Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 13-Αυγ-2020 09:51

    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi 130 EAT8

    Peugeot 2008 1.5 BlueHDi 130 EAT8
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    H Peugeot με την 2η γενιά του 3008 ουσιαστικά μπήκε σε μια νέα εποχή. Ακολούθησε το υπέροχο 208, το 508 και πρόσφατα το 2008. Η αισθητική έχει περάσει σε ένα άλλο επίπεδο, χτυπώντας την πόρτα στην premium κατηγορία με μεγάλη επιτυχία.

    Ακόμα πιο όμορφο

    Πρόσφατα δοκιμάσαμε το νέο Peugeot 208 και είχαμε υπογραμμίσει την πετυχημένη εξωτερική του σχεδίαση. Αν το 208 μας άρεσε, τότε το 2008 μας ξετρέλανε! Θεωρούμε πως στην Peugeot έκαναν την υπέρβαση σχεδιάζοντας ένα από τα ομορφότερα μοντέλα στην κατηγορία των B-SUV. Καταρχάς υπάρχει μεγάλη αρμονία στους όγκους του αμαξώματος. Το εμπρός μέρος σε κερδίζει με την επιθετικότητά του η οποία προέρχεται από τα ξεχωριστά φωτιστικά σώματα, τα κάθετα φώτα ημέρας και την μεγάλη μάσκα στο ψυγείο. Το μεγάλο και οριζόντιο καπό προσθέτει σε δυναμισμό όπως και οι μυώδεις πλευρικές επιφάνειες. Το άρτιο αποτέλεσμα συμπληρώνει το πίσω μέρος με τα λεπτά φωτιστικά σώματα. Από όποια πλευρά και αν το δεις σε κερδίζει, ενώ οι όμορφες γραμμές τονίζονται και από την υπέροχη μπορντώ απόχρωση.

    Οι διαστάσεις του όμορφου αμαξώματος έχουν αυξηθεί σε σύγκριση με το παρελθόν με το μήκος να έχει πλέον αυξηθεί κατά 14,1 εκατοστά, ενώ το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 6,8 εκατοστά. Αυτό έχει αντίκτυπο στους χώρους όπου είναι παραπάνω από επαρκής για 4 άτομα και τις αποσκευές τους σε ένα χώρο που φτάνει τα 434 λίτρα.

    peugeotΥψηλό design στο εσωτερικό

    Η σχεδίαση της καμπίνας του 2008 έχει την υπογραφή της Peugeot. Μια διαφορετική προσέγγιση από τον ανταγωνισμό που μας αρέσει μιας και ξεφεύγει από την πεπατημένη όντας ταυτόχρονα ενδιαφέρουσα αισθητικά και ποιοτικά. Πρωταγωνιστής είναι το i-cockpit. Αυτό σημαίνει πως ο οδηγός δεν βλέπει τον πίνακα οργάνων μέσα από το τιμόνι ως είθισται, αλλά πάνω από το τιμόνι. Για τον λόγο αυτό το τιμόνι έχει πολύ μικρή διάμετρο λες και είναι παιχνίδι! Ο πίνακας οργάνων εντυπωσιάζει μιας και διαθέτει τρισδιάστατη απεικόνιση. Είναι τόσο ωραίος που θα θέλαμε να είναι μεγαλύτερος, μιας και τώρα το πάνω μέρος του τιμονιού τον κρύβει! Πολύ κοντά βρίσκεται και η οθόνη αφής πολυμέσων η οποία μάλιστα έχει κλίση ως προς τον οδηγό. Από εκεί και πέρα μας άρεσαν οι διαφορετικές επιφάνειες στο ταμπλό, αλλά και τα ποιοτικά υλικά στο πάνω μέρος. Από την στιγμή που ο κύριος χειρισμός του κλιματισμού γίνεται μέσα από την οθόνη πολυμέσων, οι διακόπτες είναι λιγότεροι από το συνηθισμένο στην κεντρική κονσόλα. Ωστόσο οι διακόπτες που βρίσκονται ακριβώς κάτω από την οθόνη έχουν πολύ ωραία σχεδίαση. Επίσης θεωρούμε σημαντικό ότι από εκεί λειτουργεί και η ανακύκλωση του αέρα. Έξυπνη και η θήκη κάτω από τους διακόπτες για το κινητό. Η θέση οδήγησης είναι πολύ όπως και η ορατότητα, οπότε όλα είναι συντελούν σε μια ωραία οδηγική εμπειρία.

    peugeotΣύγχρονος κινητήρας και κιβώτιο

    Κάτω από το καπό αυτού του 2008 βρίσκεται η κορυφαία επιλογή στην γκάμα των κινητήρων πετρελαίου. Αποδίδει 130 άλογα από 1499 cc και συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Η κίνηση μεταδίδεται στον εμπρός άξονα, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα αλλαγής του προφίλ οδήγησης. Ενώ η έκδοση των 100 ίππων ξεκινά από τα €21.900 η στρεβλή φορολογία ανεβάζει την τιμή της έκδοσης των 130 ίππων στα €31.900. Από την άλλη το βασικό επίπεδο εξοπλισμού για την έκδοση των 130 ίππων που ονομάζεται Allure διαθέτει τα πάντα μεταξύ άλλων φώτα LED, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω αλλά και κάμερα οπισθοπορείας.

    peugeotΕνδιαφέρον και στον δρόμο

    Όπως σε κερδίζει στατικά το 2008 με την εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση, έτσι σε κερδίζει και με την απόδοσή του στον δρόμο. Το πλαίσιο διακρίνεται για την ακαμψία του. Η ανάρτηση ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα στην άνεση και το κράτημα, ενώ ο κινητήρας συνδυάζεται άψογα με το αυτόματο κιβώτιο. Ακόμα και αν υπήρχε η δυνατότητα επιλογής χειροκίνητου κιβωτίου εμείς θα επιλέγαμε το αυτόματο των 8 σχέσεων. Ο κινητήρας διακρίνεται και για την δύναμη του και την απόκριση του, ειδικά στην ρύθμιση Sport. Κινεί σβέλτα το 2008 που διακρίνεται και από την ευχάριστη συμπεριφορά του στις στροφές και στις ευθείες. Δένεσαι μαζί του και γίνεται προέκταση του εαυτού σου στην πόλη αλλά και στον ανοικτό δρόμο.

    Άξιος συνεχιστής

    peugeotΗ 2η γενιά του 2008 είναι ένας άξιος συνεχιστής της πορείας που άνοιξε το 3008! Ενδιαφέρον αισθητικά μέσα και έξω με έντονη Premium αύρα, πλούσιο εξοπλισμένο στην έκδοση της δοκιμής μας, συμπληρώνεται ιδανικά από τον πολύ καλό κινητήρα πετρελαίου και το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων. Συνολικά μια πολύ ισορροπημένη πρόταση που θα καλύψει τις ανάγκες του σύγχρονου αγοραστή με άποψη και στυλ.

    Δημήτρης Χατζητόλιος

    peugeot

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    Διαστάσεις (Μήκος/ πλάτος/ύψος) : 4.300/1.815/1.530 mm

    Βάρος : 1310 kg

    Χώρος αποσκευών : 434 lt

    Κινητήρας : 1499 cc

    Ιπποδύναμη : 130 Ps/ 3700 rpm

    Ροπή : 30,6 Kg.m / 1750 rpm

    Τελική ταχύτητα : 195 km/h

    Κατανάλωση δοκιμής : 6,5 lt/100km

    0-100 km/h : 9,3 sec

    Ρύποι CO2 : 100 g/km

    Τιμή : € 31.900 (130 Ps)

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    17:59 19/09

    Πιθανή η ελεύθερη κυκλοφορία οχημάτων στο Δακτύλιο έως και τις 31 Οκτωβρίου

    Διερευνάται το ενδεχόμενο για περαιτέρω παράτασης του μέτρου έπειτα από την ένταξη των πρώτων ΚΤΕΛ στο δίκτυο του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας.

    20:10 18/09

    H Ferrari παρουσιάζει τη νέα Portofino M

    Για τους λάτρεις των spider αυτοκινήτων πολυτελείας, αλλά και για τους φανατικούς οπαδούς της σπορ οδήγησης, η Ferrari "ετοίμασε" μια ειδική έκδοση παραγωγής της Portofino που κοσμείται στην ονομασία ...

    20:08 18/09

    Έκδοση φυσικού αερίου για το νέο Audi A3 Spotback

    Η Audi έρχεται να ενισχύσει την φαρέτρα του νέου A3 Sportback εισάγοντας στην προϊοντική του γκάμα μια "εναλλακτική" έκδοση, με χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα και κόστος χρήσης, που καταναλώνει...

    23:50 17/09

    H "επίθεση" της Kia στην ηλεκτροκίνηση με 11 νέα EV έως το 2025

    Σημαντικές λεπτομέρειες για τη μελλοντική στρατηγική της Kia στην ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων ανακοινώθηκαν από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, Kia Ho...

    23:48 17/09

    Η Bugatti στον έλεγχο της κροατικής Rimac;

    Το VW Group, στους κόλπους του οποίου ανήκει και η Bugatti, προχωρά με γοργούς, όπως όλα δείχνουν, ρυθμούς προς την κατεύθυνση υλοποίησης της φιλόδοξης στρατηγικής της με την ονομασία Transform 2025+.

    21:36 16/09

    Στο "σφυρί" οι εγκαταστάσεις της McLaren στο Woking

    Το τίμημα της πώλησης εκτιμάται ότι θα ανέλθει στα 200 εκατ. λίρες.

    21:35 16/09

    Τα 38 υποψήφια μοντέλα για το 2021 του θεσμού "Car of the Year"

    Ο θεσμός "Car of the Year" είναι ένας από τους πιο γνωστούς, και σίγουρα ο πλέον καταξιωμένος, στο είδος με ιστορία που ξεκινά το μακρινό 1964.

    23:08 15/09

    VW και Siemens ενισχύουν με 5 εκατ. ευρώ τους πρόσφυγες στη Μόρια

    Οι δύο γερμανικές εταιρείες ανακοίνωσαν ότι προσφέρουν άμεσα το ποσό των 5 εκατ. ευρώ προς ενίσχυση των προσφύγων της Μόριας.

    23:07 15/09

    Η FCA "υπογράφει" το μεγαλύτερο Vehicle-to-Grid δίκτυο φόρτισης στον κόσμο

    Η ηλεκτροκίνηση "τρέχει" και μαζί της και οι τεχνολογίες που σχετίζονται με την φόρτιση των τετράτροχων προτάσεων μηδενικών εκπομπών των κατασκευαστών.

    19:25 14/09

    Ανανεωμένο Hyundai Kona και νέα έκδοση N Line

    Από το 2017, όταν και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, το Hyundai Kona έχει αναδειχθεί σε πρωταγωνιστή στη γκάμα της Κορεάτικης εταιρείας έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη σχεδόν 230.000 αγοραστών.

    19:09 14/09

    Η σχεδιαστική εξέλιξη του Fiat 500

    Το Fiat 500, σχεδόν 63 χρόνια μετά την πρώτη του εμφάνιση, συνεχίζει να αποτελεί ένα από τα πιο πετυχημένα σχήματα που δημιουργήθηκαν ποτέ στον χώρο του σχεδιασμού αυτοκινήτων.

    18:46 14/09

    H τεχνολογία φώτων OLED της Audi

    Οι πηγές φωτός OLED βασίζονται στην αρχή εκπομπής πάνελ, σε αντίθεση με σημειακές φωτεινές πηγές, όπως τα LED, που χρησιμοποιούν κρυστάλλους ημιαγωγών.