Παρασκευή, 13-Νοε-2020 22:21
Bentley: Πλήρης εξηλεκτρισμός έως το 2030

Το κύμα εξηλεκτρισμού "αγγίζει” πλέον κάθε κατασκευαστή, ακόμα και τους πιο παραδοσιακούς που δραστηριοποιούνται στο παγκόσμιο αυτοκινητιστικό στερέωμα. Από τον άτυπο αυτό κανόνα δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί και η διάσημη βρετανική εταιρεία από το Crewe, που σήμερα, έχοντας συμπληρώσει 101 χρόνια ζωής, ανακοινώνει με κάθε λεπτομέρεια τα ηλεκτρικά της σχέδια με βάση το αναπτυξιακό πλάνο Beyond100 που είδε το φως τη δημοσιότητας πέρσι.
Επιταχύνοντας, όπως όλοι, τα στάδια εξηλεκτρισμού της, η βρετανική εταιρεία αναμένεται να μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της μονάδας κατασκευής οχημάτων που διατηρεί στο Crewe κατά 75% σε πέντε χρόνια από σήμερα, σε σχέση με τα επίπεδα του 2010.
Στο πλαίσιο των περιβαλλοντικών δεσμεύσεών της, η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι έως το 2023 κάθε μοντέλο της γκάμας της θα διαθέτει τουλάχιστον μια υβριδική παραλλαγή, ενώ το 2025 το ντεμπούτο του θα πραγματοποιήσει το πρώτο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της. Από το 2026 και μετά, η Bentley θα διαθέτει στις τάξεις της μόνο ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα, με τα τελευταία, τέσσερα χρόνια μετά, να παραδίδουν οριστικά τη σκυτάλη στα πρώτα.
Μια πρώτη γεύση των επερχόμενων τεχνολογικών εξελίξεων στη γκάμα της βρετανικής εταιρείας πήραμε πριν ένα περίπου χρόνο με την παρουσίαση του πρωτοτύπου EXP 100 GT, το οποίο παίρνει κίνηση από ένα πακέτο ηλεκτρικών μονάδων, το οποίο αποτελείται από τέσσερις στο σύνολο ηλεκτροκινητήρες.
Σύμφωνα με την Bentley, που ως γνωστόν αποτελεί από το 1998 μέλος του Volkswagen Group, αποδίδουν από 200 έως 340 ίππους έκαστος, εξασφαλίζοντας συνδυαστική ισχύ από 800 έως και 1.360 ίππους - η μέγιστη ροπή τους κυμαίνεται στα 1.500 Nm. Χάρη στα χαρακτηριστικά αυτά, η EXP 100 GT θα μπορεί να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 2,5 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα θα αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα. Η παραπάνω ισχύς περνά στους τροχούς μέσω ενός συστήματος torque vectoring που φέρει την ονομασία Next Generation Traction Drive.
Η Aston Martin Bulldog είναι ένα supercar του 1980 που βγήκε για να είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο, τότε υπήρξαν μερικά εμπόδια
Μέχρι τώρα ξέραμε ότι η αυτόνομη οδήγηση είναι ένα χαρακτηριστικό για τους δρόμους αλλά πλέον η Jeep δοκιμάζει σύστημα αυτόνομης οδήγησης για off road διαδρομές
Η δημοπρασία τους τους παρατάθηκε εξαιτίας της αυξημένης συμμετοχής και κάποιος έκανε προσφορά εκατομμυρίων για τα τρία άθικτα Tesla Roadster του 2010
Η Porsche με την ευκαιρία των εορτασμών των 75 ετών της άλλαξε το σήμα της και το εκσυγχρόνισε αλλά δεν θα βρεις και πολλές διαφορές
Απίστευτα γρήγορη και αισθητικά ακραία. Είναι η Bugatti Bolide, ένα hypercar που δημιουργήθηκε μόνο για πίστα. Είναι η εξωπραγματική αδελφή της υπέροχης Chiron που δοκιμάζεται σε αεροδρόμιο (μην τυχόν...
Στην πιο συνηθισμένη πίστα για τους οδηγούς, εκείνη της Βαρκελώνης μεταφέρεται η δράση της Formula 1 για τον αγώνα του Σαββατοκύριακου
Τελικά η παρουσίαση του ανανεωμένου Tesla Model 3 πλησιάζει και σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg ξέρουμε πού θα γίνει η αποκάλυψη και πότε
Ναι, "φωτιά" στον πάγο και στο χιόνι με ατελείωτα drift σε ένα αυτοκίνητο απόγονο των υπέροχων Ν της Hyundai αλλά αυτό είναι πια ηλεκτρικό
Volvo EX30: Πρώτη επίσημη εικόνα του εσωτερικού του ηλεκτρικού SUV. Δεν έχει κουμπιά αλλά μια οθόνη που θυμίζει Tesla και μεγάλο sound bar στο επάνω μέρος του ταμπλό
To ηλεκτρικό Fiat Topolino αποτελεί την πιο πρόσφατη εκδοχή μικροκινητικότητας από τον όμιλο της Stellantis και είναι ένα Citroen Ami με άλλο σήμα
Αυτό το αυτοκίνητο μαζί με την 911 Dakar αναβιώνουν μια κατηγορία που υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να γίνει τάση. Είναι ένα off road supercar και μπορεί να έχει V10 αλλά δεν φοβάται το χώμα
Ο Adrian van Hooydonk, επικεφαλής σχεδιαστής της BMW εξηγεί πώς η BMW πειραματίζεται με την τεχνητή νοημοσύνη για την σχεδίαση αυτοκινήτων και εξηγεί την ανθρώπινη συμμετοχή στην διαδικασία
Κάθε μέρα μαθαίνουμε και κάτι καινούργιο και η αλήθεια είναι ότι αυτό δεν το είχαμε σκεφτεί. Όμως υπάρχει περίπτωση να καεί το αυτοκίνητό σου εξαιτίας ενός μπουκαλιού νερό
H Ferrari Enzo είναι ένα supercar με έντονο DNA από την Formula 1 αλλά η συγκεκριμένη δεν έχει μόνο το DNA έχει και λίγη από τη στόφα του πρωταθλητή Fernando Alonso
Η NVidia είναι πλέον ένας μεγάλος και σημαντικός παίκτης της παγκόσμιας αυτοκίνησης και αυτή η νέα συμφωνία της με την MediaTek θα γεννήσει πιο εξελιγμένο λογισμικό αυτοκινήτων