Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 18-Νοε-2020 21:33

    Ασφάλεια 5 αστέρων για το υβριδικό Honda Jazz

    Ασφάλεια 5 αστέρων για το υβριδικό Honda Jazz
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το νέο Honda Jazz e:HEV απέσπασε τη μέγιστη βαθμολογία των πέντε αστεριών στον τελευταίο κύκλο δοκιμών του ανεξάρτητου οργανισμού EuroNCAP, που εισάγει μία σειρά αυστηρών, νέων αξιολογήσεων ασφάλειας. Το Jazz διαθέτει προηγμένη νέα δομή αμαξώματος και περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πακέτο τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας και βοηθημάτων υποβοήθησης της οδήγησης στο βασικό εξοπλισμό του. Αυτός ο συνδυασμός έξυπνα ενσωματωμένων χαρακτηριστικών ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας ενισχύουν το κύρος του μοντέλου ως ενός από τα ασφαλέστερα επιβατικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη. 

    Το νέο Jazz, το οποίο διατίθεται αποκλειστικά με υβριδικό κινητήριο σύνολο, είναι το πρώτο μοντέλο της Honda στην Ευρώπη που φέρει εμπρόσθιο-μεσαίο αερόσακο στο βασικό εξοπλισμό του. Ο αερόσακος αυτός είναι τοποθετημένος στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού και αναπτύσσεται στο χώρο μεταξύ οδηγού και συνοδηγού, περιορίζοντας το ενδεχόμενο της άμεσης επαφής μεταξύ οδηγού και συνοδηγού σε περίπτωση μιας πλευρικής σύγκρουσης. 

    Η ακριβής τοποθέτηση του αερόσακου επιτυγχάνεται με τρεις ιμάντες, ώστε να παρέχει μέγιστη προστασία κατά την ενεργοποίησή του, αγκαλιάζοντας τον οδηγό. Για το σκοπό αυτό, η ομάδα μηχανικών της Honda διαμόρφωσε τη μονάδα του αερόσακου ώστε να χωρά στο πάνω μαξιλάρι του νέου καθίσματος του οδηγού.

    Ο νέος αερόσακος ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα συνεργάζεται με δύο ακόμα χαρακτηριστικά σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης: Τους προεντατήρες ζωνών ασφαλείας για οδηγό και συνοδηγό που τους συγκρατούν στη θέση τους και το ψηλότερα τοποθετημένο κεντρικό υποβραχιόνιο. Με τη νέα μέθοδο, ο τραυματισμός του κεφαλιού μπορεί να μειωθεί θεαματικά τόσο για τον επιβάτη που βρίσκεται στην πλευρά της σύγκρουσης όσο και για εκείνον που βρίσκεται στην απέναντι πλευρά.

    Ο νέος αερόσακος είναι ένας από τους 10 που διαθέτει το Jazz e:HEV, το οποίο περιλαμβάνει επίσης Σύστημα Αερόσακου i-side στα πίσω καθίσματα. Αυτός ο μοναδικός αερόσακος που είναι τοποθετημένος στην επένδυση των πίσω θυρών, ενεργοποιείται για την προστασία των πίσω επιβατών από προσκρούσεις στην πόρτα και την κολόνα C σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. Επίσης, χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του, ο αερόσακος δεν υπονομεύει τη μοναδική λειτουργία των magic seats του Jazz.

    Τα συστήματα παθητικής ασφάλειας του νέου Jazz συμπληρώνονται από τις κορυφαίες τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης Honda SENSING, μεταξύ των οποίων μία βελτιωμένη, πιο ευρυγώνια και υψηλότερης ευκρίνειας κάμερα. Αυτή αντικαθιστά την κάμερα πολλαπλών χρήσεων και τη λειτουργία αισθητήρα της προηγούμενης γενιάς Jazz και αναγνωρίζει περισσότερα χαρακτηριστικά οδοστρώματος και κυκλοφορίας. Το πακέτο τεχνολογιών Honda SENSING, που συνοδεύει ως βασικός εξοπλισμός όλα τα μοντέλα Honda, περιλαμβάνει Adaptive Cruise Control, Lane Keeping Assist System (Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας) και Road Departure Mitigation (Σύστημα Αποφυγής Παρέκκλισης Λωρίδας Κυκλοφορίας) μεταξύ άλλων.

    Κατά τη διάρκεια σχεδιασμού και εξέλιξης του τελευταίου Jazz, οι μηχανικοί της Honda χρησιμοποίησαν την τεχνολογία δομής αμαξώματος Advanced Compatibility Engineering (ACE) που αποτελεί τη βάση για εξαιρετικές επιδόσεις στον τομέα της παθητικής ασφάλειας. Η τεχνολογία ACE βοηθά να διαχέεται η ενέργεια που εκλύεται σε μία σύγκρουση ομοιόμορφα σε όλο το εμπρός τμήμα του οχήματος και μειώνει την ενέργεια πρόσκρουσης που δέχεται το υπόλοιπο αυτοκίνητο. 

    Τα αυστηρότερα πρωτόκολλα δοκιμών του EuroNCAP αξιολογούν τις επιπτώσεις των δυνάμεων πρόσκρουσης σε μία σύγκρουση. Μία σημαντική παράμετρος που ελέγχθηκε στις δοκιμές του ΕuroNCAP ήταν κατά πόσο το Jazz έχει την ικανότητα να προστατεύσει τους επιβάτες του και να μειώσει τη σφοδρότητα πρόσκρουσης με άλλα εμπλεκόμενα οχήματα σε περίπτωση ατυχήματος. Εν προκειμένω, οι δυνάμεις πρόσκρουσης απαιτείται να κατευθύνονται στα τμήματα εκείνα της δομής του αυτοκινήτου όπου η ενέργεια απορροφάται αποτελεσματικά και με ασφάλεια, αφήνοντας όσο το δυνατόν πιο ανέπαφη την καμπίνα, και χωρίς να εκθέτει τους επιβάτες σε επικίνδυνα υψηλά φορτία επιβράδυνσης. Και οι δύο αυτές λειτουργίες πρέπει να εκτελούνται ταυτόχρονα όταν συμβαίνει μία σύγκρουση. 

    Παράλληλα, διευρύνεται το πεδίο αξιολόγησης δοκιμών πλευρικής πρόσκρουσης και διερευνάται η ασφάλεια μετά την πρόσκρουση. Τα πρωτόκολλα που εφαρμόζονται σε αυτόνομα συστήματα πέδησης έκτακτης ανάγκης έχουν επίσης αναθεωρηθεί και τώρα διεξάγονται δοκιμές σε συστήματα προειδοποίησης οδηγού.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    16:20 25/11

    To νέο Volkswagen Tiguan "πάτησε" Ελλάδα

    Το Volkswagen Tiguan είναι το SUV με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη.

    16:14 25/11

    Νέα πρατήρια φυσικού αερίου κίνησης Fisikon στον ΣΕΑ Ευαγγελισμού

    Η ΔΕΠΑ Εμπορίας ανακοίνωσε σήμερα την έναρξη εμπορικής λειτουργίας των δύο νέων πρατηρίων αερίου κίνησης FISIKON (EKO).

    16:12 25/11

    To BMW Group ενισχύει το δίκτυο παραγωγής ηλεκτροκίνητων οχημάτων

    Η μελλοντική γραμμή συναρμολόγησης και οι διαδικασίες παραγωγής θα υποστηρίζουν, μία νέα πλατφόρμα οχημάτων προσανατολισμένη στην ηλεκτροκίνηση.

    08:00 24/11

    Πέντε χρόνια για την FCA Heritage

    Δημιουργήθηκε με στόχο τη διατήρηση και προώθηση της πλούσιας ιστορικής κληρονομιάς των Fiat, Alfa Romeo, Lancia και Abarth.

    08:00 24/11

    Ταξίδι στην ιστορία της Honda με ένα κλικ

    Με περισσότερα από 300 εκθέματα.

    08:00 24/11

    Το νέο Seat Leon e-Hybrid στην Ελλάδα

    Το Seat Leon υπήρξε πάντα ο βασικός πυρήνας πωλήσεων της ισπανικής εταιρείας

    21:30 23/11

    Το Opel Corsa-e κατακτά το 2020 FIA E-Rally Regularity Cup

    Το Opel Corsa-e με οδηγό τον Artur Prusak και συνοδηγό τον Thierry Benchetrit πήρε το προβάδισμα από τον πρώτο γύρο του θεσμού με μια επιβλητική νίκη στην Ισλανδία.

    21:24 23/11

    Ανανεωμένο Hyundai i30 N και με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο

    Το ανανεωμένο Hyundai i30 N θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά την άνοιξη του 2021 σε τιμές που μένει να ανακοινωθούν λίγο πριν το επίσημο εμπορικό λανσάρισμα του μοντέλου.

    21:10 23/11

    Τα Big Data στην υπηρεσία της αυτοκινητοβιομηχανίας

    Η Ford χρησιμοποιεί την τεχνολογία μεγάλων δεδομένων (Big Data) προκειμένου να εντοπίσει πιθανές βλάβες σε μηχανήματα του εργοστασίου της στη Βαλένθια της Ισπανίας, προτού αυτές συμβούν.

    17:01 20/11

    Skoda Industry 4.0: Η εφαρμογή της φιλοσοφίας Simply Clever στην παραγωγή

    Η Skoda έχει υιοθετήσει την ψηφιοποίηση και την εφαρμόζει σε πολλές πτυχές της καθημερινής λειτουργίας της.

    16:49 20/11

    Το Mazda CX-30 i-Activ AWD διασχίζει το Καζακστάν

    Τη χρονιά του εορτασμού των 100ών της γενεθλίων, η Mazda διοργάνωσε μία ακόμα οδηγική περιπέτεια.

    16:44 20/11

    Δημοπρατείται για καλό σκοπό το τελευταίο Abarth 124 Spider

    Σε διαδικτυακή δημοπρασία που οργανώνει η FCA Ιαπωνίας και θα διαρκέσει μέχρι τις 29 Νοεμβρίου, θα διατεθεί προς πώληση το τελευταίο 124 Spider στον κόσμο

    22:10 19/11

    Η ετήσια μελέτη του ΙΟΒΕ για τον κλάδο εμπορίας πετρελαιοειδών

    Φόροι, δασμοί και εισφορές στα καύσιμα έφεραν περισσότερα από 3,7 δισεκατομμύρια ευρώ στα κρατικά ταμεία.

    22:02 19/11

    Jeep Wrangler Rubicon 392: Το πιο ισχυρό Wrangler παραγωγής όλων των εποχών

    Χρησιμοποιεί έναν V8 βενζινοκινητήρα 6,4 λίτρων, με απόδοση 470 ίππους και 637 Nm ροπής.