Δευτέρα, 14-Σεπ-2020 19:25
Ανανεωμένο Hyundai Kona και νέα έκδοση N Line

Θέλοντας να συνεχίσει την επιτυχημένη αυτή πορεία, η Hyundai προχωρά σήμερα στην ανανέωση του μικρού crossover μοντέλου της, παρουσιάζοντας συγχρόνως και μια σπορτίφ έκδοση με την ονομασία N Line.
Σε επίπεδο σχεδιασμού χαρακτηριστική είναι η εντονότερη κλίση του μακρύτερου σε μήκος καπό, το οποίο ολοκληρώνεται ακριβώς πάνω από την ανασχεδιασμένη μάσκα. Τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED είναι πιο φαρδιά, τη στιγμή που ο εμπρός προφυλακτήρας έχει επίσης ανασχεδιαστεί και η ποδιά δείχνει να "αγκαλιάζει” τον αεραγωγό, προσδίδοντας μια ενοποιημένη εικόνα.
Από πλευράς διαστάσεων, το ανανεωμένο Kona είναι κατά 40 χιλιοστά πιο μακρύ από τον άμεσο προκάτοχό του.
Στο εσωτερικό, το ανανεωμένο Kona θα διαθέτει ηλεκτρικό χειρόφρενο, ενώ οι χρωματισμοί και τα υλικά που χρησιμοποιούνται, έχουν διαφοροποιηθεί. Οι νέες επιλογές, περιλαμβάνουν υφασμάτινα καθίσματα σε μαύρο, ή γκρι φόντο, με τρισδιάστατο σχεδιασμό, ενώ προαιρετικά θα υπάρχουν και επιλογές σε δέρμα με μπεζ ή χακί χρώμα. Από πλευράς συνδεσιμότητας, το Kona θα εφοδιάζεται με τον νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών που πρωτοείδαμε στο νέο i20, ενώ προαιρετικά υπάρχει οθόνη αφής 10,25 ιντσών, που έχει και δυνατότητα διαχωρισμού. Επιπλέον, το ανανεωμένο Hyundai Kona έχει δεχθεί τροποποιήσεις και όσον αφορά στα τεχνολογικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού.
Το ανανεωμένο Hyundai Kona θα προσφέρεται σε υβριδικές εκδόσεις, όπως και σε αμιγώς βενζινοκίνητες ή πετρελαιοκίνητες. Όσον αφορά στους κινητήρες βενζίνης, στην κορυφή της γκάμας υπάρχει ένας βελτιωμένος 4κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1,6 T-GDi, που αποδίδει 198 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, ενώ προσφέρεται τόσο σε δικίνητη, όσο και σε τετρακίνητη έκδοση. Επίσης, το Kona διατίθεται και με τις "βασικές” εκδόσεις του 3κύλινδρου κινητήρα 1.0 T-GDi, που αποδίδει 120 ίππους, μεταφέρει την κίνηση αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, ενώ προσφέρεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε με αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.
Το ήπια υβριδικό σύνολο, που περιλαμβάνει γεννήτρια/μίζα 48-volt και αποθηκεύει ενέργεια σε μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 0,44 kWh, συνδυάζεται ως στάνταρ με τον πετρελαιοκινητήρα 1.6 Smartstream που αποδίδει 136 ίππους. Ο αγοραστής, θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων και αυτόματου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, καθώς και ανάμεσα σε κίνηση στους εμπρός τροχούς ή τετρακίνηση. Προαιρετικά, υπάρχει δυνατότητα χρήσης της ήπια υβριδικής τεχνολογίας και στην έκδοση του βενζινοκινητήρα 1 λίτρου, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Το Hyundai Kona θα προσφέρεται και σε υβριδική έκδοση, με κινητήρα εσωτερικής καύσης 1.6 GDI ισχύος 105 ίππων και ηλεκτροκινητήρα ισχύος 32 kW (43,5 ίπποι), που αποδίδουν συνδυασμένη ισχύ 141 ίππων. Η ροπή του κινητήρα εσωτερικής καύσης και του ηλεκτροκινητήρα, ξεχωριστά, είναι 147 και 170 Nm, αντίστοιχα. Επιπλέον, ο ηλεκτροκινητήρας συνδυάζεται με μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 1,56 kWh και τάσης 240V. Το Hyundai Kona Hybrid, θα διατίθεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων και κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Για πρώτη φορά, το Hyundai Kona αποκτά και έκδοση N Line, με σαφή σπορ προσανατολισμό. Το εμπρός και πίσω μέρος έχουν υποστεί διαφοροποιήσεις, ενώ οι τροχοί έχουν εξειδικευμένο σχεδιασμό σε σχήμα διαμαντιού. Η ποδιά έχει επίσης δυναμική εμφάνιση, ενώ η έκδοση N-Line διαθέτει μεγαλύτερους αεραγωγούς και συνολικά, ο σχεδιασμός της υπηρετεί την επίτευξη βέλτιστης αεροδυναμικής, όπως προκύπτει και από τον διπλό διαχύτη της εξάτμισης. Αντίστοιχα, στο εσωτερικό υπάρχει χρωματικό πακέτο N Line σε μαύρο φόντο, ενώ τα καθίσματα μπορούν να είναι υφασμάτινα, δερμάτινη ή σουέτ. Επιπρόσθετα, οι κόκκινες ραφές, τα μεταλλικά πεντάλ και το λογότυπο Ν στο λεβιέ και τα καθίσματα, επισημαίνουν την σπορ προσωπικότητα της εν λόγω έκδοσης. To Hyundai Kona N Line, θα προσφέρεται και σε τετρακίνητη έκδοση.
Το Universal Charger (καλώδιο φόρτισης πολλαπλών επιλογών σύνδεσης) συνδυάζει τις λειτουργίες των καλωδίων "Mode 2" και "Mode 3" με διάφορους αντάπτορες σε μία συσκευή.
Η επόμενη γενιά του αποκλειστικά υβριδικού Honda HR-V e:HEV είναι το αποτέλεσμα μιας ευρείας επαναξιολόγησης της νοοτροπίας των σύγχρονων καταναλωτών.
Στην πραγματικότητα πρόκειται για μία οθόνη υψηλής ανάλυσης που προβάλλει μία πανοραμική εικόνα την περιοχής πίσω από το οχημα.
Το εργοστάσιο της Volvo στo Ντακίνγκ της Κίνας τροφοδοτείται τώρα κατά 100% με κλιματικά ουδέτερη ηλεκτρική ενέργεια.
Το νέο Corsa παραμένει η "εγγύηση επιτυχίας" για την Opel.
Η ηλεκτρική ενέργεια χωρίς CO2 από ηλιακές, αιολικές και υδροηλεκτρικές πηγές παράγεται σε διάφορους σταθμούς παραγωγής ενέργειας
To ID.4, το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Volkswagen, όσο επιβλητική εμφάνιση έχει εξωτερικά, τόσο ευρύχωρο, ζεστό και φιλόξενο αποδεικνύεται εσωτερικά.
Η C-Class είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της Mercedes παγκοσμίως.
Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που έχουν παρατηρηθεί στις οποίες επίδοξοι κλέφτες προσεγγίζουν οικίες στις οποίες βρίσκονται σταθμευμένα αυτοκίνητα που θέλουν να αποσπάσουν.
Η Opel ανήκει στους πρωτοπόρους της ηλεκτροκίνησης.
Η συλλογή TAG Heuer Formula 1, που έχει μια ξεχωριστή θέση στην ιστορία της TAG Heuer από τότε που λανσαρίστηκε το 1986, παρουσιάζει μερικές πρωτότυπες ιδέες.
Η Ford ανακοίνωσε ότι συνεχίζει να επενδύει σε ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον για τις εγκαταστάσεις της στη Βαλένθια
Η Bentley αποκάλυψε τη νέα Continental GT Speed, το πιο δυναμικό αυτοκίνητο στην 101χρονη ιστορία της μάρκας
Σε μία γωνία του Heritage HUB, του χώρου που φιλοξενεί περισσότερα από 250 ιστορικά μοντέλα των Fiat, Alfa Romeo, Abarth και Lancia, υπάρχει ένα περίεργο Fiat 124 Special του 1970.