Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 18-Νοε-2020 21:33

    Ασφάλεια 5 αστέρων για το υβριδικό Honda Jazz

    Ασφάλεια 5 αστέρων για το υβριδικό Honda Jazz
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το νέο Honda Jazz e:HEV απέσπασε τη μέγιστη βαθμολογία των πέντε αστεριών στον τελευταίο κύκλο δοκιμών του ανεξάρτητου οργανισμού EuroNCAP, που εισάγει μία σειρά αυστηρών, νέων αξιολογήσεων ασφάλειας. Το Jazz διαθέτει προηγμένη νέα δομή αμαξώματος και περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πακέτο τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας και βοηθημάτων υποβοήθησης της οδήγησης στο βασικό εξοπλισμό του. Αυτός ο συνδυασμός έξυπνα ενσωματωμένων χαρακτηριστικών ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας ενισχύουν το κύρος του μοντέλου ως ενός από τα ασφαλέστερα επιβατικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη. 

    Το νέο Jazz, το οποίο διατίθεται αποκλειστικά με υβριδικό κινητήριο σύνολο, είναι το πρώτο μοντέλο της Honda στην Ευρώπη που φέρει εμπρόσθιο-μεσαίο αερόσακο στο βασικό εξοπλισμό του. Ο αερόσακος αυτός είναι τοποθετημένος στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού και αναπτύσσεται στο χώρο μεταξύ οδηγού και συνοδηγού, περιορίζοντας το ενδεχόμενο της άμεσης επαφής μεταξύ οδηγού και συνοδηγού σε περίπτωση μιας πλευρικής σύγκρουσης. 

    Η ακριβής τοποθέτηση του αερόσακου επιτυγχάνεται με τρεις ιμάντες, ώστε να παρέχει μέγιστη προστασία κατά την ενεργοποίησή του, αγκαλιάζοντας τον οδηγό. Για το σκοπό αυτό, η ομάδα μηχανικών της Honda διαμόρφωσε τη μονάδα του αερόσακου ώστε να χωρά στο πάνω μαξιλάρι του νέου καθίσματος του οδηγού.

    Ο νέος αερόσακος ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα συνεργάζεται με δύο ακόμα χαρακτηριστικά σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης: Τους προεντατήρες ζωνών ασφαλείας για οδηγό και συνοδηγό που τους συγκρατούν στη θέση τους και το ψηλότερα τοποθετημένο κεντρικό υποβραχιόνιο. Με τη νέα μέθοδο, ο τραυματισμός του κεφαλιού μπορεί να μειωθεί θεαματικά τόσο για τον επιβάτη που βρίσκεται στην πλευρά της σύγκρουσης όσο και για εκείνον που βρίσκεται στην απέναντι πλευρά.

    Ο νέος αερόσακος είναι ένας από τους 10 που διαθέτει το Jazz e:HEV, το οποίο περιλαμβάνει επίσης Σύστημα Αερόσακου i-side στα πίσω καθίσματα. Αυτός ο μοναδικός αερόσακος που είναι τοποθετημένος στην επένδυση των πίσω θυρών, ενεργοποιείται για την προστασία των πίσω επιβατών από προσκρούσεις στην πόρτα και την κολόνα C σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. Επίσης, χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του, ο αερόσακος δεν υπονομεύει τη μοναδική λειτουργία των magic seats του Jazz.

    Τα συστήματα παθητικής ασφάλειας του νέου Jazz συμπληρώνονται από τις κορυφαίες τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης Honda SENSING, μεταξύ των οποίων μία βελτιωμένη, πιο ευρυγώνια και υψηλότερης ευκρίνειας κάμερα. Αυτή αντικαθιστά την κάμερα πολλαπλών χρήσεων και τη λειτουργία αισθητήρα της προηγούμενης γενιάς Jazz και αναγνωρίζει περισσότερα χαρακτηριστικά οδοστρώματος και κυκλοφορίας. Το πακέτο τεχνολογιών Honda SENSING, που συνοδεύει ως βασικός εξοπλισμός όλα τα μοντέλα Honda, περιλαμβάνει Adaptive Cruise Control, Lane Keeping Assist System (Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας) και Road Departure Mitigation (Σύστημα Αποφυγής Παρέκκλισης Λωρίδας Κυκλοφορίας) μεταξύ άλλων.

    Κατά τη διάρκεια σχεδιασμού και εξέλιξης του τελευταίου Jazz, οι μηχανικοί της Honda χρησιμοποίησαν την τεχνολογία δομής αμαξώματος Advanced Compatibility Engineering (ACE) που αποτελεί τη βάση για εξαιρετικές επιδόσεις στον τομέα της παθητικής ασφάλειας. Η τεχνολογία ACE βοηθά να διαχέεται η ενέργεια που εκλύεται σε μία σύγκρουση ομοιόμορφα σε όλο το εμπρός τμήμα του οχήματος και μειώνει την ενέργεια πρόσκρουσης που δέχεται το υπόλοιπο αυτοκίνητο. 

    Τα αυστηρότερα πρωτόκολλα δοκιμών του EuroNCAP αξιολογούν τις επιπτώσεις των δυνάμεων πρόσκρουσης σε μία σύγκρουση. Μία σημαντική παράμετρος που ελέγχθηκε στις δοκιμές του ΕuroNCAP ήταν κατά πόσο το Jazz έχει την ικανότητα να προστατεύσει τους επιβάτες του και να μειώσει τη σφοδρότητα πρόσκρουσης με άλλα εμπλεκόμενα οχήματα σε περίπτωση ατυχήματος. Εν προκειμένω, οι δυνάμεις πρόσκρουσης απαιτείται να κατευθύνονται στα τμήματα εκείνα της δομής του αυτοκινήτου όπου η ενέργεια απορροφάται αποτελεσματικά και με ασφάλεια, αφήνοντας όσο το δυνατόν πιο ανέπαφη την καμπίνα, και χωρίς να εκθέτει τους επιβάτες σε επικίνδυνα υψηλά φορτία επιβράδυνσης. Και οι δύο αυτές λειτουργίες πρέπει να εκτελούνται ταυτόχρονα όταν συμβαίνει μία σύγκρουση. 

    Παράλληλα, διευρύνεται το πεδίο αξιολόγησης δοκιμών πλευρικής πρόσκρουσης και διερευνάται η ασφάλεια μετά την πρόσκρουση. Τα πρωτόκολλα που εφαρμόζονται σε αυτόνομα συστήματα πέδησης έκτακτης ανάγκης έχουν επίσης αναθεωρηθεί και τώρα διεξάγονται δοκιμές σε συστήματα προειδοποίησης οδηγού.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    11:12 28/11

    Αφιέρωμα: Τα αυτοκίνητα που λάτρεψαν οι rock stars

    Γιατί να περπατήσεις το Staιrway to Heaven όταν μπορείς να οδηγήσεις; Αρκεί βέβαια να μην σου έχουν πάρει το δίπλωμα για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ

    11:10 28/11

    Οι 5 σημαντικότερες αγωνιστικές Ferrari

    Ο Enzo πάντα έλεγε ότι κατασκεύαζε αυτοκίνητα δρόμου μόνο για να χρηματοδοτεί τους αγώνες – δες που πήγαιναν τα λεφτά.

    11:08 28/11

    Video: Τα πιο περίεργα αυτοκίνητα σε ένα μουσείο

    Αν περιμένεις να δεις μια κλασική Bentley ή μια Delahaye του 1900 δεν θα τις βρεις στο Lane Motor Museum του Νάσβιλ, γιατί εκεί υπάρχουν τα πιο περίεργα αυτοκίνητα που έχεις δει ποτέ

    13:23 27/11

    Δοκιμή Mazda MX-5 2.0: Natura 2.000

    Δεν μιλάμε για δίκτυο ζωνών προστασίας της φύσης, αλλά για μια αυθεντική οδηγική συνταγή που περιλαμβάνει δίλιτρο, ζωηρό ατμοσφαιρικό μοτέρ σε ένα λαχταριστό roadster περιτύλιγμα. Η αγνότητα του Mazda...

    13:20 27/11

    Το Praga Bohema είναι το τσέχικο supercar των 700 ίππων

    Το Praga Bohema είναι ένα νέο supercar που έρχεται από την Τσεχία, αλλά δεν είναι αστείο γιατί η Praga είναι μια εταιρεία καθόλου άγνωστη και μάλιστα πολύ ενδιαφέρουσα.

    13:19 27/11

    Το αεροπλάνο της Goodyear που ήθελε φούσκωμα για να πετάξει

    Πώς λειτουργούσαν, ο θάνατος ενός πιλότου και γιατί ξεφούσκωσε το project.

    13:18 27/11

    Hyundai N: Ήταν πολλά τα λεφτά, Albert

    Όσο αναπνέουμε αναθυμιάσιες βενζίνης ελπίζουμε, χάρη στην "Αγία Τριάδα" της Hyundai και το rollercoaster του Αχλαδόκαμπου.

    13:48 26/11

    EKO Ράλλυ Ακρόπολις: 7-10 Σεπτεμβρίου στο WRC του 2023

    Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα του WRC του 2023 με το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις να διατηρεί την ημερομηνία του, καθώς θα διεξαχθεί από τις 7 έως τις 10 Σεπτεμβρίου.

    13:47 26/11

    Πώς με συνδρομή 1.200 δολάρια ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο γίνεται πιο γρήγορο

    Έφτασε λοιπόν η εποχή που το αυτοκίνητό μας θα γίνεται πιο γρήγορο πληρώνοντας για update του λογισμικού και βουαλά 1 δλ. κάτω τα 0-100 km/h.

    13:45 26/11

    Fisker Ocean: Δείτε πώς κατασκευάζεται ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο

    Σε αυτό το εξαιρετικό timelapse video βλέπουμε σε 3 λεπτά πώς κατασκευάζεται στις εγκατάστασεις της Magna/ Steyr το ηλεκτρικό αυτοκίνητο Fisker Ocean.

    13:43 26/11

    Αφιέρωμα "Baby-Benz": Η Mercedes 190 Ε έγινε 40 ετών

    Λόγω ηλικίας δεν είναι πια τόσο baby αλλά παραμένει "baby" για την Mercedes που με αυτήν την μικρομεσαία μπερλίνα αύξησε το κοινό της.

    11:03 25/11

    Ο Lewis Hamilton "διαλύει" Nissan GTR Skyline R34

    Ωραίες αυτοκινητιστικές στιγμές πέρασε ο Lewis Hamilton στην πρόσφατη επίσκεψή του στην Ιαπωνία καθώς οδήγησε ένα Nissan GTR Skyline R34.

    11:02 25/11

    Η μεγάλη επιστροφή: Αυτή είναι η BMW 3.0 CSL των 560 ίππων

    Αυτό το αυτοκίνητο το περιμέναμε χρόνια. Υποτίθεται ότι η είναι η πεμπτουσία της BMW και είναι πισωκίνητη με χειροκίνητο κιβώτιο.

    11:00 25/11

    Το Honda ZR-V έρχεται στην Ευρώπη το 2023

    Θα είναι ένα από τα τρία SUV της Honda που θα έρθουν στην Ευρώπη το 2023, εκ των οποίων το ένα θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό.

    10:49 24/11

    Ο Cristiano Ronaldo έχει όποιο αυτοκίνητο έχεις ονειρευτεί

    Η συλλογή αυτοκινήτων του Cristiano Ronaldo περιλαμβάνει ένα supercar από κάθε κατασκευαστή και μερικές φορές όχι μόνο ένα

    10:47 24/11

    Abarth 500e: Μίνι ηλεκτρικό hot hatch με 155 ίππους

    Άραγε τι θα έλεγε ο Carlo Abarth αν του έδειχναν ένα ηλεκτρικό Abarth; Πιθανόν να έλεγε; "και ο ήχος;". Στο νέο ηλεκτρικό hot hatch λύθηκε και αυτό το πρόβλημα