Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 28-Αυγ-2020 09:26

    BMW 220d Gran Coupe

    BMW 220d Gran Coupe
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    H BMW αναπτύσσει την γκάμα της στην μικρή κατηγορία και αυτή την φορά το νέο μέλος ονομάζεται 2 Gran Coupe. Πρόκειται για ένα τετράπορτο με coupe επιρροές που συμπληρώνει την γκάμα των 4 και 8 Gran Coupe. Βασίζεται στην σειρά 1 και αυτό σημαίνει πως ο κινητήρας είναι τοποθετημένος εγκάρσια και πως η κίνηση μεταδίδεται είτε στους εμπρός τροχούς είτε και στους τέσσερις. Συνεπώς δεν υπάρχει αμιγώς πισωκίνητη έκδοση, κάτι που σύμφωνα με την BMW θα βρίσκουμε μελλοντικά στις σειρές 2 σε coupe και convertible μορφή. Ίσως είμαστε λίγο παραπάνω σκληροπυρηνικοί αλλά βλέποντας αυτό το μυώδες τετράθυρο coupe με το σήμα της BMW και τον πολύ αξιόλογο δίλιτρο κινητήρα πετρελαίου θα προτιμούσαμε να μεταδίδεται η κίνηση πίσω. Τουλάχιστον αυτή ήταν η σκέψη μας μόλις αντικρύσαμε την πανέμορφη λευκή 220d Gran Coupe. Ας δούμε όμως τα πράγματα με την σειρά.

    Ξεχωριστή εικόνα με βάση την σειρά 1

    Την εμπειρία με την σειρά 1 την είχαμε πολύ πρόσφατη μιας και πριν την 220d είχαμε δοκιμάσει την 116d. Οπότε οι μεταξύ τους διαφορές ήταν εύκολο να βρεθούν. Η 2 Gran Coupe λοιπόν μπορεί να έχει την ίδια βάση με την σειρά 1, ωστόσο εύστοχα καταφέρνει να διαφοροποιείται. Στο εμπρός μέρος υπάρχει μεγάλη συγγένεια ωστόσο ο νέος σχεδιαστικά προφυλακτήρας, η νέα μάσκα και τα ελαφρά διαφοροποιημένα φωτιστικά σώματα δίνουν ένα διαφορετικό αέρα. Μάλιστα στο μοντέλο της δοκιμής η εικόνα ήταν ακόμα πιο δυναμική χάρη στο γεγονός ότι επρόκειτο για την έκδοση M Sport. Οι πιο δυναμικοί προφυλακτήρες, τα πλαϊνά μαρσπιέ και οι εντυπωσιακές ζάντες των 18in συνδυάζονται τελικά ιδανικά με το coupe αμάξωμα. Η γραμμή της οροφής χαμηλώνει γλυκά στο πίσω μέρος, όπου και η σχεδίαση θυμίζει περισσότερο την 8 Gran Coupe. Ακόμα ένα όμορφο στοιχείο που τιμά την Coupe οντότητα είναι οι πόρτες που δεν έχουν πλαίσιο στα τζάμια. Συμπερασματικά η BMW έχει καταφέρει να προσθέσει ένα πολύ προσεγμένο σχεδιαστικά μοντέλο με έντονο συναισθηματισμό στην μικρή κατηγορία.

    bmwΠοιοτικό και εξαιρετικά σύγχρονο

    Ανοίγουμε την πόρτα χωρίς πλαίσιο και μπαίνουμε στο υπέροχο εσωτερικό της 2 Gran Coupe. Το μεταξόνιο των 2,67m σημαίνει πως 4 επιβάτες θα χωρέσουν με άνεση ενώ ο χώρος αποσκευών με 430 lt. είναι επαρκής. Ωστόσο θα μας άρεσε να έχει μεγαλύτερο άνοιγμα. Η γενική εικόνα στην καμπίνα λίγο διαφέρει από εκείνη της σειράς 1 και αυτό δεν μας ενοχλεί καθόλου, μάλλον το αντίθετο. Η ποιότητα των υλικών είναι πολύ καλή ενώ στα ανώτερα τμήματα τα πλαστικά είναι μαλακά με πολύ ωραία αίσθηση στην υφή. Τα υπέροχα καθίσματα που αποτελούν μέρος της έκδοση M Sport κλέβουν την παράσταση με την σχεδίαση, την ανατομία αλλά και τις επενδύσεις τους. Σου τονώνουν την διάθεση και κλειδωμένος στην υπέροχη θέση οδήγησης θες να ζήσεις πολλές όμορφες στιγμές με την 220d. Το ταμπλό έχει οδηγοκεντρική φιλοσοφία ενώ σχεδιαστικά και τεχνολογικά δανείζεται πολλά στοιχεία από τα μεγαλύτερα και ακριβότερα μοντέλα της μάρκας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο προαιρετικός ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25in που αποτελεί μέρος του Live Cockpit Plus, ο οποίος συνδυάζεται με οθόνη πολυμέσων 10,25in. Εκτός από το άρτιο αισθητικό αποτέλεσμα υπάρχει πολύ μεγάλη παροχή πληροφορίας αλλά και δυνατότητα εξατομίκευσης. Ο χειρισμός είναι εύκολος ενώ η εξαιρετική ποιότητα των γραφικών δίνει ακόμα κάποιους πόντους στον δρόμο προς την τελειότητα.

    bmwΜια γνήσια BMW στον δρόμο!

    bmwΗ αλήθεια είναι πως λόγο του γενικότερου downsize τα μοντέλα που δοκιμάζουμε συνήθως σε αυτές τις κατηγορίες έχουν μικρούς σε κυβισμούς κινητήρες. Αρκούν όμως λίγες ώρες οδήγησης πίσω από το τιμόνι της 220d για να διαπιστώσεις αφενός πόσο χαρισματικός είναι ο δίλιτρος κινητήρας πετρελαίου της BMW αφετέρου πόσο κρίμα είναι τέτοιες εκδόσεις να θεωρούνται πολυτέλεια. Ξεκινάμε από το γεγονός πως παρά την περισσότερη δύναμη αλλά και το αυξημένο βάρος σε σύγκριση με την 116d που είχαμε πρόσφατα για δοκιμή, η μέση κατανάλωση ήταν όμοια με 6,7 lt/100km. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο δίλιτρος κινητήρας ζορίζεται λιγότερο και συνεπώς καίει αναλογικά λιγότερο. Είναι όμως και η αρχοντιά που προσδίδει στην Gran Coupe. Επιταχύνει αέρινα το αμάξωμα με μια μοναδική χάρη, όπως έχουμε συνηθίσει να είναι μια γνήσια BMW. Ακόμα και ο πιο φανατικός των κινητήρων βενζίνης θα υποκλιθεί στο μεγαλείο αυτού του δίλιτρου κινητήρα και θα αναγνωρίσει πως η BMW ξέρει να κατασκευάζει κορυφαίους κινητήρες ανεξάρτητα από τον κυβισμό και το καύσιμο.

    Στο οδηγικό κομμάτι, αρχικά σε εντυπωσιάζει η συμπαγής αίσθηση πίσω από το τιμόνι αλλά και η εξαφάνιση του όγκου. Καμία διαφορά σε σύγκριση με την μικρότερη σειρά 1, παρά το γεγονός πως οδηγείς ένα αυτοκίνητο με μήκος λίγο μεγαλύτερο από 4,5 m! Η ανάρτηση είναι σφιχτή αλλά όχι σε βαθμό που να κάνει υποχωρήσεις στον τομέα της άνεσης. Οι ανωμαλίες στρογγυλεύονται και ο κραδασμός σπάνια φτάνει στην καμπίνα. Το αίσθημα υψηλής ασφάλειας είναι πάντοτε παρόν, όπως και η μοναδική άνεση στην αλλαγή κατεύθυνσης. Χαίρεσαι να την οδηγείς όπως κάθε γνήσια BMW και βέβαια σε αυτό συμβάλει και ο χαρισματικός κινητήρας. Αν μας έλειψε η πίσω κίνηση? Πρακτικά η πρόσφυση είναι εξαιρετική και μόνο σε πολύ γλιστερά κομμάτια δρόμου με το γκάζι στο πάτωμα θα καταλάβεις ότι η κίνηση μεταδίδεται στον εμπρός άξονα. Πουθενά αλλού.

    bmwΧαρισματική και ολοκληρωμένη

    Είναι πολύ γοητευτική και σε αυτή την εκδοχή πολυτάλαντη η 2 Gran Coupe. Το εξαιρετικό πλαίσιο δείχνει τα χαρίσματα του με την παρουσία του δίλιτρου κινητήρα ενώ ανάρτηση, σύστημα διεύθυνσης, φρένα βρίσκονται στο ίδιο υψηλό επίπεδο. Η πιο συναισθηματική σχεδίαση κολακεύεται ακόμα περισσότερο με το πακέτο M Sport που δίνει μια πιο σπορ υπόσταση. Ακόμα μια εξαιρετική περίπτωση από την BMW που θα προβληματίσει τον ανταγωνισμό.

    Δημήτρης Χατζητόλιος

    bmw

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    Διαστάσεις (Μήκος/ πλάτος/ύψος) : 4.526/1.800/1.420 mm

    Χώρος αποσκευών: 430 lt.

    Βάρος : 1580 kg

    Κινητήρας : 1995 cc

    Ιπποδύναμη : 190 Ps/ 4000rpm

    Ροπή : 40.8 kg/m/ 1.750-2500 rpm

    Τελική ταχύτητα : 225 km/h

    Κατανάλωση δοκιμής : 6,7 lt/100km

    0-100 km/h: 7,5 sec

    Ρύποι CO2 : 110 g/km

    Τιμή : από € 44.750

     

     

     

     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    10:34 01/08

    Skoda: Επτά μοντέλα βραβεύονται ως "Εταιρικά Αυτοκίνητα της Χρονιάς"

    Μια σημαντική διάκριση για το σύνολο σχεδόν των μοντέλων της γκάμας Skoda.

    11:12 31/07

    Η ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E πέτυχε παγκόσμιο ρεκόρ οικονομίας

    H νέα, αμιγώς ηλεκτροκίνητη Ford Mustang Mach-E σημείωσε παγκόσμιο ρεκόρ κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας. Διαβάστε ποιο και πως.

    10:02 30/07

    Η Κία επιτυγχάνει το καλύτερο μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη

    Οι πωλήσεις της Kia αυξήθηκαν κατά 40,8% σε μια αγορά που βελτίωσε τον βηματισμό της στην Ευρώπη κατά 27,1%.

    09:54 30/07

    Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών "Επίσημος Ιατρικός Υποστηρικτής" του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2021

    Η συνεργασία του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών με την Οργανωτική επιτροπή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2021 έγκειται στην ολοκληρωμένη προσφορά ιατρικών καλύψεων.

    09:48 30/07

    Η Autohellas Hertz εμπλουτίζει με eScooters τον ηλεκτροκίνητο στόλο της

    O ηλεκτροκίνητος στόλος των βραχυχρόνιων μισθώσεων της Autohellas Hertz ενισχύεται από μια νέα κατηγορία οχημάτων.

    11:25 29/07

    New Auto: Η στρατηγική του Volkswagen Group για την κινητικότητα

    O Herbert Diess, CEO του Volkswagen Group, παρουσίασε τη στρατηγική "New Auto" του ομίλου, για την κινητικότητα του μέλλοντος, με ορίζοντα το 2030.

    11:05 29/07

    Renault: Νέος κινητήρας ντίζελ για το Clio

    Ο νέος πετρελαιοκινητήρας 1.5 Blue dCi 100 συμπληρώνει ιδανικά τη γκάμα του νέου Renault Clio.

    10:42 29/07

    Το ερευνητικό κέντρο της Nissan στην Ιαπωνία

    H καρδιά του ερευνητικού κέντρου της Nissan δεν είναι οι εγκαταστάσεις, αλλά οι άνθρωποί του που θέτουν προκλήσεις καθημερινά, κυνηγώντας τα όνειρά τους.

    09:32 28/07

    To νέο Nissan Qashqai και επίσημα στην Ελλάδα

    Η ολοκαίνουργια, τρίτη γενιά του Nissan Qashqai βρίσκεται ήδη στις εκθέσεις της εταιρείας ανά την Ελλάδα.

    09:20 28/07

    Η σχεδιαστική δυναστεία της Mazda

    Ενα ταξίδι στη σχεδιαστική δυναστεία της Mazda και στην φιλοσοφία των τετράτροχων δημιουργιών της στον τομέα του design.

    09:08 28/07

    Δυναμική παρουσία του Επίσημου Δικτύου Ford στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

    Το Επίσημο Δίκτυο Ford συμμετέχει με δυναμικό τρόπο στο EKO Ράλλυ Ακρόπολις, στο οποίο η Ford έχει μεγάλη παράδοση εδώ και δεκαετίες.

    10:57 27/07

    Οι τιμές του ανανεωμένου Seat Ibiza στην Ελλάδα

    Η Seat ανανεώνει πλήρως το Ibiza τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά, καθώς και στον τομέα της συνδεσιμότητας και των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού.

    10:27 27/07

    Αστυπάλαια: Σε εξέλιξη ο μετασχηματισμός της σε "έξυπνο και αειφόρο" νησί

    Η Kosmocar, ως εκπρόσωπος του Volkswagen Group και η Δημοτική Αρχή της Αστυπάλαιας, διοργάνωσαν ανοικτό test-drive ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο νησί.

    09:53 27/07

    Το ηλεκτρικό λεωφορείο Irizar ie tram από τον Όμιλο Σαρακάκη στην Ελλάδα

    O Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη παρέδωσε στην Ο.ΣΥ. Α.Ε. το ηλεκτρικό λεωφορείο Irizar ie tram παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή.

    11:20 26/07

    Επίσημη πρεμιέρα για το νέο Audi RS 3

    To νέο Audi RS 3 είναι διαθέσιμο σε δύο τύπους αμαξώματος με κοινό παρονομαστή το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης και τον 2.5 ΤFSΙ κινητήρα των 400 ίππων.

    10:38 26/07

    Το Ford Puma 1.0L EcoBoost mHEV και με αυτόματο κιβώτιο

    Το νέο Puma 1.0L EcoBoost mHEV είναι διαθέσιμο τώρα με το προηγμένο και 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Powershift της Ford.