Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 20-Νοε-2020 16:49

    Το Mazda CX-30 i-Activ AWD διασχίζει το Καζακστάν

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Τη χρονιά του εορτασμού των 100ών της γενεθλίων, η Mazda διοργάνωσε μία ακόμα οδηγική περιπέτεια. Το Mazda CX-30 με το σύστημα τετρακίνησης i-Activ δοκιμάστηκε για πάνω από 800 χλμ. διασχίζοντας το ανατολικό Καζακστάν μέχρι τα σύνορα με την Κίνα, σε μία διαδρομή που περιλάμβανε και κομμάτια από το θρυλικό "Δρόμο του μεταξιού”, εξερευνώντας την άγρια ομορφιά των απομακρυσμένων περιοχών της κεντρικής Ασίας. 

    Η τελευταία αυτή περιπέτεια της Mazda, που έλαβε χώρα φέτος πριν να επιβληθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί λόγω Covid-19, αποτελεί συνέχεια της αντίστοιχης εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε το 2018 στη Σιβηρία. 

    Σε αυτή την εκδήλωση η Mazda έγινε η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που διέσχισε τη λίμνη Βαϊκάλη της Σιβηρίας με αυτοκίνητα παραγωγής, τα οποία πολλές φορές οδηγούνταν σε απάτητες παγωμένες εκτάσεις, αποδεικνύοντας για μία ακόμη φορά τις εκπληκτικές ικανότητες του συστήματος τετρακίνησης i-Activ του CX-5. 

    Ανέκαθεν το πάθος της Mazda να χρησιμοποιεί την οδήγηση ως πρόκληση οδηγού και μηχανής, παραμένει άσβεστο από το 1936 όπου μία ομάδα πρωτοπόρων αποφάσισε να αποδείξει την αντοχή του πρώτου οχήματος της εταιρείας – ένα τρίκυκλο ανοιχτό φορτηγάκι που λεγόταν Mazda Go. Σε ένα μοναδικό τόλμημα που φανέρωνε την επιθυμία της Mazda να αποδείξει την αξιοπιστία των προϊόντων της, πέντε μοντέλα Mazda-Go (type KC και DC) ξεκίνησαν από το νοτιότερο άκρο του κυρίως νησιωτικού συμπλέγματος της Ιαπωνίας και διασχίζοντας πάνω από 2.700 χιλιόμετρα σε σκονισμένα, λασπωμένα και κακοτράχαλα μονοπάτια, μέχρι να φτάσουν τελικά στο Τόκιο μετά από 25 ημέρες.

    Η δημοσιότητα που πήρε το γεγονός, εκτόξευσε τις πωλήσεις και ανύψωσε την εικόνα της μάρκας, κάτι για το οποίο η Mazda θα έβαζε σαν στόχο να επαναλάβει αργότερα υποβάλλοντας τα αυτοκίνητά της σε ακόμα πιο ηρωικές δοκιμασίες οδήγησης. 

    Το 1977 για να προωθήσει την πρώτη γενιά του Mazda 323, ένα ζευγάρι 323 Hatchback πραγματοποίησε ένα ταξίδι 15.000 χιλιομέτρων ξεκινώντας από το εργοστάσιο της Χιροσίμα και τερματίζοντας τελικά στην Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης, όπου έγινε και η Πανευρωπαϊκή παρουσίαση του μοντέλου. 

    Με τον ψυχρό πόλεμο να βρίσκεται στο αποκορύφωμά του, τα δύο 323 διέσχισαν όλη τη Σοβιετική Ένωση, αντιμετωπίζοντας πρωτόγονες συνθήκες και σκληρές διαδρομές αποδεικνύοντας με αυτό τον τρόπο την μοναδική αξιοπιστία του μοντέλου ακόμα και πριν αυτό ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα. 

    Η διάσημη περιπέτεια του 1977 έμελλε να έχει και συνέχεια, καθώς έξι αυτοκίνητα Mazda (626, 323 και E2200 vans) ξεκίνησαν το 1990 από τη Χιροσίμα για ένα ταξίδι μέχρι τα κεντρικά της εταιρείας στο Λεβερκούζεν, αυτή τη φορά διασχίζοντας την υπό διάλυση Σοβιετική ένωση. Το 2013, ήταν η σειρά των δημοσιογράφων να πάρουν το τιμόνι μερικών τρίτης γενιάς Mazda3 και να επαναλάβουν το ταξίδι από το εργοστάσιο μέχρι την Έκθεση της Φρανκφούρτης, οδηγώντας μέσα από τη Ρωσία, τη Λευκορωσία και την Πολωνία. 

    Mazda CX-30

    Αντλώντας έμπνευση μέσα από αυτά τα περιπετειώδη ταξίδια και τις δημόσιες δοκιμασίες των αυτοκινήτων, οι εκδηλώσεις με την ονομασία Mazda Epic Drive, δίνουν την ευκαιρία στους δημοσιογράφους να νοιώσουν την εμπειρία της περιπέτειας, διασχίζοντας δρόμους μέσα από φανταστικά τοπία, και της περιπέτειας στο τιμόνι ενός Mazda. Είτε διασχίζοντας την Ισλανδία με ένα MX-5, ή απολαμβάνοντας τους φιδωτούς δρόμους και την ηφαιστειακή ομορφιά των Αζορών σε ένα Mazda2, ή εξερευνώντας τα θαύματα της ακραίας μηχανικής στην κατασκευή των δρόμων μέσω των σηράγγων, των γεφυρών και των ορεινών περασμάτων στη Νορβηγία - το σύγχρονο Mazda Epic Drive προσφέρει στα μέσα ενημέρωσης απίστευτα ταξίδια, εστιάζοντας ταυτόχρονα στη σχέσητης αυτοκινητιστικής τεχνολογίας και του οδηγού, για την οποία η Mazda έχει γίνει γνωστή.

    Όπως και η διάσχιση της λίμνης Βαϊκάλης το 2018 με CX-5, το Epic Drive Mazda CX-30 του 2020 στο Καζακστάν επέτρεψε την τέλεια επίδειξη του συστήματος τετρακίνησης i-Activ της Mazda. Διαθέτοντας τη νέα γενιά Skyactiv-Vehicle Architecture της Mazda, η εξελιγμένη γενιά του συστήματος i-Activ AWD του CX-30, λειτουργεί σε συνεργασία με το G-Vectoring Control (GVC) για τον έλεγχο της κατανομής ροπής μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών, παρέχοντας μια ακόμα πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία.

    Χάρη στο πρόσφατα εξελιγμένο σύστημα ελέγχου και τις νέες τεχνολογίες περιορισμού των τριβών, το σύστημα i-Activ AWD της Mazda προσφέρει μια ασφάλεια σε οποιαδήποτε οδηγική κατάσταση, ενώ παράλληλα επιτυγχάνει οικονομία καυσίμου, σχεδόν ισοδύναμη με ένα όχημα με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.
     
    Το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης της Mazda έχει εμπλουτιστεί με τη λειτουργία "ανίχνευσης κατακόρυφου φορτίου" και στους τέσσερεις τροχούς, και λειτουργεί σε συνδυασμό με το GVC (G-Vectoring Control) για τον έλεγχο της κατανομής της ροπής μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών, ενισχύοντας το βαθμό πρόσφυσης ανεξάρτητα από τον τρόπο και τις συνθήκες οδήγησης. Μειώνει επίσης σημαντικά τις μηχανικές απώλειες και συμβάλλει στη βελτίωση της κατανάλωσης. 

    Mazda CX-30

    Οι νέες τεχνολογίες μείωσης τριβής περιλαμβάνουν ένα ελαστικό αποσβεστήρα μέσα στον κινητήρα, μειώνοντας έτσι σημαντικά τις διακυμάνσεις της ροπής που στέλνεται στο πίσω διαφορικό και μια νέα ρύθμιση που εφαρμόζει μια μικρή διαφορά στην αναλογία επιβράδυνσης μεταξύ της ισχύος του εμπρός και του πίσω διαφορικού. Ρυθμίζοντας γρήγορα την κατανομή ροπής μόνο όταν είναι απαραίτητο, το σύστημα εξασφαλίζει άμεση απόκριση και βελτιωμένη οικονομία, σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.

    Το πίσω διαφορικό ελαχιστοποιεί τις μηχανικές απώλειες υιοθετώντας ρουλεμάν με λιπαντικό χαμηλού ιξώδους, με μία διάταξη που αποθηκεύει το λιπαντικό στο πάνω μέρος και παρέχει μόνο την απαραίτητη ποσότητα λαδιού, όπου και όταν απαιτείται. Ενεργώντας σε συνδυασμό, αυτά τα συστήματα αυξάνουν την ακρίβεια της μονάδας ελέγχου της 4κίνησης (AWD) περιορίζοντας σημαντικά τις συνολικές μηχανικές απώλειες.

    Στην αρχή της στροφής, το σύστημα AWD θα διατηρήσει την υπάρχουσα κατανομή ροπής εμπρός/πίσω για να δώσει προτεραιότητα στην καλύτερη απόκριση μέσω του ελέγχου ροπής της μονάδας GVC. Μετά την είσοδο στη στροφή, το σύστημα AWD αυξάνει σταδιακά το ποσοστό της ροπής που αποστέλλεται στους πίσω τροχούς ώστε να εξασφαλιστεί ουδέτερη συμπεριφορά και σταθερότητα μέσα στη στροφή. Η συνεργασία με το GVC βελτιώνει επίσης σημαντικά την απόκριση των πίσω τροχών και τη γραμμικότητα σε σχέση με τις εντολές του οδηγού στο γκάζι. Κατά την επιτάχυνση, η ροπή κατανέμεται περισσότερο στους πίσω τροχούς, και κατά την επιβράδυνση περισσότερο στους εμπρός, μεγιστοποιώντας το επίπεδο πρόσφυσης και των τεσσάρων ελαστικών. Βελτιώνει επίσης τη δυνατότητα ελέγχου, οπότε το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται καλύτερα στις εντολές του οδηγού στο τιμόνι.
     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    17:39 04/12

    Το MINI John Cooper Works μπαίνει στην πρίζα

    Η εξέλιξη της γκάμας μοντέλων MINI επικεντρώνεται πλέον στην ηλεκτροκίνηση.

    17:38 04/12

    Νέα πλατφόρμα για ηλεκτρικά μοντέλα από το Hyundai Motor Group

    Από το 2021, η πλατφόρμα E-GMP θα υποστηρίζει μια σειρά νέων ηλεκτρικών μοντέλων, μεταξύ αυτών το IONIQ 5 της Hyundai.

    17:15 04/12

    Οι δημιουργοί της Alfa Romeo GTA μιλούν για την αναγέννησή της

    Στο τέλος της χρονιάς που η Alfa Romeo γιόρτασε τα 110α γενέθλια της, η μάρκα δημιούργησε ένα σύντομο ντοκιμαντέρ για να εξιστορήσει τη δημιουργία της νέας Giulia GTA.

    14:04 04/12

    Το ηλεκτρικό αύριο της μετακίνησης στα χέρια μας, σήμερα

    Η ηλεκτροκίνηση, σε κάθε της έκφανση και μορφή, βρίσκεται δικαίως πλέον στην καρδιά των εξελίξεων στη σύγχρονη αυτοκίνηση.

    17:04 03/12

    Έγκριση για αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3 από τη Honda

    Aπέσπασε την απαιτούμενη έγκριση τύπου από το Ιαπωνικό Υπουργείο Χωροταξίας, Υποδομών, Μεταφορών και Τουρισμού (MLIT).

    16:59 03/12

    Η νέα γκάμα μοντέλων των Fiat Tipo και Panda

    Oι εκδόσεις Life εστιάζουν στις καθημερινές μετακινήσεις, οι εκδόσεις Cross σε όσους αγαπούν την περιπέτεια, ενώ οι εκδόσεις Sport απευθύνονται σε όσους αναζητούν το δυναμικό στιλ.

    16:55 03/12

    Νέο Audi SQ5 Sportback TDI με 341 ίππους

    Με την παρουσίαση του Sportback αμαξώματος στο Α3 πρώτης γενιάς η Audi άνοιξε νέους σχεδιαστικούς δρόμους.

    16:14 02/12

    H Opel αλλάζει "εμφάνιση"

    Το λογότυπο της μάρκας διαθέτει τώρα πιο εκλεπτυσμένη σχεδίαση, με τη νέα γραμματοσειρά "Opel Next" και το λαμπερό κίτρινο χρώμα της εταιρείας να αποτυπώνουν την καινοτόμα δύναμη της μάρκας.

    16:12 02/12

    To Hyundai Kona Electric επιλέγει ο ΑΔΜΗΕ για τον εταιρικό του στόλο

    Το Kona Electric αποτελεί ένα μοντέλο-ορόσημο στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

    16:09 02/12

    Οι έξυπνες υπηρεσίες after sales στην εποχή του COVID-19

    Η πανδημία του COVID-19 έχει αλλάξει τα δεδομένα όχι μόνο στον τομέα των πωλήσεων οχημάτων, αλλά και σε εκείνο των υπηρεσιών after sales.

    20:31 01/12

    Προσομοιωτής με τεχνολογία gaming στην υπηρεσία της ασφάλειας από την Volvo

    Ο προσομοιωτής της Volvo προσφέρει τη δυνατότητα οδήγησης ενός πραγματικού αυτοκινήτου σε πραγματικούς δρόμους, συνδυάζοντας τρισδιάστατα γραφικά υψηλής ευκρίνειας, ένα headset επαυξημένης...

    20:11 01/12

    Εργοστάσιο κυκλικής οικονομίας από το Groupe Renault

    Είναι αφιερωμένο στην κινητικότητα και στόχο έχει το αρνητικό ισοζύγιο εκπομπών CO2, μέχρι το 2030.

    19:24 01/12

    Θετικός στον κορονοϊό ο Lewis Hamilton, δεν θα τρέξει στο GP του Σακχίρ

    H ομάδα αναμένεται να ανακοινώσει εντός των προσεχών ωρών, ενδεχομένως και αύριο, το όνομα του πιλότου που θα αντικαταστήσει τον Lewis Hamilton στο κόκπιτ της W11.

    21:34 30/11

    Στον Ring Road 1 της Ισλανδίας με MINI Cooper S Countryman ALL4

    Το MINI Cooper S Countryman ALL4 είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για να βιώσει κανείς μία ισλανδική περιπέτεια ανάμεσα σε παγετώνες και ηφαίστεια.

    21:05 30/11

    Μέλος της κοινοπραξίας Ionity και το Hyundai Motor Group

    Η κοινοπραξία Ionity αποτελεί αυτή τη στιγμή το κορυφαίο δίκτυο φόρτισης υψηλής ισχύος στην Ευρώπη.

    20:46 30/11

    Πόσο διαφορετικό μπορεί να γίνει το ηλεκτρικό Fiat 500;

    Το νέο Fiat 500 αποτελεί το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο του Ομίλου Fiat Chrysler Automobiles, το οποίο έρχεται να δώσει νέα πνοή στον τομέα των αστικών μετακινήσεων.