Κάνοντας το τιμόνι ελαφρύτερο, την απόκριση του γκαζιού πιο ήπια και το περιβάλλον της καμπίνας πιο αθόρυβο, το πρόγραμμα Whisper προσφέρει την πιο ήρεμη εμπειρία ταξιδιού με μία Mustang Mach-E. Το Whisper βελτιστοποιεί επίσης το σύστημα Brake Traction Control που συνεισφέρει στη διατήρηση της πρόσφυσης σε βρεγμένες και ολισθηρές επιφάνειες, για λιγότερο στρες κατά την οδήγηση.
     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    15:25 26/02

    Η Seat MÓ ενισχύει τη στρατηγική αστικής κινητικότητας

    Με τη δημιουργία της Seat MÓ το 2020.

    15:20 26/02

    To πλάνο μετασχηματισμού της Kia

    Η Kia ανακοίνωσε την ανανέωση της στρατηγικής της "Plan S" για τις μελλοντικές της δραστηριότητες στην 2021 CEO InvestorDay.

    15:17 26/02

    Αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για το υβριδικό Ford Puma

    Η Ford λανσάρει ένα νέο, 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο για το Puma με κινητήρα EcoBoost Hybrid.

    12:43 25/02

    Bentley: Έρευνα για την ανακύκλωση ηλεκτροκινητήρων

    Η Bentley ανακοίνωσε τη συμμετοχή της σε ένα τριετές ερευνητικό πρόγραμμα που στόχο έχει μία τεχνολογική επανάσταση στην ανακύκλωση και αειφορία των ηλεκτρικών κινητήρων.

    12:39 25/02

    Ξεκινά η παραγωγή του Cupra Formentor e-Hybrid

    Η Cupra ξεκινά την παραγωγή του νέου Formentor e-Hybrid, το οποίο θα φτάσει στην αγορά τον Μάρτιο.

    12:38 25/02

    Τα μελλοντικά σχέδια της Nissan για τα LCV μοντέλα της στην Ευρώπη

    Η Nissan αποκάλυψε πρόσφατα τα σχέδια της για την επόμενη γενιά των μικρών επαγγελματικών οχημάτων της που θα διατεθούν στην Ευρώπη.

    17:12 24/02

    Η Mercedes αποκαλύπτει τη νέα C-Class

    Σε μία εποχή που ολόκληρος ο κόσμος μετασχηματίζεται, η νέα Mercedes C-Class είναι η πρώτη κλασσική σειρά μοντέλων της Mercedes που εξηλεκτρίζεται πλήρως.

    17:09 24/02

    Το νέο Honda HR-V e:HEV

    Η Honda αποκάλυψε την τελευταία γενιά του δημοφιλούς HR-V, που διαθέτει ένα ισχυρό και άμεσης απόκρισης υβριδικό σύστημα κίνησης.

    17:07 24/02

    Νέα έκδοση C-Series για το C3 Aircross

    Με ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό και προσιτή τιμή, το Citroen C3 Aircross στην έκδοση C-Series αντικατοπτρίζει με τον καλύτερο τρόπο τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά της μάρκας.

    18:18 23/02

    100.000 μπαταρίες για plug-in υβριδικά μοντέλα από την Skoda

    Η Skoda βρίσκεται σε τροχιά ραγδαίας τεχνολογικής ανάπτυξης.

    18:15 23/02

    To προωθητικό πρόγραμμα Οn-Line Bonus της Ford

    Οι online υπηρεσίες της Ford Motor Ελλάς που εμπλουτίστηκαν πρόσφατα με το Ford Marketplace

    18:01 23/02

    H Cupra γιορτάζει την τρίτη επέτειό της με την αποκάλυψη του Formentor VZ5

    Με 5κύλινδρο κινητήρα σε αμάξωμα CUV, το νέο Cupra Formentor VZ5 προορίζεται να προσφέρει μια μοναδική πρόταση στην αγορά.

    18:57 22/02

    Έκδοση Sportline για το ηλεκτρικό Skoda Enyaq iV

    Το Skoda Enyaq Sportline iV έχει έντονο σπορ χαρακτήρα, ξεχωρίζοντας από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στις ιδιαίτερες σχεδιαστικές πινελιές.

    18:46 22/02

    Αναβάθμιση για το Nissan NV300 Combi

    Στις αναβαθμίσεις περιλαμβάνονται ένα νέο κινητήριο σύνολο Euro 6D Full, μια αισθητικά βελτιωμένη εμφάνιση και πλήθος νέων τεχνολογιών, που προσφέρουν ακόμα περισσότερες ανέσεις και πρακτικότητα.

    18:31 22/02

    Η παραγωγή της Mercedes έφτασε τις 50.000.000 μονάδες

    Πρόκειται για μία επέτειο που σηματοδοτεί και μία πρεμιέρα για την Mercedes: η πρώτη νέα Mercedes Maybach S-Class που κατασκευάστηκε στο Factory 56 είναι το 50-εκατομμυριοστό επιβατικό αυτοκίνητο της ...