Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 27-Νοε-2020 23:38

    H Volkswagen παρουσιάζει το νέο Caddy

    H Volkswagen παρουσιάζει το νέο Caddy
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η πέμπτη γενιά του Volkswagen Caddy είναι διαθέσιμη σε πολλές παραλλαγές αμαξωμάτων, ευρύχωρη και τεχνολογικά προηγμένη, στη διάθεση κάθε επαγγελματία για μεταφορά αγαθών και ανθρώπων, υποστηρίζοντάς τον τόσο στην εργασία όσο και εκτός αυτής ή στην αναψυχή. 

    Για πρώτη φορά, το Caddy βασίζεται στη ευέλικτη πλατφόρμα MQB, που χρησιμοποιείται και στο Golf 8. Για τον λόγο αυτό, προηγμένες τεχνολογίες που παρουσιάστηκαν στο μικρομεσαίο μοντέλο του Γερμανού κατασκευαστή είναι διαθέσιμες και στο Caddy. Ενδεικτικά, το Travel Assist και το αυτόματο φρενάρισμα σε αλλαγή πορείας με διασταύρωση με αντίθετα ερχόμενο όχημα, κάνουν την οδήγηση του Caddy πιο εύκολη και ασφαλή. 

    Από το λανσάρισμα θα είναι άμεσα δυνατή η διαμόρφωση του νέου Caddy ως people-mover στις νέες εξοπλιστικές εκδόσεις ή ως αστικό van διανομών, με το κανονικό ή το μεγάλο μεταξόνιο. Από το 2021, έγκαιρα πριν το ερχόμενο καλοκαίρι, θα είναι διαθέσιμο πανευρωπαϊκά το επίσης πλήρως επανασχεδιασμένο Caddy California (ο διάδοχος του Caddy Beach), που για πρώτη φορά θα έχει μίνι κουζίνα, πανοραμική ηλιοροφή και νέες επιλογές σκηνών, που θα διευρύνει και άλλο τη γκάμα του μοντέλου. Επίσης, από τις αρχές του 2021, η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα θα διαθέτει πέρα από τις προσθιοκίνητες και κάποιες εκδόσεις του Caddy πέμπτης γενιάς, συμπεριλαμβανομένης της California, με την τετρακίνηση 4MOTION. 

    Οπτικά, η μετάβαση στην πλατφόρμα MQB είναι ήδη εμφανέστατη ακόμα και εξωτερικά, χάρη στο μακρύτερο μεταξόνιο. Αυξημένο από τα 2.682 στα 2.755 χιλιοστά, εξασφαλίζει στο Caddy -χάρη στις νέες αναλογίες- μία πιο δυναμική εμφάνιση. 

    Σε ό,τι αφορά τη μηχανολογική διάσταση και τις προδιαγραφές, το εξωτερικό του έως και επταθέσιου Caddy, διαθέτει μια σειρά από καινούργια χαρακτηριστικά. Αυτά περιλαμβάνουν μια ιδιαίτερα μεγάλη πανοραμική ηλιοροφή 1,4 τ.μ. (διατίθεται και στο Caddy California), η οποία εκτείνεται πάνω από την πρώτη και δεύτερη σειρά καθισμάτων καθώς και προαιρετική ηλεκτρική υποβοήθηση για το κλείσιμο των συρόμενων θυρών καθώς και για την πίσω πόρτα. 

    Επίσης νέες είναι οι ζάντες αλουμινίου (16, 17 και για πρώτη φορά 18 ιντσών) και νέοι προβολείς και πίσω φώτα LED, στάνταρ σε κάποιες εκδόσεις. Για πρώτη φορά υπάρχει διαθέσιμο το σύστημα κλειδώματος και εκκίνησης "Keyless Access”. Με την κορυφαία έκδοσή του, την "Keyless Access/Advanced”, το μόνο που χρειάζεται να κάνουν οι χρήστες του Caddy είναι να το πλησιάσουν με το κλειδί στην τσέπη, έτσι ώστε εάν επιθυμούν, το σύστημα κεντρικού κλειδώματος να ξεκλειδώσει το Caddy χωρίς καν να αγγίξουν τη λαβή της πόρτας. Το πρόσφατα εξελιγμένο σύστημα προστατεύεται από πρωτοποριακή τεχνολογία που το καθιστά εξαιρετικά ασφαλές.

    Στο εσωτερικό, η πέμπτη γενιά του μοντέλου εντυπωσιάζει με νέες λύσεις υψηλής τεχνολογίας και αισθητά πιο αξιοποιήσιμο χώρο. Το Caddy Cargo παρέχει χώρο φόρτωσης 3,1 κ.μ. (όπως ορίζεται από το πρότυπο SAE V6), ενώ στο Caddy Cargo Maxi η χωρητικότητα ανεβαίνει στα 3,7 κ.μ. Ο διαθέσιμος χώρος αυξάνεται από τον πλήρως επανασχεδιασμένο πίσω άξονα. Αυτό γίνεται σαφές λαμβάνοντας ως παράδειγμα το Caddy Cargo: τώρα μια ευρωπαλέτα μπορεί να φορτωθεί στο πίσω μέρος του. Αυτό συμβαίνει επειδή το μέγιστο πλάτος μεταξύ των θόλων των τροχών είναι πλέον 1.230 χιλιοστά. Χάρη στις συρόμενες πόρτες που έχουν αυξηθεί σε πλάτος πάνω από τα 840 χιλιοστά (προηγουμένως 701 χιλιοστά), το νέο Caddy Cargo Maxi μπορεί τώρα να πάρει και μια δεύτερη ευρωπαλέτα φορτωμένη από το πλάι -ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Οι παλέτες μπορούν να φορτωθούν με διάφορους τρόπους: είτε πλάγια στο κέντρο και στο πίσω μέρος, είτε πλάγια στη μέση και κατά μήκος πίσω. Το μέγιστο μήκος του χώρου φόρτωσης έως το διαχωριστικό είναι 1.797 χιλιοστά (Cargo) και 2.150 χιλιοστά (Cargo Maxi).

    Οι επιβατικές και Kombi εκδόσεις διατίθενται στάνταρ με πέντε θέσεις. Είτε με μικρό είτε με μεγάλο μεταξόνιο μπορούν επίσης να παραγγελθούν, προαιρετικά όπως συνέβαινε και στο προηγούμενο μοντέλο, με μια τρίτη σειρά καθισμάτων. Αυτά τα δύο πρόσθετα, μεμονωμένα καθίσματα στο πίσω μέρος μετατρέπουν γρήγορα το Caddy σε επταθέσιο. Ένα νέο χαρακτηριστικό της πέμπτης γενιάς Caddy είναι ότι τα καθίσματα της τρίτης σειρά μπορούν να αφαιρεθούν μεμονωμένα. Φυσικά, το νέο Caddy διαθέτει και δοκιμασμένα χαρακτηριστικά: τα καθίσματα της 2ης και 3ης σειράς στην επιβατική έκδοση και το Kombi μπορούν, για παράδειγμα, να μετακινηθούν προς τα εμπρός και να διπλώσουν. Επίσης, τα καθίσματα της δεύτερης σειράς, μπορούν εύκολα να αφαιρεθούν. Το Kombi και το οικογενειακό MPV διαθέτουν χώρο αποσκευών μέχρι και 2.556 λίτρων (φόρτωση ψηλά μέχρι την οροφή και μέχρι την πρώτη σειρά καθισμάτων και με τη δεύτερη σειρά να έχει απομακρυνθεί). Με πέντε επιβάτες, ο χώρος αποσκευών μέχρι το ύψος της πλάτης των καθισμάτων, είναι 1.213 λίτρα. Το μήκος του χώρου φόρτωσης των Kombi και MPV μέχρι την πρώτη σειρά καθισμάτων είναι 1.913 χιλιοστά και το μέγιστο διαθέσιμο πλάτος μεταξύ των θόλων των τροχών 1.185 χιλιοστά.

    Τα στοιχεία ένδειξης και ελέγχου έχουν επανασχεδιαστεί: η αρχική διεπαφή εδώ με τον οδηγό και τον συνοδηγό αποτελείται είτε από αναλογικά όργανα με ψηφιακή οθόνη πολλαπλών λειτουργιών είτε - προαιρετικά, και στάνταρ σε κάποιες εκδόσεις - από το νέο "Digital Cockpit” (πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων). Ανάλογα με την έκδοση, είτε στάνταρ είτε προαιρετικά διατίθενται ραδιόφωνο και συστήματα πλοήγησης με οθόνες αφής 6,5 ιντσών, 8,25 ιντσών ή 10 ιντσών. 

    VW Caddy_03

    Η σύνδεση του Digital Cockpit και του συστήματος πλοήγησης Discover Pro των 10 ιντσών, δημιουργεί ένα νέο ψηφιακό σύνολο ενδείξεων και στοιχείων ελέγχου, το "Innovision Cockpit”, γνωστό μας και από το Golf 8. Μέσω μιας ηλεκτρονικής μονάδας διασύνδεσης (OCU) με ενσωματωμένη eSIM, τα συστήματα infotainment του Caddy έχουν επίσης πρόσβαση σε online υπηρεσίες (MOD). Τα καινοτόμα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού, κάτω από το σύστημα infotainment, είναι για πρώτη φορά επίσης ψηφιακά, με εύχρηστα συρόμενα ρυθμιστικά αφής (touchsliders).

    Η ύπαρξη δύο καταλυτικών μετατροπέων και το twin dosing -ο διπλός ψεκασμός AdBlue- μειώνει σημαντικά τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου των κινητήρων πετρελαίου TDI. Όπως και τα συστήματα υποβοήθησης, έτσι και οι νέοι τετρακύλινδροι κινητήρες του Caddy είναι επίσης καινοτόμοι και τεχνολογικά προηγμένοι, όλοι εξοπλισμένοι με φίλτρα κατακράτησης σωματιδίων. Για πρώτη φορά σε ένα επαγγελματικό όχημα της Volkswagen, το σύστημα διπλής δόσης (twin dosing) χρησιμοποιείται στις εκδόσεις των 75 102 και 122 ίππων των κινητήρων TDI με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. 

    Ο turbo κινητήρας βενζίνης (TSI) με ισχύ 114 ίππους έχει αντίστοιχα καθαρή λειτουργία. Επίσης, διαθέσιμος και ένας turbo κινητήρας φυσικού αερίου (βασίζεται στον TGI αλλά αποδίδει 130 ίππους) καθώς και ένα plug-in υβριδικό σύστημα (eHybrid). 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    15:33 26/01

    Η Volvo βοηθά στην κλιματική ουδετερότητα της… γενέτειρας της

    Με στόχο να βοηθήσει την πόλη του Γκέτεμπορκ να γίνει κλιματικά ουδέτερη έως το 2030, η Volvo συμπράττει με τη σουηδική πόλη δημιουργώντας νέες αστικές ζώνες που θα χρησιμοποιηθούν ως πεδίο δοκιμών...

    15:26 26/01

    Χειμερινές περιπέτειες με το Nissan eNV200 Winter Camper

    Η Nissan αποκάλυψε πρόσφατα το όραμά της για την βιώσιμη κινητικότητα και στην περιπέτεια: το αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο e-NV200 Winter Camper.

    15:09 26/01

    Ήρθε στην Ελλάδα το νέο Ford Puma ST

    Yπόσχεται έντονες συγκινήσεις και μία μοναδική οδηγική διάσταση στην κατηγορία των συμπαγών SUV, υιοθετώντας προηγμένες τεχνολογίες που ανεβάζουν την αδρεναλίνη στα ύψη.

    17:06 25/01

    Η νέα ηλεκτρική Mercedes EQA

    Η νέα, αμιγώς ηλεκτροκίνητη Mercedes EQA θα κυκλοφορήσει πρώτα στην έκδοση με την διακριτική ονομασία "250" με ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 140 kW (190 PS) και αυτονομία 486 χλμ., σύμφωνα με το πρότυπο...

    17:00 25/01

    Stellantis: Δημιουργώντας έναν παγκόσμιο ηγέτη στη βιώσιμη αυτοκίνηση

    Με μια περήφανη κληρονομία που εκτείνεται σε 125 χρόνια, η Stellantis είναι το "σπίτι" μια πλήρους σειράς ιστορικών μαρκών

    16:57 25/01

    H Bentley Flying Spur και ο V8 κινητήρας της

    Η νέα Flying Spur V8 βασίζεται στην παράδοση της Bentley για χρήση κινητήρων V8 για πάνω από 60 χρόνια.

    17:05 22/01

    H Toyota κατακτά το στέμμα στην ελληνική αγορά για το 2020

    Σε μία ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά γεμάτη προκλήσεις, η Toyota κατάφερε για 8η συνεχόμενη χρονιά να βρεθεί και πάλι στην 1η θέση στην προτίμηση του Έλληνα καταναλωτή.

    17:02 22/01

    To ηλεκτρικό Fiat E-Ducato στην Ελλάδα

    Το Ducato καταφέρνει για ακόμα μία φορά να εξελιχθεί ακολουθώντας αυτή τη φορά ένα ξεχωριστό μονοπάτι.

    17:01 22/01

    To Φυσικό Αέριο ΑΕΕ στο 4ο Συνέδριο Ηλεκτροκίνησης

    Σε ενέργειες που συμβάλλουν στην επέκταση της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας προχωρά το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας.

    16:23 21/01

    "Πράσινο" καύσιμο για τις θαλάσσιες μεταφορές οχημάτων της VW

    Το Volkswagen Group, προκειμένου να μειώσει τις εκπομπές ρύπων CO2, δεν εστιάζει μόνο στη δημιουργία σύγχρονων ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

    16:20 21/01

    Η νέοι στόχοι και η μελλοντική στρατηγική της Kia

    Το νέο σλόγκαν της Kia (Movement that inspires) αποτελεί εν πολλοίς την καρδιά ενός μανιφέστου της μάρκας που αντικατοπτρίζει τους νέους στόχους

    16:17 21/01

    Audi: Το πιο πετυχημένο τρίμηνο στην ιστορία της

    Εντυπωσιακά έκλεισε η Audi το 2020, παραδίδοντας σε πελάτες 505.583 αυτοκίνητα το τελευταίο τρίμηνο του 2020.

    21:34 20/01

    Τα εμπορικά αποτελέσματα της Peugeot το 2020

    Παρά το γεγονός ότι η αυτοκινητοβιομηχανία κατέγραψε πτώση στις πωλήσεις της παγκοσμίως, αντιθέτως επιβεβαίωσε τη δυναμική της πορεία με έναν διαρκώς αυξανόμενο αριθμό παραγγελιών.

    21:34 20/01

    Volvo: Χρηματοδότηση 1,3 δισ. ευρώ για τη βιωσιμότητα

    Η Volvo υπέγραψε πρόσφατα μία συμφωνία χρηματοδότησης ύψους 1,3 δισεκατομμυρίων ευρώ για τη βιωσιμότητα.