Σάββατο, 10-Οκτ-2020 15:57
LG Chem, CATL και Panasonic ηγούνται στην αγορά μπαταριών για EVs

Με την ηλεκτροκίνηση σε κάθε της έκφανση στον κόσμο των τεσσάρων τροχών (υβριδικά, plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα) να κερδίζει σταθερά έδαφος σε παγκόσμιο επίπεδο, το μερίδιο αγοράς που καταλαμβάνουν οι μεγάλοι κατασκευαστές μπαταριών και η εμπορική δυναμική που επιδεικνύουν παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, κυρίαρχη εταιρεία ανά τον κόσμο είναι η LG Chem, η οποία στο πρώτο 8μηνο του τρέχοντος διέθεσε στους ανά τον κόσμο κατασκευαστές, όπως η Tesla, η Porsche και η Renault, μπαταρίες με συνολική χωρητικότητα 15,9 GWh, επίδοση βελτιωμένη πάνω από 100% σε σχέση με την αντίστοιχη του 2019.
Η κινεζική CATL ακολουθεί κατά πόδας με συνολική προσφορά μπαταριών χωρητικότητας 15,5 GWh στην αυτοκινητοβιομηχανία τους πρώτους 8 μήνες του 2020. Την τρίτη θέση του άτυπου βάθρου καταλαμβάνει η ιαπωνική Panasonic με παραγωγή μπαταριών συνολικής χωρητικότητας 12,4 GWh.
Στην τέταρτη θέση, με μεγάλη όμως διαφορά από την τριάδα των LG Chem-CATL-Panasonic, συναντάμε την Samsung SDI (4,1 GWh) η οποία τροφοδοτεί με μπαταρίες ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα όπως τα Audi e-tron, BMW 330e και Ford Kuga PHEV. Το Top 5 συμπληρώνει μια ακόμα εταιρεία από την Κίνα, και συγκεκριμένα η BYD με διάθεση μπαταριών συνολική χωρητικότητας 3,7 GWh.
Πίσω τους ακολουθούν οι SK Innovation (2,7 GWh), Envision AESC (2,2 GWh) και PEVE, Guoxuan και CALB με διάθεση μπαταριών συνολικής χωρητικότητας 1,2 GWh για κάθε μια.
Χαρακτηριστικό εδώ είναι το γεγονός ότι οι έξι πρώτες εταιρείες κατασκευής μπαταριών ελέγχουν αυτή τη στιγμή στον κόσμο της αυτοκίνησης πάνω από το 80% της παγκόσμιας αγοράς.
Συνολικά, η αγορά μπαταριών που προορίζονται για ηλεκτρικά, υβριδικά και plug-in υβριδικά μοντέλα άγγιξε στο πρώτο 8μηνο του έτους τις 64,7 GWh, επίδοση μειωμένη κατά 9,9% σε σχέση με τα περσινά επίπεδα εξαιτίας των μειωμένων, ελέω COVID-19, πωλήσεων νέων αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο.
O Verstappen πανηγύρισε την 4η φετινή του νίκη αλλά η Mercedes έλαμψε με δύο θέσεις μέσα στην πεντάδα σε ένα κακό Σαββατοκύριακο για την Ferrari.
Η Kalmar 7-97 είναι μια Porsche Restomod από έναν μετρ του είδους όπως ο Jan Kalmar που στοχεύει να κάνει την Porsche 911 ακόμη πιο κλασική.
Αν και ψηφιακά, η απάντηση δόθηκε: η τεχνολογία υδρογόνου μπορεί να κάνει ένα μονοθέσιο supercar πιο γρήγορο από το αντίστοιχο βενζίνης.
Επιταχύνσεις που θα προκαλούν ίλιγγο υπόσχεται ο CEO της Bentley για το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας που θα μπει στην παραγωγή το 2025.
Θέλουμε να δούμε την Lancia και πάλι κραταιά, όσο κι ο CEO της, Luca Napolitano.
Σε μόλις 3 από 35 ατυχήματα τα οποία ερευνά ο NHTSA στην Αμερική δεν εμπλέκεται το Autopilot της Tesla.
Κυρίες και κύριοι, την προσοχή σας παρακαλώ. Αυτή που βλέπετε, είναι η M4 CSL, που έγραψε τον ταχύτερο χρόνο που έχει γράψει ποτέ BMW παραγωγής στο Nürburgring.
Ναι, οι αυτοκινητοβιομηχανίες συχνά έχουν ως πρότυπο -σε κάποιους τομείς- άλλες αυτοκινητιοβιομηχανίες. Απλά δεν το λένε.
Δεν απέχει πολύ η στιγμή που μια αμιγώς ηλεκτρική AMG θα κυκλοφορεί στους δρόμους. Συγκεκριμένα σε τρία χρόνια.
Θυμάσαι ότι πίσω απο τιμόνι με σήμα το μπλε οβάλ, περνάς καλά. Μάθε λοιπόν τώρα ότι και στο εξηλεκτρισμένο Kuga το οικολογικό χρέος συνοδεύεται με Ford συνήθειες.
Δημιουργήθηκε από το διάσημο χέρι του Giorgetto Giugiaro και κατασκευάστηκε από την Italdesign σε μόνο ένα κομμάτι.
Τα αποτελέσματα έρευνας έδειξαν πως οι τρεις ιαπωνικές εταιρείες, υστερούν έναντι του ανταγωνισμού στο ράλι της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση.
Ίσως το πιο σημαντικό πρωτότυπο που παρουσιάζει η Renault εδώ και χρόνια γιατί περικλείει σχεδόν όλους τους στόχους της εταιρείας.
Η BYD έχει ως αποστολή να δημιουγήσει ένα ολοκληρωμένο και καθαρό ενεργειακό οικοσύστημα που μειώνει την εξάρτηση της αυτοκίνησης από τα ορυκτά καύσιμα.
Κατά 8 εκατομμύρια πλουσιότερος έφυγε από το Μονακό ο Nigel Mansell μετά το ρεκόρ των 4 εκατομμυρίων που έφτασε η Williams FW14.
Το τελευταίο Nissan Ζ πριν την ηλεκτροκίνηση, είναι το καλύτερο ever και μια ξεκάθαρη δήλωση πως η ανόθευτη οδηγική ευχαρίστηση δεν υποκύπτει σε νόρμες εκπομπών ρύπων. Γι' αυτό και δεν θα το χαρούμε...