Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 04-Δεκ-2020 17:38

    Νέα πλατφόρμα για ηλεκτρικά μοντέλα από το Hyundai Motor Group

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το Hyundai Motor Group παρουσίασε πριν λίγα 24ωρα τη νέα, ειδικά εξελιγμένη για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα πλατφόρμα Electric-Global Modular Platform (E-GMP) η οποία αποκαλύφθηκε διαδικτυακά στη εκδήλωση "E-GMP Digital Discovery" και θα αποτελεί τη βασική τεχνολογία της γκάμας της επόμενης γενιάς των EV οχημάτων του Hyundai Motor Group.

    Από το 2021, η πλατφόρμα E-GMP θα υποστηρίζει μια σειρά νέων ηλεκτρικών μοντέλων, μεταξύ αυτών το IONIQ 5 της Hyundai, το πρώτο αντίστοιχο EV της Kia και μια σειρά άλλων ηλεκτροκίνητων μοντέλων.

    Σχεδιασμένη αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα, η πλατφόρμα E-GMP προσφέρει διάφορα πλεονεκτήματα σε σύγκριση με τα ήδη γνωστά δάπεδα, τα οποία έχουν σχεδιαστεί, κατά κύριο λόγο, για να υποδέχονται κινητήρες εσωτερικής καύσης. Τα οφέλη της E-GMP περιλαμβάνουν βελτιωμένη απόδοση, αναβαθμισμένα δυναμικά χαρακτηριστικά, αυξημένη αυτονομία και μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές.

    Hyundai

    Η E-GMP μειώνει σημαντικά την πολυπλοκότητα μέσω της μεταβλητότητας και της τυποποίησής της, επιτρέποντας την ταχεία και ευέλικτη εξέλιξη προϊόντων που βασίζονται σε μια αρχιτεκτονική που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις περισσότερες κατηγορίες οχημάτων, όπως αυτές των σεντάν, SUV και CUV. Επίσης, η ευελιξία στην εξέλιξη μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες των πελατών για επιδόσεις. Το μοντέλο υψηλών επιδόσεων του Hyundai Motor Group που θα βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP θα επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 3,5 δευτερόλεπτα και θα έχει τελική ταχύτητα 260 χλμ./ ώρα.

    Η E-GMP έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει βελτιωμένα δυναμικά χαρακτηριστικά. Αυτό διασφαλίζεται από τη βέλτιστη κατανομή βάρους μεταξύ των δύο αξόνων καθώς και από το χαμηλό κέντρο βάρους, χάρη στην τοποθέτηση των μπαταριών χαμηλά και την υιοθέτηση ηλεκτρικών κινητήρων, οι οποίοι βρίσκονται στον χώρο που προηγουμένως κατείχε ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης.

    Hyundai

    Η υιοθέτηση ηλεκτρικών κινητήρων υψηλής απόδοσης βελτιώνει σημαντικά τις επιδόσεις των αυτοκινήτων. Η πίσω ανάρτηση πέντε συνδέσμων που έχει υιοθετηθεί στα μεσαία και μεγάλα μοντέλα και ο πρώτος σε παγκόσμιο επίπεδο ενσωματωμένος άξονας μετάδοσης κίνησης (IDA) που συνδυάζει ρουλεμάν και ημιαξόνια για τη μετάδοση ισχύος στους τροχούς, βελτιώνουν την άνεση και τη σταθερότητα των χειρισμών. 

    Επίσης οι μηχανικοί πέτυχαν, με την ενίσχυση της δομής απορρόφησης ενέργειας στην περιοχή που βρίσκεται μπροστά από το ταμπλό, να ελαχιστοποιήσουν την ενέργεια, από τυχόν σύγκρουση που δέχεται το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης και η μπαταρία. Επιπρόσθετα, η δομή της εμπρός κολώνας εξυπηρετεί την κατανομή του φορτίου που δέχεται, εξασφαλίζοντας τη μη παραμόρφωση της καμπίνας των επιβατών.  

    Hyundai

    Η E-GMP μεγιστοποιεί επίσης τους εσωτερικούς χώρους χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, τους μικρούς προβόλους του αμαξώματος αλλά και την "εκλεπτυσμένη” σχεδίαση του ταμπλό. Με τη μπαταρία τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο, η αρχιτεκτονική της E-GMP δημιουργεί ένα επίπεδο πάτωμα για την καμπίνα. Αυτό εξασφαλίζει περισσότερο χώρο για τα πόδια των επιβατών, επιτρέποντας παράλληλα διάφορες διαρρυθμίσεις για τα εμπρός και πίσω καθίσματα.

    Η συστοιχία των μπαταριών, η οποία είναι τοποθετημένη ανάμεσα στον εμπρός και τον πίσω άξονα, θα διαθέτει την υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα που έχει κατασκευάσει ποτέ το Hyundai Motor Group. Αυτό οφείλεται εν μέρει στη βελτιωμένη απόδοση ψύξης που βοηθά συγχρόνως ώστε και η μπαταρία να γίνει πιο μικρή σε διαστάσεις. Με την ενεργειακή πυκνότητα βελτιωμένη κατά περίπου 10% σε σύγκριση με την υπάρχουσα τεχνολογία, οι μπαταρίες είναι πιο ελαφριές και μπορούν να τοποθετηθούν πιο χαμηλά στο πλαίσιο απελευθερώνοντας περισσότερο χώρο για τη καμπίνα.

    Hyundai

    Η E-GMP θα υποστηρίζει εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός ή τους πίσω τροχούς, με τις τελευταίες να διαθέτουν ένα ακόμα ηλεκτρικό μοτέρ. Επίσης, θα υποστηρίζει δυνατότητα φόρτισης στα 800 V και θα είναι συμβατή με τα 400V χωρίς να χρειάζονται πρόσθετα εξαρτήματα ή προσαρμογείς. 

    Ένα ηλεκτρικό όχημα που θα βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP έχει μέγιστη αυτονομία πάνω από 500 χιλιόμετρα με πλήρως φορτισμένη μπαταρία σύμφωνα με το WLTP, ενώ επίσης θα εξασφαλίζει την ταχεία φόρτιση της μπαταρίας στο 80% σε μόλις 18 λεπτά.

    Σε αντίθεση με τα προηγούμενης γενιάς EV, τα οποία μπορούν να φορτιστούν μόνο μονόδρομα, το σύστημα φόρτισης της E-GMP είναι πιο ευέλικτο. Η πρόσφατα εξελιγμένη μονάδα ελέγχου φόρτισης ICCU (Integrated Charging Control Unit) της E-GMP αποτελεί μια σημαντική αναβάθμιση σε σχέση με τη υπάρχουσα OBC (On-Board Chargers), η οποία επιτρέπει τη ροή ηλεκτρικής ενέργειας από εξωτερική πηγή μόνο προς μια κατεύθυνση. Το ICCU επιτρέπει τη νέα λειτουργία V2L (vehicle-to-load), η οποία μπορεί επιπλέον να πάρει ενέργεια από τη μπαταρία του οχήματος χωρίς τη χρήση επιπλέον εξαρτημάτων. Αυτό επιτρέπει στα BEV που βασίζονται στην E-GMP να χρησιμοποιούνται για τη λειτουργία άλλων ηλεκτρικών μηχανημάτων (110 / 220V) οπουδήποτε. Το σύστημα μπορεί ακόμη να χρησιμοποιηθεί για τη φόρτιση ενός άλλου EV.
     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    15:25 26/02

    Η Seat MÓ ενισχύει τη στρατηγική αστικής κινητικότητας

    Με τη δημιουργία της Seat MÓ το 2020.

    15:20 26/02

    To πλάνο μετασχηματισμού της Kia

    Η Kia ανακοίνωσε την ανανέωση της στρατηγικής της "Plan S" για τις μελλοντικές της δραστηριότητες στην 2021 CEO InvestorDay.

    15:17 26/02

    Αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για το υβριδικό Ford Puma

    Η Ford λανσάρει ένα νέο, 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο για το Puma με κινητήρα EcoBoost Hybrid.

    12:43 25/02

    Bentley: Έρευνα για την ανακύκλωση ηλεκτροκινητήρων

    Η Bentley ανακοίνωσε τη συμμετοχή της σε ένα τριετές ερευνητικό πρόγραμμα που στόχο έχει μία τεχνολογική επανάσταση στην ανακύκλωση και αειφορία των ηλεκτρικών κινητήρων.

    12:39 25/02

    Ξεκινά η παραγωγή του Cupra Formentor e-Hybrid

    Η Cupra ξεκινά την παραγωγή του νέου Formentor e-Hybrid, το οποίο θα φτάσει στην αγορά τον Μάρτιο.

    12:38 25/02

    Τα μελλοντικά σχέδια της Nissan για τα LCV μοντέλα της στην Ευρώπη

    Η Nissan αποκάλυψε πρόσφατα τα σχέδια της για την επόμενη γενιά των μικρών επαγγελματικών οχημάτων της που θα διατεθούν στην Ευρώπη.

    17:12 24/02

    Η Mercedes αποκαλύπτει τη νέα C-Class

    Σε μία εποχή που ολόκληρος ο κόσμος μετασχηματίζεται, η νέα Mercedes C-Class είναι η πρώτη κλασσική σειρά μοντέλων της Mercedes που εξηλεκτρίζεται πλήρως.

    17:09 24/02

    Το νέο Honda HR-V e:HEV

    Η Honda αποκάλυψε την τελευταία γενιά του δημοφιλούς HR-V, που διαθέτει ένα ισχυρό και άμεσης απόκρισης υβριδικό σύστημα κίνησης.

    17:07 24/02

    Νέα έκδοση C-Series για το C3 Aircross

    Με ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό και προσιτή τιμή, το Citroen C3 Aircross στην έκδοση C-Series αντικατοπτρίζει με τον καλύτερο τρόπο τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά της μάρκας.

    18:18 23/02

    100.000 μπαταρίες για plug-in υβριδικά μοντέλα από την Skoda

    Η Skoda βρίσκεται σε τροχιά ραγδαίας τεχνολογικής ανάπτυξης.

    18:15 23/02

    To προωθητικό πρόγραμμα Οn-Line Bonus της Ford

    Οι online υπηρεσίες της Ford Motor Ελλάς που εμπλουτίστηκαν πρόσφατα με το Ford Marketplace

    18:01 23/02

    H Cupra γιορτάζει την τρίτη επέτειό της με την αποκάλυψη του Formentor VZ5

    Με 5κύλινδρο κινητήρα σε αμάξωμα CUV, το νέο Cupra Formentor VZ5 προορίζεται να προσφέρει μια μοναδική πρόταση στην αγορά.

    18:57 22/02

    Έκδοση Sportline για το ηλεκτρικό Skoda Enyaq iV

    Το Skoda Enyaq Sportline iV έχει έντονο σπορ χαρακτήρα, ξεχωρίζοντας από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στις ιδιαίτερες σχεδιαστικές πινελιές.

    18:46 22/02

    Αναβάθμιση για το Nissan NV300 Combi

    Στις αναβαθμίσεις περιλαμβάνονται ένα νέο κινητήριο σύνολο Euro 6D Full, μια αισθητικά βελτιωμένη εμφάνιση και πλήθος νέων τεχνολογιών, που προσφέρουν ακόμα περισσότερες ανέσεις και πρακτικότητα.

    18:31 22/02

    Η παραγωγή της Mercedes έφτασε τις 50.000.000 μονάδες

    Πρόκειται για μία επέτειο που σηματοδοτεί και μία πρεμιέρα για την Mercedes: η πρώτη νέα Mercedes Maybach S-Class που κατασκευάστηκε στο Factory 56 είναι το 50-εκατομμυριοστό επιβατικό αυτοκίνητο της ...