Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 29-Οκτ-2020 17:06

    H Hyundai στις πέντε κορυφαίες μάρκες του κόσμου

    H Hyundai στις πέντε κορυφαίες μάρκες του κόσμου
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Hyundai Motor Company αυξάνει την παγκόσμια αξία και θέση της μάρκας μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών, σύμφωνα με τα Best Global Brands 2020 Rankings της Interbrand. Η έρευνα ανέδειξε ότι η παγκόσμια αξία της Hyundai Motor αυξήθηκε κατά 1% από έτος σε έτος και ανέρχεται πλέον στα 14,3 δισεκατομμύρια δολάρια, κατατάσσοντας την μάρκα στην 5η θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών παγκοσμίως παρά τις συνθήκες ύφεσης της αγοράς που προκλήθηκαν από την πανδημία COVID-19. Επίσης, η Hyundai κατατάσσεται ως 36η ισχυρότερη μάρκα του πλανήτη ανάμεσα σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών. 

    Η Hyundai Motor είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που φέτος αύξησε την αξία της μάρκας της, σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων που είδαν τις αξίες τους εν μέσω της πανδημίας να μειώνονται. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Hyundai Motor βρίσκεται στις κορυφαίες 40 εταιρείες της Interbrand σε παγκόσμιο επίπεδο για έξι συνεχόμενα έτη. Μετά την είσοδό της το 2005 στις 100 κορυφαίες εταιρείες όσον αφορά την αξία της μάρκας, η Hyundai Motor παραμένει στην κορυφή των 100 για 15 συναπτά έτη.

    Η δέσμευση της Hyundai Motor στα ηλεκτρικά οχήματα αποδείχθηκε πρόσφατα με το λανσάρισμα της μάρκας IONIQ που αφορά αποκλειστικά στα ηλεκτρικά οχήματα. Στο πλαίσιο της IONIQ, η εταιρεία θα αξιοποιήσει την κορυφαία τεχνογνωσία της σε ηλεκτρικά (EV) οχήματα παρουσιάζοντας τρία νέα ειδικά μοντέλα στα επόμενα τέσσερα χρόνια και ακόμη πιο καινοτόμα μοντέλα μελλοντικά. Η δημιουργία της μάρκας IONIQ ανταποκρίνεται στην ταχέως αναπτυσσόμενη ζήτηση της αγοράς και επιταχύνει το πλάνο της Hyundai να ηγηθεί της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρικών (EV) οχημάτων.

    Η επένδυση, επίσης, της Hyundai Motor στην τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου ενίσχυσε ιδιαίτερα τη θέση της στον ταχέως μεταβαλλόμενο τομέα μεταφορών. Η εταιρεία παρέδωσε πρόσφατα τα πρώτα επτά οχήματα του πρώτου παγκοσμίως ηλεκτρικού βαρέως τύπου φορτηγού κυψελών καυσίμου μαζικής παραγωγής XCIENT Fuel Cell σε πελάτες στην Ελβετία. Η παραγωγική ικανότητα του XCIENT Fuel Cell θα φτάσει τις 2.000 μονάδες ετησίως έως το 2021.

    Επιπλέον, η εταιρεία προσπαθεί να δώσει λύσεις στις προκλήσεις της αστικής κυκλοφορίας και να αναδείξει ένα καινοτόμο νέο πρότυπο κινητικότητας μέσω της Urban Air Mobility (UAM). Και για να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά της στη ρομποτική, την αυτόνομη οδήγηση και άλλους μελλοντικούς τρόπους κινητικότητας, πραγματοποιεί συνεχώς νέα προγράμματα συνεργασίας έρευνας και ανάπτυξης με διάφορα εργαστήρια καινοτομίας σε όλο τον κόσμο. 

    "Έχουμε προσαρμοστεί στις ταχέως εξελισσόμενες συνθήκες της αγοράς για να γίνουμε ηγέτης της μελλοντικής κινητικότητας και είμαστε ευέλικτοι να ανταποκριθούμε σε πρωτόγνωρους συνθήκες, όπως αυτές που προκαλούνται από την πανδημία”, δήλωσε ο κ. Wonhong Cho, Global Chief Marketing Officer της Hyundai Motor Company. "Βασιζόμενοι στις ενισχυμένες επενδύσεις και την τεχνολογική ανταγωνιστικότητα της μελλοντικής κινητικότητας, θα συνεχίσουμε την προσπάθειά μας να παρέχουμε μια καλύτερη εμπειρία ζωής στους πελάτες μας και σε ολόκληρη την ανθρωπότητα καθώς και να καθιερωθούμε ως μια μάρκα που συμβάλλει στην ανθρώπινη ευτυχία”.

    Ταυτόχρονα, η Hyundai προσαρμοσμένη στις συνθήκες της πανδημίας COVID-19 ενισχύει παγκοσμίως τα διαδικτυακά κανάλια πωλήσεών της. Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα "Click to Buy" της εταιρείας παρουσιάζει στις ΗΠΑ και την Ινδία εξαιρετικά αποτελέσματα και αναπτύσσει μια παρόμοια διαδικτυακή πλατφόρμα πωλήσεων και για την ευρωπαϊκή αγορά. Ως αποτέλεσμα, η μάρκα έχει καλωσορίσει 1,5 εκατομμύριο επισκέπτες συνολικά, έχει λάβει 20.000 ερωτήματα και έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 2.000 πωλήσεις μέσω της πλατφόρμας Click to Buy στην Ινδία. Στις ΗΠΑ, περισσότερο από το 95% των τοπικών αντιπροσώπων χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Click to Buy.

    Αντιμετωπίζοντας τις συνθήκες του COVID-19, η Hyundai Motor πραγματοποίησε διάφορες δραστηριότητες κοινωνικής προσφοράς για πελάτες που επλήγησαν από τις συνέπειες της πανδημίας. Η εταιρεία παρείχε υποστήριξη οχημάτων, προϊόντα υγιεινής, μεταφορά ασθενών και ιατρικού προσωπικού καθώς και διάφορα οικονομικά οφέλη και υπηρεσίες.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    23:38 27/11

    H Volkswagen παρουσιάζει το νέο Caddy

    Η πέμπτη γενιά του Volkswagen Caddy είναι διαθέσιμη σε πολλές παραλλαγές αμαξωμάτων, ευρύχωρη και τεχνολογικά προηγμένη, στη διάθεση κάθε επαγγελματία για μεταφορά αγαθών και ανθρώπων.

    23:16 27/11

    Νέο κέντρο δοκιμών της Seat στη Νότια Ευρώπη

    Η Seat έχει επενδύσει περισσότερα από 30 εκατομμύρια ευρώ τα τελευταία χρόνια για να δημιουργήσει το πιο προηγμένο κέντρο δοκιμών κινητήρων στη Νότια Ευρώπη.

    23:02 27/11

    To νέο Ford Explorer στην Ελλάδα

    Το νέο Ford Explorer Plug-in Hybrid ξεκινά την εμπορική του σταδιοδρομία και στην Ευρώπη.

    20:49 26/11

    Η Nissan λανσάρει το νέο και Note στην Ιαπωνία

    Μέχρι το τέλος της οικονομικής χρήσης του 2023, η Nissan αναμένει να παραδώσει περισσότερα από 1 εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα, σε ετήσια βάση, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων EV και e-Power, σε ...

    20:30 26/11

    Το Ford Ranger και σε έκδοση Chassis Cab

    Το Ford Ranger Chassis Cab θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία από το Ιανουάριο του 2021.

    20:02 26/11

    H Audi παρουσιάζει το νέο TTS competition plus

    Η Audi λανσάρει μία ακόμα πιο σπορ έκδοση εξοπλισμού, με την ονομασία competition plus, για την οικογένεια TT που ενισχύει έτι περαιτέρω την σπορτίφ υπόσταση του μοντέλου με πολύ τολμηρές...

    16:20 25/11

    To νέο Volkswagen Tiguan "πάτησε" Ελλάδα

    Το Volkswagen Tiguan είναι το SUV με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη.

    16:14 25/11

    Νέα πρατήρια φυσικού αερίου κίνησης Fisikon στον ΣΕΑ Ευαγγελισμού

    Η ΔΕΠΑ Εμπορίας ανακοίνωσε σήμερα την έναρξη εμπορικής λειτουργίας των δύο νέων πρατηρίων αερίου κίνησης FISIKON (EKO).

    16:12 25/11

    To BMW Group ενισχύει το δίκτυο παραγωγής ηλεκτροκίνητων οχημάτων

    Η μελλοντική γραμμή συναρμολόγησης και οι διαδικασίες παραγωγής θα υποστηρίζουν, μία νέα πλατφόρμα οχημάτων προσανατολισμένη στην ηλεκτροκίνηση.

    08:00 24/11

    Πέντε χρόνια για την FCA Heritage

    Δημιουργήθηκε με στόχο τη διατήρηση και προώθηση της πλούσιας ιστορικής κληρονομιάς των Fiat, Alfa Romeo, Lancia και Abarth.

    08:00 24/11

    Ταξίδι στην ιστορία της Honda με ένα κλικ

    Με περισσότερα από 300 εκθέματα.

    08:00 24/11

    Το νέο Seat Leon e-Hybrid στην Ελλάδα

    Το Seat Leon υπήρξε πάντα ο βασικός πυρήνας πωλήσεων της ισπανικής εταιρείας

    21:30 23/11

    Το Opel Corsa-e κατακτά το 2020 FIA E-Rally Regularity Cup

    Το Opel Corsa-e με οδηγό τον Artur Prusak και συνοδηγό τον Thierry Benchetrit πήρε το προβάδισμα από τον πρώτο γύρο του θεσμού με μια επιβλητική νίκη στην Ισλανδία.

    21:24 23/11

    Ανανεωμένο Hyundai i30 N και με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο

    Το ανανεωμένο Hyundai i30 N θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά την άνοιξη του 2021 σε τιμές που μένει να ανακοινωθούν λίγο πριν το επίσημο εμπορικό λανσάρισμα του μοντέλου.