Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 04-Σεπ-2020 18:37

    Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα το τετρακίνητο Toyota GR Yaris των 261 ίππων;

    Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα το τετρακίνητο Toyota GR Yaris των 261 ίππων;
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το Toyota GR Yaris είναι ένα αυτοκίνητο που έχει κλέψει τις καρδιές των απανταχού οπαδών της σπορ οδήγησης, αποτελώντας μια έκδοση με πινακίδες κυκλοφορίας για χρήση σε δημόσιο δρόμο της αγωνιστικής πολεμικής μηχανής με την οποία οι Ιάπωνες μετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. 

    Από τις εντυπωσιακές τεχνολογικές περγαμηνές του μοντέλου, που πλέον διατίθεται προς παραγγελία και στη χώρα μας στην τιμή των 42.670 ευρώ, ξεχωρίζουν ο 3κύλινδρος κινητήρας των 1,6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει ισχύ 261 ίππων και ροπή 360 Nm. Το συνολικό βάρος του αμαξώματος διατηρείται κάτω από το άτυπο όριο των 1.300 κιλών, εξασφαλίζοντας μια αναλογία κιλών ανά ίππο της τάξης του 4,9. Και φυσικά, καταιγιστικές επιδόσεις, με την επιτάχυνση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε χρόνο 5,5 δλ. και την τελική να "σκαρφαλώνει” στα 230 χλμ./ώρα.

    Κι αν όλα τα παραπάνω δεν σας αρκούν, ρίξτε μια ματιά στο αγωνιστικών περγαμηνών σύστημα μετάδοσης του νέου GR Yaris προκειμένου να έχετε μια πιο πλήρη εικόνα των "πολεμικών” δυνατοτήτων του μίνι πυραύλου εδάφους-εδάφους της Toyota. Εδώ, σημείο αναφοράς είναι το σύστημα τετρακίνησης, με την κατανομή της ροπής μεταξύ των δύο αξόνων πραγματοποιείται με την αρωγή συνεκτικού συμπλέκτη. Ωστόσο, ως επιλογή στην πιο σκληροπυρηνική έκδοση Circuit-Pack, δύο διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης τύπου Torsen διαχειρίζονται την κατανομή της ροπής του 1.600άρη κινητήρα αριστερά/δεξιά, για ακόμα πιο σπορτίφ συμπεριφορά και καλύτερο έλεγχο σε όλες τις συνθήκες.

    Το σύστημα χρησιμοποιεί στην περίπτωση αυτή διαφορετικές σχέσεις μετάδοσης για τον εμπρός και πίσω άξονα επιτρέποντας θεωρητικά την κατανομή της ροπής από 100:0 (κίνηση στους εμπρός τροχούς) έως και 0:100 (κίνηση στους πίσω τροχούς). Αυτή η διάταξη παρέχει, σύμφωνα με την Toyota, ένα σημαντικό πλεονέκτημα σε απόδοση σε σχέση με τα κλασσικά συστήματα AWD ή εκείνα με κεντρικό διαφορικό – ένα από αυτά είναι επίσης το μικρότερο βάρος του.

    Οι εκπλήξεις του συστήματος μετάδοσης, το οποίο "συνοδεύεται” από χειροκίνητο κιβώτιο, δεν σταματούν εδώ, καθώς ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τρία διαφορετικά προγράμματα μέσω του σχετικού διακόπτη. Στο πρόγραμμα Normal, η κατανομή της ροπής εμπρός και πίσω ακολουθεί την αναλογία 60:40, στη λειτουργία Sport η τελευταία καθορίζεται στο 30:70, για να πιο διασκεδαστική συμπεριφορά, ενώ στην Track στο 50:50, για απόλυτες επιδόσεις στην πίστα. Αξίζει να σημειωθεί πως σε κάθε mode η κατανομή της ροπής ρυθμίζεται αυτόματα ανάλογα με τους χειρισμούς του οδηγού, τη συμπεριφορά του οχήματος και τις συνθήκες του δρόμου.

    Toyota GR Yaris

    Από πλευράς δομής του αμαξώματος, το αποκλειστικά τρίθυρο GR Yaris βασίζεται σε μια πλατφόρμα, η οποία αποτελεί τη μίξη του δαπέδου GA-B, στο οποίο βασίζεται το νέο Yaris του 2020, και του μεγαλύτερου πατώματος GA-C, στο οποίο είναι δομημένη η νέα Corolla. Αυτή επιλογή έδωσε στους μηχανικούς του ιαπωνικού εργοστασίου, της Tommi Makinen Racing και της Gazoo Racing που συμμετείχαν στην εξέλιξη του GR Yaris, τη δυνατότητα να υιοθετήσουν μία ανεξάρτητη σε κάθε τροχό διάταξη με διπλά ψαλίδια στον πίσω άξονα – εμπρός η εταιρεία και το νέο GR Yaris χρησιμοποιεί γόνατα Μακφέρσον.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    13:58 17/04

    Ταχύτερες παραδόσεις από την Hermes και την Volkswagen Commercial Vehicles

    Ένας από τους κλάδους που γνώρισαν τεράστια άνθηση μέσα στην πανδημία είναι και αυτός των ταχυμεταφορών.

    14:03 16/04

    Ράλλυ Ακρόπολις: Ειδικές διαδρομές στην Κόρινθο και έδρα στη Λαμία

    Ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης ανακοίνωσε τις λεπτομέρειες για το Ράλλυ Ακρόπολις που επιστρέφει στο πρόγραμμα του WRC και θα πραγματοποιηθεί στη χώρα μας στις 9-12 Σεπτεμβρίου.

    13:55 16/04

    Οι δοκιμές εξέλιξης του ηλεκτρικού Nissan Ariya

    Κάθε στοιχείο του ηλεκτρικού Ariya έχει εξεταστεί και βελτιωθεί με τη δέουσα προσοχή.

    13:54 16/04

    Έλεγχος και πιστοποίηση μεταχειρισμένου με την υπογραφή της Ford

    Η απόκτηση ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου μπορεί να κρύβει πολλές παγίδες.

    19:05 15/04

    H ηλεκτρική κινητικότητα είναι ήδη κλιματικά ουδέτερη

    Είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πιο φιλικό προς το περιβάλλον και το κλίμα από ένα σύγχρονο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης;

    18:58 15/04

    Seat: Δωρεάν καύσιμα για 1 χρόνο για όλα τα μοντέλα TGI

    Προβλέπει όφελος για τον πελάτη ισάξιο με την κατανάλωση καυσίμου για έναν ολόκληρο χρόνο.

    18:56 15/04

    Το Fiat 127 γιορτάζει τα 50 του χρόνια

    Τον Απρίλιο του 1971 η ιταλική εταιρεία παρουσίαζε το Fiat 127, ένα μοντέλο που γνώρισε τεράστια εμπορική επιτυχία, αλλά κυρίως άνοιξε τον δρόμο για τη σύγχρονη εποχή των αυτοκινήτων με συμπαγείς...

    16:19 14/04

    Η Yokohama δοκιμάζει ελαστικά σε εσωτερικές επιφάνειες πάγου

    Η Yokohama ανακοίνωσε πρόσφατα τη δημιουργία μιας νέας μονάδας στην εσωτερική εγκατάσταση του κέντρο της στο Χοκάιντο.

    16:18 14/04

    Carsharing ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο Αμβούργο από την VW

    Η δυνατότητα κοινής χρήσης ηλεκτρικών αυτοκινήτων ξεκίνησε στο Αμβούργο πριν μερικούς μήνες και αποτελεί τμήμα της στρατηγικής της Volkswagen.

    16:10 14/04

    H Ford χτίζει έναν καλύτερο κόσμο

    Θέλοντας να συμβάλλει στη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου για τις μελλοντικές γενιές.

    15:49 13/04

    Tο Jeep Gladiator ήρθε στη Ελλάδα

    Ένα πανίσχυρο pick-up με DNA από το σύμβολο των εκτός δρόμου οχημάτων, το Jeep Wrangler.

    15:43 13/04

    H νέα γκάμα των LCV μοντέλων της Renault

    Παρουσιάζει τα νέα Kangoo Van και Express Van, καθώς και τα νέα Trafic Kombi και Spaceclass.

    15:38 13/04

    Το πρώτο ηλεκτρικό MINI σε ρόλο Safety Car στην Formula E

    Εμπνευσμένο από την JCW.

    16:37 12/04

    EVziiin©: Η έξυπνη πλατφόρμα για φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων τώρα και στην Ελλάδα

    Η καινοτόμα εφαρμογή EVziiin© έρχεται να διαμορφώσει ένα προηγμένο δίκτυο φόρτισης με περισσότερα από 95.000 σημεία σε Ελλάδα και εξωτερικό.